Steakhouse Sphinx II

Zeestraat 56A 2518 AB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Sphinx II

Het allerbeste vlees

Hier wordt alleen het allerbeste vlees bereid. In combinatie met heerlijke en smaakvolle kruiden komen de malse steaks op je bord terecht, je zult dan ook van elke hap genieten. Het restaurant ademt een mediterrane sfeer en de kans is groot dat je na het hoofdgerecht nog een tijdje wil blijven hangen voor een lekker toetje of drankje aan de bar.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Sphinx II

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:30 - 23:00
Zondag Gesloten

Sandra -.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! De bediening is heel erg vriendelijk en weten veel af van vlees. Ondanks de drukte kregen wij het eten mooi op tijd. Mijn vriend had de mix grill en ik de spare ribs, beide een aanrader! Voor wat je betaalt krijg je een hoop. Wij komen hier zeker terug!
Heerlijk? .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben hier onlangs gegeten en vond het enorm tegenvallen. Het heeft iets weg van een verkapte snackbar. Heb een dinerjaarkaart en dus 25% korting. De porties waren echt aan de kleine kant, en al helemaal voor wat je ervoor betaalt. Dit is geen luxe tent en als de rekening dan komt en er 3,25 Euro wordt gerekend voor een appelsapje en 3,95 Euro voor een rode wijn, echt belachelijk. Ook wijken de prijzen op de menukaart enorm af van de prijzen op de website van het restaurant. Als excuus werd aangehaald dat de website al 10 jaar niet was aangepast en 'en dat we toch 25% korting kregen' (met andere woorden, niet zeuren)... 'Natuurlijk!". Echt een flater...dit voelt gewoon niet goed! Al met al komen wij hier zeker niet meer terug!
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wij hebben afgelopen weekeind bij Sphinx zeer goed gegeten , 4x shoarma schotel met alles er op en er aan en extra broodjevoor erbij .
Een zeer snelle service het vragen van extra saus geen probleem , de uitstraling en hele entourage erg sfeervol leuke achtergrond muziek
hartelijke vriendelijke eigenaar .....
Wij gaan op zeker snel nog eens genieten , maar dan een sappige steak die zagen er ook goed uit heb ik gezien
tot gauw
Max V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Bij binnenkomst is er even geen plek. Maar zodra er mensen vertrekken wordt snel een tafel schoongemaakt en krijgen we direct een drankje. Hele aardige bediening die ons met een grote glimlach bediende. Met een heerlijke fles rode wijn hebben wij besloten om heerlijke Tournedos en een nog lekkerdere T-bonesteak! De steaks werden geserveerd met krokante goudgekeurde steakhousefrites en huisgemaakte sauzen. In 1 woord was het een topavond gevuld met veel gelach en heeerlijk eten!
andelp .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Dit restaurant behoort nu tot mijn favorieten. Het eten hier is fantastisch, net als de sfeer en de bediening. De steak was heerlijk en zo smaakvol. De aardappelen en de sauzen die je erbij krijgt zijn een hele goede aanvulling. Zeker voor herhaling vatbaar!
vndrbrg .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Goed vlees, lekker gegrilld. Juicy. Heerlijke frites. Voorafgegaan door wat stokbrood (ook licht geroosterd!) met kruidenboter. Alles begeleid door een goede Spaanse Navarra. Helemaal zoals we dat herinneren van de Bistro tijd. Geen fratsen. Gewoon goed en erg lekker. En welkom.
Matthias O.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het was een zeer geslaagde avond, wij hadden besloten om eens ouderwets gewoon "shoarma schotels "te bestellen met extra broodjes friet en salade te drinken een wit droog wijntje, toe koffie"s en damblanche ijs .
Wij hebben genoten de sauzen bediening sfeer de hele ambiance alles helemaal top , "Steakhouse Sphinx 11" is zeker een aanrader , komen er graag weer terug en dan gaan wij voor de steaks !
Veel dank voor de goede zorgen van laatst
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een onvergetelijke avond !
Zaterdag jl zijn wij met 4 personen gaan steen grillen , het werd een zeer geslaagde avond , superrr gezellig en ook TOP gegeten het vlees was mals lekkere sauzen vlotte bediening goede steakhouse friet salades ook heerlijk .
