steakhouse Ter

Oude Doelenstraat 18 1012 ED Amsterdam Nederland Kaart
31-207746829

Meer informatie over restaurant steakhouse Ter

Dirkus .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Voordat we de trein terug naar Limburg nemen, zoeken we nog even een niet te dure eetgelegenheid. We lopen langs steakhouse Ter en er hangt een aanbieding buiten.
Steak met frietjes en salade voor nog geen tientje. Wat kan ons gebeuren?
We gaan zitten en worden verwelkomd door de eigenaar; een alleraardigste Egyptenaar.
Bediening is prima....een wel erg bescheiden Engels sprekend meisje brengt ons de bestelling.
Niets mis met het dineetje; integendeel.......heerlijk eten!
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Het meisje dat ons bediende was erg vriendelijk en lekker haar zelf. Het meest positieve van mn ervaring bij Ter. De ribeye steak was wat taai. Als Argentijns steakhouse verwacht je toch wel dat de steak de beste ervaring moet zijn van het restaurant. De aardappel die we er apart bij hadden besteld was wat oud, maar smaakte wel. Het voorgerecht, twee Argentijnse worstjes waren goed van smaak. Tot slot het decor, of de sfeer, niet aanwezig, in het kleine restaurant hingen 3 grote tvs met voetbal (waarvan de grootste ruim 2 meter doorsnee en muurvullend was. Al met al toch een goede ervaring, zeker gezien we erg weinig hebben betaald door onze Social Deal voucher.
Marcell32 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Bij een dagje Amsterdam wilden we ook nog even uit eten daar, dus we zochten naar een leuk restaurant nabij de Dam. Omdat mijn vriendin graag een pizza wilde en ik graag spare-ribs, probeerden we een restaurant te vinden die beide aanbood. Deze was een van de weinige opties en we besloten hier te gaan eten. Het eten was op zich goed. Het personeel laat je lang wachten om af te ruimen, ook al staan ze met meer dan genoeg mensen. Na het afrekenen ook nog een ongepaste opmerking van het personeel, helaas hadden we toen al afgerekend en tot onze spijt achteraf ook een fooi gegeven. Het eten is goed, de service scoort een dikke onvoldoende. Houdt er ook rekening mee dat er voor alles wat ze vragen (patat, saus bij de spareribs en saus bij patat) extra wordt gerekend, waar je zou verwachten dat er wel patat bij de spareribs geserveerd dient te worden.
RietJohn J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Per toeval hier terecht gekomen, omdat het ontzettend regende.
Was er gezellig druk. Gerecht dos carnes genomen (2 biefstuk) eentje super mals, andere la la. Alles moest je erbij bestellen aardappel / groenten/ui. Kan wat ruimer. Huiswijn o.k. Muziek, nou ja, gewoon soort 3 fm zeker geen passende argentijnse muziek, dat kan beter. Prima flan caramel toe met hele goede koffie. Het proberen waard.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Vanavond hier met een disgenote even vlug gegeten. Allebei lamskoteletjes die wel in orde waren, al hadden ze iets heter gebakken mogen worden. De frietjes waren iets aan de matige kant: ze hadden nog wel een minuutje langer mogen worden gebakken. Een glaasje huiswijn erbij dat smakelijk was en daarna allebei een cappuccino die helemaal in orde was. Geen haute cuisine, niets hoogdravends, maar een eenvoudig eethuisje waar vooral de vleesliefhebber een goed maaltje kan eten tegen een prettige prijs.