Stegeman Laren

Dorpsstraat 1 7245 AK Laren (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant Stegeman Laren

Kom lekker lunchen of heerlijk dineren in dit restaurant in Laren (Gelderland). Recent is het hele restaurant omgetoverd tot een sfeervolle en warme ruimte, waar het uitstekend toeven is. Proef de nieuwe gerechten van de lunch- en dinerkaart met alle ruimte voor regionale specialiteiten. Wat dacht je van ovenheerlijk brood of huis gerookte zalm?

Naast de à-la-cartekaart heb je ook de keuze uit een aantrekkelijk geprijsd maandmenu, seniorenmenu's en uiteraard komen ook de kinderen ruimschoots aan hun trekken.

Meer informatie over restaurant Stegeman Laren

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag. Keuken geopend van 11.00 tot 20.30

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Stegeman Laren

pietellenvdberg .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Van de speciale aspergekaart bestelde ik asperges met zalm en bearnaisesaus. Mijn bestelling werd gebracht: 'n paar stukken halve asperges met zalm en een bruine erg zoete saus! Ober erbij geroepen en deze vroeg of ik een nieuw bord wilde. Ik zei: ja graag maar dan met bearnaisesaus. Ik hou niet van zoete sausen. Even later kwam hij weer terug met een boodschap van de kok dat de bearnaisesaus ook zoet was! (???) Nogmaals zei ik dat ik niet van zoete saus hield. Ondertussen had mijn man zijn bord al leeg en de frites en warme groenten waren koud. De ober kwam met een nieuw bord voor mij en warme frites. De zalm lag op een bedje van wel 4 erg dunne asperges met daarop een gelige saus, ook weer erg zoet. Ik zei dat dit géén bearnaisesaus was, gewoon 'n saus Hollandaise met zoetstof. In bearnaisesaus zitten diverse kruiden waaronder dragon en azijn. Hij weer naar de keuken en kwam weer met een boodschap van de kok dat in de saus een zoet extract van dragon zat. Smerig!!!!!!! Ik heb de zalm met wat frites opgegeten maar mijn eetlust was voorbij. We hebben de wijn laten staan, zó teleurgesteld waren wij. Mochten wel even € 21,50 betalen voor de zalm. Uiteindelijk werd er € 5,- korting gegeten op de rekening.
Ik las dat er een zalencomplex was met catering voor wel 1500 personen. Onbegrijpelijk! Als deze kok dan ook aan het werk is dan zal die catering wel 'n keer afgelopen zijn. Nooit nooit nooit meer komt ik hier nog terug en ik wil bezoekers adviseren om goed na te vragen wat ze krijgen als ze iets bestellen van de (asperge)kaart.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Een aaneenschakeling van slordigheden, knullige bediening. 4 keer excuus voor de vergeten soep, iets teveel van het goede. Ober: " de soep was zeker lekker, want de borden zijn helemaal leeg". Een nogal ongepaste reactie. Het duurde ruim een half uur voordat de borden werden weggehaald, nadat we waren uitgegeten. Een veel te overdreven ober. Heel veel aandacht voor andere gasten. Voor 2 gangen en een kop koffie wel 3 uur binnen geweest.
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima en sfeervol restaurant! Hartelijke bediening. Bijzonder is de rijpingskast voor het vlees - als je van een goede biefstuk op je bord houdt, moet je hier zeker een keer gaan eten. Ook serveren ze hier Larense steur (vis), heel bijzonder! Voor vegetariërs is de keus helaas wat kleiner. Maar alle gerechten zijn erg goed klaargemaakt en heel smaakvol.
maatdijk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
het eten was goed, mooi opgediend! Met het AH menu toch voldoende keuze.
vriendelijk personeel, die regelmatig kwamen vragen of alles naar wens was.
Zeker een aanrader!
h.siepel .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het viel ons tegen. De soep zat geen enkele smaak aan. Dit gemeld hebbende kreeg ik er geen enkele reactie op behalve dat ik een nieuw bord soep kreeg. Verder was het eten lauw en wij vonden het niet bijzonder. .
Claire O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vorig jaar was het eten en de keuze zeer goed. Nu was de keuze heel beperkt. Het voorgerecht was echt slecht de proeverij Hier komen we nooit meer. Erv jammer nadat het vorig jaar zo goed was.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, het restaurant heeft een gezellige ambiance, leuk en vriendelijk personeel; gewoon een topavond gehad! We komen zeker terug!!!
laba69gn .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het eten was uitstekend, wel weinig keus . De bediening was vriendelijk . moet er alleen niet gaan eten als een partijtje