Het decor mag er ook zijn
Onze complimenten !!
graag komen wij weer terug
sasdella .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Top gegeten bij Sphinx II afgelopen week! De spare ribs waren OVERheerlijk en de sauzen vond ik vooral bijzonder lekker. Ook nog een gezellige bediening en een leuk restaurant! Kom ik zeker nog een keer.
chadiyajansen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij hadden een tomatensoep/ kippensoep vooraf en als hoofdgerecht de spareribs. Dit was echt super lekker.. Wij hadden aangegeven dat we na 1,5 uur echt weg moesten ivm een voorstelling en hier werd perfect rekening mee gehouden. We waren erg vroeg dus kwa drukte/sfeer niet veel mee gekregen. Een goede aanrader!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Heerlijk gegeten!Deze steaks waren echt heerlijk.mooi restaurant met vriendelijk personeel.wanneer we weer in Den Haag zijn dan komen we zeker terug.
R-bert .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Een absolute topper onder de steakhouses. Ik kom hier altijd graag. De vriendelijke bediening snapt het, wanneer je ze nodig hebt, hoef je niet lang te wachten, en wanneer niet, laten ze je met rust. Het eten is buitengewoon heerlijk. Het vlees is mals en heel goed klaargemaakt. De lamskoteletten waren heerlijk gegrilld, precies zoals het moet! Mijn gezelschap is voor de zalmfilet gegaan en daar moest ik natuurlijk wel van proeven. Ook die was erg goed gekruid, wat een hele bijzondere smaak opleverde. Na het eten nog net genoeg ruimte voor heerlijk ijs als nagerecht.
Goede kwaliteit prijsverhouding brengt ons altijd hier weer terug. Als je zin hebt in vlees dan moet je hier zijn!
ldijkhuizen .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Al bijna 30 jaar klant bij deze zaak. Gisteravond, yet again, weer met volle teugen van kunnen genieten. Heerlijk gemarineerde spare-ribs en zelfs nog lekkerdere steaks. Altijd zeer volle borden en verlaat dit restaurant nooit met een lege maag. Ook zeer vriendelijke jongeman die in de bediening staat. die graag een gesprek aangaat. ik vind zelf dat een paar reacties hieronder nergens op slaan. De sfeer in dit restaurant is juist zeer aangenaam en gezellig. ook de kwaliteit van het eten is goed. Ook zit dit restaurant soms zo vol dat mensen moeten wachten tot er een tafel vrijkomt. erg jammer.
Bvanwal .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vaker hier langsgeweest, maar het zat altijd vol. We hadden ons lesje geleerd en gereserveerd. En het heeft niet teleurgesteld! Wat een geweldig restaurant! Eten was van topkwaliteit en de bediening was gastvrij, vlot en vriendelijk.
We moesten alleen twee keer om de fritessaus vragen, maar ja als dat het enige is.. Zeker aan te raden!
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Het eten is voldoende, maar niet super. De opmaak kan echt wel wat meer aandacht krijgen.
Wij waren op een woensdagavond en de enige in het restaurant, wat een beetje vreemd aanvoelde.
Het decor kan wel een opfris beurt krijgen en is erg gedateerd, doet denken aan een shoarmazaak van vroeger, kregen ook bij het eten 3 bakjes met sambel, knoflook en uiensaus
Al met al niet echt super slecht en de prijs-kwaliteit verhouding klopt dit niet, veel te duur!!
Ldegen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Bezochten dit restaurant aan het eind van een dagje Den Haag, omdat we zin hadden in heerlijk vlees en we zeker niet teleurgesteld. De gastheer was er gastvrij en heel grappig. We voelden ons onmiddelijk thuis. De kwaliteit van het eten, drinken en de service waren top en het werd een maaltijd om niet te vergeten. Het begon al met het brood en de zelfgemaakte kruidenboter, die was al overheerlijk. Ik had de spare ribs en mijn vriend een T-bone steak. Het vlees was zalig. Een bezoek aan deze steakhouse is absoluut een must!
Darth-Wollie .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Ik ben afgegaan op de zeer positieve recensies hier op IENS, jammer genoeg ben ik op ieder punt teleurgesteld.

