Steakway (Stairway to Heaven)

Mariaplaats 11 3511 LJ Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Steakway (Stairway to Heaven)

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
5,9
5,5
6,1
Sjaakbrekken .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De tafel was vies met kringen van glazen en werd ook niet schoongemaakt
bediening van 2 personen was veel te weinig waardoor je binnen je drankjes maar moest halen.
Via Sociaal Deal hadden wij een bon gekocht voor een mixed grill maar wat een teleurstelling kleine stukjes vlees en patat korstjes dit was duidelijk eenmalig
Over de toiletten zal ik het maar helemaal niet hebben.
NCHVM .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Zelden zijn wij zo slecht "geholpen" als hier. Bij aankomst stond de tafel vol met borden en glazen van de vorige gasten. Niemand haalde dit weg, dus dat hebben we zelf uiteindelijk gedaan. De tafel was al vies en bleef vies, niemand nam de moeite dit schoon te maken. Onze bestelling (2 saté) was vergeten door de jongen uit de bediening. Het werd 45 min later pas gebracht -nadat we vroegen waar het bleef-. De saté was gedeeltelijk aangebrand en de kroepoek was erg taai. Vervolgens kregen wij een smerig thee-ei met restanten oude thee. Het enige goede aan de avond was ons gezelschap.
Johannalea .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wij hadden een bedrijfsfeestje. Er was 1 meisje achter de bar die ons bij aankomst met 60 man van koffie en thee zou voorzien. Dat duurde dus uren. Een aaneenschakeling van zeer slechte ongeïnteresseerde bediening met geen verstand van zaken. Tijdens de speech mocht de muziek niet zachter. Zelfs toen de directie het vroeg bleef het "nee". Ook de bittergarnituur liet op zich wachten en was ronduit smerig. Het leek wel klantje pesten. Slechter dan slecht.
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Om 13.00 uur gereserveerd om te genieten met vriendinnen van een high-tea... na 45 minuten maar eens gevraagd of er bij de thee ook nog iets geserveerd werd want een high tea is niet alleen thee... 15 minuten later kregen we dan eindelijk onze hapjes... Heerlijke broodjes, wraps, scones (met gewone slagroom i.p.v. clotted cream) cakejes en 2 chocolade dingen (had meer chocolade bij gemogen) maar het smaakte allemaal erg goed, en het was ruim voldoende.
We hadden van te voren zelf wel de bordjes even beter schoongemaakt en ook de thee glazen waren niet allemaal even schoon.... Toen we naar de wc moesten schrokken we echt: wc's die niet meer doorspoelden... kots op de muren... hele vieze vloeren!!! Echt heel vies...
Ook jammer dat er na het brengen van de hapjes, niemand meer kwam vragen of alles naar wens was...

Eten dikke prima maar de rest kan echt heel veel beter....
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Dat zo'n toplocatie zulk smerig eten serveerd. Te ranzig voor woorden. Droog vlees met rare smaak, sla zonder dressing en veel patat om het bord te vullen. Zeer ongeïnteresseerde bediening met geen verstand van zaken. Bierkaart zonder prijzen. Bier werd in vies glas met resten lippenstift geserveerd en de keuken is te vies voor woorden. Slechter dan slecht. Zelfs 1 ster is nog te veel.
Dorothe F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Met een Groupon naar Stairway. We werden al gewaarschuwd toen we om 20.00 uur binnenkwamen, het zou wat luidruchtig worden want er kwam een bandje spelen en een dj. Dat was het allerlaatste wat we die avond konden verstaan. Een gesprek aan tafel was daarna geheel onmogelijk, alleen gebarentaal hielp. Van 8 tot 9 uur instrumenten stemmen ed en daarna vol gas.
Voorgerecht (plankje) was lekker. Dan de mixgrill die in geen enkel opzicht leek op de foto op de Groupon: 3 kleine stukjes vlees met heel veel frites en wat salade. Daarna maar weggegaan om ergens anders een toetje en koffie te halen, konden we toch nog wat praten.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met een Groupon met 2 personen gegeten bij Steakway. Voorgerecht plankje met diverse hapjes. Uitgebreide keus en smakelijk. Hoofdgerecht mixend grill stelde enigszins teleur. 3 stukjes vlees met 1 knoflooksausje zodat alles hetzelfde smaakt. Wat extra sausjes was beter geweest. Klein bakje mayo, veel te weinig voor 2 personen, bij de frites. Nagerechten, chocolade en appel, waren lekker. Bediening begon goed maar was opeens geheel verdwenen. Uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen om af te rekenen. Tafeltjes en stoelen waren goed, voldoende ruimte.
Anna1991 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Zeer slechte service. Erg langzaam, we moesten de hele tijd mensen wenken en vragen waar ons eten bleef. Bestelling opnemen (voor+hoofdgerecht) en eten kostte 2 uur. De enorme schermen waarop filmpjes van Utrecht worden afgespeeld missen hun doel: het leidt enorm af tijdens het eten van het voeren van gesprekken. Erg irritant. De serveerster heeft duidelijk haar taak in een restaurant niet begrepen.
Restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We waren uitgenodigd hiermee naar toe te gaan. Er was via Social Deal een menu bon gekocht voor een hoofdgerecht bestaande uit een mixed gril. Ondanks dat het een aanbieding was, was het het geld niet waard. Taaie kleine stukjes vlees bijna geen saus en erg veel friet. Wij hadden vooraf een Stairway Plateau en een Vegetarische plateau dit was prima.
Na 2100 uur moesten we weg omdat er een feest werd gegeven. Het hoofdgerecht kwam pas om 20:45. Terwijl wij aten werden de tafels om ons heen al weg gehaald. Een dessert kon echt niet meer, wel nog wat drinken. Binnen vijf minuten kwam een andere serveerster vertellen dat we weg moesten of een kaartje voor het feest moesten kopen.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Smiddags gereserveerd, was niet goed opgeschreven. Moesten aan een grote ongezellige tafel zitten met 3 personen terwijl er losse tafeltjes leeg stonden. Na het nog een keer aangegeven te hebben werd er met veel tegenzin 2 tafeltjes aan elkaar geschoven.
Het duurde lang voordat er iemand een bestelling op kwam nemen. Drankjes werden snel bezorgd!! We hebben zeker 45 min op het voorgerecht moeten wachten, na het gevraagd te hebben waar het bleef. We kregen excuses vanuit de keuken dat het zo lang duurde, maar de chef kok was een beetje ziek dus het duurde wat langer.... Vreemd...

