Steakhuys Leuke Broeders

Oploseweg 30 5825 HN Overloon Nederland Kaart

Over restaurant Steakhuys Leuke Broeders

Het Wilde Westen in Brabant

Maak kennis met de Brabantse gezelligheid en het oude Wilde Westen bij Steakhuys Leuke Broeders. De overheerlijke spareribs, hamburgers en andere vleesgerechten worden werkelijk gegrild voor je ogen. Natuurlijk zijn er ook visgerechten, seizoensgerechten, salades en vegetarische heerlijkheden. Kom hier lekker en betaalbaar eten in een ontspannen sfeer!

Meer informatie over restaurant Steakhuys Leuke Broeders

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Bij dit restarant wezen eten, mooi stijlvol steakhouse in amerikaanse sfeer, het eten was goed verzorgd en er was ruim voldoende. Ik had de wrap, deze was heerlijk. Personeel was vriendelijk en bediening was snel
Queeny S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten afhalen is voor mij altijd een flinke klus. Ik mag geen gluten, noten en appel eten en na wat flinke dompers bij andere restaurants in de buurt die of niet weten wat gluten zijn of niet kunnen garanderen dat het ook echt glutenvrij is, is het niet makkelijk om vertrouwen te hebben in restaurant eten.
Voordat mijn vriend en ik naar Leuke Broeders toe reden hebben we eerst even gebeld of er eten voor mij geregeld kon worden. Degene aan de telefoon heeft mij goed geholpen en mijn vriend en ik zijn er heen gereden.
In het restaurant zijn wij vriendelijk geholpen en hebben wij spareribs en kipspiesjes besteld om mee te nemen. Tot twee keer toe werd er luidkeels geroepen dat het aan mijn eisen moest voldoen. De chef kwam zelfs een praatje maken en deze man wist veel te vertellen over dieetwensen. Dit gaf mij veel vertrouwen.
Mijn vriend en ik hebben nog nooit zulke lekkere spareribs en kipspiesjes gegeten. Vers, mals en goed gekruid zijn de juiste woorden hiervoor. De gerechten werden aangevuld met verse frites, knapperige sla, lekkere sausjes en als dessert wat watermeloen. Ik heb geen last gehad van dit eten en mijn vriend en ik raden dit restaurant zeer zeker aan.
Bries67 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016

