Stelleplas

Stelleweg 5 4451 RL Heinkenszand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Stelleplas

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Stelleplas

Karin S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Op zich een prima eetcafé, wat verouderd qua inrichting. Eten niet slecht maar qua hoeveelheden niet heel erg groot, zeker het stoofpotje van m'n schoonvader was erg weinig. Wanneer je op het vakantieverblijf in de buurt verblijft is het prima hier even wat te eten maar ik zal er niet snel vaker naartoe gaan!
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Prima eten maar weinig keuze. Eten smaakt verder prima en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Buiten zitten is lekker aan de plas en de bediening is redelijk snel en vriendelijk. Fijne plek om even een hapje te eten zonder al te veel poespas.

JanWillemHajee .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Goed restaurant. Vriendelijke bediening. Eten zeer goed van kwaliteit en smaak en uitstekend klaar gemaakt. Goede opmaak van de borden. Restaurant waar voor een ieder wat wils is te vinden. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen. Kortom een plaats waar we zeker vaker zullen gaan eten. Heerlijk was het !!!!!