Over het restaurant Steaks at No5

Steaks at No5 is 365 dagen per jaar geopend en hebben een concept dat gebaseerd is op kwaliteitsvlees.
Het interieur is hierop aangepast om een zo goed mogelijke sfeer te creëren.
De prachtige openhaard en stijlvolle hangstoelen zal de beleving van ons product compleet zijn.
Onze locatie leent zich ook perfect voor vergaderingen, meetings, evenementen en bruiloften.

Kom snel eens langs en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Steaks at No5

Met de trein vanuit Haarlem of Amsterdam
  • Kom je met de auto?
    Bij de watertoren van Zandvoort direct naar beneden
  • : Op de boulevard of op 1 van de grote parkeergelegenheden op loopafstand

365 dagen per jaar geopend

Jouw recensie over het restaurant Steaks at No5

Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen. Op sommige plekken wel weinig verlichting als je buiten eet .
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Perfect service
Liz S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Hele fijne plek.
Jeanine M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten was echt heel erg goed. Voorgerecht (broodjes) duurde wat lang, hoofdgerecht volgde eigenlijk wat te snel. Bediening wat chaotisch maar komt denk ik door veel nieuwe mensen die ingewerkt worden op een van de eerste echt “drukke” strand dagen. Hier zou ik het echter zeker niet voor laten!!
Ivonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ik vind enkel de schommelstoelen onhandig hangen als er klanten aan de naastgelegen tafeltjes zitten te eten.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie plek, fijne sfeer en vriendelijke ontvangst
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vorig jaar ook gegeten toen super nu waren alle drie de visgerechten meer staan er ook niet op de kaart op zaterdag avond 19.00 uur uitverkocht. Erg jammer. Excuses drukke week gehad ik zou ze dan omdat ze 365 dagen per jaar open zijn nog snel hebben bijgehaald.
Gijs-B .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Tegenvaller.
Nachos besteld zonder olijven, gekregen ze met olijven. Bediening was een beetje chaotisch maar stoort niet echt.
Ik ben echt geen pietlut maar heb geen beste ervaring gehad bij Beachclub 5. De kippendijen saté besteld. 1 maal terug naar de keuken laten brengen want was koud, kan gebeuren. De 2de keer wel wat warmer maar zo smaakloos. De saté saus was heel erg vlak en smaakloos en volgens mij aangelengd met extra water. Geserveerd op een houten plank, dat ik persoonlijk nooit echt hygiënisch vindt, al het vleessap dringt in het hout van alle gasten voor je....brrrrr..
De friet was zeer droog, elk frietje dat je at had een laagje lucht om de schil en uitgedroogde aardappel binnen in. De prijs ook veel te hoog. 14,50 voor alleen maar 1 spies saté. Friet extra bijbestellen a 3,50. Te duur voor dit gerecht, geen groente of garnituur erbij. Service was wel oké. Vond dit weggegooid geld. Helaas.
JaneLucie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We waren er met 6 man om 18.15 uur en pas om 20.30 uur kwam het hoofdgerecht nadat we waren gaan vragen waar het bleef. Wij waren 'vergeten' omdat het voorgerecht niet was 'afgeboekt' oid. Chaotische bediening. Excuses en drankje van het huis, maar dan toch een fout op de kassabon. Zalm was ok maar niet bijzonder. Geen plek om terug te gaan, sorry!
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Fijne gemoedelijk sfeer, lekkere stoelen. Vriendelijke mensen, attent en niet opdringerig. Eten was lekker.
Francis M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wat een heerlijke Beachclub (wij zijn dan ook kind aan huis) het uitzicht, de sfeer, de bediening Beachclub 5 krijgt dan ook van ons een welverdiende dikke 10

Allereerst wat een top service!, stuk voor stuk aardige bediening serve with a smile is voor Beachclub 5 heel normaal, je hoeft nooit lang te wachten
En de bediening is beleefd en zeer behulpzaam.

Dan het eten, ver boven verwachting van wat je verwacht bij een Beachclub, een gevarieerde unieke kaart, wij hebben gisteren 24 uur van te voren de Tomahawk steak besteld in 1 woord Wow en waar maak je dat mee 24 uur van te voren je steak bestellen echt een aanrader, nogmaals het eten is verrukkelijk,

Kortom deze Beachclub heeft alles wat je verwacht ondanks het slechte weer hebben wij ons prima vermaakt en als afsluiter heerlijk bij de openhaard gezeten met een heerlijk warme choch
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super leuke avond gehad, het eten was heerlijk!
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed gegeten met vrienden, vriendelijke bediening, voldoende ruimte tussen de tafels en gewoon kiezen van
de kaart met AH kaarten, dus geen afwijkend 3 gangen menu. Aanrader!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Aardige bediening en zoals altijd goed kwalitiet. Het restaurant heeft sfeer. Keuze is ruimschoots voldoende.
Korte, eerlijke en constructieve feedback dacht ik zo maar nog steeds niet voldoende tekens?!!
Hein D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was weer uitstekend
Regina B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en prachtige locatie. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Super dat je dan toch gewoon vd kaart mag kiezen.
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Al eerder hier gegeten en altijd erg lekker....Gezellige bediening altijd zeer gastvrij.
De wijn is ook voor de prijs wat het kost goed glas ..
Jeannette...
Viabologna B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, een van de tafelgenoten kreeg z'n gerecht ietsje later maar dit werd door het vriendelijke personeel prima opgelost. Gezellige plek en een heel vrolijke serveerster...We komen terug !
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Niet alleen wij met z'n tweeën maar onze labrador werden erg leuk ontvangen. De hond kreeg 'n dekentje, koekjes en een waterbak. Wij hebben heerlijk gegeten zoals de geitenkaas en de carpaccio. Als hoofdgerecht namen we allebei de ribeye en die was voortreffelijk. Het nagerecht cheesecake en appelcrumble. Heerlijk was alles en ruime porties. Hier komen wij zeker terug!!!
wilma_st .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De serveersters deden vlot en vrolijk wat er nodig was en heel alert op lege glazen.
Ruime gelegenheid enkel de tafeltjes waren te klein voor wat er stond en de borden die er bij kwamen.