Stelios Kitchen & Bar

Ledig Erf 36 3582 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Stelios Kitchen & Bar

Grieks genieten

Op het bruisende Ledig Erf in Utrecht zit Stelios. Een fijne sfeervolle plek met een hoop tongstrelende wijnen. Geniet van overheerlijke Griekse gerechten die met traditionele recepten zijn gemaakt. Een gezellige lunch of diner, alles kan bij Stelios!

Meer informatie over restaurant Stelios Kitchen & Bar

T.S. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
weerdenh .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voor de derde keer weer heerlijk gegeten. Gastvrij, vriendelijk personeel. Tafeltje voor het raam was helemaal fantastisch. Er gaat zeker een vierde keer komen. Hou vast mensen.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten, grote porties voor een schappelijke prijs. Erg vriendelijk en professioneel personeel. Met de AH restaurantactie was de hele kaart beschikbaar, dat was ook heel fijn.
Fie T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten met een groep van 7 personen. Bediening was heel kundig en vriendelijk. Lekkere wijnen. Het restaurant was redelijk vol en toch konden we elkaar goed verstaan. Voor vegetariers veel keuze aan voorgerechten, hoofdgerechten wel wat beperkt, maar lekker.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gegeten met de Albert Heijn actie en de gerechten waren super lekker, het was ook erg veel. Wij hebben genoten. De aankleding van het restaurant is nog niet helemaal af. Het begin is leuk maar op zo'n 90% blijven steken. Verwacht geen Griekse sfeer (heeft zo z'n voordelen). Maar als je komt voor goed en lekker eten, zeker de moeite waard!
Chriss K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het beste Griekse restaurant van Utrecht. De kinderen zijn er zo weg van, dat we hier nu 2 keer met de actie zijn gaan eten. Ook na de actie blijven we komen! Het eten is subliem, de bediening is perfect, de wijnwand is erg mooi en sfeervol.
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening zeer efficiënt en vriendelijk. We werden telkens snel geholpen en bediend. We vonden het eten allemaal heel lekker en zaten aan het eind van de avond meer dan vol van al het lekkere eten.
ireneron .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
goede attente bediening. Atypisch Grieks restaurant: moderne inrichting en Griekse gerechten maar net met andere insteek. Geldt ook voor de retsina wijn: heerlijk. Met AH actie kennis gemaakt met dit restaurant, maar gaan hier vast wel terug komen buiten de actie om
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een superrestaurant! Echt een ontdekking! Goeie ambiance, fijne, vriendelijke, vlotte bediening, grote porties en bovenal superlekker eten! We hebben genoten en komen hier zeker nog terug!!
Jasper N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
heerlijke voorgerechten, hartelijke ontvangst, goede aanbeveling voor passende wijn en geweldige moussaka, de groenten bij een hoofdgerecht (iets taaie zeebaars) leken niet vers maar dat is het enige aandachtspunt
Vivian B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mocht zelfs het deel van het hoofdgerecht dat ik niet op kreeg meenemen naar huis. Goede service! En vriendelijk personeel.
acdeklerk .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hadden met AH actie heerlijk gegeten. Goede uitleg over wijnen. Ik vond de grote hoeveelheid eten niet nodig, ondanks de Griekse gastvrijheid. Kwaliteit was prima.
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Grieks eten zoals het hoort: betaalbare ruime porties en lekker van smaak. En dat in een prachtig pand op een toplocatie, met een toegewijde gastvrouw. Niet het gevoel dat we achter werden gesteld t.o.v. andere gasten vanwege de restaurantactie. Er was een misverstand over de rekening omdat we met z'n 3en waren: 2 met een AH bon en 1 zonder. Hoe om te gaan met de goedkoopste gerechten in dat geval? Uiteindelijk zijn we hier uit gekomen. Een aanrader wat mij betreft!
Bertina V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Op zich een sfeervol restaurant met kerstverlichting. Bij ontvangst en vertrek stond er een serveerster klaar die ons niet kon helpen, omdat ze geen Nederlands/Engels sprak. Bijzonder! Helaas kwamen onze consumpties niet goed door, waardoor we iets geheel anders geserveerd kregen. Dit heeft de serveerster niet hersteld. Tevens is er op onze rekening een dessert verrekend wat we niet hebben geconsumeerd.
Auke T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We zijn hier ondertussen al een aantal keer geweest en waren telkens erg enthousiast. Nu waren we er via de Ah actie en kregen het gevoel dat we minder belangrijk waren dan de 'gewone' gasten. We werden begroet met een briefje met spelregels voor de Ah actie, wat ons betreft een beetje onpersoonlijk. Verder was de bediening ook een stuk trager dan normaal. Toeval of wederom door de Ah actie? Het eten was veel, net als altijd maar ook wat minder lekker dan de eerdere keren. Al met al hadden we allebei zoiets van: het is wel een lekkerder en fijner geweest. Ondanks dat laten we ons door 1 mindere keer niet teveel beïnvloeden en komen we zeker nog eens terug!
D C.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Fantastisch restaurant ! Heerlijke keuken. Personeel erg vriendelijk en je voelt je echt als klant gewaardeerd. De gerechten zijn heerlijk. De inrichting van het restaurant vind ik prachtig !! Maar dat moet een ieder weer zelf beoordelen. Momenteel is deze Griekse keuken de onze !!! Tot volgend keer !! Ga zo door met jullie service en heerlijke Griekse gerechten!!
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
ben hier eerder geweest met de ah actie en was toen erg tevreden vandaar dat ik er met mijn verjaardag ook wel heen wilde,waren er zondag om 18.00 uur het was vrij stil nog ik denk ongeveer nog 8 andere gasten .als voorgerecht had ik net als de keer daar voor calamaris maar het portie was erg klein geworden ik denk 6 stuks en de rest was leeg bladerdeeg als hoofd gerecht wilde aan mijn tafel 2 personen graag mousaka met vlees maar kregen te horen dat die op was,hallo het restaurant is net open ,wat hebben ze in de middag in de keuken gedaan?was een tegenvaller.ga nu niet meer terug.jammer
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker eten, genoeg keuze, grote porties.
Mooi modern restaurant, goede sfeer. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen zeker terug.
Anoek H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onze reserverig was niet goed doorgekomen, maar na het laten zien van de reservering mochten we gaan zitten.
Lekker eten en vriendelijke bediening. Leuke uitleg over onze wijn gehad en wisten over alles iets te vertellen. De toetjes vonden we te zoet, maar dat is persoonlijk. Vlees was heerlijk en ruime porties. Super gegeten en gaan hier zeker terugkomen.