Steakhouse Santé

De Zwaanstraat 10 1949 BC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Santé

Met knusse binnentuin

De filosofie van Santé is de gasten waar voor hun geld te geven en voldaan en tevreden naar huis te laten gaan- ofwel een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding. Nadruk ligt op gerechten met producten van Nederlandse bodem zoals de Beemsterlandse varkenshaas. Binnen geeft felgeel licht een moderne sfeer terwijl de binnenplaats is omgebouwd tot knusse binnentuin.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Santé

Bus stopt vlakbij op julianaplein
  • : Gratis parkeren in de buurt en voor de deur van het restaurant indien er plek is.

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

Ellen I.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Voor een goede saté en overheerlijke uiensoep ga je naar Steakhouse Santé. Gezellige ambiance en goed betaalbaar. Vriendelijke bediening.
emma S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eerst op het strand gewandeld, daarna bij Steakhouse santé gegeten. Als voorgerecht hadden we de garnalen cocktail, was zeer goed van smaak. Daarna had ik die spareribs en mijn man de Schnitzel hij was mooi van binnen en de garnituur was volop rijk gevuld. Als dessert had ik de duirndoorn ijs en mijn man de bloedsinasappel het werd mooi geserveerd in een groot ijshoorn. De bediening was super vroeg hoe het smaakte....wij hebben genoten!!! En komen zeker terug
Yo L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gezellig restaurant, heel erg lekker gegeten! Alles ziet er goed verzorgd uit. Fijn ontvangst, het eten was vanaf het voorgerecht t/m het dessert in 1 woord kwaliteit! Èchte aanrader!
erik V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
gisteren wezen eten wederom in dit zeer gezellige steakhouse.
we hadden dit keer biefstuk en t bone was weer heerlijk bereid en je proeft de houtskool smaak aan het vlees echt een super steakhouse indanks de donderdag aardig druk hier waar alle buren dicht waren was steakhouse sante open .
een echte aanrader
Miguel J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gezellige tent, leuke eigenaar! Vrolijke man, zowel het voor-, hoofd-, en nagerecht in rap tempo voor onze neuzen!! Eten is erg goed!! Gelukkig is er nog dat 'oude bruine sfeertje' in tegenstelling tot dat saaie witte lounge wat je vandaag de dag overal tegenkomt... kortom: een echte aanrader!!
erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
wezen eten in dit steakhouse met me familie wat beroemd staat om de beste saté van noord Holland nou we hebben heerlijk gegeten de saté bereid op houtskool en de saus heerlijk en voldoende !!!!!!!
was een echte aanrader van vrienden van ons we gaan vaker komen bij jullie top bediening en vooral veel gezelligheid!!!!!!!!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voorheen meerdere malen wezen eten, echt voor de top sateh en spare-ribs , nu sinds tijden weer eens wezen eten, nieuwe eigenaar, bediening was goed, eten was wel redelijk maar niet te vergelijken met smaak, hoeveelheid, en belevenis wat we gewend waren, dat haalt het beslist niet meer.
A. R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij schrokken eerst even van de langste recentie die ik ooit gelezen heb en gelukkig zijn wij toch gegaan .
Wat een super restaurant mijn vrouw had een overheerlinme burger en ik een beenhammetje heerlink mals goed en super gekruid en gebakken .
Klasse Steak house . Ga zo door
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was goed, carpaccio heerlijk (mijn vriendin) en ik had een tonijnsalade super, alle sate van de haas ook super. Bediening was snel. Nadeel na voorafje moest je het zelfde bestek gebruiken dit werd ook nog een keer gevraagd door de bediende(not done, mijn vriendin moest haar bestek van het bord terug nemen. Toetje het was of de verrassing van de chef of koffie en thee. mijn vriend vroeg cafe latte kon niet volgens bediende gewonen koffie alleen mogelijk. De eigenaar kwam toevallig langs en sneerde geef het er maar want ze kijkt boos. Vervolgens liep bediende weg zonder te vragen wat ze nu echt wilde hebben. Ik vond de eigenaar niet super attent naar zijn klanten. Het personeel in de bediening en bar deden wel hun best.
