Stefano's

Volderstraat 8 3961 BB Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant Stefano's

Een reis door Griekenland

Bij Stefano's word je een avond lang meegenomen op een reis door Griekenland. De geuren komen je al tegemoet wanneer je met een voet de drempel over bent. Verse kruiden zorgen voor een rijke Griekse smaak. Sinds kort is er een prachtige wijnkelder waar je van het diner kunt genieten. Schroom niet om wijnadvies te vragen aan de gastvrije bediening

Meer informatie over restaurant Stefano's

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
eurbie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ilo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
fantastische bediening, zelfs toen we halverwege aangaven dat we bijna wegmoesten ivm theatervoorstelling, kregen we heeeelbsnel het nagerecht en koffie ! we komen zeker terug
Nettie V.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen, sfeervol en gezellig restaurant. Bediening is goed en het eten is heerlijk en erg leuk opgediend. Zeker een aanrader
Wvandescheur10 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren toch wel verbaasd, dat het eten nu prima was, dit vergeleken met de vorige keer. Werd voldoende aandacht besteed aan ons. Nee, prima nu
B W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Door de AH-restaurantactie bij Stefano's terecht gekomen. Dat was zo goed bevallen dat we inmiddels al 2 keer via de actie hebben gegeten bij Stefano's. Erg lekker eten en de bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker terug.
KKHH .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Krista V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant met lekkere Griekse gerechten. Het eten is verzorgd en erg smaakvol. Niet te zout, niet te vet. De bediening is erg attent en vriendelijk en nam ondanks de drukte (de zaak zat helemaal vol) de tijd voor een praatje.
Echt een aanrader!
Aaf L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
gezellig lekker gegeten voor herhaling vatbaar.
M K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst/bediening.
Prettige entourage en geweldige keus, ook al is het een actie die de baas geld kost.
Die baas maakt echt goede reclame voor zichzelf.
IngridHooijen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vanavond voor de vierde keer gaan eten bij onze favoriete Griek! Weer heerlijk gegeten en blij verrast door de nieuwe menu kaart! Alle gerechten mooi op gemaakt, ruime porties en goed op smaak. Vriendelijke bediening en niet te lang hoeven wachten, een perfecte prijs/kwaliteitverhouding mede door de Iens actie!!!! Wij komen zeker weer eens terug!!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
AH 3 gangendiner was goed verzorgd, leuk opgediend en smaakte heel goed. Genoeg keus ook uit verschillende gerechten. Witte huiswijn erg lekker.
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten voor een goede prijs in een gezellige, sfeervolle omgeving. Alleen de wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was lang.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een zeer gastvrije en uitermate vriendelijke ontvangst door de gastheer. Van buiten ziet het restaurant er niet heel aantrekkelijk uit, maar de inrichting maakt alles helemaal goed. Van binnen dus prima in orde :-)

Voor de AH actie wordt een apart menu gehanteerd, kosten € 32,50. Maar de keuze voor de diverse gerechten is prima. Met een allergie wordt zorgvuldig omgegaan en bij twijfel wordt er prima geïnformeerd of bepaalde producten wel kunnen.
Vooraf werd genoten van Dolmadakia en courgette kroketten. Twee zeer smakelijke gerechten.
Als hoofdgerecht hadden we Youvetsi (Griekse pasta met champignonsaus, gegratineerd met kaas) en Souflaki kota (1 grote spies kipsouflaki gewikkeld in bacon, paprika en ui. Geserveerd met champignonsaus). Beide gerechten waren overheerlijk. Zeer goede smaakcombinaties.
Als nagerecht Baclava. Op de kaart staat dat het bladerdeeg met walnoten en honing is. Dat klopt. Maar er zit als extra ook een bolletje vanille-ijs, toefje slagroom en chocoladesaus bij. Een aangename verrassing.
Zijn er verbeterpunten? Ja, maar dat is een praktische. In deze koude weersomstandigheden komt er een flinke golf koude wind mee met binnenkomende gasten. Als je in de "trek" van de deur zit, is dat niet geheel aangenaam.
Al met al een leuke locatie voor een lekker diner. We wonen niet echt in de buurt van Wijk bij Duurstede, anders zouden we hier zeker vaker komen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Een rustige prettige sfeer, een vriendelijke bediening en vooral heerlijk eten.
We hebben er echt van genoten. Een aanrader.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Goede ambiance, hartelijke ontvangst. Vlotte bediening, prima.
Wij zijn gewend weinig zout te gebruiken. De gyros was pittig alsook de tempura van de Calamaris.
Dat weerhoudt ons er niet van om bij gelegenheid nog eens te boeken.
Wij hebben lekker en prettig gegeten.
Baugur .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Onverwacht gepland, maar heerlijk gegeten. Alles liep zeer voorspoedig en veel keus, ondanks dat het om de AH aanbieding ging. Heb ik wel eens anders meegemaakt. Prima restaurant, met vriendelijke bediening ondanks de drukte. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jongeneelen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten viel tegen, ontvangst was prettig en de sfeer in het restaurant ook goed. Dankzij de AH bonnen was de prijs/ kwaliteit te doen.
ricardo R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben in tegenstelling tot wat ik hier gelezen heb een hele leuke avond gehad.

Het eten was top en ook de sfeer was erg goed.

We zullen hier buiten deze actie om zeker nog een keer terug komen.