Stelios Kitchen & Bar

Ledig Erf 36 3582 Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Stelios Kitchen & Bar

Grieks genieten

Op het bruisende Ledig Erf in Utrecht zit Stelios. Een fijne sfeervolle plek met een hoop tongstrelende wijnen. Geniet van overheerlijke Griekse gerechten die met traditionele recepten zijn gemaakt. Een gezellige lunch of diner, alles kan bij Stelios!

Meer informatie over restaurant Stelios Kitchen & Bar

Maandag 11:00 - 01:00
Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker eten, genoeg keuze, grote porties.
Mooi modern restaurant, goede sfeer. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen zeker terug.
Anoek H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onze reserverig was niet goed doorgekomen, maar na het laten zien van de reservering mochten we gaan zitten.
Lekker eten en vriendelijke bediening. Leuke uitleg over onze wijn gehad en wisten over alles iets te vertellen. De toetjes vonden we te zoet, maar dat is persoonlijk. Vlees was heerlijk en ruime porties. Super gegeten en gaan hier zeker terugkomen.
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Super lekker gegeten heel verzorgd een aanrader!!!!
Constance V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het restaurant ziet er ontzettend gezellig uit. Vooral die wijnrekken in de hoek vonden we erg mooi. Wel duurde het erg lang voor iemand naar onze tafel kwam om drankjes op te nemen en menu's uit te delen. Daarna was de service wel snel en adequaat. We aten via de AH-actie en nog voor het bestellen werden de kaarten ingenomen en werd ons nogal streng verteld dat we echt drie gangen moesten nemen en niet voor koffie oid konden kiezen als derde gang. Logisch dat dit duidelijk gemaakt moet worden, maar we vonden het niet echt een vriendelijk gebaar. Het eten was lekker, maar (zonder AH-actie) wel flink aan de prijs.
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten en super bediening. Ze hebben zelfs de moeite genomen om mij te bellen nadat ik de bloemen vergeten was om mee te nemen ????.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de restaurantactie van de AH. Eten kwam snel. Helaas werd er wel één gang al geserveerd, terwijl de andere gang nog niet was afgeruimd. We moesten rond 21 u weg voor een surprise party, maar rond 20.50 u hadden we nog geen dessert gehad. Dat hebben ze toen heel snel geregeld, hele goede service!
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heel fijn restaurantje, zeer kundige en vriendelijke bediening en heerlijk eten. Ik ben slechthorend en kan in veel restaurants mijn tafelgenoten niet meer verstaan. Bij Stellios was de akoestiek heel prettig en de tafeltjes stonden niet zo kort op elkaar.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Fijn dat je van de gehele kaart gebruik kon maken met de AH-actie. Voorgerecht kwam erg snel op tafel, wachten was dus niet nodig. Vooraf werd al gewaarschuwd voor grote porties, om ruimte over te houden voor het nagerecht. En die waarschuwing was meer dan waar, buikje vol gegeten met heerlijke gerechten. Zeker een aanrader!
Helma P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
We aten met de A H actie bon maar konden uit de hele kaart kiezen.
Vriendelijke bediening.
Komen zeker terug.
C. T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. We konden alles van de kaart bestellen.
Als voorgerecht hadden we een gevulde puntpaprika met feta. Erg lekker. Onze hoofdgerechten waren gegrilde zeebaarsfilet met broccoli, bloemkool, wortel en gemengde sla met balsamico en roergebakken pittig gekruide varkenshaas afgeblust met Metaxa, aardappeltjes, paprika, aubergine, courgette en ui. Ik moet zeggen het was heerlijk. De vis was heerlijk van smaak, het vlees was supermals. Onze nagerechten: dame blanche en griekse yoghurt met walnoot en honing. We hebben meer dan heerlijk gegeten op een sfeervolle locatie met heel vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
B. B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
