Steakhouse Sphinx II

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Steakhouse Sphinx II

Het allerbeste vlees

Hier wordt alleen het allerbeste vlees bereid. In combinatie met heerlijke en smaakvolle kruiden komen de malse steaks op je bord terecht, je zult dan ook van elke hap genieten. Het restaurant ademt een mediterrane sfeer en de kans is groot dat je na het hoofdgerecht nog een tijdje wil blijven hangen voor een lekker toetje of drankje aan de bar.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Sphinx II

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:30 - 23:00
Zondag Gesloten

6,7

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Sphinx II

Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Reservering via de restaurantactie van AH gemaakt. Kwam per mail de reactie dat de actie bij hen niet meer gold (?) maar we konden wel 20% korting op de rekening krijgen. Dat laatste was men bij het opstellen van de rekening helaas vergeten, maar werd desgevraagd nog wel verrekend.
Bij onze binnenkomst was er voor ons gezelschap met 6 personen nog geen
tafel klaar.
Een deel van het gezelschap nam vis
(tonijn en zalm) die was helaas te droog. De vleesgerechten waren beter, behalve de lamskotellen, die waren ook te droog. Hadden de indruk dat die nog uit de vriezer moesten worden gehaald.
Het bestelde stokbrood met kruidenboter is nooit gekomen. Kortom wat ons betreft geen aanrader.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Gezellig restaurant vriendelijk personeel. Heerlijk eten
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke valentijnsdag gehad, met een hele lieve man die ons hielp (:
Diino S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Snel, aardig, lekker
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Bijzonder lekkere t-bone gegeten. Zeer aangenaam ontvangst en een mooi menu met veel keus. Wij komen hier snel weer terug!
Bruno T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekkere steaks vooral de T-bone. Goede sausjes. Leuke bediening en fijne kerstmuziek (na de kerst). Niet duur.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker gegeten.
Marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vriendelijke bediening, lekker gegeten, wat het lange wachten meer dan goed maakte.
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Tijdens een hele drukke avond binnengelopen met mijn vriendin. Ondanks de drukte heel vriendelijk en gastvrij geholpen. Wel moesten we nog even wachten totdat er een tafeltje vrij kwam maar dat was geen probleem mbv een heerlijk glaasje wijn. Toen we eenmaal een tafel aangewezen kregen en de menu hebben bekeken hebben wij besloten om voor lekker grote steaks te gaan. Als voorgerecht hebben we een geitenkaassalade en tomatensoep bestelt. Samen met de stokbrood en kruidenboter konden we niet meer wachten op de hoofdgerecht. Het steak werd voor je neus op de grill gegooid. Niet lang daarna kwam de ober met de steaks aanlopen. Voor mij een medium rare T-Bone en voor mijn vriendin een grote tournadous. Wat een geweldig etentje. Het vlees was heerlijk mals en perfect gegrilld. Daarna heerlijk ijs gedeeld omdat we geen plek meer hadden maar het niet konden laten liggen om de 'citroenijs in een citroen' te bestellen. Al met al een geweldige ervaring meegemaakt hier en 100% zeker een aanrader.
c.koorn .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, ietwat duurder dan de gerechten los van de kaart. Maar wel een aanrader om te gaan eten. Vriendelijk bediening. Met andere woorden gaan met de AH kaarten.
Beste,

Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn erg blij dat u heeft genoten van het eten bij ons! Hopelijk tot snel!

Peter P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sympathieke bediening, heerlijke vleesgerechten. Komen hier zeker terug.
Beste Peter,

Bedankt voor uw leuke recensie! Hier doen we het voor! Tot de volgende keer.

Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker wezen steengrillen. Het vlees was goed, vriendelijk personeel.
Maar zonder de Albert Heijn actie is het aan de prijzige kant.
Floor K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Twee keer de sphinks special gegeten. Het eten was erg lekker. Bediening was aardig. De prijzen komen niet geheel overheen met wat op IENS aangegeven, maar de kwaliteit van het eten maakt het meer dan goed.
Pieter -.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hebben hier erg goed gegeten. Heerlijke ambiance, vriendelijke bediening en uitstekend vlees. Een hele leuke avond gehad en voor ons een nieuwe favoriete plek erbij!
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor 25 augustus gereserveerd via de Xenos Spaanse weken actie, 2 menu’s voor de prijs van 1.
Bij andere websites is te zien dat onder deze actie niet het gehele menu valt. Bij Sphinx II staat dat er niet bij. Toch nog nagekeken want je gaat aan jezelf twijfelen wanneer de mensen in het restaurant nadrukkelijk zeggen dat het wél erbij staat. Ook bij de telefonische reservering is er niets over gezegd. Jammer, want dan hadden we meteen een ander restaurant gekozen. We wilden namelijk een malse biefstuk maar in plaats daarvan was de Champignon soep en de Steengrill verplicht bij het Xenos Spaanse Weken menu.
Vooraf heerlijk geroosterd stokbrood met knoflook boter. De champignonsoep was lekker en voor water een grote fles Spa water. Bij de biefstuk wilden we wel een wijntje. Toen bleek dus dat we verplicht moesten steengrillen en het vlees stond al onbedekt klaar op de bar. Kip, iets van het varken, iets ondefinieerbaars grijs gehakt en nog iets van vlees omringd door groene blaadjes. Ziet er heel anders uit dan het plaatje op de website.
Wij eten geen varken en kip. De grijze substantie zag er niet zo smakelijk uit.
Er zou dus erg weinig te eten zijn van deze schaal en veel overblijven.
Ondanks dat er verder geen klanten in het restaurant zaten wilden ze snel van ons af en hebben we niets voor het brood, de soep en de fles Spawater hoeven betalen.
Heel vriendelijk van ze.
We hadden andere verwachtingen en zoals het restaurant dan steeds adviseert, probeer het ergens anders.
Beste,

