Stek

Duur
Lang
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
De broodjes en gerechtjes zijn allemaal echt lekker - de bediening vriendelijk maar soms traag. Ik vind het een dure plek om te lunchen maar het lijken langzamerhand normale prijzen te worden in Amsterdam Oost. Het is het geld best waard hoor, maar er zijn vergelijkbare opties in de buurt die goedkoper zijn.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Teveel aan hippe lunchrooms ? Als ze allemaal streven naar het niveau van Stek zeker niet. Geluncht. Gehaktbrood van noten met chutney en desemtoast. Erg lekker en verrassend vegetarisch gerecht. Schijnt een "special" te zijn, dus voordat deze weer van de kaart verdwijnt zeker een keer gaan proeven bij Stek. Personeel bijzonder vriendelijk. Terras heeft niet mijn voorkeur, omdat deze uitkijkt op dé snelweg van de binnenstad van Amsterdam, maar binnen is het gezellig genoeg.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Hier meerdere malen gezeten, bediening is niet perse vlot, maar wel vriendelijk. als je buiten zit raad ik aan om binnen te bestellen voor een snel drankje. Verder is het eten niet slecht, niet extreem goed. prijs is ietwat aan de hoge kant maar voor amsterdam is het zeker geen verkeerde plek. leuk uitzicht en op een of andere manier altijd een windstil terras. dat maakt het erg fijn.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Bediening zag ons meermaals "over het hoofd". Uiteindelijk maar naar keuken personeel gelopen want bediening kijkt gewoon niet. Eggs benedict waren niet echt heel warm. Wel heel redelijk van smaak. Tosti was ook lekker. Wederom bij het vragen om af te rekenen was de bediening blijkbaar wederom te druk om mij te zien. Wederom maar naar het personeel in de open keuken bij de bar gelopen. Verkeerde bon. Collega komt zo bij me... Ik heb geen zin meer fooi te geven. Ik vind het voor dit niveau service ook wel heftig overpriced. Niet nog een keer.
Beste Michael,

Het spijt ons dat je een slechte ervaring hebt gehad bij Stek. Het klopt dat het een beetje een chaotische dag was met een aantal nieuwe dames in de bediening. Hierdoor was de service niet zoals we die graag willen leveren. Dat vinden we heel jammer. We zijn blij dat je het eten wel lekker vond. Hopelijk kom je nog een keer terug.

Groet Stek
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Ben het helemaal eens met het oordeel over de sfeervolle locatie en de aardige bediening. Echter, prijs/kwaliteitsverhouding klopt niet. Ik had een broodje Stek. Voor €8 verwacht ik geen tosti met ham en pulledpork. Misschien dat de rest wel ok is. Maar dit was eigenlijk een teleurstelling.
Hi Karinjo,
Dank voor je feedback. Jammer dat je teleurgesteld was in je broodje. We besteden erg veel aandacht aan onze ingredienten. Zo is de pulled pork gemaakt van huisgemarineeerde varkensschouder die 36 uur in de sous vide is geweest. Laat ons gerust de volgende keer weten wat je denkt als je er nog bent, dan kunnen we er wellicht nog iets aan doen. We hopen je nog een keer te zien bij Stek.
E D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
leuke lunchroom. pand is van buiten een beetje kil maar binnen xtra sfeervol en gezellig. vriendelijke bediening en een leuke kaart. diverse bijzondere drankjes. zowel de eggs benedict als de kipsalade waren echter onder de maat. ze miste beide smaak. weet niet cker of ik hier nog een keertje terugkom...
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Erg leuke lunchroom/koffietent op de Wibautstraat. Kom er geregeld voor een lunch of ontbijt. Koffie en het eten is over het algemeen erg goed. Leuke combinaties van ingrediënten (stek tosti) en goede porties (Engelse ontbijt). Service is uitstekend, leuke dames in de bediening. Verder is de inrichting top en 's zomers een groot terras.
Fe G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Via via heb ik over Stek gehoord. De dag erna ben ik er meteen met een vriendin naar toe gegaan. Zonder dat we het door hadden hebben we hier de hele dag gezeten. De combinatie van de warme sfeer en het heerlijke eten heeft ervoor gezorgd dat Stek mijn nieuwe Stekkie is geworden! Laatst ook nog naast de lunch een leuke zondag middag borrel meegepakt. Kortom een heerlijk plek om naartoe te gaan!
Joey T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Super tent om lekker te ontbijten en te lunchen! Heerlijke broodjes, wentelteefjes en ontbijtjes. Zomers kan je lekker buiten zitten. Maar binnen is ook zeer sfeervol ingerecht. Zeker de moeite waard om een keertje te proberen. Tot snel!
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Leuke locatie, uitstekende bediening en perfecte Eggs Benedict! Het personeel doet haar best het je naar de zin te maken. Nieuwe topper in Oost, geen opsmuk & goed eten.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Stek ziet er leuk uit en er is genoeg plek om te zitten. Ik heb hier geluncht. De bank achterin is wel wat wiebelig. Ik had een cappucino (prima), gewone koffie (beetje slap) en toast met 3 eieren en spek. Het eten sloeg eigenlijk nergens op; ik kreeg een omelet (die te vroeg uit de pan gehaald was) en een kale bruine, ietwat droge boterham + te ver uitgebakken spek. En daar betaal je dan € 7,50 voor. Echt overdreven. Verder is het wel gezellig, vriendelijke bediening, maar ik kom hier niet meer terug.
Hi Jodi & Gerard, leuk dat je het gezellig vond bij Stek!
Maar ook jammer dat het eten niet naar wens was, dat vinden we vervelend. We besteden er veel aandacht aan en maken bijna alles zelf. Misschien wil je ons nog een keer het voordeel van de twijfel wil geven, want we hebben naast eieren nog veel andere lekkere dingen op de kaart. Groet Stek
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
De liefde voor koken en eten van Liselotte en Harriet is duidelijk zichtbaar op je bord! Heerlijk gegeten, en alles vers gemaakt. Had geen betere tent uit kunnen kiezen voor een relaxte zaterdag lunch. Aanrader :-)
Dicknaezer .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Wat een leuke en gezellige stek. Bij binnenkomst al direct onder de indruk van de gemoedelijke sfeer; gezellig en knus in een stoer en industrieel interieur. Door de enthousiaste bediening voel ik mij gelijk thuis. Alles wordt zelf gemaakt en dat proef je! Soms om een dag te werken en soms om uitgebreid te ontbijten of te lunchen. Leuk dat je dan ook de mogelijkheid hebt tot wijn en (speciaal)bier.
Persoonlijke favorieten zijn tot nu toe de Eggs Benedict en de huisgemaakte Burger.
Net .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Leuke locatie, na bestellen half uur gewacht op Stokje Stek (filet American). Beleg was top, broodje was hard en taai. Frites waren slap en de tosti is te duur voor wat je krijgt.
Hi Net,

