Steakhouse Sphinx II

Zeestraat 56A 2518 AB Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Steakhouse Sphinx II

Het allerbeste vlees

Hier wordt alleen het allerbeste vlees bereid. In combinatie met heerlijke en smaakvolle kruiden komen de malse steaks op je bord terecht, je zult dan ook van elke hap genieten. Het restaurant ademt een mediterrane sfeer en de kans is groot dat je na het hoofdgerecht nog een tijdje wil blijven hangen voor een lekker toetje of drankje aan de bar.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Sphinx II

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:30 - 23:00
Zondag Gesloten

6,6

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Sphinx II

c.koorn .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, ietwat duurder dan de gerechten los van de kaart. Maar wel een aanrader om te gaan eten. Vriendelijk bediening. Met andere woorden gaan met de AH kaarten.
Beste,

Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn erg blij dat u heeft genoten van het eten bij ons! Hopelijk tot snel!

Peter P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sympathieke bediening, heerlijke vleesgerechten. Komen hier zeker terug.
Beste Peter,

Bedankt voor uw leuke recensie! Hier doen we het voor! Tot de volgende keer.

Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker wezen steengrillen. Het vlees was goed, vriendelijk personeel.
Maar zonder de Albert Heijn actie is het aan de prijzige kant.
Floor K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Twee keer de sphinks special gegeten. Het eten was erg lekker. Bediening was aardig. De prijzen komen niet geheel overheen met wat op IENS aangegeven, maar de kwaliteit van het eten maakt het meer dan goed.
Pieter -.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hebben hier erg goed gegeten. Heerlijke ambiance, vriendelijke bediening en uitstekend vlees. Een hele leuke avond gehad en voor ons een nieuwe favoriete plek erbij!
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor 25 augustus gereserveerd via de Xenos Spaanse weken actie, 2 menu’s voor de prijs van 1.
Bij andere websites is te zien dat onder deze actie niet het gehele menu valt. Bij Sphinx II staat dat er niet bij. Toch nog nagekeken want je gaat aan jezelf twijfelen wanneer de mensen in het restaurant nadrukkelijk zeggen dat het wél erbij staat. Ook bij de telefonische reservering is er niets over gezegd. Jammer, want dan hadden we meteen een ander restaurant gekozen. We wilden namelijk een malse biefstuk maar in plaats daarvan was de Champignon soep en de Steengrill verplicht bij het Xenos Spaanse Weken menu.
Vooraf heerlijk geroosterd stokbrood met knoflook boter. De champignonsoep was lekker en voor water een grote fles Spa water. Bij de biefstuk wilden we wel een wijntje. Toen bleek dus dat we verplicht moesten steengrillen en het vlees stond al onbedekt klaar op de bar. Kip, iets van het varken, iets ondefinieerbaars grijs gehakt en nog iets van vlees omringd door groene blaadjes. Ziet er heel anders uit dan het plaatje op de website.
Wij eten geen varken en kip. De grijze substantie zag er niet zo smakelijk uit.
Er zou dus erg weinig te eten zijn van deze schaal en veel overblijven.
Ondanks dat er verder geen klanten in het restaurant zaten wilden ze snel van ons af en hebben we niets voor het brood, de soep en de fles Spawater hoeven betalen.
Heel vriendelijk van ze.
We hadden andere verwachtingen en zoals het restaurant dan steeds adviseert, probeer het ergens anders.
Beste,

Voor de Xenos actie werd duidelijk vermeld dat het om de steengrill menu ging. Had u toch liever de steak, had u dat gewoon moeten zeggen en zouden we u onze menukaart gegeven hebben en had u kunnen kiezen wat u wilde. Wij forceren de klant natuurlijk niet om een bepaald iets te eten. Maar als u voor de actie gaat, dan krijgt u wat wij aanbieden voor deze actie. Het 'ondefinieerbaar grijs gehakt' is wat we in de culinaire wereld 'gemalen kalfsvlees met kruiden' noemen.
Toch zijn we wel blij dat u van de huisgemaakte soepen en de kruidenboter heeft genoten!
Alvast bedankt.

