Steam

Strandweg 55 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Steam

Zolang als mensen bestaan worden gefascineerd door stoom. Van een ingenieur in de Griekse oudheid, een kunstenaar in de Italiaanse Renaissance, tot aan de start van de Industriële revolutie waar een uitvinder wielen onder de stoommachine plaatste. Vanaf dat moment leek alles in ruimte, afstand en tijd mogelijk. Dat inspireerde visionairs als Jules Verne en H.G. Wells die verbeelding vertaalde in romans die de wereld veroverde en voor altijd veranderde.

S*Team laat de elementen uit Victoriaanse Sciencefiction stroming samenkomen in aankleding, haar team en kwalitatief goede producten terugkomen. De verantwoorde producten zoals MRIJ vlees en New Zealand Ocean Beef worden bereid in een Mibrasa houtskool oven. Daarnaast is er een uitgebreid assortiment aan speciaal bieren, mooie wijnen en verse cocktails.

The mechanics nodigen je uit om op ontdekkingsreis te gaan en het concept zelf te ervaren.

Meer informatie over restaurant Steam

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 02:00

6,9

Jouw recensie over het restaurant Steam

Ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wel lang moesten wachten voor drankje. iets mindervond ik de fish en chips
zonde van zo mooi stukje vis met enorme dikke laag deeg eromheen.
Buiten dit heerlijk gegeten.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Sfeevol interieur. Lekker gegeten.
Bediening was niet helemaal top ( vergeten drankjes, verkeerde bestelling en soms wat laat), maar dit mocht de pret niet drukken. Gezellige avond gehad. Leuk ook de live muziek!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Super vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
TOP ERVARING! Ik vierde mijn verjaardag bij Steam en het was een hele gezellige avond! Het personeel is erg vriendelijk en besteed echt aandacht aan de klant. Iedereen had een voorgerecht en een verschillend vleesgerecht besteld en iedereen vond het heerlijk. Super mals vlees, perfecte bereiding! Ook de cocktails vielen erg in de smaak. De live muziek die op de achtergrond te horen was, gaf de avond een nog leukere sfeer. Verder is de inrichting ook heel gaaf vooral de bar.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Mijn vrouw en ik waren hier 27-08-2017 voor ons 4- jarig huwelijk. Heerlijk gegeten en een hele goede bediening, attent en vlot. Mooi nagerecht. Topavond gehad.
J G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gisteravond onze bruiloft gevierd in STeam! WAANZINNIG!! eten was weergaloos, sfeer top, inrichting en versiering was boven verwachting, personeel erg attent en uiterst professioneel!! Liveband en huisband Harbour Lights maakte de avond en sfeer compleet!! Ik mocht zelfs een nummer meespelen! Topavond ;) gr Sandy en Jeroen
Lientje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik vierde mijn 30ste verjaardag en het was een hele gezellige avond! Vriendelijk personeel, eten was heerlijk en alles werd op zelfde moment geserveerd (per gang). Ging allemaal heel vlot. Fijne muziek, live muziek was erg goed. Ik ben al vaker geweest en elke keer is het goed gegaan. Altijd vriendelijk, altijd lekker gegeten. Zowel met lunch als diner. De gepersonaliseerde menu kaartjes waren ook heel erg leuk!! Zou zo weer een feestje bij STEAM willen vieren.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vanavond gegeten bij Steam. Er was live muziek, de sfeer was gezellig. Mijn partner had zalm die zij erg lekker vond. Zelf had ik een vegetarische burger. Ik betaalde hier 15 euro voor wat ik belachelijk duur. Er staat op de kaart dat de vegetarische burger van de vegetarische slager komt dus bakje open en opbakken. 15 euro vind ik daarom een hoop geld. Het hoofdgerecht kwam al 5 minuten na het voor gerecht en het voor gerecht werd meegenomen met het afruimen na het hoofd gerecht terwijl hier pas een derde van was opgegeten.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Proeveri voorgerechtj: carpaccio te dik, zalm met geroosterde paprika met een 'ik-kom-uit-een-potje' smaak, geitenkaassalde met zulke grote hopen geitenkaas dat de geitenkaas snel schaars word in deze wereld. De sla onder de geitenkaas droop van de honing.

Hoofdgerecht: burge zat verpakt tussen een spons.

