Stefano's

Volderstraat 8 3961 BB Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant Stefano's

Een reis door Griekenland

Bij Stefano's word je een avond lang meegenomen op een reis door Griekenland. De geuren komen je al tegemoet wanneer je met een voet de drempel over bent. Verse kruiden zorgen voor een rijke Griekse smaak. Sinds kort is er een prachtige wijnkelder waar je van het diner kunt genieten. Schroom niet om wijnadvies te vragen aan de gastvrije bediening

Meer informatie over restaurant Stefano's

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Stefano's

Yvette I.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Altijd zalig eten! Super lekker eten en lieve mensen met hart voor hun zaak! Echt een aanrader in Wijk bij Duurstede, volgende week weer een nieuwe kaart met heerlijke Griekse Tapas, komen we graag voor terug!
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gereserveerd n.a.v. mail van proeven van tapas voor gunstig bedrag.
Attente ontvangst, goede sfeer, gezellige binnentuin en hele spontane en aardige bediening! Wij waren soort ' testpersonen' ; ze willen (opnieuw, in andere opzet) tapas gaan serveren en zitten nu in de testfase. Kwaliteit tapas was prima! Heel veel variatie, kaartje met gerechten om aan te strepen in Grieks; menukaart in Grieks en Nederlands..op deze manier prima te lezen/begrijpen! Mooie foto's op menukaart die kloppen met de geserveerde gerechtjes! Personeel legt uit dat ze in testfase zitten en dat er nog dingen/dingetjes anders moeten..is soms beetje te merken, maar absoluut niet storend omdat de tapas erg lekker en smaakvol zijn en de mensen heel aardig!
Tempo van de bediening is goed. Als ik avondje tapas ga eten, neem ik hier de tijd voor..lekker relaxen en genieten! :) Ik vind het een prima restaurant en kom er zeker terug!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten.
Het was gezellig en hiet bedienend personeel voorkomend en bediende met humor.
Die losse sfeer waardeer ik heel erg.
Kort en goed, we komen zeker terug en een een hele goede aanbeveling voor velen.
Nogmaals bedankt voor het heerlijke eten in een gezellige sfeer !!
madeleendevries D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede en leuke bediening, wat wil een mens nog meer ! ????
gkbroza .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten met goede gerechten en prima service. Komen hier zeker nog eens terug. Goede bediening ook als het om de ah aktie gaat.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Minstens één keer per jaar springen we op de fiets om Stefano's in Wijk te bezoeken. Stefano's is een leuk Grieks restaurant dat nooit teleur stelt. Het eten is lekker, de bediening is vriendelijk en de sfeer is losjes en gezellig. Het gaat allemaal in een aangenaam tempo, ook als het druk is of als je met een grote groep bent. De rekening is nooit schrikken, dat is ook prettig. Volgend jaar weer of misschien wel eerder.
ahendriksen-blaak .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Helaas konden we met de AH dineraktie niet van de gehele kaart kiezen. De vleesgerechten smaakten allemaal hetzelfde met ook allemaal dezelfde sausjes.
Waarom niet van de gewone algemene kaart.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer lekkere Griekse gerechten! Kwaliteit van het vlees was uitstekend, super mals; beste vleesgerechten van de Griekse restaurants waar ik geweest ben.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zoals altijd erg gezellig en leuk om bij Stefano's te eten. Het restaurant heeft veel verschillende gezellige plekjes waar het goed toeven is! Stefano en zijn vrouw zijn erg gastvrij. Speciale wensen zijn meestal geen probleem. Wij zijn erg benieuwd naar het nieuwe concept dat vanaf september gaat lopen.
B W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zoals al vaker heerlijk gegeten bij Stefano's. Dit keer met de ah actie. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Echt een aanrader!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Op het terras aan de achterkant van het restaurant genoten van een 3-gangen menu via de AH-actie. Het eten was prima (calamari, artemis schotel en baclava) en de bediening was vlot. Van het uitzicht kun je niet genieten op dit terras want het zit tussen muren en schuttingen in maar er is i.i.g. de mogelijkheid om buiten te zitten. Het interieur van het restaurant ademt geen griekse sfeer en is vrij donker aangekleed.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij maakten gebruik van de AH actie en hebben heerlijk gegeten! Het vlees vond ik persoonlijk wat te zout, maar ik moet erbij zeggen dat ik zelf nooit met zout kook.
De bediening was uitstekend en bijzonder vriendelijk.
Het was lekker weer dus we konden gezellig buiten zitten op het terras. Voor heel even in Griekse vakantiesferen in eigen land :-) Ik miste wel wat kleur en aankleding buiten.
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Snelle en vriendelijke bediening. Geen kraanwater in rekening
Eten prima, alleen hadden we Calamaria, erg dik en grof. Viel nogal zwaar.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een goed menu voor ons te grote porties
Aaf L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
0pnieuw heerlijk gezellig gegeten
We komen zeker terug.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Je hoeft niet elke 5 minuten te vragen of alles in orde is, maar lege borden negeren en niets doen, terwijl het niet druk is, is niet erg klantvriendelijk
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gerechten op desertkasrt standaard en achterhaald. De bekende vruchten en ijstoetjes. Zie liever wat apartere deserts.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Jammer dat er onderscheid gemaakt werd in bezoek wat via AH restaurantieactie kwam en andere gasten. Die kregen vooraf gerechtjes en broodjes.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Super goed aardig en lekker eten met traditionele gerechten.
De bediening is super professioneel en kordaat
Jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals wij al gewend waren is de wachttijd zeer kort, en de kwaliteit van het eten zeer goed.

Wij raden dit restaurant altijd bij onze vrienden aan.