Stegeman Laren

Dorpsstraat 1 7245 AK Laren (Gelderland) Nederland Kaart

Over restaurant Stegeman Laren

Aandacht voor de gast is hier tweede natuur

Als ergens gastvrijheid en aandacht voor de gast de tweede natuur is, is het wel bij Stegeman in Laren. Of je nu aan de prachtige houten barren, in de grote restaurantzaal of op het ruimtelijke terras zit, je wordt hier op je wenken bediend. Geniet van de lekkerste seizoensgerechten zoals mosselen, wild of asperges en vraag ook vooral naar hun uitgebreide wijnkaart. Met kinderen? Laat ze lekker ravotten in de speeltuin in de achtertuin!

Meer informatie over restaurant Stegeman Laren

• : Parkeerplaats

Maatdijk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
het eten was goed, mooi opgediend! Met het AH menu toch voldoende keuze.
vriendelijk personeel, die regelmatig kwamen vragen of alles naar wens was.
Zeker een aanrader!
H.siepel .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het viel ons tegen. De soep zat geen enkele smaak aan. Dit gemeld hebbende kreeg ik er geen enkele reactie op behalve dat ik een nieuw bord soep kreeg. Verder was het eten lauw en wij vonden het niet bijzonder. .
Claire O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vorig jaar was het eten en de keuze zeer goed. Nu was de keuze heel beperkt. Het voorgerecht was echt slecht de proeverij Hier komen we nooit meer. Erv jammer nadat het vorig jaar zo goed was.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, het restaurant heeft een gezellige ambiance, leuk en vriendelijk personeel; gewoon een topavond gehad! We komen zeker terug!!!
Laba69gn .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het eten was uitstekend, wel weinig keus . De bediening was vriendelijk . moet er alleen niet gaan eten als een partijtje
of iets dergelijks is ,dan duurt het wel erg lang .( voorgerecht vrij snel , hoofdgerecht duurde heel erg lang ,ook het tweede drankje ) Kunnen beter even komen zeggen ,dat het even duurt ,i.v.m.
Nogmaals het eten was net als vorige keer uitstekend .
Vsser .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hadden gereserveerd met de AH actie, zeer beperkte keuze, konden ook geen aanpassingen hierop doen, eten was redelijk / goed maar niet spectaculair , maar zou hier niet voor de 2 keer gebruik van maken!
In het verleden meerdere malen bij Stegeman gegeten en altijd was dit heerlijk, maar denk dat er aanpassingen zijn geweest, kok of andere eigenaar, maar niet ten goede, helaas!
Johan317 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Lekker temperatuurtje om buiten te eten. Alle aandacht van het personeel. Tempo zat er ook goed in. Eten was prima voor elkaar. Lekkere proeverij. Goed gebakken meerval met garnituur. Voor extra frites werd niets in rekening gebracht. Crème Brulée was echt lekker, net als de koffie na afloop. Al met al twee uur genoten.
2ladieshome .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben er 2 maal gegeten. Hadden hetzelfde menu, maar de 2e keer was het beter. De bediening was erg aardig en correct. Het restaurant ziet er top uit. Zeker een aanrader.
Willem.hirs .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De proeverij en het toetje waren lekker gevarieerd, de hoofdschotel goed. De bediening had het te druk,dus het diner duurde wat lang, twee en een half uur.
Tineke-Dragt-65 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
een uitstekend verzorgde, heerlijke en mooi opgediende maaltijd! Ondanks onze late aankomst werden we door de gastheer hartelijk welkom geheten en de jongeman die als ober ons bediende dacht mee over de allergieën waarvan één van ons last heeft. Zeker de moeite waard om nog weer eens heen te gaan voor een maaltijd!
Devogelaar .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Uitstekend restaurant met zeer vriendelijke en klantgerichte bediening, het eten was prima,zeker de ribeye was heerlijk, goede sfeer in het restaurant.
Ajvanslingerland .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De service en bediening is prima, alleen de menukaart vind ik te klein. Er hoeven geen 30 gerechten op het menu te staan maar deze menukaart vind ik te gering.
Anneke.maas .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat de AH-kaart betreft: veel te beperkte kaart met daarop goedkope gerechten.
Je kon HIER met die actie niet eten wat je wilde.
We namen een goede fles wijn, maar daar het eten pas na 50 min. op tafel kwam, was die grotendeels op.
Het bedienend personeel liep als een haas, maar kennelijk was alles niet erg efficiënt.
Nicole.goris .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De gerechten waren fantasieloos en niet lekker
Het voorgerecht was opgediend zomuit de verpakking zonder kruiden etc.
Het hoofdgerecht was waterig en niet te eten
Het toetje was te veel en ook zo op het bord gelegd
Ncornelisse .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met 2 personen 2 maal 3-gangenmenu genomen. 1 maal 3 gangenmenu met hoofdgerecht Ree-peper en 1 maal Spareribs. Ree-peper was te droog en krijgt niet hoger dan een 6. Spareribs zijn op een 7 gewaardeerd. Voorgerecht carpaccio was in orde.
Buiten op terras gegeten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Er was veel te weinig bediening terwijl het mooie weer voorspelt was. Daardoor veel te lang moeten wachten. Voor 18.00 uur waren de asoerges al op terwijl dit volop werd aangerezen. Reden om voorlopig niet terug te gaan.
Jwillemsen68 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het eten was goed, decor was gezellig, maar hoewel de mensen aardig en gastvrij waren was de bediening ronduit slecht. Een half uur met lege borden op tafel, frites nabrengen als de borden net opgehaald worden, erg jammer allemaal. In de grote zaal was een partij en daar was men zo druk mee dat wij vergeten werden. Wij moesten een uur rijden voor dit restaurant, had ik dat geweten, dan had ik dit niet gedaan. We hebben wel uitgebreid excuses aangeboden gekregen en het eten was erg goed, voor een eventuele volgende keer zou ik eerst vragen of er een feest of partij op dezelfde avond is....
Ahqvanloon .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zowel voorgerecht (zeer bijzonder en culinair) als hoofdgerecht en nagerecht waren zeer goed. Goed verzorgd, goed van smaak en juiste hoeveelheid.
In een woord STEGEMAN is een AANRADER......

Willie.lenselink .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Eten was erg lekker, vooraf een geitenkaassalade en als hoofdgerecht de dorade.
Als toetje heb ik gekozen voor de griesmeelpudding. Ik heb heerlijk gegeten en het personeel is erg vriendelijk en attent. De verlichting vind ik een beetje te weinig.
Gerrit.oplaat .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ontvangst was zeer correct, prima sfeer en ambiance. De bediening was vlot. Het geheel is aanbevelend voor een ieder. Zal zeker nog een keer aldaar een bezoek brengen.