We vinden het vervelend dat je niet juiste ervaring hebt gekregen bij Stek. Het was een beetje een chaotische dag, maar dat mag geen excuus zijn. We hopen dat je nog een keer terug komt voor een herkansing en een kop koffie van ons.

Hartelijke groet van Stek
WesselenMarijke .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Gisteren geluncht bij Stek-amsterdam. Goede gevarieerde kaart, gerechten duidelijk met liefde gemaakt. Gehaktbrood met heerlijke chutney op zuurdesembrood, aanrader! Prima Chardonnay erbij, goede espresso. Enthousiaste dames in de bediening.
( de messen mogen iets scherper zijn ????, dan hoef je niet zo te vechten met het brood)
Absolute aanrader voor een lazy sunday lunch!!
EstherHaaksman .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
We hebben afgelopen week geluncht bij restaurant Stek. Salade kip Bulgur en een zuurdesem brood met gravad lachs beiden erg goed en lekker. Ook maken ze hier een goede koffie met een huisgemaakt lekkers erbij. Restaurant Stek heeft een heerlijk terras in het zonnetje, voor ons echt een plek om even te genieten.
Janwillem L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Fijne stek in Oost. Verdient een goede recensie! Het eten is top; de dames maken bijna alles zelf, van de mayonaise tot het lekkers bij de koffie. De Ste(a)k Tartare of de Stek Burger met Franse frietjes & truffelmayo zijn aanraders als je zin hebt om uitgebreid te lunchen. Biertje erbij en je zit zo weer aan de borrel. Er hangt een ontspannen sfeer en de dames van de bediening zorgen ervoor dat je snel nog een keer terug wil komen!
Asklof .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Vandaag geluncht bij Stek, we hadden erg honger en keken uit naar het eten. Bij binnenkomst wacht je een berlijns, "rauw" interieur, de zoveelste in Amsterdam. Lief begroet door de medewerksters en we werden erg snel geholpen. Net genoeg keuze uit het eten, fijn dat het ontbijt de gehele dag door besteld kan worden. De broodjes waren lekker, de pannenkoekjes wat minimaal, te weinig eten voor het geld. Bij de thee krijg je erg lekkere koekjes en de thee zelf was ook fijn. Koffie was ook te doen.

Fijne plek om eens langs te gaan, maar geen aanrader.
Marije12345 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Vandaag voor de 2e keer gaan lunchen bij Stek; Wat een passie voor lekker eten in een ongedwongen sfeer! Zeker een tent om te onthouden en vaak terug te komen! Harriet en Liselotte weten wat lekker eten is en op het grote terras zit je de hele dag heerlijk in de zon.
Frederik B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Wat een verademing na een bezoek aan het vreselijke Canvas (in het Volkshotel). Hele leuke (vlotte en vriendelijke) dames runnen een gave ontbijt-/lunch- (en wellicht ook: borrel- !?) plek aan de Wibautstraat. Beetje industrieel ingericht a la Londen/NYC. Met mijn vriendin hier iets gedronken en gegeten. Precies de hapjes en drankjes (van burgers, salades, eggs benedict, cheesecakes) waar je op zit te wachten. Je kan echt zien dat ze deze plek (stek :)) zijn begonnen uit liefde voor lekker eten en drinken. Heerlijk terras buiten. Per ongeluk stond op het bord nog de rabarbertaart (die er die dag niet meer was); eigenaresse ging heel leuk om met de verwarring die ontstond toen wij die rabarbertaart toch nog wilden bestellen. Plek om vaker terug te komen en kan de concurrentie aan met alle leuke plekken in de buurt. Ook prima geprijsd overigens!