Stelios Kitchen & Bar

Ledig Erf 36 3582 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Stelios Kitchen & Bar

Grieks genieten

Op het bruisende Ledig Erf in Utrecht zit Stelios. Een fijne sfeervolle plek met een hoop tongstrelende wijnen. Geniet van overheerlijke Griekse gerechten die met traditionele recepten zijn gemaakt. Een gezellige lunch of diner, alles kan bij Stelios!

Meer informatie over restaurant Stelios Kitchen & Bar

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m donderdag: 17.00 uur - 23.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 17.00 uur - 24.00 uur
Zondag: 17.00 uur - 22.00 uur

Richard C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Vooraf Halloumi, dat is cyprische kaas met honing. Ook hadden we perfect klaargemaakte calamares. Als hoofdgerecht zeebaars en een perfecte mixed grill. Beide gerechten waren ook perfect bereid. Met een paar glazen lekkere wijn en bier erbij hebben we een echt feestdiner genoten...en helaas geen plek meer voor een nagerecht.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en de service was weer top! De lekkerste lamskoteletjes ever!
ingridderksbaars .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten in een goede sfeer met bediening met verstand van zaken, goede uitleg van de wijnen. Komen zeker nog eens terug.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gaf aan dat ik voedsel alergie had hier was men niet op voor bereid. En omdat mijn alergie in kruidenmix zat hadden ze niks voor mijn te eten. Wel voor rest van de groep dus ik moest uiteindelijk weg gaan want er was niks veiligs te eten. Ze duidelijk geen overzicht van de ingredienten die gebruikt wordt. En de kok is niet instaat iets te improviseren.

En alles was enorm traag. 2e gang kwam pas naarvmeer dan uur en kreeg toen ook pas te horen dat ze niks voor me hadden
hennie B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
het was erg warm,dus de skai bekleding van de stoelen was onprettig.
er was een aparte kaart voor de ah actie, verder was alles goed
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bij Stelios eten valt nooit tegen. Het is een Grieks restaurant met een zeer moderne uitstraling: licht, veel ruimte rond de tafels, hoog. De gerechten zijn traditioneel, maar culinair bereid: niet vet, niet te veel, fris opgediend, mooi verzorgde schotels. Griekse koks kennen hun vak. De bediening is rustig; geen overbodige bemoeienis aan tafel, als je lekker zit te praten en te eten. Voor mijn tafelgenoten een eye-opener. Wij zaten 'binnen-buiten' want de grote pui was opengeschoven en we hadden een tafel daar vlakbij. Het restaurant ligt mooi centraal, dicht bij de oude binnenstad.
Quartus V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vooral de kennis die de bediende had van de wijn waren wij van onder de indruk en het gerecht was zo goed vullend dat het nagerecht niet meer van toepassing was. Het personeel krijgt echt onze complimenten, jullie waren heel prettig!
Benno O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten, jammer dat een echter servet er niet bij hoort ;-). Zo'n papieren dingetje op je schoot is maar niets en houdt ook niets tegen. Ook jammer dat je op zondagavond om 22.00 uur eigenlijk het restaurant uitgekeken wordt. Verder oké!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Stellios is een mooi en gezellig Familie restaurant Wij en onze familie eten hier graag.Er is voor iedereen wel wat lekkers.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Viel tegen dat er een aparte AH actie menukaart was, er kon niet van de reguliere menukaart besteld worden.
We waren erg teleurgesteld, we hadden niet de keuzes kunnen maken die we anders hadden genomen.
Aj A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Top restaurant heel gezellig terras
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk eten en de bediening is heel leuk en gezellig. De AH zegels die je ka sparen en hier inleveren maakt het etentje compleet.
De tafel van ria.simons78 S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De bediening is prima, we werden goed voorgelicht betr de gerechten en de wijn. We komen zeker terug.
Dick S.
Smaakvol gegeten en lekkere wijnen. Top!!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk op het gezellige buiten terras gegeten. Erg vriendelijk personeel. Aardige Engelstalige gastheer die alle Nederlandse woorden die hij kende ook gebruikte.
XXX R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Jammer dat de meeste personeelsleden geen Nederlands spreken. Erg vreemd dat je niet eens in het Nederlands kan bestellen en als je toch Nederlands spreekt dat dan alleen het antwoord komt: "in english!" Er kan nog geen please vanaf!
Weinig aandacht voor de lege borden op tafel, maar des te meer voor het poetsen van de lege tafel naast de onze (met zn tweeen drie maal erheen gelopen langs onze lege borden)
Eten was OK, standaard Grieks; veel vlees met gyros (nog meer vlees dus), friet, rijst, tzaziki. Salade is geen verplicht frutje, maar flinke portie sla. Maar dan wel alleen maar sla. Geen andere rauwkost.
Malu D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een Griekse vriendin raadde dit aan en met ah-actie leek het een uitgelezen kans. Bij de reservering had ik een opmerking gemaakt dat ik zwanger ben en meteen kreeg een een zeer vriendelijk mailtje terug waarin stond dat ze dachten dat het geen probleem was maar dat ij het menu kon inzien op de actiesite. Erg vriendelijk!
Het eten zelf was erg lekker, niet enkel al het vlees dat je van de Griek gewend bent en het vlees dat we aten was heerlijk!
Bauke S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Super vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Geen standaard Griek. De Stifado is heerlijk. De ambiance erg gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Marjautrecht .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Om te beginnen hebben we hier zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten. In tegenstelling tot de vorige keer met de AH actie, hebben ze nu een speciale menukaart voor AH gasten. Voor € 32,50 per persoon exclusief drankjes kun je een keuze maken uit 4 voor- hoofd- en nagerechten. Vind ik wel handig om te melden, omdat wij vantevoren via internet al keuzes hadden gemaakt die niet op die speciale kaart stonden. Maar niet getreurd hoor, we hebben allemaal toch wat lekkers kunnen kiezen. De gyros is de lekkerste van Utrecht.
Katalina F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Verschrikkelijk. We werden niet verwelkomd, hebben vijf minuten staan wachten terwijl 4 serveersters voor onze neus in de weer waren met de kassa. Niemand zei ook maar hallo. Uiteindelijk kregen we een tafel, vervolgens duurde het een kwartier voor we een menu kaart kregen. Daarna werd er twee keer gechecked of we een kaarsje op tafel hadden maar deze serveerster keek ons niet eens aan en was zo weer weg. We konden dus niet eens wat te drinken bestellen. Uiteindelijk konden we bestellen. Ons drinken lukte nog wel maar ons hoofdgerecht vergaten ze. Na weer lang wachten kwamen ze vragen wat we ook al weer besteld hadden. Uiteindelijk kregen we eten dat niet erg bijzonder was en eigenlijk ook niet echt lekker. Het was redelijk smakeloos. Dat ik voor deze slechte service en slecht eten 65 euro kwijt was voelde toch wel een beetje als daylight robbery. We zijn daarna ergens anders een toetje gaan eten.
Wij komen hier in elk geval noooooit meer terug.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heb hier eten besteld.
Mixed grill, dat is Lamskotelet, kipfilet, souvlaki, Souzoukie, Gyros en Tzatziki geserveerd met rijst in tomatensaus, frites en salade.
Het en werd snel bezorgd en was nog heet.
Het was heerlijk ga hier waker bestellen