Steam

Strandweg 55 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Steam

Zolang als mensen bestaan worden gefascineerd door stoom. Van een ingenieur in de Griekse oudheid, een kunstenaar in de Italiaanse Renaissance, tot aan de start van de Industriële revolutie waar een uitvinder wielen onder de stoommachine plaatste. Vanaf dat moment leek alles in ruimte, afstand en tijd mogelijk. Dat inspireerde visionairs als Jules Verne en H.G. Wells die verbeelding vertaalde in romans die de wereld veroverde en voor altijd veranderde.

S*Team laat de elementen uit Victoriaanse Sciencefiction stroming samenkomen in aankleding, haar team en kwalitatief goede producten terugkomen. De verantwoorde producten zoals MRIJ vlees en New Zealand Ocean Beef worden bereid in een Mibrasa houtskool oven. Daarnaast is er een uitgebreid assortiment aan speciaal bieren, mooie wijnen en verse cocktails.

The mechanics nodigen je uit om op ontdekkingsreis te gaan en het concept zelf te ervaren.

Meer informatie over restaurant Steam

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Steam

pawel R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer goed restaurant, livemuziek en zang, heerlijke gerechten!!!De JASON ober zal u helpen gerechten te kiezen, zeer vriendelijke service.
Anne Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een van onze hoofdgerechten was niet opgernomen en werd niet geserveerd. Geen excuus daarvoor gekregen. personeel oogt ongeintereseerd. Sparibs finger waren zeer beneden verwachting, taai, totaal uitgekookt en drijvend in vet. Fish en chip was niet goed, dikke zachte deeglaag om de vis, totaal niet krokant. De burger waren wel ok..
Luide live muziek te luid om de achterkant van de zaak te vertieren, bedierf de rest van ons diner.
Helaas, zal niet snel terugggaan.
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. We komen graag een keertje terug. Voor een apart biertje werden we gewaarschuwd, maar het was een prima pilsje.
Randy B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Mooie zaak. Helaas de service onder de maat. Veel lege glazen aanwezig. Lang wachten op de bestellingen. En personeel lijkt er geen zin in te hebben. Eten wel heerlijk.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Voor mensen die slecht ter been zijn prima bereikbaar.
Doenja V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijke relaxte sfeer, goede live muziek, originele inrichting en lekker eten. De huisgemaakte Twix is zeker een aanrader.
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer vriendelijke medewerkers! Snel, alert en geïnteresseerd. Kom je niet vaak meer tegen. Trendy en gezellige inrichting. Live muziek ook prettig. Alom, voor herhaling vatbaar.
An N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening en leuke omgeving.

Wij komen terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Monica T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
beperkt menu via bon van ticketveiling. soep was heerlijk en zalm ook maar heel weinig.
cheeseburger was ongevraagd overgoten met heeeel veel gore bbq saus waardoor het gerecht niet te eten was. broodje ook veel te droog.
voor het twix desert zouden we nog wel een x teruggaan naar Steam al smaakte het ijs naar niks.
gelukkig was er live muziek.
personeel was aardig en zehadden leuke hoedjes op.
kortom wég met die gore bbq saus op die cheeseburger en zorg voor een goed broodje.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prettige sfeer, heerlijk eten en vriendelijk personeel!
Carolina W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ambiance was goed.
Eten was goed en lekker.
Service was uitstekend heel erg vriendelijk personeel.
Kortom een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
2e keer dat we er waren , tijdens een weekend weg .
Zeker niet de laatste keer
Tot de volgende keer .
Heerlijk gegeten , fijne sfeer .
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wel lang moesten wachten voor drankje. iets mindervond ik de fish en chips
zonde van zo mooi stukje vis met enorme dikke laag deeg eromheen.
Buiten dit heerlijk gegeten.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Sfeevol interieur. Lekker gegeten.
Bediening was niet helemaal top ( vergeten drankjes, verkeerde bestelling en soms wat laat), maar dit mocht de pret niet drukken. Gezellige avond gehad. Leuk ook de live muziek!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Super vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
TOP ERVARING! Ik vierde mijn verjaardag bij Steam en het was een hele gezellige avond! Het personeel is erg vriendelijk en besteed echt aandacht aan de klant. Iedereen had een voorgerecht en een verschillend vleesgerecht besteld en iedereen vond het heerlijk. Super mals vlees, perfecte bereiding! Ook de cocktails vielen erg in de smaak. De live muziek die op de achtergrond te horen was, gaf de avond een nog leukere sfeer. Verder is de inrichting ook heel gaaf vooral de bar.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Mijn vrouw en ik waren hier 27-08-2017 voor ons 4- jarig huwelijk. Heerlijk gegeten en een hele goede bediening, attent en vlot. Mooi nagerecht. Topavond gehad.
J G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gisteravond onze bruiloft gevierd in STeam! WAANZINNIG!! eten was weergaloos, sfeer top, inrichting en versiering was boven verwachting, personeel erg attent en uiterst professioneel!! Liveband en huisband Harbour Lights maakte de avond en sfeer compleet!! Ik mocht zelfs een nummer meespelen! Topavond ;) gr Sandy en Jeroen
Lientje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik vierde mijn 30ste verjaardag en het was een hele gezellige avond! Vriendelijk personeel, eten was heerlijk en alles werd op zelfde moment geserveerd (per gang). Ging allemaal heel vlot. Fijne muziek, live muziek was erg goed. Ik ben al vaker geweest en elke keer is het goed gegaan. Altijd vriendelijk, altijd lekker gegeten. Zowel met lunch als diner. De gepersonaliseerde menu kaartjes waren ook heel erg leuk!! Zou zo weer een feestje bij STEAM willen vieren.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vanavond gegeten bij Steam. Er was live muziek, de sfeer was gezellig. Mijn partner had zalm die zij erg lekker vond. Zelf had ik een vegetarische burger. Ik betaalde hier 15 euro voor wat ik belachelijk duur. Er staat op de kaart dat de vegetarische burger van de vegetarische slager komt dus bakje open en opbakken. 15 euro vind ik daarom een hoop geld. Het hoofdgerecht kwam al 5 minuten na het voor gerecht en het voor gerecht werd meegenomen met het afruimen na het hoofd gerecht terwijl hier pas een derde van was opgegeten.