Stefano's

Volderstraat 8 3961 BB Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant Stefano's

Een reis door Griekenland

Bij Stefano's word je een avond lang meegenomen op een reis door Griekenland. De geuren komen je al tegemoet wanneer je met een voet de drempel over bent. Verse kruiden zorgen voor een rijke Griekse smaak. Sinds kort is er een prachtige wijnkelder waar je van het diner kunt genieten. Schroom niet om wijnadvies te vragen aan de gastvrije bediening

Meer informatie over restaurant Stefano's

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Wvandescheur10 V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij hebben dit keer heerlijk gegeten. Dit ook aan de eigenaar aangegeven. Prima. Gaan volgende keer weer genieten. Maar dan met de ah kortingsbon
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten, leuk opgediend en verrassend van smaak.
Iets te grote porties .
Kwalitatief prijs verhouding zeer goed
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zeer goed eten in een fijne en rustige ruimte.
Ondanks dat via de AH actie hadden gereserveerd was de bediening snel en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten, gezellige sfeer, gezellig personeel
evelien B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het was goed. Voor herhaling vatbar. Vriendelijk en goed eten.Prijs en Kwaliteit . Uw moeover eenstemmingt niet
te veel vragen.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijke bediening. Snel weer.
vanruler V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Goede aandacht van het personeel. De oorzaak kan zijn dat het restaurant matig bezet was.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Na eerder teleurstellend bezoek op aanraden van iemand weer gegeten (andere kok).
Vriendelijke ontvangst en leuke inrichting.
We waren met 3 personen.
Voorgerecht 1: Gefrituurd bladerdeeg met feta en spinazie(niet gezien), weinig smaakvol.
Voorgerecht 2: 3 gamba's gefrituurd met kaas en met sausje, helaas erg zout. Wat van gezegd.
Hoofdgerecht 1: Varkenshaas met saus, erg smakeloos.
Hoofdgerecht 2: Stoofpotje, helaas ook dit volkomen smakeloos.
Hoofdgerecht 3: Zuvlaki, smakeloos.
Daarbij fabrieksfriet en koolsalade, vervelend , maar ook dit was smakeloos.
Half litertje wijn, was goed.

De rekening bedroeg € 80,-!!!!! Echt veel te hoog voor het gebodene.
Gelukkig hadden we een bon, waardoor de prijs gehalveerd werd.

Ga er niet meer heen.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Bediening was heel attent. Voorgerechten waren super lekker. En het hoofdgerecht was heel smakelijk. Voor herhaling vatbaar!
AnkeBrandsma .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten, mijn zwager eet uitsluitend vegetarisch. Moeilijk bij de Griek, dachten we. Verkeerd gedacht, alles was even smaakvol en mooi opgediend.
Lidy O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Stefano's heeft nog wat te leren op gebied van organisatie en sommige medewerkers ook in de service. In verloop van tijd 3x gegeten en telkens valt ons op dat de medewerkers niet altijd goed met elkaar afstemmen waardoor het eerst lang duurt voordat iemand de drank opneemt en daarna komen nog 1 of twee mensen vragen wat je wilt drinken terwijl je net besteld hebt. Bestellingen duren vervolgens lang en worden ook wel eens vergeten.

Gisteren met de AH actie gegeten en kwaliteit van het eten is goed. Echter als je keuze hebt voor de actie uit drie nagerechten en eentje is op, zou het klantvriendelijk zijn als je dan een andere derde keuze zou hebben ipv op = op. Je betaalt tenslotte drie gangen.

Als laatste een ţip; verwelkom gasten die binnenkomen gelijk en laat mensen niet eindeloos bij de deur wachten. Nu werden we genegeerd tot er eens iemand tijd had. Dat overkwam ons de vorige keer ook al.
marjoleinwelgraven .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekkere gegeten van een speciale kaart voor het AH-menu. De prijs van een driegangenmenu, €32,50, lag wel hoger dan de gebruikelijke prijzen in het restaurant. Ze lijken de actie op die manier voor zichzelf te compenseren.
Arnold F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We waren aangenaam verrast, heerlijk gegeten, goede ambiance en super vriendelijke medewerkers! We gaan zeker terugkomen bij Stefano's.
B K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Al meerdere keren bij dit restaurant gegeten en altijd weer goede kwaliteitsproducten. Ook de keuze in gerechten is goed en hebben we ook dit keer weer heerlijk gegeten. Zeker een restaurant om te proberen, je zult niet teleurgesteld worden.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eerste keer Stefanos en heerlijk gegeten!
Vriendelijk personeel.
Ondanks dat het een actie betrof (AH, 1+1 gratis) was er ruime keus en waren het gewone tot flinke porties.
Toen ze in alle drukte (het zal helemaal vol) vergaten het door ons extra gevraagde brood met kruidenboter te geven bij ons voorgerecht, kregen we dat meteen alsnog van het huis.
We gaan zeker nog eens terug!
eurbie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Keuze voldoende. Snelle en vlotte bediening. We hadden 2 de menu gratis (AH zegels) anders is de prijs voor 1 persoon 3 gangen menu veel te hoog.
Ilo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
fantastische bediening, zelfs toen we halverwege aangaven dat we bijna wegmoesten ivm theatervoorstelling, kregen we heeeelbsnel het nagerecht en koffie ! we komen zeker terug
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Attente bediening zonder opdringerig te zijn. Ze deden niet moeilijk vanwege een vergeten AH-kasrt. Eten was goed, voldoende keuze uit het AH-menu.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Moderne inrichting, tafels ruim uit elkaar. Ruim 3-gangen keuzemenu AH-actie. Goede keus., mooi opgediende smakelijke gerechten. Goede porties. Prima Italiaanse rode huiswijn. Minpunt: geen kraanwater, dus gedwongen duur mineraalwater te kopen. Niet meer van deze tijd, niet klant- en milieuvriendelijk.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen, sfeervol en gezellig restaurant. Bediening is goed en het eten is heerlijk en erg leuk opgediend. Zeker een aanrader