Steakhouse ´t Galjoen

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Dit restaurant is verhuisd en zit op een tijdelijke locatie. Veel personeel spreekt slecht Nederlands . Er was 1 medewerker die leek of ze er zin in had. De rest overduidelijk niet. geen van de personeelsleden hoort bij het oude restaurant het vlees is matig. Geen vraag hoe gegrild. de salade is warm en verlept. Friet te vet. 3,50 voor een matige champignonsaus. Al met al teleurstellend. Hierbij is galjoen afgeschreven voor mij.
N R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Samen met mijn vriend hebben wij voor de tweede keer heerlijk gegeten. De Al Salmone pasta is een aanrader!
Eerder heb ik in Parijs zo'n lekkere Al Salmone gehad. Deze smaak zocht ik in diverse restaurants in Nederland, maar nergens anders gevonden dan nou bij Steakhouse 't Galjoen. Wij komen zeker nog vaker terug.
Mariel K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Na een tijdje geleden, gisteren weer gegeten.
De goulasch soep van mijn partner was heerlijk en mijn zalm Carpaccio was over heerlijk.
Hoofdgerecht was goed, voldoende en verse bijgerechten
Toetje aardbeien met mascarpone was lekker.

Koffie van het huis voor herhaling vatbaar.

Service en bediening is top, vriendelijk, gastvrij
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Wij waren er 8 april voor het eerst, maar er kwamen ook mensen binnen die al vaker waren geweest en zelf naar hun "vaste" tafel begeleid werden. Zegt toch wel iets na een maand open te zijn. Aanrader met hoofdletters