Stefano's

Volderstraat 8 3961 BB Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over restaurant Stefano's

Een reis door Griekenland

Bij Stefano's word je een avond lang meegenomen op een reis door Griekenland. De geuren komen je al tegemoet wanneer je met een voet de drempel over bent. Verse kruiden zorgen voor een rijke Griekse smaak. Sinds kort is er een prachtige wijnkelder waar je van het diner kunt genieten. Schroom niet om wijnadvies te vragen aan de gastvrije bediening

Meer informatie over restaurant Stefano's

Jongeneelen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ricardo R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben in tegenstelling tot wat ik hier gelezen heb een hele leuke avond gehad.

Het eten was top en ook de sfeer was erg goed.

We zullen hier buiten deze actie om zeker nog een keer terug komen.
J.dr .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was heel verzorgd energ lekker.we hebben genoten van elk gerecht.echt een aanrader.voor iedereen die uit eten gaat. We zijn al vaker geweest is altyd geweldig
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Dit was met de AH actie de 2 e keer dat we hier aten.
Het was heerlijk.Maar de eerste keer was er bij het voorgerecht de keuze uit stokbrood met tapas.
En bij het nagerecht verschillende kleine gerechtjes op een bordje.
Vond het zo jammer dat die v/h menu gehaald zijn. Verder genoten.
Zag ook super mooie gerechten voorbij gaan die je buiten de AH actie kunt bestellen.

Henk H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Smaken wat vlak gyros van kip ipv varken !
Kippenborst of gyros kwa smaak niet veel verschil
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Weinig smaakvol, doordat de gerechten behoorlijk zout zijn.
Gezien de prijs blijft de kwaliteit behoorlijk achter.
Zelfs eierschaal in 1 van de gerechten.
We hebben dit allemaal aangegeven bij de bediening.
Bij afrekenen werd gewoon volledige bedrag in rekening gebracht, jammer
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het vlees van de Souflaki had iets pittiger mogen zijn en ik kon uit de rekening niet echt de korting achterhalen.
Verder was er wel een snelle en vriendelijke bediening.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het AH 3 gangen menu was uitgebreid en genoeg keuze. De porties waren goed en het eten was niet te zout, ze hebben echt de vorige keer naar ons geluisterd.

Heerlijk avondje gehad
B K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een Grieks restaurant met kwalitatieve producten, dat verschil proef je. Ook de overige gerechten waren zeer smaakvol, vooral de Griekse yoghurt en ook zo smaakvol gepresenteerd.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk zitten eten in een leuke ambiance. Ongedwongen sfeer. Vriendelijk personeel. Restaurant was erg netjes en schoon.
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Sinds ze meedoen met de actie kennis gemaakt met dit restaurant
en er niet meer weggegaan.
Ze halen hun vlees bij een zeer goede
slager en dat proef je. De gyros is een absolute aanrader!!

Christina
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
gezellige avond gehad. ga zo door! aanwinst voor wijk bij duurstede. leuk dat jullie meedoen met de restaurant actie. tot snel
MarjaW .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was heerlijk. Het duurde een poos voordat we wat te drinken konden bestellen. Toen het eten bestellen dat duurde nog langer.
Maar oke je bent lekker samen weg relax. Na het bestellen..... viel de wachttijd op het voorgerecht mee.
Helaas duurde het weer erg lang voor het hoofdgerecht kwam. Na het hoofdgerecht wilde we het nagerecht bestellen nu dat was echt een uitdaging er liep best wel wat personeel rond. Maar helaas de serveerster die wij hadden had duidelijk haar dag niet. Toen we het bestelde nagerecht voorbij zagen komen richting een andere tafel hebben we wat gezegd. We zijn niet zo van moeten zwaaien voor aandacht maar hebben dit toch gedaan voor de rekening.
Nogmaals het eten was erg lekker maar de rest willen we maar gauw vergeten. Geen aanrader. Sorry.
MarjaW .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Renymasmeyer .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de kinderen en kleinkinderen. Eten werd snel opgediend, alleen het dessert moesten we wel lang op wachten, voordat het werd opgenomen. Een tip: het ijsje voor de kinderen zou leuk zijn als er een parasolletje of iets dergelijks om het wat op te vrolijken. Maar het was gezellig en het eten is heerlijk!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond gegeten bij Stefanos met de ah actie . Het menu was niet erg uitgebreid maar genoeg keuze. Echt heel erg lekker gegeten. We gaan er zeker nog eens naar toe.
Nelly65255 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuke bediening, heerlijk gegeten. mooi, modern restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar wanneer we weer in de buurt zijn.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heel fijn en gezellig de hele avond lekker gegeten en gedronken het was laat voor je het weet dus goed de bediennig was ook leuk en pretig
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Mooie inrichting, maar meer die van een steakhouse dan van een Griek. Aardige bediening. Veel waar voor je geld.