Stelios Kitchen & Bar

Ledig Erf 36 3582 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Stelios Kitchen & Bar

Grieks genieten

Op het bruisende Ledig Erf in Utrecht zit Stelios. Een fijne sfeervolle plek met een hoop tongstrelende wijnen. Geniet van overheerlijke Griekse gerechten die met traditionele recepten zijn gemaakt. Een gezellige lunch of diner, alles kan bij Stelios!

Meer informatie over restaurant Stelios Kitchen & Bar

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m donderdag: 17.00 uur - 23.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 17.00 uur - 24.00 uur
Zondag: 17.00 uur - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Stelios Kitchen & Bar

catherineMMM .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Stelios is een goed en gezellig restaurant, maar het eten is niet van hoge kwaliteit. De sfeer was goed, mooie inrichting, leuke muziek. Alleen het eten was niet lekker.
H. G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Toeval of niet: alles klopte die avond: over ontvangst, bediening, advies, gerechten, sfeer en interieur alleen maar lof. Tip: het best bereikbaar met bus of fiets. Had moeite voor auto parkeerplaats te vinden.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super goed en lekker gegeten. Heel vriendelijk geholpen. Wij kwamen al eten en wij blijven komen eten. Wij raden dit restaurant zeker aan aan anderen.
Mike G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, smaakvol en ruime portie, leuke sfeer, goede bediening. Wat mij betreft een aanrader.................................
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten in een mooi restaurant met gastvrij personeel. Geen doorsnee Grieks restaurant, maar net dat beetje meer.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We waren hier via de AH actie. Je hebt dan een kleine selectie uit de gewone kaart waaruit je kan kiezen. Alles lekker vers. Inrichting is gezellig en de rode huiswijn is zeker een aanrader!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was vers en goed en de prijs/kwaliteitverhouding prima. De inrichting is modern, mooi en voelt goed. Akoestisch gezien voldoende. De bediening was op zich goed en vlot maar in het Engels. Dat hoort niet thuis in een Nederlands restaurant. Al met al de moeite waard.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het is een mooi en gezellig familie restaurant de bediening is erg vriendelijk en we eten hier graag er is genoeg keus voor iedereen
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker op het terras genoten van de gevarieerde keuze op het menu van de restaurantactie. De calamares en de souvlaki & souzouki waren smaakvol bereid. Prima wijnadvies, betrokkenheid en snelle bediening maakten het positieve plaatje compleet. Dit konden wij goed gebruiken, zeker ook omdat onze auto de nacht ervoor in Culemborg in de fik is gestoken.
sienkoning .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
hele aardige bediening en goed eten verder was het druk, maar alles liep goed we gaan hier zeker wel weer terugligging ook gezellig
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten met ah bon ruime keuze geen halve borden met eten vriendelijke bediening echt een aanrader voor een heerlijk etentje.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Vooraf Halloumi, dat is cyprische kaas met honing. Ook hadden we perfect klaargemaakte calamares. Als hoofdgerecht zeebaars en een perfecte mixed grill. Beide gerechten waren ook perfect bereid. Met een paar glazen lekkere wijn en bier erbij hebben we een echt feestdiner genoten...en helaas geen plek meer voor een nagerecht.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en de service was weer top! De lekkerste lamskoteletjes ever!
ingridderksbaars .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten in een goede sfeer met bediening met verstand van zaken, goede uitleg van de wijnen. Komen zeker nog eens terug.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gaf aan dat ik voedsel alergie had hier was men niet op voor bereid. En omdat mijn alergie in kruidenmix zat hadden ze niks voor mijn te eten. Wel voor rest van de groep dus ik moest uiteindelijk weg gaan want er was niks veiligs te eten. Ze duidelijk geen overzicht van de ingredienten die gebruikt wordt. En de kok is niet instaat iets te improviseren.

En alles was enorm traag. 2e gang kwam pas naarvmeer dan uur en kreeg toen ook pas te horen dat ze niks voor me hadden
hennie B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
het was erg warm,dus de skai bekleding van de stoelen was onprettig.
er was een aparte kaart voor de ah actie, verder was alles goed
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bij Stelios eten valt nooit tegen. Het is een Grieks restaurant met een zeer moderne uitstraling: licht, veel ruimte rond de tafels, hoog. De gerechten zijn traditioneel, maar culinair bereid: niet vet, niet te veel, fris opgediend, mooi verzorgde schotels. Griekse koks kennen hun vak. De bediening is rustig; geen overbodige bemoeienis aan tafel, als je lekker zit te praten en te eten. Voor mijn tafelgenoten een eye-opener. Wij zaten 'binnen-buiten' want de grote pui was opengeschoven en we hadden een tafel daar vlakbij. Het restaurant ligt mooi centraal, dicht bij de oude binnenstad.
Quartus V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vooral de kennis die de bediende had van de wijn waren wij van onder de indruk en het gerecht was zo goed vullend dat het nagerecht niet meer van toepassing was. Het personeel krijgt echt onze complimenten, jullie waren heel prettig!
Benno O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten, jammer dat een echter servet er niet bij hoort ;-). Zo'n papieren dingetje op je schoot is maar niets en houdt ook niets tegen. Ook jammer dat je op zondagavond om 22.00 uur eigenlijk het restaurant uitgekeken wordt. Verder oké!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Stellios is een mooi en gezellig Familie restaurant Wij en onze familie eten hier graag.Er is voor iedereen wel wat lekkers.