Stelvio

Erg rustig
Erg lang
Hr T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
nog nooit eerder zo slecht gegeten in een restaurant. Eten smaakt alsof alles uit blik komt. Fantasieloze Pizza en pasta, net zoals de inrichting, compleet fantasieloos. Erg lang wachten Men kan niet tegen kritiek. Gewoonweg onprofessioneel. Absolute afknapper.
AvE0251 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Kom hier al jaren, een van de beste Italianen ooit! Alle traditionele gerechten, pasta, pizza etc zijn verrukkelijk. Maar ook de specialiteiten zijn aanraders. Altijd gezellig en gastvrij!!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gister 4 mei samen wezen eten met mijn vriendin bij Stelvio. Mijn vriendin had al verteld dat de pizza's super waren, zij was er al eerder geweest en ik nog nooit. Toen we binnenkwamen werden we vriendelijk en warm ontvangen door de serveerster en mochten we een plekje uitkiezen. We hadden een plekje bij het raam gekozen. Toen we gingen zitten voelde de sfeer gelijk goed, ook omdat er leuke Italiaanse muziek aanstaat.
Omdat we naar de film moesten na het eten namen we een broodje vooraf met kruidenboter, tapenade en nog een bakje olijven, dit was een prima voorafje.
Als hoofdgerecht hadden we genoeg keuze, buiten de pizza's om zijn er ook diverse vlees en visgerechten en natuurlijk pasta's. Keuze genoeg. Omdat de pizza's zo goed zijn bij Stelvio gingen we allebei voor de pizza. Ik had de pizza Stelvio genomen, dit is een verassing van de kok. De pizza was echt super lekker, een mooie, grote, dunne Italiaanse pizza met allerlei verse ingrediënten. Als dessert had ik de huisgemaakte tiramisu, die ook heerlijk was.
Tijdens het eten werd er gevraagd of alles naar wens was en dat was het zeker !

Voor een woensdagavond was het nog best druk, maar hier was niks van te merken. De serveerster die alleen stond, deed het heel leuk en kwam vaak langs of alles naar wens was en of we nog een drankje wilde.

Een pluspuntje was dat er om 20:00 twee minuten stilte werd gehouden vanwege de dodenherdenking. Het hele restaurant was stil en dat was een mooi moment.

Wij komen zeker nog eens terug bij Stelvio ! En als je van lekker Italiaans eten houdt, is dit zeker een aanrader.
Diny M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Ik heb gisteren, 28 april, weer bij Stelvio gegeten. Samen met een vriendin. Het was super. Normaal eet ik graag van het specialiteitenbord, maar gisteren had ik zomaar trek in een pizza. Een pizza met groenten. Heerlijk. Mijn vriendin heeft een ossenhaas gegeten met pepersaus. Voortreffelijk. Heerlijke groenten erbij (inderdaad beetgaar) en lekkere aardappeltjes.
Wat ons betreft, de recensies die ik net heb gelezen, zeker onterecht. Wij komen er zeker weer eten.
Alberdina en Jannie
Amber S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben voor de eerste keer bij Stelvio gegeten, dat was gelijk ook de laatste keer. Helaas geen welkom geheten, en zo goed als een halfuur op de menukaart en drankjes moeten wachten. Vervolgens ook ruim een uur op 4 pizza's moeten wachten. In die 1,5 uur tijd hebben we zelf om onze drankjes moeten vragen, omdat de jonge (onervaren) serveersters geen oog hadden van wat er in het restaurant gebeurde.

Na zo'n tijd wachten, kwamen de pizza's..
Helaas! Ze hadden weinig tot geen smaak, zeer grote grove stukken groenten erop wat allemaal op het midden van de pizza was gelegd. Snijden ging moeizaam, ivm te kleine borden. Niemand is langs geweest tijdens het eten om te vragen of het smaakte..

Door vrienden waren we geattendeerd dat Stelvio een goede pizzeria was. Helaas hebben wij dit niet zo ervaren, en zullen ook zeker niet meer terugkeren. Jammer!
Maggy89 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Dit was voor ons de eerste keer bij dit restaurant. Aangezien ik veganist ben, eet ik geen dierlijke producten. Ik vroeg om een pizza met alleen tomatensaus en groentes. Mijn vriend nam een pizza tonijn.
Dit waren de slechtste pizza's(!!!) die wij ooit gegeten hadden. Er zat totaal geen smaak aan, de borden waren veel te klein voor de pizza's dus eten ging ook moeilijk.
Op de pizza tonijn zat 1 grote ui in grove stukken gesneden, heel onsmakelijk. De pizza zonder kaas zat vol met ui en artisjokes, met hier en daar een stukje champignon en paprika.
Er lijkt weinig moeite gedaan te zijn voor pizza, heel erg jammer.

