Steakhouse Wilma & Albert

Oude Groenmarkt 6 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Wilma & Albert

Al bijna 50 jaar is dit steakhouse een begrip in Haarlem. Een steakhouse waar al het vlees echt van de barbecue komt en waar ongeveer alle bijgerechten, sauzen en smaakmakers huisgemaakt zijn. Bovendien heb je keus uit ongeveer alles wat er maar aan vlees, vis en gevogelte verkrijgbaar is. In elke denkbare vorm en op verschillende verrassende manieren klaar gemaakt. Genieten zoals dat hier al jaren de gewoonte. Nog altijd met de hoogste kwaliteit en de grootste aandacht voor de gasten.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Wilma & Albert

Maandag t/m vrijdag 17:30 - 23:30 uur
Zaterdag 13:00 - 23:30 uur
Zondag 17:30 - 23:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Wilma & Albert

Monique H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Top avond weer gehad. Dank jullie wel!
monique058 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Service en gastvrijheid ten top!
Heerlijke smaakvolle gerechten van de gril. Gelukkig hadden we gereserveerd want het restaurant zat helemaal vol
We komen zeker weten nog een keer
Carole G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lekker gegeten zowel hoofd als bijgerechten waren prima
Ricardo R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Fantastische zaak, met hart voor klanten en eten. Alles word vers bereid en dat proef je ook gewoon. Personeel is zeer vriendelijk en staat direct voor je klaar.
Dus als je lekker wilt eten in Haarlem dan moet je zeker hierheen gaan.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima restaurant waar je heerlijk kan eten. De "surf en turn" is een echte aanrader.
Bij de bestelling van het toetje (kaas plankje) werd ik er zeer vriendelijk op gewezen dat ik dit niet zou willen nemen aangezien de maaltijd daarvoor zeer groot was.
De porties waren meer dan voldoende ! Ik bestelde 6 escargots en kreeg er 12... om zeker te zijn dat ik genoeg had. Natuurlijk werd dit niet doorberekend.
Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen en kom zeker terug!
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, van begin tot eind. Vooral de zelf gerookte zalm en de chateaubriand waren fantastisch! En dit met enorm gastvriendelijke bediening in een gezellige ruimte. Ik kom graag terug!
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg lekker gegeten, een voorgerecht van perfect gerookte zalm en verse Hollandse garnalen. Hoofdgerecht: de ossehaas en de lamskoteletten waren perfect rosé gegrild, werden mooi opgediend en begeleid door een veelheid aan bijgerechten. Het toetje was een kleine versie van een 'grand dessert'. Bijzonder plezierige bediening, vlot, met humor, maar vooral uitstralend dat ze het plezierig vonden om je te bedienen.
Kortom: zeer geslaagde avond in een gezellig aangekleed pand. Een aanrader!
Ine Bekmann
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Sinds lange tijd weer eens bij Wilma en Albert wezen eten. Ten opzichte van een aantal jaren geleden is er niet zoveel veranderd. Het restaurant is gezellig maar gedateerd ingericht en licht smoezelig. De bediening is in orde. Als het om lege glazen gaat zijn ze scherp en alert, ze maken het gezellig door met je mee te praten, helaas vergeten sommige bestellingen door te geven waardoor toch het een en ander bij ons en om ons heen mis ging. Overigens wordt dit leuk en prima opgelost. Wat betreft het eten is er niets mis. Simpel, lekker en vers bereid. Sommige gerechten, zoals saté en steak zijn redelijk geprijsd en andere gerechten, zoals de spareribs, zijn naar mijn mening iets aan de dure kant. Al met al lekker gegeten en de moeite waard om nog een keer terug te komen :-)
dennis V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Afgaande op wat mensen aanbevelen blijft het natuurlijk altijd een verrassing aangezien smaken nu eenmaal verschillen maar ik was zeer aangenaam verrast . Je kan goed merken dat men een hart voor de zaak heeft want alles wordt met kennis maar vooral passie klaargemaakt . Van schitterende stukken vlees , home made soep of eigen gerookte zalm , het is smullen geblazen bij Wilma & Alberts .
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten, niks meer aan doen. Vlees smaakt erg lekker en ook de garnering was mooi en zelfs lekker. Aardig personeel.
Jarno G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Geweldige plek voor een heerlijk stuk vlees of huisgerookte zalm. Service en kwaliteit is hoog. Goeie en vriendelijke bediening.
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het is eigenlijk simpel: Neem de zalm op toast, de uiensoep en kies blind één van de vleesgerechten, en je gaat gegarandeerd gelukkig naar huis. Personeel is snel en vriendelijk zonder ongepast te worden. Dankzij de parkeergarage naast de deur was voor ons het tripje vanuit Amsterdam ook makkelijk gemaakt.
Linsy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een top restaurant. Het eten echt een dikke 10!!!! Het personeel allemaal even vrolijk. En de inrichting is zo leuk. 1 woord geweldig ! Wij komen hier keer op keer weer graag eten !
maartena82 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer heerlijk genoten van het heerlijke eten. Zelf gerookte zalm is een aanrader als voorafje. Hoofdgerecht een heerlijk malse tournedos. Zo lekker en mals heb ik.nog nergens een tournedos gehad. Ik ga hier zeker vaker eten. Het personeel is ook heel aardig en loopt met een lach rond. Dat vind ik ook belangrijk bij een restaurant. De open keuken is ook een dikke plus. En zie je hoe ze alles klaar maken. Het water liep me al in de mond bij binnenkomst. Dikke 10 geef ik het. En ik kom snel weer terug voor meer van de kaart te proeven.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vanavond hebben we hier voor het eerst gegeten. We hebben genoten van het heerlijke eten en van de gastvrijheid van het personeel. Een aanrader als je in Haarlem bent.
Elma S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De entrecote was erg droog
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een super gezellige eet gelegenheid knus en heerlijk onbevangen, het eten vond ik heerlijk er wordt echt zorg aan besteed klein puntje van aandacht varkenshaas was iets aan de droge kant maar ondanks dat lekker gegeten en iets om weer naar uit te kijken
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Wilma en Albert. Perfect vlees van de grill en heerlijke vis (eigen gerookte zalm en kreeft). Vrolijk en gastvrij personeel. We hebben een hele leuke avond gehad. Tot snel!!
Jacquelina B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Geweldig restaurant heel klantvriendelijk, gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Al het vlees lekker van de grill, verse salades en heerlijke sausjes. En ook heerlijke toetjes. Al woon ik in Almere het is de trip waard. En heel vriendelijk personeel. Toppertje
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten is top!! Flinke porties óók. Vind sommige plekjes wat krap voor de "vollere"medemens. Sfeer is super,lekker relaxed en ongedwongen. Was hier voor de eerste,maar zéker niet de laatste keer!!!