steakhouse Ter

Oude Doelenstraat 18 1012 ED Amsterdam Nederland Kaart
31-207746829

Meer informatie over restaurant steakhouse Ter

Maandag t/m Donderdag en Zondag: 12:00 - 23:00

Vrijdag en Zaterdag: 12:00-00:00

Jouw recensie over het restaurant steakhouse Ter

ricardo F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Muy buena comida, calidad precio muy bien
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Foute rekening gekregen. Na vraag werd ons gezegd dat wij een ander soort vlees gekregen hadden met een prijsverschil van 10 euro. Was zeker niet waar. Hebben het zo gelaten en betaald. Ter compensatie werd er een koffie aangeboden.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Hallo Iens vrienden,

Ik heb gisteravond heer gesmikkeld en gesmuld bij dit steakhouse. Zal ik eens iets leuks vertellen.... Ik af niet eens steak. Ik al namelijk spare ribs met een sausje van haringcaviaar. Laat me even vertellen dat dit niet echt in mijn muse viel. Ik en mijn allerliefste mannetje (genaamd Huub) bestelleden hetzelfde. We dachten namelijk "wat een verrukkelijke deal zeg jongens die grijpen we. Maaaar de saus was hells. Eerst ging er een Oase van zuur door mijn mond en dat veranderde in een helse bom van zout. Ik moet snel (hoe zeg ik dat netjes) poepen uit mijn mond. Braken dus. Sorry voor mijn taalgebruik hoor. Ik was in blinde paniek want ik wou de ober niet kwetsen. Toen moest ik heel hard huilen en werd ik onzeker. Maar al met een al lekker gegeten zeker een 8,5!!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mijn lieve dochtertje was teleur gesteld omtrent kinder keuzes
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Niet heel bijzonder
Dirkus .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Voordat we de trein terug naar Limburg nemen, zoeken we nog even een niet te dure eetgelegenheid. We lopen langs steakhouse Ter en er hangt een aanbieding buiten.
Steak met frietjes en salade voor nog geen tientje. Wat kan ons gebeuren?
We gaan zitten en worden verwelkomd door de eigenaar; een alleraardigste Egyptenaar.
Bediening is prima....een wel erg bescheiden Engels sprekend meisje brengt ons de bestelling.
Niets mis met het dineetje; integendeel.......heerlijk eten!
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Het meisje dat ons bediende was erg vriendelijk en lekker haar zelf. Het meest positieve van mn ervaring bij Ter. De ribeye steak was wat taai. Als Argentijns steakhouse verwacht je toch wel dat de steak de beste ervaring moet zijn van het restaurant. De aardappel die we er apart bij hadden besteld was wat oud, maar smaakte wel. Het voorgerecht, twee Argentijnse worstjes waren goed van smaak. Tot slot het decor, of de sfeer, niet aanwezig, in het kleine restaurant hingen 3 grote tvs met voetbal (waarvan de grootste ruim 2 meter doorsnee en muurvullend was. Al met al toch een goede ervaring, zeker gezien we erg weinig hebben betaald door onze Social Deal voucher.
RietJohn J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Per toeval hier terecht gekomen, omdat het ontzettend regende.
Was er gezellig druk. Gerecht dos carnes genomen (2 biefstuk) eentje super mals, andere la la. Alles moest je erbij bestellen aardappel / groenten/ui. Kan wat ruimer. Huiswijn o.k. Muziek, nou ja, gewoon soort 3 fm zeker geen passende argentijnse muziek, dat kan beter. Prima flan caramel toe met hele goede koffie. Het proberen waard.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Vanavond hier met een disgenote even vlug gegeten. Allebei lamskoteletjes die wel in orde waren, al hadden ze iets heter gebakken mogen worden. De frietjes waren iets aan de matige kant: ze hadden nog wel een minuutje langer mogen worden gebakken. Een glaasje huiswijn erbij dat smakelijk was en daarna allebei een cappuccino die helemaal in orde was. Geen haute cuisine, niets hoogdravends, maar een eenvoudig eethuisje waar vooral de vleesliefhebber een goed maaltje kan eten tegen een prettige prijs.