Eerste keer en nooit meer. De serveersters waren wel heel erg aardig en het restaurant ziet er voor de rest wel prima uit.
Jammer dat het zo is gelopen. Het is ook jammer dat u niet tijdens het eten in ons restaurant, heeft aangegeven dat de pizza's te weinig smaak hadden. Dan hadden wij de keuze gehad om hier een oplossing voor te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet, Team Stelvio
Ooievaartjes .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met paar jonge kinderen gegeten. Bediening is allerbelabberdst. Als je wat vroeg werd er geërgerd naar je gekeken. Pizza's waren ver onder de maat. Klein en bij bijna niet gevuld. We moesten erg lang wachten ondanks dat het restaurant bijna leeg was.
Dit is de tweede keer dat we deze ervaring hadden bij dit restaurant. Dit restaurant lopen we dus het liefst voorbij.
Bootcamp H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Een paar keer per jaar komen ik en mijn moeder bij stelvio eten. Als favoriet nemen wij als vooraf de garnalen in terrine! Heerlijk pittig n goeie knoflook smaak. Italiaanse wijn is er volop keus. Hoofdgerecht kiezen we vaak van t bord, dit staat niet op de kaart. Vaak krijg je er heerlijke gebakken aardappeltjes bij. Na nemen we koffie met n likeur erbij. Wat vaak door t huis word aangeboden. Kortom goeie service , lekkere wijnen en een goeie sfeer! Wij zien jullie gauw weer terug! Chantal n Jany
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Wat hebben wij weer heerlijk gegeten bij Stelvio! Een authentieke Italiaanse kok die met passie kookt en een professionele gastvrouw met verstand van wijnen. De biefstuk (met gorgonzolasaus), saltimbocca, lamsstoofpotjes en vis zijn voortreffelijk, heerlijke verse groenten beetgaar en knapperig, lekkere gebakken aardappeltjes. Maar ook pizza en pasta. De pasta carbonara smaakt nergens zo verfijnd. De wijn wordt rechtstreeks uit Italie geïmporteerd en smaakt naar meer. Leuk is dat er een mini schoolbordje met specialiteiten van de chef buiten de kaart is, op het grote schoolbord bij de keuken in het Italiaans geschreven. Wat je ook neemt van deze specialiteiten het is top!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Helaas, kan niet anders concluderen dat dit verreweg het slechtste restaurant is waar ik de laatste jaren heb gegeten. Niet alleen waren de gerechten smaakloos en niet gaar (bv gamba"s, groenten en aardappels, lasagna), maar ook de bediening was slecht. Het duurde lang, bij navragen werd er met irritatie geantwoord, een tweede keer drinken pas na lang aandringen en het brood kwam pas na 3 kwartier. Daarnaast was de italiaanse sfeer ver te zoeken en hielp het ook niet mee dat er slechts 1 kok was. Kortom: dit nooit meer.
Trijntjebee .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Ik kom, samen met mijn man, met grote regelmaat eten bij Stelvio. En ik moet zeggen. In 1 woord geweldig. De sfeer is heel gemoedelijk en relaxed. Ook dat is een reden dat wij daar graag komen, maar ja, dan nog het eten, en dat is natuurlijk heel belangrijk, want daarom ga je naar een restaurant. Het eten kan bijna niet beter, vandaar een 10. Wat je ook besteld, pizza, pasta of een specialiteit van het schoolbord, alles is even goed. En duur zijn zij niet...w.b. de kwaliteit/prijs verhouding. Wij gaan daar, in de toekomst, zeker nog met grote regelmaat eten.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
De pizza's zijn er lekker, de korst lekker knapperig.
Het personeel was wat onervaren. De sfeer is ongedwongen.
Lekker gegeten en gedronken.
HermanDenZijcker .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Bij Stelvio komen we graag. Met zijn tweeën of met familie. De sfeer is gemoedelijk. Ook voor kinderen is het een prima restaurant.

Het eten is namelijk ontzettend goed.
We bestellen eigenlijk altijd iets van de specialiteitenkaart. En ja hier staan inderdaad geen prijzen bij, maar qua prijs vinden we het meevallen voor de kwaliteit van de gerechten. Verse groente (beetgaar), lekker vlees of vis. Het is altijd goed.

Het klopt dat er niet altijd om drankjes gevraagd wordt, maar wij zelf vinden het wel prettig, gewoon vrijblijvend en niet opdringerig.
Het personeel is ook altijd vriendelijk.
Een klein minpuntje is dat de wachttijd voor het eten erg lang duurt, dit zou beter kunnen.

Verder is ambiance/ prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed.