Stelios Kitchen & Bar

Ledig Erf 36 3582 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Stelios Kitchen & Bar

Grieks genieten

Op het bruisende Ledig Erf in Utrecht zit Stelios. Een fijne sfeervolle plek met een hoop tongstrelende wijnen. Geniet van overheerlijke Griekse gerechten die met traditionele recepten zijn gemaakt. Een gezellige lunch of diner, alles kan bij Stelios!

Meer informatie over restaurant Stelios Kitchen & Bar

Maandag 11:00 - 01:00
Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Katalina F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Verschrikkelijk. We werden niet verwelkomd, hebben vijf minuten staan wachten terwijl 4 serveersters voor onze neus in de weer waren met de kassa. Niemand zei ook maar hallo. Uiteindelijk kregen we een tafel, vervolgens duurde het een kwartier voor we een menu kaart kregen. Daarna werd er twee keer gechecked of we een kaarsje op tafel hadden maar deze serveerster keek ons niet eens aan en was zo weer weg. We konden dus niet eens wat te drinken bestellen. Uiteindelijk konden we bestellen. Ons drinken lukte nog wel maar ons hoofdgerecht vergaten ze. Na weer lang wachten kwamen ze vragen wat we ook al weer besteld hadden. Uiteindelijk kregen we eten dat niet erg bijzonder was en eigenlijk ook niet echt lekker. Het was redelijk smakeloos. Dat ik voor deze slechte service en slecht eten 65 euro kwijt was voelde toch wel een beetje als daylight robbery. We zijn daarna ergens anders een toetje gaan eten.
Wij komen hier in elk geval noooooit meer terug.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heb hier eten besteld.
Mixed grill, dat is Lamskotelet, kipfilet, souvlaki, Souzoukie, Gyros en Tzatziki geserveerd met rijst in tomatensaus, frites en salade.
Het en werd snel bezorgd en was nog heet.
Het was heerlijk ga hier waker bestellen
Valkestijn .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima ontvangst, snelle service, heerlijke en grote gerechten,fijne atmosfeer en goede prijs/kwaliteits verhouding.
Ook heerlijke drankjes en top tap biertjes
Ezra V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was erg lekker en meer dan genoeg. Goed personeel en komen regelmatig aan tafel vragen of het goed/genoeg is. Kom zeker nog een keer terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk restaurant. Niet de typische Griek, maar een gezellig "buurt" restaurant. Aardig, attent personeel. Leuke kaart. Duidelijk zelfgemaakte verse producten. De zeebaars was helaas wat te gaar. De eerste hap gelijk vol graten, dat was jammer. Opletten met eten dus. Dat is dan ook gelijk het enige minpuntje. De rest was prima in orde. Een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer en prima prijs - kwaliteitsverhouding. We komen als gezin graag nog een keer terug! Goede parkeergelegenheid in de buurt.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie ontdekking, heerlijk gegeten en genoten van een traditionele/ authentieke (betaalbare) Griekse wijn. De inrichting is Grieks modern en weer sfeervol, verwacht geen Griekse huiskamer. De bediening heeft oog voor de gasten en meertalig. Komen zeker nog een keer terug... mooie aanwinst in ons lijstje!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met de AH zegels gegeten. Prijs-kwaliteit is überhaupt al zeer goed, maar met de actie nu helemaal gunstig. Met z'n tweeën 3-gangen en een flesje wijn waren we 60 euro kwijt. Heerlijk gegeten dus en aardige bediening ook die onder andere over de Griekse wijn vertelde.
SjaakD .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Sfeer is goed, de gerechten vonden we goed smaken, de bediening is goed en alert. Omdat we de eigenaars kennen, kregen we aan het eind een lekkere likeur als traktatie.
We hebben trouwens gebruik gemaakt van de AH restaurant actie.
Stephanie P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met AH bon hier gegeten met een vriendin. We werden heel hartelijk ontvangen en mochten uit de hele kaart kiezen (met uitzondering van 1 gerecht) Goed advies over de diverse wijnen ontvangen, meerdere zijn per glas te bestellen.
Het gekozen hoofdgerecht, de Vismix, was echt voortreffelijk! Zeer smaakvol, gevarieerd en veel.
Jammer alleen dat de Tzatziki en de aubergine spread op een bordje in ouderwetse ijsschep bolletjes opgediend worden. Beetje jaren tachtig... Maar dat was ook het enige wat we als feedback konden verzinnen. We komen hier zeker terug, ook als we de volle mep moeten betalen.
T.S. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na het lezen van de recensies op Iens besloten wij bij Stelios te reserveren met de AH actie. De ontvangst was allervriendelijkst en we werden keurig naar ons gereserveerde plaats gebracht. Het drankje werd opgenomen en de kaart volgde al snel met de uitleg over de actie. De kaart zag er overzichtelijk uit en gelukkig niet al te veel keus. Onze ervaring is namelijk dat hoe meer keus er is dat ten koste van de kwaliteit gaat. Toen de bestelling opgenomen werd werd ons ook nog verteld dat de porties groot zouden zijn en daar verheugden wij ons erg op want meestal zijn de porties elders voor ons te klein. Toen de voorgerechten gebracht werden keken wij elkaar toch even aan want zo erg groot waren de porties niet. De tzaziki was zeer smakelijk met warm brood maar een paar extra plakjes brood was wel fijn geweest. De hoofdgerechten zagen er heerlijk uit maar wederom niet de portie die wij verwacht hadden. Het ovengerecht was precies zoals een ovengerecht behoort te zijn, mals en sappig. De grillschotel was ook prima bereid en niet droog zoals wij meestal meemaken. Alle stukjes vlees precies de goede gaarheid en ook mals en sappig. De baklava was wel een royale portie maar helaas smaakte hij wat muf. Ik ben een liefhebber van baklava maar dit viel wat tegen. Het ijs was wel heerlijk romig. Wel een minpuntje....personeel dat Engels spreekt, ik ben van mening dat ik in een restaurant in Nederland mij in mijn eigen taal moet kunnen uiten. Niet iedereen spreekt Engels (mijn ouders bv) dus een spoedcursus Nederlands voor bedienend personeel is aan te raden. Voor de rest komen wij zeker een keer terug ook zonder AH actie.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Erg mooie zaak, leuke locatie, vriendelijke bediening, lekker eten was gewoon top!
Wij gaan hier zeker vaker komen.
weerdenh .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voor de derde keer weer heerlijk gegeten. Gastvrij, vriendelijk personeel. Tafeltje voor het raam was helemaal fantastisch. Er gaat zeker een vierde keer komen. Hou vast mensen.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten, grote porties voor een schappelijke prijs. Erg vriendelijk en professioneel personeel. Met de AH restaurantactie was de hele kaart beschikbaar, dat was ook heel fijn.
Fie T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten met een groep van 7 personen. Bediening was heel kundig en vriendelijk. Lekkere wijnen. Het restaurant was redelijk vol en toch konden we elkaar goed verstaan. Voor vegetariers veel keuze aan voorgerechten, hoofdgerechten wel wat beperkt, maar lekker.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gegeten met de Albert Heijn actie en de gerechten waren super lekker, het was ook erg veel. Wij hebben genoten. De aankleding van het restaurant is nog niet helemaal af. Het begin is leuk maar op zo'n 90% blijven steken. Verwacht geen Griekse sfeer (heeft zo z'n voordelen). Maar als je komt voor goed en lekker eten, zeker de moeite waard!
Chriss K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het beste Griekse restaurant van Utrecht. De kinderen zijn er zo weg van, dat we hier nu 2 keer met de actie zijn gaan eten. Ook na de actie blijven we komen! Het eten is subliem, de bediening is perfect, de wijnwand is erg mooi en sfeervol.
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening zeer efficiënt en vriendelijk. We werden telkens snel geholpen en bediend. We vonden het eten allemaal heel lekker en zaten aan het eind van de avond meer dan vol van al het lekkere eten.
ireneron .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
goede attente bediening. Atypisch Grieks restaurant: moderne inrichting en Griekse gerechten maar net met andere insteek. Geldt ook voor de retsina wijn: heerlijk. Met AH actie kennis gemaakt met dit restaurant, maar gaan hier vast wel terug komen buiten de actie om
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een superrestaurant! Echt een ontdekking! Goeie ambiance, fijne, vriendelijke, vlotte bediening, grote porties en bovenal superlekker eten! We hebben genoten en komen hier zeker nog terug!!