Joke P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een slechte verhouding tussen prijs/ kwaliteit. Allemaal heel basic en smakeloos. Zeer eenvoudige gourmet schoteltje met paar stukjes kip, biefstuk, ui, tomaat, en "grijs" gehakt. Geen garnituur opmaak.
K V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het restaurant komt gezellig en informeel over. De bediening is vriendelijk en wil je graag helpen bij je keuze. De biefstuk was perfect!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het keuzemenu op de website van het restaurant betrof alleen het voorgerecht en het nagerecht. Van het voorgerecht (Champignon/Mushroom soep/soup of Kippen/Chicken soep/soup of Tomaten/Tomato soep/soup) was alleen tomatensoep te krijgen. De tomatensoep met balletjes smaakte naar bliksoep. Kritiek hierop werd nijdig negatief beantwoord. Hij maakte de 3 soepen elke dag vers.
Van de Nagerechten: Chocolate nut cake (met slagroom) of Fruitcake (met slagroom) werd alleen de Chocolate nut cake aangeboden. Na bij het toetje koffie besteld en gedronken te hebben, kwam de eigenaar nog eens koffie, maar nu van het huis aanbieden. De prijs van Euro 34,95 per menu was zou voor 2 menu's samen een reële prijs zijn. Niet een adres om nog eens naar toe te gaan.
Beste,
Jullie zijn bij ons geweest voor de actie en hebben gegeten met 50% korting. Hieronder vielen niet alle soorten soepen.

Verder zijn wij op de hoogte van het gesprek dat u met de medewerker had over de soep en het was met alle respect uw manier van praten die er helaas tot leidde dat hij voelde dat hij zich moest verdedigen. Misschien dat een actie bij een andere plek u beter zal bevallen.
Harold J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Door de recensies hadden we hoge verwachtingen. De ontvangst viel ons wat tegen. De serveerster ontving ons vrij lauwtjes. Zonder veel te zeggen werd ons een tafel aangewezen. De inrichting is niet heel gezellig. Achter in de restaurant staat een gokkast waar op gespeeld werd door iemand, dat creëert een beetje een sfeer van een kroeg. Ook werd er achterin de zaak gerookt, wat voorin het restaurant te ruiken was. De mixed grill die ik besteld had, was best oké. In ieder geval genoeg voor een gemiddelde eter. Het servies zou een update kunnen gebruiken. Van alle borden en kopjes die op tafel kwamen waren stukjes van het servies af. Al met al niet het restaurant wat we gezien de recensies gehoopt hadden.
Beste,
Door de recensies had u hoge verwachtingen, maar dat is waarschijnlijk omdat iedereen het heeft over het eten en het erg lekker vond. Uit uw verhaal begrijp ik dat er ook niks mis was met uw eten. Wat betreft de indeling of de inrichting, ieder heeft zijn eigen smaak. Dat heeft verder niks te maken met de kwaliteit van ons eten.

