Steakhouse Wild West

6,4
6,8
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
15 oktober 2016 gegeten met 3 volwassenen.2x Lady steak en 1x gerookte varkens cardonaatjes. 3 glazen wijn,fris en 3 koffie totaal € 71,-
Kwaliteit prima.Verwacht geen haute cuisine maar eerlijk goed stuk vlees, uitstekend klaargemaakt
Decoratie Saloonachtig, erg kindvriendelijk. Bediening erg vriendelijk en vlot.
Flipamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
afgelopen zaterdag hier gegeten en ik heb eerst 2 dagen nagedacht of ik onze ervaring wel moet publiceren.
Eten zonder ziel. De kok is waarschijnlijk gek op kant en klaar producten van de horeca groothandel.
Tortillachips met kaas slecht, pesto van fabriekskwaliteit,kaasfondue die slecht was ,draderig ipv mooi zacht en romig en kruiden erdoor die er niet in thuis horen. Rookkruiden die in overvloed gebruikt worden om een burger smaak te geven en wijn om het weg te spoelen van zeer matige kwaliteit.
Geen nagerecht genuttigd want de ellende was zo wel compleet.
Locatie is wel OK ,maar doe jezelf een plezier en stuur de keukenbrigade op cursus.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De vleesspies + stukjes sparerib smaakten redelijk. De uiensoep was van goede kwaliteit. Ik kwam hier (alleen) op een zaterdagavond. De bediening moest door één persoon verzorgd worden. Zowel binnen, als terras. Het rondbrengen van het eten ging haar redelijk af, maar hier bleef het bij. Geen enkele aandacht voor de gasten. Toen afgeruimd was en ik bijna een kwartier had zitten wachten om nog koffie of een nagerecht te kunnen bestellen, ben ik maar af gaan rekenen. "Je heb het best druk", zei ik nog, maar dat werd weggewuifd. 't Gaat toch prima en dat vond ik nou net niet.
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heb hier gegeten met mijn vriendinen , Ik vond het niet byzonder had biefstuk midium rare bestel het was aan de droge kant qua prijst en kwaliteit kan het veel beter ...
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ik ben van mening dat je om dit restaurant goed te kunnen beoordelen het een en ander in verhouding moet zien.
Het restaurant oogt misschien wat rommelig van binnen, maar dat heeft ook alles met het thema te maken . Zeer uitgebreide kaart en uiterst aardige bediening.
Was niet druk, die avond, dus alle stond snel op tafel.
Grote en goed bereide biefstukken en datzelfde gold voor de zalmfilet.
Voor een niet al te officieel etentje is dit een prima locatie in ongedwongen sfeer.
Moz .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ik weet echt niet of ik dit een restaurant kan noemen, dat is het zeker niet, het eten is beneden niveau. Ribben waar aan een vreemde geur hangt. Na het vragen aan de bediening toch geen antwoord gehad, dan maar betalen en weg gaan, een absolute afrader.
Mee_Eter .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gegeten met 2 personen. Het was erg rustig, de zaak is schemerig en behangen met allerlei attributen die met het vroegere wilde westen te maken hebben. De muziek is ‘uiteraard’ country, kortom qua thema zit het wel oké. De schillen van de doppinda's mag je op de vloer achterlaten, prima stemmingsmakers.

Over de kwaliteit van het eten zijn wij helaas niet zo enthousiast. De carpaccio was erg koud, het laatste stukje leek (nog) bevroren. Nu snappen we dat je niet altijd alles dagvers kunt hebben, maar slecht ontdooit eten uitserveren is nergens voor nodig. Informeer de klant dat het wat langer duurt, suggereer een extra drankje of nog wat brood/pinda’s, dat neemt het nare gevoel achteraf weg.

De bestelde mixed grill kwam ook wat flauw over en we mistte de grillsmaak. De bestelde ,"medium gebakken!" , varkenshaas bleek helaas nog erg rauw, en mocht voor de tweede maal op de grill. De gepofte aardappel was van binnen koud, alleen de salade kon onze goedkeuring ontvangen. Eigenlijk ging er qua eten bij ons van alles mis en dat is erg jammer.

