Stefano's Pizzeria

Stoofstraat 10 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Stefano's Pizzeria

Een gouden keuze

De geur van verse knoflook. De chef-kok neemt je mee door een parade van pure Italiaanse smaken. Bijzonder mooi interieur van goud op de muur, banken van oranje fluweel en eromheen diep zwart. Niet in de buurt? Maak gebruik van de Stefano's Pizza Mobiel. Waar dan ook, bij Stefano eet je pizza.. en meer!

Meer informatie over restaurant Stefano's Pizzeria

• Af te huren
6,3
6,9
Duur
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ondanks dat ik er altijd met veel plezier kwam voor de lekkere pizza's en leuke sfeer, vandaag toch redelijk verbaasd door de slechte klantvriendelijkheid. Na de vraag voor één glaasje water (na een eerdere bestelling van twee drankjes, brood en twee van de duurste pizza's), werd ons verteld dat dit niet geleverd(?!) kon worden. Vervolgens werd ons uitgelegd dat ze van kraanwater de huur niet kunnen betalen. Ik snap dat het restaurant van een bestelling met alleen kraanwater niet kan bestaan. Maar ik vind het absoluut niet klantvriendelijk om geen glaasje water te schenken bij een diner waar goed voor betaald wordt. Jammer... een gemiste kans, dit werkt volgens mij juist averechts. De pizza's waren overigens wel goed, maar dat is de reden dat ik er ook altijd graag kwam.
Eduijf .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Als liefhebber van een Calzone ben ik altijd op zoek naar de lekkerste pizza. Er kan er maar één de beste zijn. Die eet ik in Saarburg, een klein plaatsje in de buurt van Trier Duitsland bij pizzeria Rustica. Maar, deze Calzone Stefano's (zonder artisjokken) komt heel dichtbij. In Saarburg hebben ze de ovencapaciteit om er één op een lagere temperatuur te zetten en Calzone bij lagere temperatuur te bakken. Voordeel hiervan is dat de pizza niet leegloopt en er geen kookvocht op het bord ligt. Door de drukte bij Stefano's kan hij dit niet. Desondanks is de smaak Super! Echt een aanrader!! Ik kom zeker een keer terug en hoop dat het dan wat rustiger is.....
MarcCaffrey .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Verschillende malen hier geweest. Meeste keren hartstikke druk, maar dat is naar mijn mening een goed teken. Eten smaakt altijd goed. Vlotte bediening. Naar mijn mening de beste pizzeria van Den Bosch!
Jojozz .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Bediening was erg ongeïnteresseerd en traag. Onze pizza werd verwisseld met de tafel naast ons en toen eindelijk na ruim een uur onze pizza's kwamen bleek er een niet de goede te zijn. De andere pizza werd uiteindelijk maar warm gehouden met taaie kaas en zwarte korsten als gevolg. Daarnaast kwamen we plastic tegen in de pizza. Pas toen we de rekening vroegen werden onze borden opgehaald. We komen hier dus niet terug.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goede pizza's met knoflookolie. Heerlijk op smaak. Verhouding beleg ook goed in orde. Niet te veel. Bijna echt Italiaans. Het smalle straatje past er qua locatie ook goed bij. Service is van minder niveau. Ongeïnspireerde dame in bediening. Straalde weinig etiquette vanaf.
Zoetelievegerritje .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Bij Stefano's kan je goede pizza en pasta gerechten eten tegen een heel redelijke prijs. De pasta vongole was uitstekend. Eén minpuntje: je kunt niet vooraf reserveren als je met minder dat 5 personen komt eten. Niet iedereen wil een half uurtje wachten....
Jurisdictie13 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Tussen de Wonderlijke Klim en de Visioenen van een Genie wilden we wat eten. Door wat autochtone Bosschenaren werden we naar Snellestraat verwezen. We kwamen langs de Stoofstraat en werden getroffen door de sympathieke uitstraling van het straatje met leuke terrasjes. Lekker kleinschalig en niet het 'zien en gezien worden' van de Korte Putstraat. Zontechnisch leek Stefano's Pizzeria een beste keus op deze fantastische lentedag. Het eten viel tegen. De pizza quattro stagioni hoort geïnspireerd te zijn op de vier seizoenen van Vivaldi, maar miste bij Stefano minimaal één seizoen. Alleen zenige ham, wat verdwaalde champignons en matige, veel te vette salami die de te droge groene olijven niet konden compenseren. De wijnkaart wordt niet op tafel gelegd, dus het is gissen wat een glas kost. De huiswijn kon onze goedkeuring niet wegdragen. Op de vraag 'heeft het gesmaakt?', hulden we ons eerst in diep stilzwijgen en gaven daarna aan dat het matig was bevallen. De bediening ging daar professioneel mee om, veel vaker maak je mee dat hier absoluut niet mee kan worden omgegaan. Ook zou schoonmaken van een tafeltje helpen. Hopelijk wordt hier inderdaad wat mee gedaan.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Hier op zaterdag 17 oktober hier heerlijk gegeten. Dit op aanraden van een serveerster van een ander terras. Was erg druk en moesten een kwartiertje wachten voor een vrije tafel, maar met een lekker glas wijn is dit niet echt een probleem en kan je goed in de keuken kijken hoe het daar toegaat. Volgens mij niets op aan te merken.
