Steakhouse Wilma & Albert

Oude Groenmarkt 6 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Wilma & Albert

Al bijna 50 jaar is dit steakhouse een begrip in Haarlem. Een steakhouse waar al het vlees echt van de barbecue komt en waar ongeveer alle bijgerechten, sauzen en smaakmakers huisgemaakt zijn. Bovendien heb je keus uit ongeveer alles wat er maar aan vlees, vis en gevogelte verkrijgbaar is. In elke denkbare vorm en op verschillende verrassende manieren klaar gemaakt. Genieten zoals dat hier al jaren de gewoonte. Nog altijd met de hoogste kwaliteit en de grootste aandacht voor de gasten.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Wilma & Albert

Maandag t/m vrijdag 17:30 - 23:30
Zaterdag 13:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Wilma & Albert

Elma S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De entrecote was erg droog
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een super gezellige eet gelegenheid knus en heerlijk onbevangen, het eten vond ik heerlijk er wordt echt zorg aan besteed klein puntje van aandacht varkenshaas was iets aan de droge kant maar ondanks dat lekker gegeten en iets om weer naar uit te kijken
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Wilma en Albert. Perfect vlees van de grill en heerlijke vis (eigen gerookte zalm en kreeft). Vrolijk en gastvrij personeel. We hebben een hele leuke avond gehad. Tot snel!!
Jacquelina B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Geweldig restaurant heel klantvriendelijk, gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Al het vlees lekker van de grill, verse salades en heerlijke sausjes. En ook heerlijke toetjes. Al woon ik in Almere het is de trip waard. En heel vriendelijk personeel. Toppertje
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten is top!! Flinke porties óók. Vind sommige plekjes wat krap voor de "vollere"medemens. Sfeer is super,lekker relaxed en ongedwongen. Was hier voor de eerste,maar zéker niet de laatste keer!!!
Arbor V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij komen al jaren bij W&A en de steaks zijn altijd super lekker!
Ontvangst is prettig en bediening goed en snel.
De muziek komt wat storend over als het druk is en zou wat rustiger kunnen.
Nils G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goede service. Slakken als voorgerecht waren erg goed. De salade nicoise te weinig olijven ( aub geen druiven) dan de duivels kip als hoofdgerecht. Advies grote rode pepers weglaten door kleintjes en daarna mee in oven. Tevens ketjap ontbrak.bij kip. Het recept is aangepast ? Wij kwamen speciaal voor duivels piepkuiken ... aankleding garinituren bij piepkuiken zou ik persoonlijk anders doen.. geen appel en aardappel salade .. denk aan bv banaan / ajam ( zuur ) kroepoek .. ect .. verder goede prijs
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima kwaliteit vlees. Mals, goed gekruid en gaar.Medewerkers aardig en attent.
Blijft een aanrader voor de echte vleeseter
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten! Vlees was heerlijk en enorme porties. Aanrader om een keer hier te gaan eten. Sfeer is gezellig en de bediening is erg vrolijk en gastvrij.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
4 weken geleden gegeten. Vandaag weer terug om lekker te eten.
Wederom was het eten super. De bediening prima en sfeer gezellig en ontspannen.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Waren vroeg en op tijd. Twee voorgerechten kwamen 10 minuten eerder en excuus was dat het altijd druk is op vrijdagavond.
Shirley R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij waren met 5 personen en hebben allemaal HEERLIJK gegeten !!
Het waren hele grote porties en alles was vers bereid, met een vriendelijke kok.
Ook de bediening was zeer gastvrij en gezellig, zeker voor herhaling vatbaar.
Zelden zo'n goed en gezellig restaurant bezocht.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
vandaag weer even lekker gegeten met zijn 3en. Eten was weer top en service prima. Heerlijke uiensoep, goed gegrilt vlees...
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Kende alleen dit restaurant van naam en wilde het ooit weleens proberen.
Op mijn verjaardag samen met mijn vriendin hier lekker gegeten. Gelukkig was het niet zo druk (1800) en ging het vrij vlot qua bestellen en geserveerd worden. Service was ook prima!
Chateau de Briand was erg lekker!
maccabi .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een zaak die ze zalm nog zelf rookt heerlijk hoor, vlees mooi gegrild en van een goede kwaliteit.
Leuk bediend goede sfeer al met al was het voor ons een mooie afsluiting van een dagje Haarlem en zeker voor herhaling vatbaar.
Jan V.
Heel gezellig. Fijne ambiance
Heerlijk gegeten.
Niet voor niets een begrip in Haarlem en omstreken.
Absoluut een aanrader.
!
Coen S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vooraf de uiensoep besteld, mijn vriend en ik hebben nog nooit zo'n lekkere soep gegeten! Echt klasse!
Als hoofdgerecht hadden wij beide een tournedos, het vlees was van zeer goede kwaliteit. De bediening was vlot en vriendelijk!

Chapeau!
bonnie K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Uitstekend eten, heerlijke ambiance en zeer vriendelijk personeel! Wat je op je goed krijgt is een lust voor het oog en smaakt perfect!
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij waren gisteren alweer bij Wilma&Albert.
Al jaaren komen wij daar nu al en het was en is altijd heerlijk ????
Geen idee waar die slechte recensies vandaan komem... Maar die waren er dan zeker in een andere restaurant.
Wilma&Albert betekent voor ons teminst, heerlijke eten, prima en vriendelijke service en een volle buikje.
Daarvoor dus mijn eerste recensie en met zekerheid.... Tot straks!
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd. Leuke en gezellige bediening. Ook krijg je altijd goede en grote porties. Erg smaakvol eten. Een echte aanrader!!