een levendige omgeving, heerlijke temperatuur van het restaurant en vriendelijke bediening. Er werd bijvoorbeeld gevraagd hoe snel het nagerecht mocht komen!
Heerlijk gegeten, bijzonder, wel Grieks maar toch weer anders!
L R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Onlangs hier voor gegeten met een groep. Het is een mooi ruim opgezet restaurant en de rode huiswijn is uitstekend, maar dat zijn dan wel de belangrijkste positieve punten. Het eten is niet erg speciaal en als je aan een glutenvrij dieet bent gebonden, kun je hier beter niet komen, want ze begrijpen niet echt wat dit inhoudt. Er waren de nodig problemen om iets 'eetbaars' te vinden, er werd geen glutenvrije alternatieven aangeboden voor bijv. frietjes. Wel werd er helaas een gerecht aangeraden, waarvan na de maaltijd duidelijk werd dat het wel degelijk gluten bevatte.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was matig en de bediening was niet.....NEE NATUURLIJK NIET.....het eten bij Stelios is overheerlijk en de bediening is supervriendelijk en attent. Een hele grote aanrader!!!!!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Voor het eerst bij Stelios wezen eten, maar wat een aanrader! Personeel is super vriendelijk, precies de juiste tijd tusssen de gangen en het eten is echt geweldig! Grieks is uberhaupt favoriet in ons gezin maar dit is echt een van de beste Griekse restaurants waar ik ooit gegeten heb. Aanrader qua hoofdgerecht is Lamskotelet, echt goddelijk!
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten met ons tweetjes. We maakten gebruik van de AH-restaurantactie en konden gewoon van de hele kaart kiezen, fijn want dat kan niet bij alle restaurants. Misschien is het een idee om op zoek te gaan naar 1 of 2 nieuwe voorgerechten zonder kaas, dan heeft mijn vrouw de volgende keer een ruimere keuze.
Elisabeth77 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima prijs kwaliteit verhouding. De bediening was over het algemeen vriendelijk. Echter, het voelde alsof alles erg gehaast moest. Met als hoogtepunt: het hoofdgerecht opgediend voor we ons voorgerecht op hadden, met als argument: "Als u wacht is uw hoofdgerecht koud".
Helaas niet ontspannen kunnen eten.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten, onwijs leuk en lief personeel en je krijgt hier echt waar voor je geld! Voldoende eten op je bord en smaakt erg goed! Aanrader!
Weerdenh .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Voor de tweede keer weer heerlijk gegeten bij Stelios. Goede producten, goed klaar gemaakt, niet te veel zodat je een half bord moet laten staan, gewoon lekker en genoeg. Personeel uiters vriendelijk, correct en bekwaam. Er gaat zeker een derde keer komen.
Hennie
Henko .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vooral de voorgerechten waren top. Komen zeker nog een keer terug! Ook de bediening is behulpzaam en aardig. Tot snel.
Stephany H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De bediening is vriendelijk, het eten is lekker en je krijgt grote porties. Ik ben lactose intolerant, daar werd heel goed rekening mee gehouden met het voorgerecht en hoofdgerecht. Bij het toetje was ik erg teleur gesteld. Ik had alleen de keus uit geen toetje of dat mijn toetje koffie of thee was. Heel teleur gesteld heb ik voor thee gekozen. Ik vond het raar dat ze niks voor mij hadden, terwijl ik een week van te voren de bestelling had gedaan en had vermeld dat ik lactose intollerant ben... Bij het afrekenen kregen we de bonnetjes te zien. Je kreeg ten zien wat het eigenlijk zou kosten en wat het nu koste. Voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, 1 toetje, 1 thee , 2 water en 1 rivella ben je in de 60 euro kwijt zonder ah actie. Met ah actie is dit in de 40 euro. Ze hadden van alle gerechten het duurste gepakt. Hierbij vond ik het niet echt netjes dat ze het toetje van mijn partner hadden gepakt en ons niet te gemoet waren gekomen, omdat ik geen toetje kon nemen.