Over het restaurant Steakhouse Terroir

De oorsprong van het product

Dit is niet zomaar een steakhouse; hier stralen naast steaks gerechten als brioche paling, poussin en zwezerik op de kaart. Ook valt de uitgebreide kaas-kaart in het oog. Aandacht voor detail vormt de kern bij het eten, maar ook van de service. Het interieur bestaat uit hippe stoelen, muurtekeningen en overal hanglampen. Elke woensdag is het mogelijk om je eigen fles wijn mee te nemen!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Terroir

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Terroir

Natascha N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super gegeten, zeer verrast door de leuke bediening. Er werd echt werk gemaakt om gerechtjes te promoten. Ook de
“champagne friday” is een leuk idee en hij smaakte top! Kortom een geslaagde avond.
rene V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Marcel I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
In de bediening weten ze ontzettend goed waar ze het over hebben. Eten is heerlijk!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Geweldige bediening en ambiance , topvlees goed met zorg gebakken echt vakmensen .

Klein puntje om de akoustiek aan te passen in het pand voor meer rust aan tafel om elkaar goed te verstaan .
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super lekker gegeten!!

Sommige bediening top, andere moesten er even inkomen leek het wel..

Gaan zeker nog een keer terug!
C.m. K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Op de kaart lijkt het iets mooier dan het is. Teveel zout in de hoofdgerechten. Goed garnituur.
Vreemd om een steak knife bij een visgerecht te dekken.
Originele en heerlijke toetjes.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een bezoek aan terroir is beslist de moeite waard. Het eten is goed tot zeer goed. Bovendien zeer het vermelden waard dat de bediening en uitleg geweldig was. Kortom een bijzondere ervaring waarin bijzondere vleesspecialiteiten onderwerp zijn. Aan alle wensen en samenstellingen van de gerechten werd volledig gehoor gegeven. Prima, houden zo.
Fabianne H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goed eten, fijne sfeer en goede service. De dry-aged ribeye was heerlijk lekker mals en goed klaargemaakt. Enige minpuntje was het bijgerecht van bieten, appel en spek. Deze smaakte heel sterk naar venkel, waardoor alle andere smaken verloren gingen. De service was prima in orde. Wij werden zeer vriendelijk en attent bediend.
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vlees is echt hun ding!
De bijgerechten zijn redelijk goed, voorgerecht ( 3 hammen) geweldig
Ambiance en klantvriendelijkheid top!
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer attente bediening, heerlijk eten, kraanwater mogelijk
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Geweldige verrassende locatie, erg goede bediening en top koks. Een aanrader. Heel goed dat je het vlees per 100 gram kan bestellen, dus nooit te veel of te weinig op je bord. Verrukkelijke wijnen waar ze ook nog verstand van hebben. En dan nog niet gesproken over het rijke assortiment verse franse kazen. Doe als wij en kom er genieten.
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Eten was fantastisch en bediening ook mega aardig!
F. L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Fantastisch gegeten. Bijzondere gerechten op de kaart. Alles even lekker.
Wat ik met name erg verrassend vond waren de heerlijke bijgerechten, veel bijzondere groenten waar veel aandacht aan besteed was. Top. Vooral de gepofte kool is een aanrader.
Enige wat ik jammer vond was de hoogte van de stoelen. Ik ben niet zo groot (1.60m) en kon niet normaal met mijn voeten bij de grond. Graag een oplossing voor zoeken, verhoogd het genot.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
heerlijk gegeten en we komen nu al een aantal keren en genieten steeds. Top
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten!!! Hele leuke en aardige bediening. Was een top avond. ????????
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
My goodness wat is het hier lekker. Echt goede steaks, je kan zelf kiezen wat voor soort en hoeveel gram. Goede bediening, vlot opgediend. Zelfs met een grote groep goede service met een persoonlijke touch.
Zeer aan te raden. Alle bijgerechten en toetjes zijn ook erg lekker.
David V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wederom uitstekende bediening, kundig en met flair, en heerlijk gegeten. Ook de wijnen waren voortreffelijk. We hadden een aparte zaal helemaal bovenin (we waren met een wat grotere groep). Die was nogal koud en tochtig. Gelukkig werd er een straalkacheltje geplaatst, waardoor het na verloop van tijd warmer werd. We komen zeker weer terug!
De tafel van caroline V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een smaaksensatie, in een woord verrukkelijk! En zeer vriendelijke gastvrije bediening.. Ze hebben door dat je nog een wijntje wil en komen dan ook op tijd met de fles langs. Wij blijven zeker terugkomen.

Oja ook opvallend, zeer fijne stoelen om het uren op uit te houden.
Hans B.
Echt een feestje om hier te eten.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Fijn om te merken dat het personeel echt verstand had van de producten. Zowel bij de keuze voor een wijn als voor de keuze van de gerechten bleek er vakkennis aanwezig.