Onze drankjes hebben een half uur leeg gestaan, kostte veel moeite iemand aan te kunnen spreken. Toen het voorgerecht op was konden we eindelijk drankjes bestellen en het hoofdgerecht.
De drankjes werden weer snel bezorgd!! Na een uur (!!!) gewacht te hebben nogmaals gevraagd waar het eten bleef. Bleek dat degene die onze bestelling had opgenomen het niet had doorgegeven en al naar huis was (beetje vreemd want een uur later zagen we haar rondlopen, was netjes geweest als ze haar excuses had gemaakt). Na een half uur (in totaal dus 1,5 uur) kregen we de hoofdgerechten. Zeer lekker! Goede porties en goed van smaak.

Uiteindelijk kregen we 3 drankjes van het huis.

Het eten was zeer goed alleen de bediening kan echt beter. Voor het eten zou ik zeker terugkomen maar aangezien de bediening geen aandacht voor ons had prefereer ik een ander restaurant met gezellige en een beetje snellere bediening. Hopelijk kunnen jullie hier wat mee! Want het is een leuke locatie/tent en ondanks de zieke kok heerlijk eten. Nu hopen dat ik morgen niet ziek ben ;)
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Had een high tea samen met een vriendinnetje. De hapjes waren heel lekker en ruim voldoende. Vooral de scones en wraps vonden we zeer lekker. De bediening was heel attent en vroeg geregeld of we nog iets nodig hadden en vulden de thee ook goed getimed bij.
Marc .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Hightea gehad via Groupon in Stairway to heaven. Was vroeger een rock café van Henk Westbroek met gitaren van Nirvana en dat soort bands aan de muur. Tijdje niet geweest dus ik had wel nostalgie toen ik vanmiddag binnen liep. Tegenwoordig is dat café door z'n dochter overgenomen. Een keurig café met wit gesausde muren. Utrechtse heuvelrug is op de muur geprojecteerd. Dat is mooi gedaan. Wel nog dezelfde banken tegen de muur aan. Daar gingen we dan ook zitten. Inrichting is verder wel wat kaal eerlijk gezegd. We hoefden niet lang te wachten. We werden snel geholpen. Bediening vroeg ons of we vegetariër waren. Hetgeen we niet zijn. Dat was netjes om te vragen. Bedoeling van high tea werd ons verder niet uitgelegd. Onbeperkt thee drinken. En een grote etagère met daarop de hapjes. Er kon wel bijbesteld worden maar alleen van de kaart. Daar kom ik later op terug. Op de etagère lagen vier sandwiches met tomaat, kaas, ham & 'n sausje. Heerlijke sandwich! Complimenten! Rolletjes met zongedroogde tomaten. Dat was ook lekker. Dan scones. Met schaaltje slagroom en jam. Wel weinig jam voor twee mensen. Scones waren lekker warm. Tot slot voor ieder twee petitfours. Dat schaaltje was opgevuld met 4 schijfjes sinaasappel. Dat was jammer. Beter 4 bonbons oid ipv 4 schijfjes sinaasappel. Schijfjes sinaasappel was ter opvulling. Petitfours vonden we redelijk. Mijn vriendin wilde nog een extra sandwich. Dat kon alleen van de kaart besteld worden. Ze kon alleen 'n sandwich met patat voor €9,65 extra bestellen. Mijn vriendin wilde geen patat. Wel die sandwich. Dat kon ook zonder patat maar dan wel voor dezelfde prijs. Wij vinden €9,65 voor één sandwich te duur.
Dus niet gedaan. Jammer dat daar niet flexibeler mee om werd gegaan. Dus één sandwich zonder patat voor 'n lagere prijs. Bediening was wel attent. Ze kwamen direct helpen. Verder was de bediening zeker correct, ook vriendelijk maar wel wat zakelijk. Zo kwam 't op ons over. Verder leuk gezeten, we hebben ons prima vermaakt. Voor €40,- (oorspronkelijke prijs) is dit aan de dure kant. De grouponactie (€20,-) kent 'n prima verhouding prijs/hoeveelheid. Mijn oordeel is 'n ruime voldoende met hier en daar punten voor verbetering. Onder flexibeler met de kaart om gaan.
Jacky123 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Vrijdag met een groep vriendinnen gezellig een hapje gegeten.