Nagerecht: ze we maar niet aan begonnen.
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Voor de lunch hier neergestreken. We hadden lekkere trek dus bestelden we 2 tosti's en brood met 2 kroketten om te delen.
Na besteld te hebben kwam er nog een attente, blonde, bedieningsdame om te checken of de bestelling wel klopte omdat we met zijn tweeën waren (zij had de bestelling niet opgenomen)
Broodje kroket was heerlijk en perfect (wel jammer dat er niet werd gevraagd welk kleur brood we wilden, we kregen bruin. Wel lekker maar...)
De tosti's: Fijn; iets dikkere sneetjes. Maar pas dan de hoeveelheid kaas en ham aan (wat helaas niet gedaan was) De tosti's waren koud.
Over het algemeen was de bediening vriendelijk en attent. Behalve 1 (niet de blonde/ mannelijke/ wat oudere dame) die was bitcherig en arrogant.
Verder zeer stoere inrichting.
Dennis U.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
bediening zwaar ondermaats!! oncapabel personeel. Weet niet eens welke wijnen er zijn. Erg traag en geen oog voor de klanten.
Ingeborg L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na ruim een uur wachten dan eindelijk...het verkeerde broodje ontvangen ???? gelukkig was het redelijk te eten. Helaas #slechtebediening!
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De uitbaters hebben mazzel dat ze een leuke kok hebben. Eigenlijk een 7, maar die keuze heb ik niet. Dus vooruit. Ik heb het idee dat dede 3 mannen dachten: goh leuk, een restaurant dat doen we even. Geen idee hoe je dat doet met gasten. Geen samenwerking met de mevrouw van de drankjes, grote groep krijgt alle aandacht (en de rest dus niet meer), het het buitenbord vermeldt gerechten die binnen niet geserveerd worden, een naam die moeilijk te snappen is... Kortom een onsamenhangend geheel. Jammer, op zo'n plek!
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Helaas was de service echt ontzettend slecht. Heel aardig personeel, maar ze konden de drukte van oudjaarsavond totaal niet aan. We hebben ruim een uur op ons drinken moeten wachten, een aantal keren aangegeven maar de enige reactie was een vriendelijk 'hebben jullie je drinken nog steeds niet ontvangen?? Ik ga er meteen achteraan!'. Waarna er ipv naar de bar weer naar een andere tafel werd gelopen en ons drinken vervolgens nog steeds niet kwam. Heel jammer want het is echt een sfeervolle locatie met leuk personeel, maar wij komen hierdoor niet meer terug..
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Duurde enorm lang tot je drankje krijgt of eten, steak was taai!!
Andere dag opnieuw toch drankje gedaan met borrelgarnituur.
En weer kregen we onze borrel garnituur niet!! Tot 2x gevraagd waar het blijft maar uiteindelijk niet gehad!!
Erg jammer!!! Hier gaan we niet meer naar terug
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gisteravond voor het eerst gaan eten bij Steam. Een mooi restaurant met een gezellige sfeer. We hadden gereserveerd voor 21.00 uur maar al snel bleek onze tafel niet vrij. Dit was om 21.45 nog steeds niet zo. Nadat we een drankje van het huis kregen konden we eindelijk plaats nemen. Het duurde tot 23.00 uur voor dat we ons hoofdgerecht hadden. Er is 1x drinken opgenomen toen we kwamen zitten. Verder is er niet naar ons omgekeken. Erg jammer!
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren met nog 2 anderen wezen eten bij S*Team. Bij binnenkomst aangenaam verrast door de sfeer, erg aangenaam en doet zijn naam eer aan. De eerste drankjes werden snel opgenomen en gebracht. Daarna de menukaart bekeken maar na een half uur zijn we maar aan de bar gaan vragen of we mochten bestellen, het personeel leek ons vergeten te zijn. Er waren verder nog 3 andere bezette tafels. De fish and chips viel tegen, een paar stukjes kleffe en vette kabeljauw, had veel knapperige gekund. Ook de zalm van de kaart was niet super, buiten dat om was de room voor de gepofte aardappel op. De caesar salade van de lunch kaart smaakte wel. We wilden nog een glas wijn bestellen maar ook de huiswijn die we dronken bleek niet meer voorradig te zijn. De desserts smaakten goed, enige minpuntje was de slagroom, bijna zo dik als boter. Kortom een mooie zaak maar zeker nog verbeter punten in zowel bediening als keuken.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel prettig gegeten. Goede kaart en de bediening was erg vriendelijk! Zeker een aanrader als je bij de pier van Scheveningen bent geweest en graag een hapje wilt eten.
Jeffry V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk eten in een bijzondere inrichting! Drinken opnemen duurde soms wat lang, maar niet te lang. Daarnaast was er gezellige en goede livemuziek!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Uitstekend gegeten hier van ticketveiling, primaire ham en heerlijke zalm, daarna kabeljauw haasjes en steak, tomatensoep en lekker toetje, aan tegen bevelen.