Steiger 28

Pontweg 28 1432 BX Aalsmeer Nederland Kaart

Over restaurant Steiger 28

Een waar plaatje

In een mooi vrijstaand pand in een rustieke omgeving huist restaurant Steiger 28. Het is met zonnig weer heerlijk buiten zitten aan het water, daar komt de naam vandaan. De inrichting is strak maar huiselijk en dat past perfect bij de bourgondische keuken. Ze staan voor kwaliteit en maken van elk bord een plaatje -de proeverij is een aanrader!

Meer informatie over restaurant Steiger 28

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,2
Bulavia .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg gastvrij ontvangen. Voelde ons direct thuis. Prima kaart en een mogelijkheid om de zogenaamde 'proeverij' te kiezen. Voor- hoofd- en nagerecht bestaan uit allemaal kleine hapjes die ook op de menukaart voorkomen. Wij hebben uit de gewone menukaart gekozen, omdat we het vermoeden hadden dat het anders een beetje teveel zou worden. Desondanks heerlijk gegeten. Bediening is attent, vriendelijk en gepast. Geen haastig gedoe, maar alles perfect getimed. Prijs/kwaliteit is uitstekend en we gingen met een voldaan gevoel weer naar huis. Hier komen we vast nog een keertje terug. Een echte aanrader
Erna1969 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voelde mij zeer welkom en ben goed verwend geworden. Heerlijk gegeten: Proeverij is zeer uitgebreid. Voorgerecht en desert schoon op en hoofdgerechtjes iets van overgelaten omdat het best wel veel is. En af en toe de vraag of alles naar wens is is ook ok. Ga zeker nog eens terug met man en kind.
Aalsmeer123 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Na de positieve recensies over de proeverij zijn we hier zelf gaan proeven en daar kregen we zeker geen spijt van. Lekker eten en zeer vriendelijke bediening door o.a. de eigenaar van dit aan te raden restaurant. Met zijn gevarieerde samenstelling, goede porties en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding is de proeverij echt een aanrader. Wij komen zeker een keer terug bij "Steiger 28".
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gezellig restaurant met zeer vriendelijk bediening. De Proeverij is een aanrader. Heerlijke kleine gerechtjes. De tonijn hiervanbij het voorgerecht was super. We komen zeker terug. De cabernet sauvignon is ook top.
Tonidejong .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De Proeverij was een heerlijke keuze voor onze tafel van 5 personen. De bediening legde goed uit wat de verschillende gerechtjes inhielden en was gezellig aanwezig.
Een aanrader voor ieder die verrast wil worden.
Anneka .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Een heerlijke culinaire avond op het terras, 2x proeverij en 2x a la carte. Met zorg samengestelde gerechten gecombineerd met de beste service die je kunt verwachten. Vriendelijk, kundig en heel servicegericht. Er vliegen inderdaad regelmatig vliegtuigen voorbij maar dat heeft ook wel weer wat zeker als het als bij ons het geval was een A380 is. Een restaurant waar we nog vaak terug willen komen en we kijken al uit naar de nieuwe wijnkaart
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijk op het terras gezeten, in de schaduw en 4 x Proeverij. Heerlijke gerechtjes. Het was erg druk op deze zomerse dag, maar de service was goed. Een aanrader. Jammer dat het eerste uur een aanvliegroute naar Schiphol pal over ons heen ging....
Mbenschop57 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het proeverij menu is een aanrader. Heel gevarieerd en zeer smakelijk.Mooi in balans. Prima prijs-kwaliteit. Een ontspannen setting met zeer hartelijke leiding en medewerkers. Een verrijking van het culinaire aanbod in Aalsmeer.
Theo en Marianne Benschop
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hadden op het laatste moment besloten om een eenvoudig hapje buiten de deur te eten en kwamen na een korte zoektocht op Internet uit bij Steiger 28. Vele recensies gaan over de Proeverij, maar het restaurant leent zich ook uitstekend voor een saté ossenhaas. Prima vlees, heerlijke pindasaus en als klap op de vuurpijl superlekkere, iets doorgebakken frietjes. Vriendelijke bediening, een leuk pand en een lekker terras nodigen uit tot een bezoek aan deze uithoek aan de Ringvaart. En oh ja, vermeldenswaardig is de relaxte laid back sfeer, die zich al van je meester maakt zodra je de Pontweg op rijdt... Dus ook voor een snelle(re) hap is Steiger 28 aanbevelenswaardig!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Allereerst is het enthousiasme waarmee je als gast wordt begroet hartverwarmend. Met een groep van 9 personen gekozen voor de proeverij.
Geen gemits en gemaar boven de menukaart maar al het lekkers op tafel.
De voor en nagerechten zijn het leukst en lekkerst.
Hoofdgerechten niet allemaal optimaal, rundvlees is de top.
Suggestie: bij de koffie een klein schaaltje met zoets.
Tini M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben erg genoten van de Proeverij bestaande uit 8 voor-, hoofd- en nagerechten. Mooi opgediend.Het enige is dat de hoofdgerechten snel afkoelen in de stenen schaaltjes. Een idee om een rechaud te gebruiken dan hoef je niet zo snel te eten
Knarf1960 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gezellig en intiem restaurant. En verrassend , die proeverij , goed bedacht, weer eens wat anders.
Hier gaan wij zeker terugkomen, echt aan te raden.
Frank Velders
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
De locatie van dit restaurant is erg leuk, bij mooi weer kan je buiten zitten met mooi zicht op het water. Aanmeren vanaf de Ringvaart is mogelijk.
Er is pas een nieuwe eigenaar, hele gezellige mensen en supergoed met de service.
Wij hebben de proeverij gekozen, was erg gevarieerd en heerlijk. Dit restaurant gaan wij zeker vaker bezoeken, echt een aanrader!
Georgie P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vorige week gegeten, we wisten niet waar we heen wilden. Dus een restaurant gegoogled in de buurt. Geen idee wat ons stond te wachten toen we dit uitkozen. Wat een gastvrijheid, wat een lekker eten en wat een ongedwongen gezelligheid. Schot in de roos! We komen zeker terug.
Ingeborg M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Steiger 28 is een nieuw restaurantje in Aalsmeer. Zeker een aanwinst voor het dorp. Bij toeval binnen komen lopen, in de veronderstelling dat de oude eigenaar er nog zat.
Erg enthousiaste nieuwe eigenaar die zich direct verontschuldigde dat het druk was en hij alleen in de bediening stond aangezien er een medewerker ziek was. Hij had het druk maar we werden prima geholpen! Beter dan in sommige restaurants waar er bediening in overvloed is.
We hebben de proeverij besteld... prima keuze... lekker alles van de kaart kunnen proeven.
We bevelen dit restaurant en vooral de Proeverij zeker aan!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Sommige terrassen wil je stil houden, maar dat gun je de eigenaar niet (en zeker deze eigenaar niet). Steiger 28 is een restaurant gelegen aan de ringvaart in Aalsmeer. De naam zegt het al, je kan er perfect per boot heen en aanmeren aan de steigers, het is trouwens een leuk tochtje vanuit Amsterdam per boot, al is het ook per fiets of auto een aanrader. Wij hebben er een heerlijke lunch genomen met een tonijn salade en daarna nog gamba’s. Zeer vriendelijke bediening en ik begreep dat het net een nieuwe eigenaar is, het enthousiasme sprong er dan ook vanaf. Leuk restaurant en wij gaan er snel weer eens heen.