Voor de Xenos actie werd duidelijk vermeld dat het om de steengrill menu ging. Had u toch liever de steak, had u dat gewoon moeten zeggen en zouden we u onze menukaart gegeven hebben en had u kunnen kiezen wat u wilde. Wij forceren de klant natuurlijk niet om een bepaald iets te eten. Maar als u voor de actie gaat, dan krijgt u wat wij aanbieden voor deze actie. Het 'ondefinieerbaar grijs gehakt' is wat we in de culinaire wereld 'gemalen kalfsvlees met kruiden' noemen.
Toch zijn we wel blij dat u van de huisgemaakte soepen en de kruidenboter heeft genoten!
Alvast bedankt.

Joke P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een slechte verhouding tussen prijs/ kwaliteit. Allemaal heel basic en smakeloos. Zeer eenvoudige gourmet schoteltje met paar stukjes kip, biefstuk, ui, tomaat, en "grijs" gehakt. Geen garnituur opmaak.
Kyla V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het restaurant komt gezellig en informeel over. De bediening is vriendelijk en wil je graag helpen bij je keuze. De biefstuk was perfect!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het keuzemenu op de website van het restaurant betrof alleen het voorgerecht en het nagerecht. Van het voorgerecht (Champignon/Mushroom soep/soup of Kippen/Chicken soep/soup of Tomaten/Tomato soep/soup) was alleen tomatensoep te krijgen. De tomatensoep met balletjes smaakte naar bliksoep. Kritiek hierop werd nijdig negatief beantwoord. Hij maakte de 3 soepen elke dag vers.
Van de Nagerechten: Chocolate nut cake (met slagroom) of Fruitcake (met slagroom) werd alleen de Chocolate nut cake aangeboden. Na bij het toetje koffie besteld en gedronken te hebben, kwam de eigenaar nog eens koffie, maar nu van het huis aanbieden. De prijs van Euro 34,95 per menu was zou voor 2 menu's samen een reële prijs zijn. Niet een adres om nog eens naar toe te gaan.
Beste,
Jullie zijn bij ons geweest voor de actie en hebben gegeten met 50% korting. Hieronder vielen niet alle soorten soepen.

Verder zijn wij op de hoogte van het gesprek dat u met de medewerker had over de soep en het was met alle respect uw manier van praten die er helaas tot leidde dat hij voelde dat hij zich moest verdedigen. Misschien dat een actie bij een andere plek u beter zal bevallen.
Harold J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Door de recensies hadden we hoge verwachtingen. De ontvangst viel ons wat tegen. De serveerster ontving ons vrij lauwtjes. Zonder veel te zeggen werd ons een tafel aangewezen. De inrichting is niet heel gezellig. Achter in de restaurant staat een gokkast waar op gespeeld werd door iemand, dat creëert een beetje een sfeer van een kroeg. Ook werd er achterin de zaak gerookt, wat voorin het restaurant te ruiken was. De mixed grill die ik besteld had, was best oké. In ieder geval genoeg voor een gemiddelde eter. Het servies zou een update kunnen gebruiken. Van alle borden en kopjes die op tafel kwamen waren stukjes van het servies af. Al met al niet het restaurant wat we gezien de recensies gehoopt hadden.
Beste,
Door de recensies had u hoge verwachtingen, maar dat is waarschijnlijk omdat iedereen het heeft over het eten en het erg lekker vond. Uit uw verhaal begrijp ik dat er ook niks mis was met uw eten. Wat betreft de indeling of de inrichting, ieder heeft zijn eigen smaak. Dat heeft verder niks te maken met de kwaliteit van ons eten.

Ten slotte, u vond de serveerster wat lauwtjes, maar zij heeft u heel vriendelijk, spontaan en netjes ontvangen. Verder kan zij niks doen. Als u andere verwachtingen heeft van de serveerster, hopen wij dat u dat ergens anders wel zal vinden.
Sandra -.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! De bediening is heel erg vriendelijk en weten veel af van vlees. Ondanks de drukte kregen wij het eten mooi op tijd. Mijn vriend had de mix grill en ik de spare ribs, beide een aanrader! Voor wat je betaalt krijg je een hoop. Wij komen hier zeker terug!