Mijn partner nam een Filetto di Manzo. Een heerlijk gerecht met ruim voldoende vulling. Zelf had ik een Lasagne Speciaal. Erg smaakvol en goed gevuld met diverse groenten en gehakt. Smaakte heerlijk.
Dit alles gegeten in een gezellig druk en knusse omgeving. Het personeel moet hard werken om de drukte het hoofd te kunnen bieden.
En als je dan de rekening krijgt is dit gewoon een verademing. Erg goedkoop en dan deze kwaliteit. Ben blij dat dergelijke zaken nog bestaan. Bij terugkomst in Den Bosch zal ik zeker hier weer gaan eten.
Misha V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
De allerlekkerste pizza's en een prima prijs. Echt mijn favoriete pizzeria by far. Het is altijd super druk, waardoor je even in het 'voorportaal' gepropt staat met zijn allen. Personeel is vriendelijk en probeert je zo snel mogelijk te helpen. Je merkt wel dat door de enorme drukte het soms snel-snel afruimen en door naar de volgende.... Maar de smaak ++++++
Beer '.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Hoe krijgen ze 't voor elkaar! De laatste keer dat we hier kwamen zijn we na 15min zonder kaart, zonder drankje, zonder dat iemand naar ons kwam naar buiten gelopen. Ook op de weg naar buiten (door de hele zaak naar voren) werden we geeneens aangesproken. Vervolgens een kleine twee jaar later weer eens geprobeerd, idem! Nu zelfs 20 min volgehouden en zonder oogcontact te krijgen (tafel naast ons werd wel opgeruimd en links kreeg de rekening), weer zonder de kaart of een drankje te hebben gehad naar buiten gelopen. Beide keren was de zaak half vol maar kennelijk hebben ze geen zicht op de tent. We konden een tafeltje uitzoeken en daarna mag je wachten totdat je 't zat bent! In 32 jaar nog nooit een restaurant uit gelopen, behalve twee keer in dit restaurant! Pizza's (meer dan twee jaar geleden) waren prima, decor is saai en oogt niet fries. is aan vernieuwing toe!
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Diner in de voor ons onbekende stad Den Bosch. Na wat zoeken naar een geschikt restaurant zijn we hier terecht gekomen en wat een mazzel voor ons! In het kleine straatje was het nog rustig, maar zodra wij zaten liep het vol en geef mensen eens ongelijk. Het zonnetje kwam tevoorschijn op het terras en dat zorgde samen met het eten tot een mooie afsluiting van ons dagje Den Bosch.
Pizza's waren van goede kwaliteit, smaakvolle en knapperige bodem en royale topping. Er is een uitgebreide keuze uit pizza's en er zitten ook leuke, niet-standaard combinaties van ingrediënten tussen. De dessertkaart is wel beperkt, wat wel jammer is. Wat lekkere stukken taart zouden een welkome aanvulling zijn op de kaart.
Het personeel was vriendelijk, snel en behulpzaam.
BregjeAnne .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Lekkerste pizza's in de omgeving van Den Bosch. Tafeltjes staan erg dicht op elkaar waardoor je met je buren mee kan luisteren naar hun gesprek. Leuke bediening maar niet altijd geschoold.
AanTaaaaafel .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Bij binnenkomst werden we erg vriendelijk te woord gestaan en werd aangegeven dat we konden wachten aangezien het vol was. De duur van het wachten viel gelukkig mee. Het voorgerecht, de anti pasta, was op de iets te vette inktvisringetjes verder meer dan goed. Het voorgerecht betrof verder oa,. 2 lekkere bakjes salade, lekkere olijven, gehaktballetjes.
De pizza's waren niet uitzonderlijk goed, maar gewoon een pizza. De gastvrijheid bij het ontvangst beloofde veel, maar de bediening in het restaurant was bedroevend qua vriendelijkheid. Volgens mij hebben we hier pech gehad. Het blijft jammer dat één persoon bepalend kan zijn over je indruk van het restaurant. Helaas is het restaurant qua inrichting gedateerd m.u.v. de toiletten. Al met al voor mij geen herhaling, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je naar prijs/kwaliteit gaat kijken dat het wel okay is.
Rjcd .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Dit was de eerste keer dat mijn vrouw en ik hier aten. Bij binnenkomst moesten we even wachten en werd ons vriendelijk gevraagd of we wat wilden drinken. "Van het huis" dachten we, maar nee hoor, de drankjes stonde gewoon op de rekening.
We kregen uiteindelijk te horen dat onze tafel rechts achter in de zaak was en mochten deze dus zelf gaan zoeken. Toen bleek dat het restaurant was volgepropt met tafels en stoelen en iedereen zit zowat boven op elkaars lip. De akoestiek is zodanig dat je de gesprekken van andere tafels letterlijk kunt volgen en is in dit restaurant dus elke vorm van privacy afwezig.