Rosa-lie .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wat een leuke en gezellige bediening! Ik voelde mij hier direct heel welkom. Er hing en ongedwongen sfeer, iedereen was vrolijk en de service top! Wij hadden voor de proeverij gekozen. Van tevoren had ik al contact opgenomen met dit restaurant om aan te geven dat ik geen vlees eet. Dit was absoluut geen probleem en ik kreeg in plaats van de vleesgerechten prima andere gerechtjes. Heel fijn dat er niet moeilijk over werd gedaan. De gerechten vond ik lekker, maar niet meer dan dat. De presentatie vond ik minder, er zaten veel vette vingers op de glaasjes, de saus druppelde over de rand van de kommetjes en de risotto zat tussen mijn aardappeltjes. Geen grote problemen natuurlijk, maar wel jammer en zeker een aandachtspuntje. De locatie was top! Wij zaten op het terras met een mooi uitzicht over het water.
Ik zou dit restaurant wel aanraden, het is een prima plek om een hapje te eten en een gezellige avond te hebben.
Marc-Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vanavond at ik voor het eerst met mijn vriendin in dit bijzonder prettige restaurant. De proeverij, waarbij elke gang bestond uit 8 kleine amuses/gerechtjes, zat tegen perfectie aan! Een ongedwongen, rustige sfeer en een spontane en sympathieke bediening. Om er nog maar een cliché tegenaan te gooien: een hoop waar voor je geld. Dit restaurant maakt de hoge beoordelingen waar en valt daarmee mi. onder één van de beste restaurants van Aalsmeer.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Heerlijk gegeten, de proeverij is een aanrader! Het is met mooi weer heerlijk buiten zitten aan het water en binnen is ook een heerlijk huiskamer gevoel! Erg vriendelijke eigenaar die ook de tijd neemt alles netjes uit te leggen aan tafel! Erg verbeterd en zeker de moeite waard langs te gaan! Wij komen snel weer genieten!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Vandaag zocht ik in de buurt van Amstelveen een lunch plek met terras aan het water. Ik had geen zin in de geijkte restaurants aan de Amstel en kwam zo uit bij Steiger 28. Wat een welkome verrassing. Heerlijk terrasje, erg rustig was het vandaag (dinsdag), Service was uitstekend en eten was erg lekker. Hier komen we wel terug. Het is een verborgen pareltje. Eigenlijk zou ik het voor mezelf willen houden..