Steakhouse Terroir

Slachthuislaan 31 2316 DE Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Steakhouse Terroir

De oorsprong van het product

Dit is niet zomaar een steakhouse; hier stralen naast steaks gerechten als brioche paling, poussin en zwezerik op de kaart. Ook valt de uitgebreide kaas-kaart in het oog. Aandacht voor detail vormt de kern bij het eten, maar ook van de service. Het interieur bestaat uit hippe stoelen, muurtekeningen en overal hanglampen. Elke woensdag is het mogelijk om je eigen fles wijn mee te nemen!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Terroir

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Wouter .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeker niet te spreken over dit restaurant. Doet allemaal wat stijfjes aan, zal ook komen door het publiek dat aanwezig was. Eten niet bijzonder, spare-rib zonder bot vooral veel en overheersende smaken. De oh zo geroemde bitterballen waren niet geheel op temperatuur, smaak was daarentegen oké te noemen. Geen 2e keer voor mij.
Francien K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening, een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Enige is dat als het druk is de ruimte nogal als klankkast gaat fungeren je kunt elkaar dan wat moeilijk verstaan. Eten is super service top
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel goed eten, super service en alles voor een prima prijs.

Echt een aanrader!!!
Marike H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker eten, heerlijk vlees maar alles bij elkaar wat pretentieus (fritz-cola, hiphip!) en relatief flink aan de prijs.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Via IENS ontdekt en inmiddels twee keer gegeten! Een aanrader als je van goed vlees houdt. De ligging is heel bijzonder zo midden in Nieuw Leiden - mooi terras om bij mooi weer in de zomer buiten te zitten. Binnen heeft een warme uitstraling, perfect voor herfst en winter. Starten met een cocktail en de meest fantastische bitterballen (per bitterbal al een maaltijd op zich). Shared dining is hier het concept en dat werkt het beste als je van een soort vlees een groot stuk bestelt voor het hele gezelschap. Perfecte bereiding en mooi getrancheerd. Snel opeten want het wordt snel koud. We bestelden lekker veel bijgerechtjes die stuk voor stuk verrassend waren. Ook met kinderen leuk - de warme appelmoes kan je ook koud bestellen met geheim ingrediënt een beetje vanille (zoon van 6 was er dol op). En goeie frites, ook niet onbelangrijk.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ondanks dat de reservering niet goed was doorgekomen en het restaurant vol was geboekt, hebben we een hele fijne avond gehad aan de bar; heerlijk eten, lekkere wijn, vriendelijke service en een heel mooi restaurant!
Hen G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Simpel kwaliteit! Geen tierelantijnen maar dat moet ook niet in een steakhouse. Sukade was voortreffelijk en vergeet de bitterbal vooraf niet. Snelle bediening in een zaak die helemaal vol zat!
Rolinda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellig, goede adviezen van personeel. Tafel was erg geschikt voor ons. Aankleding van het gebouw sluit mooi aan bij de bestemming. Bitterballen inderdaad erg lekker. Originele drankjes.
Heel behulpzaam personeel
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wat een geweldig restaurant! Uitstekend gegeten, zeer vriendelijk en kundig personeel, gastvrije ontvangst, bevlogen kok-eigenaar. We kregen zelfs een spontane rondleiding in de keuken. Absolute aanrader!
Missmc .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Beetje hetzelfde concept als een ander populair vleesrestaurant in Leiden. Heerlijk gegeten. Mooie kwaliteit vlees, goede keuze uit wijnen en vlot personeel. Je moet wel houden van de inrichting. Kwaliteit/prijs, persoonlijk vind ik het wat over the top om voor twee voorgerechten en twee hoofdgerechten boven de honderd euro te betalen.
Louk K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Nooit geweten dat hier zo'n leuk, gezellig en lekker restaurant zat! Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Weer lekker gegeten klein minpuntje vlees was wat aan de koude kant dit wel vermeld. Werd goed opgelost door een lekker kopje koffie en super lekkere bonbons. Fijn en goed gekwalificeerd personeel die weet waar ze het over hebben. Tot de volgende keer
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten vooral de zelf gemaakte bitterballen zijn geweldig! Toplocatie wij zaten aan een hoge tafel zelf vindt ik dat minder fijn stoel is niet makkelijk aan te schuiven.
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het restaurent appeleert aan een bepaald nivo. De praktijk is dat niet gehaald wordt. Het is rumoerig, veel gillende kinderen. Het is koud en het tocht. Het eten is van middelmatig niveau en beanaise moeten ze nog leren maken ! Dit kan veel beter.
Liselotte R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Voor de verjaardag van mijn vriend samen hier gegeten. Ik was er al vaak langs gefietst en erg nieuwsgierig naar het mooie pand. Toen ik de beoordeling zag en een gelegenheid had de proef op de som genomen... en wow! Wat een indrukwekkend pand, inspirerende aankleding, prachtig groene muren, onwijs gave vernieuwende tafeldecoratie en ook nog eens heerlijk gegeten met hele fijne bediening. Al met al een fijne avond met mijn vriend gehad en kan het een ieder aanbevelen! Wij komen zeker graag nog een keer terug :)
Rubia M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
De bediening was zeer attent en nam ook de tijd voor ons om ons van verdere info te voorzien, ook tijd voor een praatje. Eten was heerlijk, locatie was goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Zeker voor herhaling.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijk gegeten, bediening vlot en vriendelijk.
Moniek K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten, vooral de groentes zijn erg lekker. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is smaakvol ingericht.
Lilian.bakker .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De kogelbiefstuk was super, de salade heerlijk en ik heb vooral genoten van de aubergine. Heerlijk gegeten, prima bediening.