Allereerst was het decor karig te noemen en leek het meer op een alledaagse shoarma tent. De tafels waren ook bijzonder klein. De keuken stond in het restaurant, daar kwamen wij later achter. Het leek namelijk niet op een keuken. Er stond één kok en er was geen grill te bekennen, een echte althans, wel een lavagrill.

De service was ook bijzonder te noemen, deze bestond uit een dame en een heer(de eigenaar). De dame leek nieuw, alsof ze gisteren was begonnen en weinig instructies had gekregen. Zo vroeg de dame bijvoorbeeld aan ons waar we de glazen en andere spullen neer konden zetten zodat het paste... Tevens werd er niet gevraagd naar hoe wij onze biefstukken wilde.... Hiernaast was de eigenaar zeer opdringerig. Er was iets niet naar zinnen en de eigenaar bood een varkenshaas aan voor iedereen. Dit was op zich best aardig, al had mijn gezelschap hier geen behoefte aan, maar na 2x het af te wijzen drong hij nog een keer aan en had mijn gezelschap er maar in toegegeven. 2 man namen het aanbod aan, we kregen hierna één varkenshaas om te verdelen en hij was nog koud van binnen ook.

Dit leidt tot het volgende punt, het eten. De steaks op de grill waren op zich oké, maar niet bijzonder smaakvol of allemaal even goed gegaard. Nu wisten zij ook niet hoe iedereen zijn steak wilde hebben, maar buiten dat was bijvoorbeeld mijn T-bone steak well-done aan de buitenkant en werd hij steeds rauwer naarmate je naar het bot kwam. De kwaliteit van het vlees was bij de meeste zeer goed en hoewel ik een sterk voorstander ben van de kracht van producten voor zich laten spreken kan tenminste één kruide geen kwaad... Hiernaast kan dit ook helemaal niet als het niet op een echte grill gemaakt wordt, zoals de plaatjes op IENS laten denken, want die heerlijke grill smaak kan er niet in komen. De gerechten waren voor ongeveer 25 euro per stuk waarbij patat en een salade zat toch wel een flinke tegenvaller.

Gezien de buurt en de recensies op IENS had ik toch echt heel veel meer verwacht en ik wilde het nog echt een kans geven nadat de service en het decor tegenviel. De prijzen gaven ook de indruk dat in ieder geval het eten goed tot zijn recht zouden komen. Ik had het restaurant uitgekozen voor de verjaardag van mijn tante en ik schaamde mij kapot. Ik kom echt nooit meer bij dit "grill"restaurant!
Atie R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Wij hadden gekozen voor het steengrillen. Het vlees was prima!
Ook het voorgerecht, soep, was smakelijk.
het dessert vonden we minder...leek zo uit de vriezer te komen
Hdwijk .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
We hadden zin in lekker vlees en zochten bewust naar een steakhouse op google en hebben uiteindelijk dit restaurant gevonden. Wat hadden we goed gekozen zeg! Een geweldige einde van een dagje Den Haag. Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten en een heerlijke avond gehad. De spare ribs en entrecote waren perfect en de prijs was redelijk. Oh, en ook echt niet te missen zijn die zelfgemaakte sauzen. De eigenaar was ontzettend gastvrij en de bediening was erg snel en vriendelijk. Dikke duim!
Ilona Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Omgeving super! eten viel een beetje tegen zeker gezien de prijs. Als het goedkoper zou zijn zeg ja doen..maar voor deze prijs zeker niet. Voorgerecht kippensoep (leek mij uit blik, jammer) mijn man had garnalen, waren redelijk, leek niet vers (diepvries? ) Hoofdgerecht steengrill, kip was wel okay..toetje appeltaart (warm) was prima, choco taart met noten, was prima. Al met al, moesten we 81 euro afrekenen , het is dat we via de aktie van shell met de vouchers 2de menu gratis konden afrekenen en dus 31 euro eraf was de prijs een beetje in verhouding. Conclusie, geen aanrader..