In potentie zou dit een goede zaak kunnen zijn, de locatie aan het gooimeer, het terras, de thema inrichting, allemaal OK! Je bezoekt een restaurant echter niet alleen omdat het er leuk uitziet, het belangrijkste is goed en lekker eten dat in ieder geval aan de geschepte verwachting voldoet. Helaas waren bij ons de geserveerde gerechten echt beneden niveau.
Jostiband .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Na een leuk dagje scooteren terecht gekomen in de havenkom van Almere.
Op het terras van Steakhouse Wild West plaatsgenomen voor een drankje.
Meteen bij het eerste drankje werd ons zonder iets te vragen de menukaart geprecenteerd.Wilden we hier eten?? Bij het 2e drankje besloten we toch te blijven zitten en te gaan bestellen.
Dan begint de ellende... we bestellen onbeperkte spareribs en een mixgrill. Beide gerechten smaken naar diepvries. (Alsof je e.e.a al een jaar of 2 in de vriezer hebt bewaard), geen smaak, welke ze willen verbloemen met een saus over de spareribs, mixgrill zat geen smaak aan en was buitengewoon droog en vies van smaak, de geserveerde salade hadden ze gisteren beter weg kunnen gooien i.p.v vandaag nog te serveren.
De bediening serveert verschrikkelijk onjuist. We zitten op het terras vlak bij een open deur waar er 2 tafeltjes zijn neergezet met 4 stoeltjes. (Geen doorgang lijkt ons) Vanuit die kant komt het bestek en servetjes met de opmerking ''niet schrikken hoor'' daarna komt het eten via de juiste kant van serveren. Maar let op: 2e ronde sparribs... deze worden na ruim een half uur wederom aangeboden vanuit de 2 tafeltjes bij de open deur. De spareribs worden op een bordje gewoon op het bord waar ik van eet neergedonderd met de mededeling: eet smakelijk. Ik eet nu van een bordje bovenop een bordje.
Bij de vraag voor de derde ronde heb ik de serveerster aangesproken op haar gedrag en de manier van bediening in het algemeen. Als compromis voor de slechte kwaliteit en service konden we een drankje van het huis krijgen welke we hebben afgeslagen omdat we nog geen 5 minuten langer daar wilden vertoeven. Dus afgezien van verdere bemiddeling. Ter compensatie hebben we uit beleefdheid € 30 euro van de € 52 betaald. Echter, voor we bij onze scooters waren hadden we al een hijgende eigenaresse in onze nek hangen dat het zeer onbeleefd was om zonder te betalen te vertrekken.
We zijn ons van geen kwaad bewust , aangezien we netjes € 30 op een prikker hebben gedaan welke op de bar stond, de bediening was in geen velden of wegen te bekennen. Achteraf na deze recenties hier te hebben gelezen hadden we helemaal niet moeten betalen...
We hebben de eigenaresse nog een aanbod gedaan om de rest van de avond op/in haar terras/bedrijf te blijven zitten, dit heeft zij echter (begrijpelijk) gewijgerd.
Voor een ieder die hier wil eten : bezint eer ge begint. Onbegrijpelijk dat dit bedrijf na ca 12 jaar nog bestaat. Keuringsdienst van Waren heeft hier zijn handen aan vol. Dit bedrijf verdiend absoluut niet de stempel ''restaurant'' in een gemiddelde snackbar wordt je nog beter bediend dan hier
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Met hele gezin even uit eten, lekker ontspannen in een leuke sfeer aan de haven.
Lekker stuk vlees wat goed klaar gemaakt was (beenham).
saus apart en niet over het eten. Entrecote rare en was ook rare.
Leo1960 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk gegeten met zijn vijven. Allemaal verschillende gerechten, opgediend zoals verzocht.
van rare tot medium, was allemaal goed.
Weer was wisselvallig, buiten op terras begonnen en binnen geëindigd, bediening zeer adequaat bij verhuizen naar binnen.
Het is geen top restaurant maar kan me toch niet vinden in de onderstaande recensies.
Veauteaux .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Op het eerste gezicht lijkt de sfeer leuk, maar na even zitten werd dat toch minder. Eerst een tafeltje onder/bij de keuken, waar het geluid van het afzuigsysteem erg hard was en begon te overheersen. Toen maar verplaatst, maar dit tafeltje bleek niet stabiel en ook aan alle kanten te plakken, naar zeggen doordat het in de was is gezet. Misschien niet meer in de was zetten dan, want het voelt zeer onaangenaam en vies aan. Verder een rommelige zaak (is niet nodig om sfeer te creëren), veel spinnenrag, viezigheid op banken en randjes, en glazen met opgedroogde vlekken. Het eten was niet vies van smaak, maar zeker ook niet van restaurant kwaliteit. De bedoeling van dit restaurant is leuk, maar de uitvoering slecht. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Ik was afgelopen zaterdag hier wezen eten met mijn neef op het terras....erg druk wat niet gek is want het is weekend en mooi weer. We hadden de sparerib genomen onbeperkt en het was erg goed. Voor mij een portie genoeg, maar voor mijn neef bestelde hij nog een portie erbij...prijs kwaliteit verhouding in balans...we hadden een gezellige avond!
Nouschka N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
14-6-2015 gegeten.
Eten:
Eten smaakt echt nergens naar. Vlees is flauwtjes. Je proeft niks terug van een natuurlijke grilsmaak. De ladysteak moest opnieuw en vlees smaakte niet vers. Blijkbaar is de term medium-rare in deze keuken ook een ruim begrip. De gepofte aardappel was nog erg hard en had meer het idee van een gekookte aardappel in een folie. Geen rooster smaak, nog voorgegaard in iets van smaak.
Vieze glazen. Dat hoort gewoon echt niet.
We hadden peperroomsaus, echt om je voor te schamen. Dikke drap, niks van versheid in terug te vinden. Een pakje uit de supermarkt smaakt nog beter. Echt zonde van het geld. Voortaan maar weer thuis eten met het vertrouwde vlees van onze topslager!
Bediening: niet overtuigend.
Decor: typerend (veel cowboys/indianen/hout en atributen) maar niet onderhouden. Stoffig en oogt niet schoon.
Voor kinderen best een grappig decor, want er hangt/staat veel aan decor. Maar een tafel met kleurpotloden zou ook prima werken.
SuszyQ .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Gisteren voor t eerst naar dit restaurant geweest. We werden vriendelijk ontvangen. Rode wijn smaakte goed. Stokbrood was oud en kruidendokter smaakte naar niets. Voorgerechten waren simpel, ok maar niets bijzonders. Als hoofdgerecht hadden we de spareribs en een new york steak. Spareribs waren smakeloos en de biefstuk was een drama. Gadverdamme!!!! Rauw, koud en taai. Laatste keer voor ons
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Vooraf gereserveerd. 18.30 / 19.00 uur .3 personen.Ontvangst vriendelijk en attent, De lady steak, Entre cote en Buffalo Bill steak werden geserveerd zoals gevraagd en binnen normale tijd , Garnituur was goed en smaakte zoals het vlees uitstekend.De koffie was eveneens prima.De open huiswijn was van goede kwaliteit.
De ambiance is wat je mag verwachten bij een Wild West restaurant.
Kortom:
Eten 8, Bediening * Entourage 7, Prijs-kwaliteit 8
P.S. We begrijpen echt niets van de onder de maat recensies in dit overzicht
William S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Vooraf hadden we geen recensies gelezen en die fout maken we voorlopig niet weer....

