Stelios Kitchen & Bar

Ledig Erf 36 3582 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Stelios Kitchen & Bar

Grieks genieten

Op het bruisende Ledig Erf in Utrecht zit Stelios. Een fijne sfeervolle plek met een hoop tongstrelende wijnen. Geniet van overheerlijke Griekse gerechten die met traditionele recepten zijn gemaakt. Een gezellige lunch of diner, alles kan bij Stelios!

Meer informatie over restaurant Stelios Kitchen & Bar

Maandag 11:00 - 01:00
Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Aj A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk eten en de bediening is heel leuk en gezellig. De AH zegels die je ka sparen en hier inleveren maakt het etentje compleet.
De tafel van ria.simons78 S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De bediening is prima, we werden goed voorgelicht betr de gerechten en de wijn. We komen zeker terug.
Dick S.
Smaakvol gegeten en lekkere wijnen. Top!!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk op het gezellige buiten terras gegeten. Erg vriendelijk personeel. Aardige Engelstalige gastheer die alle Nederlandse woorden die hij kende ook gebruikte.
XXX R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Jammer dat de meeste personeelsleden geen Nederlands spreken. Erg vreemd dat je niet eens in het Nederlands kan bestellen en als je toch Nederlands spreekt dat dan alleen het antwoord komt: "in english!" Er kan nog geen please vanaf!
Weinig aandacht voor de lege borden op tafel, maar des te meer voor het poetsen van de lege tafel naast de onze (met zn tweeen drie maal erheen gelopen langs onze lege borden)
Eten was OK, standaard Grieks; veel vlees met gyros (nog meer vlees dus), friet, rijst, tzaziki. Salade is geen verplicht frutje, maar flinke portie sla. Maar dan wel alleen maar sla. Geen andere rauwkost.
Malu D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een Griekse vriendin raadde dit aan en met ah-actie leek het een uitgelezen kans. Bij de reservering had ik een opmerking gemaakt dat ik zwanger ben en meteen kreeg een een zeer vriendelijk mailtje terug waarin stond dat ze dachten dat het geen probleem was maar dat ij het menu kon inzien op de actiesite. Erg vriendelijk!
Het eten zelf was erg lekker, niet enkel al het vlees dat je van de Griek gewend bent en het vlees dat we aten was heerlijk!
Bauke S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Super vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Geen standaard Griek. De Stifado is heerlijk. De ambiance erg gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Marjautrecht .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Om te beginnen hebben we hier zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten. In tegenstelling tot de vorige keer met de AH actie, hebben ze nu een speciale menukaart voor AH gasten. Voor € 32,50 per persoon exclusief drankjes kun je een keuze maken uit 4 voor- hoofd- en nagerechten. Vind ik wel handig om te melden, omdat wij vantevoren via internet al keuzes hadden gemaakt die niet op die speciale kaart stonden. Maar niet getreurd hoor, we hebben allemaal toch wat lekkers kunnen kiezen. De gyros is de lekkerste van Utrecht.
Katalina F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Verschrikkelijk. We werden niet verwelkomd, hebben vijf minuten staan wachten terwijl 4 serveersters voor onze neus in de weer waren met de kassa. Niemand zei ook maar hallo. Uiteindelijk kregen we een tafel, vervolgens duurde het een kwartier voor we een menu kaart kregen. Daarna werd er twee keer gechecked of we een kaarsje op tafel hadden maar deze serveerster keek ons niet eens aan en was zo weer weg. We konden dus niet eens wat te drinken bestellen. Uiteindelijk konden we bestellen. Ons drinken lukte nog wel maar ons hoofdgerecht vergaten ze. Na weer lang wachten kwamen ze vragen wat we ook al weer besteld hadden. Uiteindelijk kregen we eten dat niet erg bijzonder was en eigenlijk ook niet echt lekker. Het was redelijk smakeloos. Dat ik voor deze slechte service en slecht eten 65 euro kwijt was voelde toch wel een beetje als daylight robbery. We zijn daarna ergens anders een toetje gaan eten.
Wij komen hier in elk geval noooooit meer terug.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heb hier eten besteld.
Mixed grill, dat is Lamskotelet, kipfilet, souvlaki, Souzoukie, Gyros en Tzatziki geserveerd met rijst in tomatensaus, frites en salade.
Het en werd snel bezorgd en was nog heet.
Het was heerlijk ga hier waker bestellen
Valkestijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima ontvangst, snelle service, heerlijke en grote gerechten,fijne atmosfeer en goede prijs/kwaliteits verhouding.
Ook heerlijke drankjes en top tap biertjes
Ezra V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was erg lekker en meer dan genoeg. Goed personeel en komen regelmatig aan tafel vragen of het goed/genoeg is. Kom zeker nog een keer terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk restaurant. Niet de typische Griek, maar een gezellig "buurt" restaurant. Aardig, attent personeel. Leuke kaart. Duidelijk zelfgemaakte verse producten. De zeebaars was helaas wat te gaar. De eerste hap gelijk vol graten, dat was jammer. Opletten met eten dus. Dat is dan ook gelijk het enige minpuntje. De rest was prima in orde. Een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer en prima prijs - kwaliteitsverhouding. We komen als gezin graag nog een keer terug! Goede parkeergelegenheid in de buurt.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie ontdekking, heerlijk gegeten en genoten van een traditionele/ authentieke (betaalbare) Griekse wijn. De inrichting is Grieks modern en weer sfeervol, verwacht geen Griekse huiskamer. De bediening heeft oog voor de gasten en meertalig. Komen zeker nog een keer terug... mooie aanwinst in ons lijstje!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met de AH zegels gegeten. Prijs-kwaliteit is überhaupt al zeer goed, maar met de actie nu helemaal gunstig. Met z'n tweeën 3-gangen en een flesje wijn waren we 60 euro kwijt. Heerlijk gegeten dus en aardige bediening ook die onder andere over de Griekse wijn vertelde.
SjaakD .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Sfeer is goed, de gerechten vonden we goed smaken, de bediening is goed en alert. Omdat we de eigenaars kennen, kregen we aan het eind een lekkere likeur als traktatie.
We hebben trouwens gebruik gemaakt van de AH restaurant actie.
Stephanie P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met AH bon hier gegeten met een vriendin. We werden heel hartelijk ontvangen en mochten uit de hele kaart kiezen (met uitzondering van 1 gerecht) Goed advies over de diverse wijnen ontvangen, meerdere zijn per glas te bestellen.
Het gekozen hoofdgerecht, de Vismix, was echt voortreffelijk! Zeer smaakvol, gevarieerd en veel.
Jammer alleen dat de Tzatziki en de aubergine spread op een bordje in ouderwetse ijsschep bolletjes opgediend worden. Beetje jaren tachtig... Maar dat was ook het enige wat we als feedback konden verzinnen. We komen hier zeker terug, ook als we de volle mep moeten betalen.
T.S. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na het lezen van de recensies op Iens besloten wij bij Stelios te reserveren met de AH actie. De ontvangst was allervriendelijkst en we werden keurig naar ons gereserveerde plaats gebracht. Het drankje werd opgenomen en de kaart volgde al snel met de uitleg over de actie. De kaart zag er overzichtelijk uit en gelukkig niet al te veel keus. Onze ervaring is namelijk dat hoe meer keus er is dat ten koste van de kwaliteit gaat. Toen de bestelling opgenomen werd werd ons ook nog verteld dat de porties groot zouden zijn en daar verheugden wij ons erg op want meestal zijn de porties elders voor ons te klein. Toen de voorgerechten gebracht werden keken wij elkaar toch even aan want zo erg groot waren de porties niet. De tzaziki was zeer smakelijk met warm brood maar een paar extra plakjes brood was wel fijn geweest. De hoofdgerechten zagen er heerlijk uit maar wederom niet de portie die wij verwacht hadden. Het ovengerecht was precies zoals een ovengerecht behoort te zijn, mals en sappig. De grillschotel was ook prima bereid en niet droog zoals wij meestal meemaken. Alle stukjes vlees precies de goede gaarheid en ook mals en sappig. De baklava was wel een royale portie maar helaas smaakte hij wat muf. Ik ben een liefhebber van baklava maar dit viel wat tegen. Het ijs was wel heerlijk romig. Wel een minpuntje....personeel dat Engels spreekt, ik ben van mening dat ik in een restaurant in Nederland mij in mijn eigen taal moet kunnen uiten. Niet iedereen spreekt Engels (mijn ouders bv) dus een spoedcursus Nederlands voor bedienend personeel is aan te raden. Voor de rest komen wij zeker een keer terug ook zonder AH actie.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Erg mooie zaak, leuke locatie, vriendelijke bediening, lekker eten was gewoon top!
Wij gaan hier zeker vaker komen.