Steakhouse Vivaldi

Haartweg 2 7109 BJ Winterswijk Miste Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Steakhouse Vivaldi

Marco T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We zijn op vakantie in de Achterhoek en zijn via Iens bij dit restaurant uitgekomen. We hebben geen spijt. Van te voren gebeld en er was gelukkig op zaterdagavond nog plek voor 2.
Tien we aankwamen was het al behoorlijk druk. Wel gezellig druk. Wij zaten in de serre: net iets rustiger dan binnen. Op de vloer lege pinda doppen. Je kunt bij de ingang een handje pinda's meenemen naar je tafel.
Vooraf had ik meloen met ham en tafelgenote carpaccio. Beide erg lekker. Ruime porties.
Als hoofdgerecht had ik spare rib, met pittige kruiden. Je krijgt 2 grote stukken. Ruim voldoende en erg lekker. Tafelgenote had een steak Vivaldi. Zij houdt van medium-well done. Biefstuk was precies goed. Erg groot stuk. Heerlijk mals. Op het bord koolsalade, apart nog een bakje sla en een bakje bloemkool met broccoli. Heerlijk beetgaar. De gebakken aardappeltjes zijn prima. Let op: er worden spekjes meegebakken. Niet iedereen wil dat, bijv ivm dieet.
Er zat ongeveer een kwartier tussen voor- en hoofdgerecht. Wij vonden dat prima.

Wij waren er op zaterdagavond en er was live muziek. Gelukkig niet overheersend.

Wij hebben genoten.
Andrevandenbrug .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Op aanraden van een vakantiebuur naar Vivaldi geweest met mijn kinderen en vrouw, maar dit viel nogal tegen.

De sfeer is wel erg leuk, ongedwongen.Het eten viel tegen. De "reuze"schnitzel was niet heel erg groot en de kip van mijn vrouw vond ze niet geweldig.

De bediening was wat traag en niet geweldig vriendelijk. Gezien de enthousiaste verhalen van onze vakantievriend viel het dus tegen, maar misschien hadden we gewoon een slechte dag uit gekozen.
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Recensie snel lezen: Lees laatste alinea.

Hier uit eten geweest samen met vriendin en schoonouders. Ik wist dat dit restaurant van eigenaar was gewisseld sinds de laatste keer dat ik er had gegeten en gezien de laatste recensie van januari maakte ik mij wat zorgen over de kwaliteit van het eten...

Aangekomen in het restaurant zat het goed vol. Ik kende de inrichting van dit restaurant al en die is nagenoeg intact gebleven sinds met de nieuwe eigenaar. Geen probleem, want die sprak me juist erg aan. Een leuke (typische) steakhouse inrichting, waar je bijna de hele avond wel nieuwe dingen ziet hangen/staan/liggen.

Eenmaal aan tafel werd ons meteen gevraagd of we wat wilden drinken en kregen we tijdens het brengen van het drinken ook meteen de (grote) menukaart. Ik koos voor de Seafood Cocktail als voorgerecht en als hoofdgerecht de Steak Vivaldi.

Het voorgerecht werd na circa 15/20 min. gebracht. Niet verkeerd als je weet dat letterlijk de tent zo goed als vol zat. Dit voorgerecht zag er smakelijk uit en dat was het ook. Enige tip zou zijn om dit voorgerecht de volgende keer koud te serveren en niet lauw. Dan smaakt het net iets frisser.

Het hoofdgerecht liet, na het voorgerecht, ongeveer een 30 min. op zich wachten. Ondertussen kregen wij nog wat te drinken. De Steak Vivaldi had ik medium gebakken besteld. Wij kregen allemaal tegelijk het hoofdgerecht, zoals het hoort. Als vergelijking had ik Amadeus in Terborg, het vorige steakhouse waar ik had gegeten. Maar deze steak van Vivaldi smaakte echt heel erg goed. Perfect gebakken, heerlijke smaak, wellicht iets teveel peper, maar verder nagenoeg perfect. Ontzettend genoten van deze steak.

In het kort: Voor een goede prijs kan je in dit leuk ingerichte steakhouse een perfecte steak eten die ontzettend goed op smaak is. Hier ga ik absoluut terugkomen en ik zou dit zeker aanraden bij bekenden. Ook de service is prima en tijdens het eten kan er genoten worden van live-muziek (vooral in het weekend las ik).