We mochten zitten waar we wilden we hebben erg lekker gegeten.
Ik heb mijn gerecht moeten laten aanpassen vanwege mijn allergie dit was geen probleem en ze kwamen ook met eventuele vervanging hiervoor.
Hele goede ervaring met de bediening en het eten.
De sfeer was ook zeer aangenaam en gezellig met kaarsjes mooie beamer beelden.
Echt een gevoel van warmte en gastvrijheid.
Ik kom hier zeker terug.
Janappie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Ondanks alle slechte recensies toch maar eens een poging gewaagd. De zaak stelt niet zo veel voor. Alles duurde een eeuwigheid en eten was gewoon niet smaakvol. Koffie besteld en die moeten we opdrinken terwijl onze tafel nog vol stond met eten. Niet voor herhaling vatbaar. Bediening wel aardig maar konden het verschil ook niet meer maken.
Jonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Vooraf de zalm gemarineerd in bietensap, red-bull en wodka. Geen van allen terug te vinden in de smaak. De zalm zelf verder prima. Daarnaast een ongeïnspireerd hoopje sla en een klodder crème-fraiche.
Als hoofdgerecht de risotto van rode biet. Een risotto hoort lekker smeuïg te zijn en dat was deze helaas niet. Overkookt en vrij vlak van smaak.
De bediening was weliswaar erg vriendelijk, maar ook te afwezig. Het was tamelijk lang wachten op drankjes en ook het eten duurde lang.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Bij de reservering hebben wij aangegeven dat er iemand glutenvrij moet eten, hier zou rekening mee gehouden worden. Bij aankomst bleek dat de bediening hier geen weet van had en ook onze vragen hier over niet kon beantwoorden. Bij navraag in de keuken bleek alsnog dat ze hier niet echt juiste informatie over konden geven. Erg jammer. Het duurde ook erg lang voordat we werden opgemerkt door de bediening. Het eten was prima, maar koffie drinken terwijl er nog resten van het hoofdgerecht op tafel staan is niet erg smakelijk
TanteAaf .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Onlangs geluncht bij steakway. Een stel behoorlijk karig belegde boterhammen kregen we voorgeschoteld. Het brood zelf was lekker maar het beleg ver te zoeken, nog steeds trek dus nadat we klaar met eten waren. De bediening was supervriendelijk maar alles duurde erg lang omdat er te weinig personeel was, zonde! Op het podium is een kinderspeelhoekje gemaakt, erg leuk voor de kindjes maar door het karige eten zal ik hier niet meer terug komen.
Gate .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We hebben via Groupon een heerlijke high tea gehad. Verschillende lekkere hapjes, waarvan de hoeveelheid ook prima was. Zowel hartig als zoet was erg lekker. Verder werd de thee gedurende de tijd dat we er zaten regelmatig bijgevuld, soms op initiatief van de bediening, soms op eigen verzoek. Al met al een heerlijk middagje
Foodie3000 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Ik ben hier regelmatig geweest voor een biertje en vaak duurt het lang voordat je iets op tafel krijgt, desondanks durfde ik het aan hier een avondje te tafelen. De bediening was traag maar vriendelijk. De grote teleurstelling was de slechte kwaliteit burger, die totaal niet in verhouding was met de prijs. Het menu van de snackbar is beter.
Hansje1967 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
My day at the stairway,

We zijn zaterdag na de stairway to heaven geweest met 3 collega's was een top avond, we werden begroet door een vriendelijke dame van de bediening, voor drankjes.
Na het bekijken van het nieuwe decor wat overigens top is hebben we onze keuzes gemaakt van het menu.
Ondanks de drukte kregen we ons eten lekker snel, en smaakte heerlijk i love a good burger! Al met al een leuke avond good food, good service, nice place to be dankje en tot volgende keer!