Ten slotte, u vond de serveerster wat lauwtjes, maar zij heeft u heel vriendelijk, spontaan en netjes ontvangen. Verder kan zij niks doen. Als u andere verwachtingen heeft van de serveerster, hopen wij dat u dat ergens anders wel zal vinden.
Sandra -.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! De bediening is heel erg vriendelijk en weten veel af van vlees. Ondanks de drukte kregen wij het eten mooi op tijd. Mijn vriend had de mix grill en ik de spare ribs, beide een aanrader! Voor wat je betaalt krijg je een hoop. Wij komen hier zeker terug!
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben hier onlangs gegeten en vond het enorm tegenvallen. Het heeft iets weg van een verkapte snackbar. Heb een dinerjaarkaart en dus 25% korting. De porties waren echt aan de kleine kant, en al helemaal voor wat je ervoor betaalt. Dit is geen luxe tent en als de rekening dan komt en er 3,25 Euro wordt gerekend voor een appelsapje en 3,95 Euro voor een rode wijn, echt belachelijk. Ook wijken de prijzen op de menukaart enorm af van de prijzen op de website van het restaurant. Als excuus werd aangehaald dat de website al 10 jaar niet was aangepast en 'en dat we toch 25% korting kregen' (met andere woorden, niet zeuren)... 'Natuurlijk!". Echt een flater...dit voelt gewoon niet goed! Al met al komen wij hier zeker niet meer terug!
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wij hebben afgelopen weekeind bij Sphinx zeer goed gegeten , 4x shoarma schotel met alles er op en er aan en extra broodjevoor erbij .
Een zeer snelle service het vragen van extra saus geen probleem , de uitstraling en hele entourage erg sfeervol leuke achtergrond muziek
hartelijke vriendelijke eigenaar .....
Wij gaan op zeker snel nog eens genieten , maar dan een sappige steak die zagen er ook goed uit heb ik gezien
tot gauw
Max V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Bij binnenkomst is er even geen plek. Maar zodra er mensen vertrekken wordt snel een tafel schoongemaakt en krijgen we direct een drankje. Hele aardige bediening die ons met een grote glimlach bediende. Met een heerlijke fles rode wijn hebben wij besloten om heerlijke Tournedos en een nog lekkerdere T-bonesteak! De steaks werden geserveerd met krokante goudgekeurde steakhousefrites en huisgemaakte sauzen. In 1 woord was het een topavond gevuld met veel gelach en heeerlijk eten!
andelp .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Dit restaurant behoort nu tot mijn favorieten. Het eten hier is fantastisch, net als de sfeer en de bediening. De steak was heerlijk en zo smaakvol. De aardappelen en de sauzen die je erbij krijgt zijn een hele goede aanvulling. Zeker voor herhaling vatbaar!
vndrbrg .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Goed vlees, lekker gegrilld. Juicy. Heerlijke frites. Voorafgegaan door wat stokbrood (ook licht geroosterd!) met kruidenboter. Alles begeleid door een goede Spaanse Navarra. Helemaal zoals we dat herinneren van de Bistro tijd. Geen fratsen. Gewoon goed en erg lekker. En welkom.
Matthias O.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het was een zeer geslaagde avond, wij hadden besloten om eens ouderwets gewoon "shoarma schotels "te bestellen met extra broodjes friet en salade te drinken een wit droog wijntje, toe koffie"s en damblanche ijs .
Wij hebben genoten de sauzen bediening sfeer de hele ambiance alles helemaal top , "Steakhouse Sphinx 11" is zeker een aanrader , komen er graag weer terug en dan gaan wij voor de steaks !
Veel dank voor de goede zorgen van laatst
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een onvergetelijke avond !
Zaterdag jl zijn wij met 4 personen gaan steen grillen , het werd een zeer geslaagde avond , superrr gezellig en ook TOP gegeten het vlees was mals lekkere sauzen vlotte bediening goede steakhouse friet salades ook heerlijk .
Het decor mag er ook zijn
Onze complimenten !!
graag komen wij weer terug
sasdella .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Top gegeten bij Sphinx II afgelopen week! De spare ribs waren OVERheerlijk en de sauzen vond ik vooral bijzonder lekker. Ook nog een gezellige bediening en een leuk restaurant! Kom ik zeker nog een keer.
chadiyajansen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij hadden een tomatensoep/ kippensoep vooraf en als hoofdgerecht de spareribs. Dit was echt super lekker.. Wij hadden aangegeven dat we na 1,5 uur echt weg moesten ivm een voorstelling en hier werd perfect rekening mee gehouden. We waren erg vroeg dus kwa drukte/sfeer niet veel mee gekregen. Een goede aanrader!