Steaks & Burgers

Van Foreestweg 20 1787 PS Julianadorp Nederland Kaart

Over het restaurant Steaks & Burgers

Geniet van de heerlijkste gerechten van de grill bij Steaks & Burgers. Dat smaakt echt naar meer! Proost met elkaar op een gezellige avond en bestel een entrecote, burger of mixed grill. En vergeet niet één van de lekkere toetjes te proberen. Speciaal voor de kinderen is er een kinderhoek en kinderkaart.

Meer informatie over restaurant Steaks & Burgers

7,1

Jouw recensie over het restaurant Steaks & Burgers

Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prima gegeten, goede service.
Als voorgerecht Black Tiger garnalen besteld, die vond ik wat aan de kleine kant. Vermoedde dat het gamba's waren.
Dochter kon niks van haar gading vinden op de kinderkaart, mocht daarop iets van de grote kaart bestellen in gereduceerde portie! Top!
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Erg vriendelijk personeel. Het eten was subliem. Nagerecht, een plateau met ijs en cheescake slagroom toegevoegd een kommetje crème brulee van het huis gekregen als verrassing. Echt een aanrader hier gezellig en goed te eten.

Bedankt
Jindra V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De gerechten zijn erg leuk aan gekleed. De bediening is erg vriendelijk!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heel goed restaurant snelle bediening lekkerere gerechten en lekker gegeten. En ik vind het heel mooi ingericht . Ik raad het aan
H. M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heel goed restaurant. .vlotte en kundige bediening. Menu was van goede kwaliteit. Heerlijk gegeten.
Mimesis .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zeer goede ontvangst. Lekker ongedwongen. Het eten was goed. Een heel klein puntje was dat de boontjes ietwat lang doorgekookt waren.
hvandijk1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk hoofdgerecht gegeten bij Juliana `s. Vlees, vis, groente, patat. Alles was precies goed bereid. Aanrader. Het was goed op tijd klaar, maar dat moest ook wel want het was erg rustig. Het lokale bier is er leuk bij. Dan nog een vouchertje van het park, ook nooit weg. Kortom, tevreden.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Top bediening.
E _.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Goed eten, vlees uit de regio, goede garnituur, alles is prima verzorgd. Ook leuk dat er bieren uit de directe omgeving op de tap te krijgen zijn.
De schnitzel is erg goed, groot genoeg, goed gebakken (en niet gefrituurd zoals ze in veel horeca doen tegenwoordig), de frites zijn vers.
Het enige minpunt: er wordt fritessaus geserveerd bij de frites en geen mayonaise zoals op de kaart staat. Dit werd na dit gezegd te hebben tegen de bediening direct gecorrigeerd, al was fritessaus wel iets wat ze standaard serveren.
Desserts ook dik in orde, al met al gewoon een erg fijn restaurant waar ze leuke producten uit de regio hebben en wat ook nog eens goed betaalbaar is. Uitzicht op de golfbaan is schitterend.
jhsanders .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij vonden de kwaliteit van de maaltijd prima. De temperatuur van het voedsel was dik in orde en de presentatie was aantrekkelijk. Een aanrader. We komen terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
eten was erg lekker. Uitgebreide brood vooraf was prima. Bediening attent en gerechten komen op tijd. Zaten in de zaal met uitzicht op water. is wel kaal/zakelijk qua inrichting
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Inmiddels zijn de uitbaters van restaurant Fore vertrokken en heeft de Landal organisatie het restaurant overgenomen. Een aantal personeelsleden is bekend van het vorige restaurant dus dat schept verwachtingen.
Allereerst valt direct bij binnenkomst op dat de gezellige aankleding in de hal is verdwenen. ER staat nu een lege vitrine kast?
Boven in het restaurant gekomen zien we veel tafels bezet door de golf club leden (logisch, er is net een tournooi aan de gang). Wij nemen plaats op de tot de draad versleten nep Chesterfield stoelen en wachten af. We doen ons "zondagse rondje" wat o.a. koffie met appelgebak inhoud (trouwe lezers weten het inmiddels?).
De jonge ober neemt onze bestelling op. Als na een minuut of 20 onze vrouwen zich bij ons voegen meldt hij nog dat "er iets mis is gegaan met het appelgebak maar het is onderweg". Kan gebeuren, toch?
De bestelling van mijn vrouw is verkeerd en wordt teruggestuurd. Net voor ons tweede kopje koffie wordt iets uitgeserveerd wat het appelgebak blijkt te zijn (een droog mini vlaaitje met appel er in). Mijn vrouw had brownie besteld en die is boven verwachting goed.
De muziek (Q-radio) op de achtergrond begint wat te irriteren.
Als vervolgens de wijn wordt uitgeserveerd waarbij de heren voor de dames gaan kan ik niet anders dan vaststellen dat hier nog veel, heel veel te verbeteren valt.
De locatie is goed (zeker in de zomer met een prachtig terras vol in de zon waarbij je op de golfbaan uitkijkt) maar daarmee red je het niet alleen.
Lekkereuiteters .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Heerlijk gegeten bij restaurant Fore ! Een supermooi voorgerecht , een keuze uit allerlei voorgerechten door de chef. Heerlijk!! En als hoofdgerecht had mijn man de lamsracks. De beste die we de laatste jaren in een restaurant hebben gegeten . En .. Geen mini hapjes maar een heerlijke portie. Gewoon toppertje !! Ik had de selectie van vis. Heerlijk ook.... Geen ruimte in ons buikje meer voor een toetje, dus afgesloten met een koffie. Prachtig uitzicht over de golfbaan. Een aanrader dus !,