Door de drukte moesten we lang wachten op de kaart en ondertussen waren er naast ons nieuwe mensen komen zitten. Hun bestelling werd echter als eerste opgenomen en later ook als eerste uitgeserveerd. Dit was des te irritanter, omdat we tijdens de bestelling vroegen of er voldoende tijd was voor een voorgerecht en hoofdgerecht, omdat we om 19:20 (ruim 1 uur later) uiterlijk weer weg moesten. Hierop kregen we een positief antwoord. Echter, om 19:00 heb ik de bediening herinnerd aan deze toezegging en rond 19:10 kregen wij onze pizza's, die we in hoog tempo moesten opeten.

De soep en pizza's waren eetbaar, maar elders hebben we betere gerechten gegeten voor hetzelfde geld. Kortom, een zeer slechte ervaring!
Pieter_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Op een herfstige zaterdagmiddag iets over vijven bij Stefano's binnengelopen. Even opletten om, gelegen in een zijstraatje, niet voorbij het pijpenla-restaurant te lopen. Bij binnenkomst niet eerst de standaardvraag of we wel gereserveerd hebben, maar meteen een uitnodigend "kies maar een tafeltje voor twee". Gelukkig een plekje gevonden, want een kwartier later zat het vol en zagen we mensen wachten (met een drankje) bij de ingang. Veel gezinnen met kinderen, tafeltjes dicht op elkaar geplaatst, behoorlijk warm binnen, kortom, met een beetje fantasie waan je je in Italië.