Slechtste restaurant in jaren en we hadden de indruk dat het personeel dat ook wist en zich er wel bij had neergelegd.

Vooraf hadden we de baked garlic jumbo shrimps die een volledig smakeloze pulp waren en vermoedelijk veel en veel te lang in een vriezer gelegen.
We dachten....kan een keer misgaan...laten we het hoofdgerecht afwachten.

Als hoofdgerecht had ik een T-Bone steak, die dramatisch smakeloos was. Nooit meegemaakt.

De bediening bediende langzaam en zonder enige passie (wat we vooral sneu vonden, want het mag best leuk zijn een restaurant).

De wild west inrichting is wat cliché, echter, ..., past wel bij een steakhouse en is verder wel OK.

Almere-Haven had ooit een vergelijkbaar restaurant en dat was een gezellig en goed grill-restaurant. Jammer dat Steakhouse Wild West die plek niet heeft overgenomen....
Faberpkm .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Anderhalf uur op ons eten moeten wachten.
Toen het kwam had ik een gepofte aardappel die gewoon koud was.
De salade die erbij zat ( had ik nog naar gevraagd) was 2 happen en er zat geen smaak aan.
Dit was nu al de tweede keer dat we het niet goed vonden, gaan hier dus zeker nooit meer heen!
JBB .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Op een vrijdagavond gegeten, omdat Brons en Veerhuys vol waren. Buiten wordt op een bord beloofd dat de spareribs de lekkerste van Almere zijn. We hebben dàt niet kunnen vaststellen, maar wel dat ze lekker waren, zowel de pittige als de zoete. Voor ons was de beperkte portie ruim voldoende. De maïskolf hadden we beter kunnen laten passeren, zat geen smaak aan. Een flesje Australisch rood erbij leek ons beter dan de Malbec voor de hoofdprijs. Was ok, maar ook te duur.
Een espresso na: had er nog niet naast gestaan ! De bediening was behulpzaam maar erg jong en zonder ervaring en (nog geen) gevoel voor gastvrijheid.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Voor een restaurant dat pretendeerd de beste spareribs van Almere te hebben, was het een grote teleurstelling! Vlees was taai en veel vet er aan. Mede tafelgenoot bestelde medium Buffalo steak. Deze had de grillplaat nauwelijks aangeraakt en was dus nog geheel rauw. Bediening, op 1 dame na, onprofessioneel. Kortom, als je lekker wilt eten, dan moet je hier dus NIET zijn.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Wij wilden weer eens echt een steak eten. En ging naar Wild West, na even de kaart bekeken te hebben en het aantal bezoekers had ik zoiets ik ga niet voor een groot stuks vlees waar ik wel voor was gekomen. Dus een bescheiden steak genomen nou het moest biefstuk zijn maar het leek meer dat ik gebakken tartaar zat te eten. Het vlees was machinaal mals gemaakt. Geen smaak en structuur kunnen vinden.
Dit was eerste en laatste keer