Stelios Kitchen & Bar

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Stelios Kitchen & Bar

Grieks genieten

Op het bruisende Ledig Erf in Utrecht zit Stelios. Een fijne sfeervolle plek met een hoop tongstrelende wijnen. Geniet van overheerlijke Griekse gerechten die met traditionele recepten zijn gemaakt. Een gezellige lunch of diner, alles kan bij Stelios!

Meer informatie over restaurant Stelios Kitchen & Bar

Stacey W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
christa P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Alles klopte. De rust die de bediening uitstraalt en het lage geluidniveau maken een goed gesprek mogelijk en verdienen apart vermelding.
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Plezierig restaurant met vriendelijke, vlotte bediening. Gratis kraanwater. Beantwoordt aan mijn hang naar mediterrane gebieden.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima eten en aardige bediening. Mooie inrichting.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Fijne sfeer, zeer sympathieke bediening en verrassend en lekker eten.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals meerdere keren weer lekker gegeten bij dit restaurant.
Prima ambiance en grote porties Grieks eten, heerlijk.
Fijne bediening en aardige mensen.
belartq .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend gegeten! Hoewel de kaart i.v.m. AH actie minder uitgebreid was dan vorig jaar was er voldoende keuze. Alle gerechten waren wederom heel smaakvol en de Griekse wijn: top! Zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpuntje was het lange wachten op het hoofdgerecht.
WS L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We eten hier regelmatig, maar de ervaring vanavond doet alle voorgaande teniet. Arrogant Nederlandse bediening bejegende ons zoontje van 2 zo onvriendelijk dat de tranen me ervan in de ogen sprongen.
Pauline J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, fijne moderne plek en vriendelijke bediening. Voor de tweede keer bij Stelios gegeten maar zeker weer voor herhaling vatbaar!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Grieks eten in een ruime 'bruine' omgeving, attente bediening, speciale AH-restaurantactiekaart, kraanwater op tafel mogelijk
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten, gezellige ambiance. Prettige en snelle bediening, apart duidelijk menu-overzicht voor de ah-diner actie.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Aardige mensen. We kwamen later dan we gereserveerd hadden, vanwege een diploma uitreiking, maar dit was geen enkel probleem. Sfeervolle ambiance, lekkere hoog plafond!
catherineMMM .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Stelios is een goed en gezellig restaurant, maar het eten is niet van hoge kwaliteit. De sfeer was goed, mooie inrichting, leuke muziek. Alleen het eten was niet lekker.
H. G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Toeval of niet: alles klopte die avond: over ontvangst, bediening, advies, gerechten, sfeer en interieur alleen maar lof. Tip: het best bereikbaar met bus of fiets. Had moeite voor auto parkeerplaats te vinden.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super goed en lekker gegeten. Heel vriendelijk geholpen. Wij kwamen al eten en wij blijven komen eten. Wij raden dit restaurant zeker aan aan anderen.
Mike G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, smaakvol en ruime portie, leuke sfeer, goede bediening. Wat mij betreft een aanrader.................................
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten in een mooi restaurant met gastvrij personeel. Geen doorsnee Grieks restaurant, maar net dat beetje meer.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We waren hier via de AH actie. Je hebt dan een kleine selectie uit de gewone kaart waaruit je kan kiezen. Alles lekker vers. Inrichting is gezellig en de rode huiswijn is zeker een aanrader!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was vers en goed en de prijs/kwaliteitverhouding prima. De inrichting is modern, mooi en voelt goed. Akoestisch gezien voldoende. De bediening was op zich goed en vlot maar in het Engels. Dat hoort niet thuis in een Nederlands restaurant. Al met al de moeite waard.