of iets dergelijks is ,dan duurt het wel erg lang .( voorgerecht vrij snel , hoofdgerecht duurde heel erg lang ,ook het tweede drankje ) Kunnen beter even komen zeggen ,dat het even duurt ,i.v.m.
Nogmaals het eten was net als vorige keer uitstekend .
vsser .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hadden gereserveerd met de AH actie, zeer beperkte keuze, konden ook geen aanpassingen hierop doen, eten was redelijk / goed maar niet spectaculair , maar zou hier niet voor de 2 keer gebruik van maken!
In het verleden meerdere malen bij Stegeman gegeten en altijd was dit heerlijk, maar denk dat er aanpassingen zijn geweest, kok of andere eigenaar, maar niet ten goede, helaas!
johan317 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Lekker temperatuurtje om buiten te eten. Alle aandacht van het personeel. Tempo zat er ook goed in. Eten was prima voor elkaar. Lekkere proeverij. Goed gebakken meerval met garnituur. Voor extra frites werd niets in rekening gebracht. Crème Brulée was echt lekker, net als de koffie na afloop. Al met al twee uur genoten.
2ladieshome .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben er 2 maal gegeten. Hadden hetzelfde menu, maar de 2e keer was het beter. De bediening was erg aardig en correct. Het restaurant ziet er top uit. Zeker een aanrader.
Tineke-Dragt-65 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
een uitstekend verzorgde, heerlijke en mooi opgediende maaltijd! Ondanks onze late aankomst werden we door de gastheer hartelijk welkom geheten en de jongeman die als ober ons bediende dacht mee over de allergieën waarvan één van ons last heeft. Zeker de moeite waard om nog weer eens heen te gaan voor een maaltijd!
devogelaar .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Uitstekend restaurant met zeer vriendelijke en klantgerichte bediening, het eten was prima,zeker de ribeye was heerlijk, goede sfeer in het restaurant.
ajvanslingerland .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De service en bediening is prima, alleen de menukaart vind ik te klein. Er hoeven geen 30 gerechten op het menu te staan maar deze menukaart vind ik te gering.
anneke.maas .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat de AH-kaart betreft: veel te beperkte kaart met daarop goedkope gerechten.
Je kon HIER met die actie niet eten wat je wilde.
We namen een goede fles wijn, maar daar het eten pas na 50 min. op tafel kwam, was die grotendeels op.
Het bedienend personeel liep als een haas, maar kennelijk was alles niet erg efficiënt.
nicole.goris .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De gerechten waren fantasieloos en niet lekker
Het voorgerecht was opgediend zomuit de verpakking zonder kruiden etc.
Het hoofdgerecht was waterig en niet te eten
Het toetje was te veel en ook zo op het bord gelegd
ncornelisse .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met 2 personen 2 maal 3-gangenmenu genomen. 1 maal 3 gangenmenu met hoofdgerecht Ree-peper en 1 maal Spareribs. Ree-peper was te droog en krijgt niet hoger dan een 6. Spareribs zijn op een 7 gewaardeerd. Voorgerecht carpaccio was in orde.
Buiten op terras gegeten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Er was veel te weinig bediening terwijl het mooie weer voorspelt was. Daardoor veel te lang moeten wachten. Voor 18.00 uur waren de asoerges al op terwijl dit volop werd aangerezen. Reden om voorlopig niet terug te gaan.
Jesca W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het eten was goed, decor was gezellig, maar hoewel de mensen aardig en gastvrij waren was de bediening ronduit slecht. Een half uur met lege borden op tafel, frites nabrengen als de borden net opgehaald worden, erg jammer allemaal. In de grote zaal was een partij en daar was men zo druk mee dat wij vergeten werden. Wij moesten een uur rijden voor dit restaurant, had ik dat geweten, dan had ik dit niet gedaan. We hebben wel uitgebreid excuses aangeboden gekregen en het eten was erg goed, voor een eventuele volgende keer zou ik eerst vragen of er een feest of partij op dezelfde avond is....
ahqvanloon .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zowel voorgerecht (zeer bijzonder en culinair) als hoofdgerecht en nagerecht waren zeer goed. Goed verzorgd, goed van smaak en juiste hoeveelheid.
In een woord STEGEMAN is een AANRADER......