Vriendelijk gastvrij kundig personeel
Heerlijk gegeten wordt naar de wens van de gast geluisterd
Het hele plaatje was top al moeten we er 1.5 uur voor rijden zeker niet de laatste keer geweest.
Groeten uit Loosdrecht
Ursula R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
De ontvangst was prima. De stoelen waren niet erg comfortabel, maar ik mocht mijn stoel omwisselen. We kregen vooraf een mandje brood met een lekker kerriesmeersel. De hoofdgerechten waren mwah. De tonijnsteak was prima maar met een hele rare saus geserveerd die er helemaal niet bij paste. De steak was in principe goed klaargemaakt maar zat helemaal vol met pezen. (Ik kreeg wel een nieuwe aangeboden maar die heb ik geweigerd omdat ik hem al bijna op had). Daarna begin de ellende pas echt. We hebben toen een kinderijsje en een crème brulee besteld. Na een half uur begonnen met klagen maar hij zou zo komen. Na nog eens 10 min. en door andere tafels ingehaald te zijn weer gaan vragen. Ze zou het gaan navragen. Weer wat later waren ze er mee bezig en kregen we koffie aangeboden. Weer 10 min. later nog niets en toen hebben we de rekening gevraagd. Uiteindelijk waren ze er niet mee bezig geweest maar was onze bestelling kwijt. Grrrr. Wel werd ons netjes medegedeeld dat ze die aangeboden koffie van de rekening hebben gehaald evenals de bestelde maar niet meer gekregen toetjes. Eens maar nooit meer voor ons.
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding!
Mijn moeder heeft nog nooit zo'n lekkere tonijnsteak gegeten.
Vlees heel goed bereid.
Bijgerechten wisselend van kwaliteit/smaak (spinazie a la crème? bijvoorbeeld niet zo lekker, friet prima).
De wijnen zijn prima. Lekker bier op de tap.
Service heel goed. Vriendelijk, snel en adequaat. Men heeft hier verstand van vlees (en vis).
Reinoudt .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het restaurant is zowel binnen als buiten mooi aangekleed met een Amerikaans/western decor. Bediening was vlot en vriendelijk ook voor de kinderen. We zaten buiten en daar was ook een speelhoek waar de kinderen zich konden vermaken met daarbij zelfs begeleiding/animatieteam van 2 jonge dames. Volop keuze vanaf de menu kaart en wisselende gerechten van het krijtbord.
Het eten is zoals je verwacht dat het er is. Het vlees was prima. Wij hadden spare ribs en een black angus steak en de kinderen een kindermenu met hamburger. We hoefden niet lang te wachten en ook de bijbestelde spare ribs kwamen snel. Spare ribs waren echter overgoten met (te veel) saus. De saus had ik er liever los bij gehad. Goede spare ribs zijn namelijk zonder saus ook lekker en dat kon ik nu niet beoordelen. Bijgerechten vrij simpel, friet en een bakje sla met wat dressing. Dessert was heerlijk! Leuke afsluiter van onze vakantie!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vandaag zijn wij met ons hele gezin wezen eten bij Steakhuys leuke Broeders. Het personeel is heel vriendelijk, gastvrij en de service is echt super! Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Zeker een aanrader en als we weer in de buurt zijn komen wij hier zeker weer terug.
Danique_roos .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was erg lekker! Gastvrouw heel aardig en nog een redelijk uitgebreid menu waar je van kon kiezen. 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten, en 2 dessert keuzes. Ook de aankleding van het restaurant was zeer leuk gedaan, hebben echt onze ogen uitgekeken naar alle dingen die er stonden.
Shahen702 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Personeel vriendelijk en spontaan! Eten was goed! Zeker van plan om een keer terug te gaan, maar dan van de normale kaart! (Nu via de ah actie)
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Gemoedelijke sfeer ons kent ons. Heerlijk gegeten met mijn vriendin. Wij hadden de Argentijnse spiesjes, heerlijk mals(medium)! Normaal zouden wij het niet zo ver zoeken (om te gaan uiteten), maar dior de AH aktie hier heen gegaan. Nu zullen we hier vast nog wel een keer terugkomen.
Illy90 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gemoedelijke sfeer. Eten was goed! Zorg besteed aan de gerechten, qua porties was meer dan voldoende. Tussentijds kwam de bediening nog paar keer vragen of alles in orde was en of wij nog wat wilde bijbestellen. Komen zeker nog eens terug voor de gewone kaart.
Guusjeucken .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Van tevoren gewaarschuwd dat het eten van de AH actie niet lekker zou zijn (niet specifiek bij Leuke Broeders) maar het was werkelijk heerlijk! Zeer goeie service met zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Ga zo door!
Lisanneee .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Lekker gegeten, genoeg keuze gehad, prijs kwaliteit was goed, super leuk aangekleed. Sfeer was gezellig, ook zonder de ah actie en aanrader.
Lonnekegrummels .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Lekker gegeten, het keuze menu met deze actie was echt meer dan voldoende en voor ieder wat wils.
Alles goed bereid en een gezellige sfeer.
Maritmoolenaar .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Een maandje geleden hier geweest met man en kinderen. Man had redelijk lekker gegeten, niets hoogstaands en de kinderen hadden spare-ribs. Prima. Mijn eten, de uiensoep was heel erg dik, een beetje slijmerig en er zaten twee champignons in. Niet lekker. Het vispotje was onherkenbaar door de dikke saus die erover heen zat. Het tongetje erbij was erg droog. De spinazie leek niet vers en smaakte aangebrand. Personeel kwam informeren of alles naar wens was. Normaal gesproken zeg ik altijd eerlijk als het niet smaakt. Dit keer niet, omdat ik de avond voor de kinderen niet wilde verpesten. Het was onze trouwdag. Personeel heeft nog nagebeld over mijn recensie en we mochten onder dezelfde voorwaarden terugkomen. AH-actie. Ben er niet op in gegaan want al met al was het over de 100 euro en dat is het me absoluut niet waard. Ik heb niet lekker gegeten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen zaterdagavond op aanraden van vrienden én met die zelfde vrienden gegeten bij Leuke Broeders en het was geweldig! Leuk range-achtig aangekleed restaurant (beetje gehorig....) prima cowboy/cowgirl bediening en niet onbelangrijk erg lekker eten. Al met al een aanrader om met een vriendengroep lekker én gezellig uit eten te gaan.
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De sfeer bij De Leuke Broeders is altijd uitstekend: het personeel doet z'n werk overduidelijk met plezier en het restaurant is heel leuk ingericht, als Amerikaanse saloon. Het eten is niet 'hoog-culinair', maar daar komen wij ook niet voor. Wij willen een lekker bord eten, vlees van goede kwaliteit en niet te veel lif-lafjes. En dat krijg je bij de Leuke Broeders! Ietsje meer groente, dat zou fijn zijn :-)
Pielhaas .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
'n mooie zaak voor groepen allesverslinders zoals vrijgezellenfeesten en bedrijfs uitjes. Het eten is goed maar geen hoogstandjes.
Info367 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We komen niet uit de buurt, dus voor ons was het in "the middle of nowhere". Bij aankomst lijkt het al een echte range en door de kleding van het personeel met het interieur is het plaatje compleet.

We hebben super lekker gegeten, ruime keuze uit het 3-gangen menu. Het was rustig toen we binnen kwamen omdat we vroeg besproken hadden, maar binnen een mum van tijd zat het bomvol. De eigenaar en eigenaresse kwamen gezellig een babbeltje maken.

We hebben een super leuk personeelsuitje gehad! Thanks
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten is fantastisch, bediening ontzettend vriendelijk en behulpzaam, houden alles in de gaten en komen kijken of alles Zéker naar wens is. Toscaanse liefde als voorgerecht was een echte aanrader voor de geitenkaasliefhebber. De ribeye van 250 gram was ruim voldoende en niet duur; de kok kwam zelfs nog even kijken of het allemaal naar wens was en gaf nog enkele tips. Kortom een topervaring met decor wat precies bij t restaurant past. Aanrader!