Stefano's biedt een zeer uitgebreide lijst van pizza's en ook een ruime keuze uit pastagerechten, tegen schappelijke prijzen. Wij kozen voor een pasta-gerecht (filetto di manzo) en een pizza (pancette, een soort spek) met een karaf rode huiswijn. Zowel pastagerecht als pizza waren prima. Ter afsluiting tiramisu en tartuffo, de bekende toetjes, allebei heerlijk.

De dames van de bediening waren zeer vriendelijk, en deden zichtbaar hun best om in de volle zaak toch iedereen vlot te bedienen. Logistiek was het prima op orde. Als we al iets negatiefs kunnen bedenken dan zou het het gebrek aan een (goede) airco zijn. We komen graag nog een keer terug en zullen dan, gezien de drukte, wellicht toch maar vantevoren reserveren.
LindaDeGraaff .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Een jaar geleden was ik erg tevreden bij Stefano 's. Alleen dit keer vond ik de service niet goed. Ik vroeg of ik drinken kon bestellen maar kreeg van de serveerster een diepe zucht en keek me onaardig aan. Dit maakt het niet echt sfeervol.... Later kreeg ik mijn Spaghetti Carbonara maar daar was de saus niet helemaal wit meer licht rood.. dat hoort helemaal niet bij een spaghetti Carbonara!
Na deze ervaring kom ik voorlopig niet meer bij Stefano's eten. Zowel de service als het eten was erg triest. Helaas ze zijn een gast kwijt.
Elisabeth-uiteten .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
We aten hier omdat het toevallig het dichtst bij ons hotel was en we waren aangenaam verrast. Ik ben zelf niet zo van pizza's, maar het eenvoudige broodje vooraf met kruidenboter en mijn Pizza Parma vond ik heerlijk! Ook de optie om op je rand van de pizza extra knoflook te krijgen, heb ik nooit ergens anders gezien en vond ik erg lekker. De bediening vond ik erg vriendelijk, maar eigenlijk een beetje te snel naar mijn wens: Na het voorgerecht kregen we bijna meteen het hoofdgerecht. Het was ook enorm druk, en dat deed voor mij wel een beetje afbreuk aan de sfeer.
M R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Een enorme keuze uit pizza's, salades en pastagerechten. Wij hadden Pizza salami, Lasagna salmone en Filetto di manzo. Allemaal heerlijk. Ik kan Filetto de manzo echt aanraden, lekker vlees, gegratineerde pasta erbij en voldoende groente. De Tiramisu della casa is beter (luchtig, niet te zoet) dan gewoonlijk. En dan is alles ook nog eens vriendelijk geprijsd.
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
We waren op zoek naar een ander restaurant dat ons was aangeraden toen we langs Stefano's liepen. We zijn hier op het terras gaan zitten en het is goed bevallen! We hebben heerlijk gegeten. De service was heel goed. Na het eten hadden we nog koffie besteld. Helaas ging het toen regenen en was er binnen geen plek meer om te zitten. We mochten wachten of betalen (dat laatste werd niet gezegd maar daar vroegen we zelf om) Toen we de rekening kregen, hadden ze de koffie die al klaar stond van de rekening af gehaald. Ik heb wel eens anders meegemaakt! Het is iets kleins, maar dit en het lekkere eten maken dat we zomaar eens terug zouden kunnen gaan.
David .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Pizza's zoals pizza's horen te zijn. Dat is bekend ook, het is er bijna altijd vol, maar een paar minuten wachten is het wel waard. De pizza's zijn lekker, hebben een goede bodem en geen overbodige ingrediënten. De pizza pancetta, picante, maar zeker ook de vegetarische pizza zijn aanraders.
Het personeel is uiterst vriendelijk. Natuurlijk staat de zaak vol met vele tafeltjes, maar het is dan geen sterrentent, het is een informele gezellige pizzeria.