Toiletten die borstel zou je kunnen vervangen zeer smerig onder de...en je wilt zelf zo ben ik opgevoed netjes achter laten maar na het zien kwam mijn eten omhoog. De spuitbussen in toilet 2 stuks jippie en beiden waren leeg. Geen zeeppomp dus alleen wassen met water zeer smerig bij de wasbak en dat was voor mijn helaas een complete afknapper. Eten en 7 en sanitair een vette 1.
wilmar D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben prima gegeten. Personeel is zeer vriendelijk. De kwaliteit is gewoon goed, net als de hoeveelheid. Als ik een cijfer mag geven een 7 en voor de bediening een 8.
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij waren met zes personen via de AH/Iens actie hier wezen eten. Erg jammer dat er een beperkte kaart beschikbaar was. Je laat zo echt niet zien wat je in huis hebt als restaurant. De keuze was soep, tonijnsalade en carpaccio. De soep was huisgemaakt en prima van smaak. De carpaccio een kant en klare op een boterhambordje geserveerd. Hoofdgerecht keuze was saté van de haas, kip saté of zalm. De saté staat op de kaart als 200 of 400 grams gerecht. Bij het AH/Iens menu kon je alleen de 200 grams versie bestellen. Smaak en kwaliteit zijn prima maar twee stokjes saté is een magere hoofdmaaltijd. Het nagerecht twee bollen ijs met een toefje slagroom. Er is een bierkaart maar daar waren een aantal soorten niet van verkrijgbaar. De bediening is huiselijk en vriendelijk. Het eten kwam snel achter elkaar waardoor je niet echt ontspannen zit te eten en te genieten.
De sfeer is een kruising tussen bistro en bruin café.
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Op zich wil ik wel een review geven, mede omdat ik dit restaurant een tegenvaller vind in de restaurantmogelijkheden uit de AH actie. De bediening is ongastvrij, de kwaliteit van het menu heeft magnetron gehalte en elk extraatje, bijvoorbeeld een beetje mayonaise bij de frites, wordt extra berekend. Dit haalt nu net het leuke van de actie naar beneden. Ik vind dit restaurant geen aanrader.
rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk zondag wezen eten in dit gezellige steakhouse in wijk aan zee!!!!!
alle restaurant vrijwel leeg en hier zat het bomvol en het eten was heerlijk de sate was heerlijk gegrild opm houtskool waardoor het heerlijk mals was en super zacht.
de beste sate uit de omtrek klopt echt .
Astrit D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk ge eten vriendelijk geholpen lekker vlot allemaal zeker een aanrader om er te gaan eten ,
terwijl het best wel druk was .
Astrit de Ruyter
bakkum2000 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was goed, wij waren daar met de AH kortingskaart een minpuntje vonden wij dat we geen nieuw bestek kregen voor de hoofdmaaltijd maar het bestek moesten gebruiken waarmee wij het voorgerecht hadden genuttigd. Als dessert hadden wij verassing van de chef viel tegen want het waren gewoon 2 bolletjes ijs met slagroom, noem dit geen verassing maar gewoon ijs.
zoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Onopvallende zaak in een rijtje restaurants.
Gemoedelijke en vriendelijke bediening. Lekker eten voor scherpe prijs, behoorlijke porties.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij waren me onze gezin wezen eten met de kerst bij dit gezellige steakhouse in wijk aan zee.
We hadden vooraf heerlijk de huisgemaakte uiensoep en stokbrood met kruidenboter was echt heerlijk en persooneel en eigenaars erg klantvriendelijk .Daarna hadden we allemaal de beste sate die ik ooit heb gehad met heerlijk genoeg saus en frites erbij en een heerlijk stoofpeertje erbij was voortreffelijk.
en als toetje heerlijk een dame blance .
We hebben heerlijk gedineerd hier.
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
1e kerstdag lekker uit eten bij Sante met kleinkinderen en de rest van de familie. Lekker gegeten een overheerlijke schnitzel en sate.
Voor de kinderen kleurboek en potloden aanwezig.
Er waren nog meer gasten aanwezig waaronder een aantal dat zich in en buiten het restaurant zich niet netjes kon gedragen. Leuke aankleding en goede bediening. Patat en aardappelen konden gewoon bijgedraaid worden.
Zeker een aanrader voor die van een goede sate houd.
klaas M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
vol ontsteltenis lees ik hier de resentie van mevr Moon, deze personen horen niet in een restaurant thuis met de kerst ze zijn niet eens gewenst bij onze kinder vriend in Beverwijk wat een schandalige mensen zijn dit tokkies in de top die je echt nioet wilt hebben in je restaurant maar ja we zaten daar ook met de kerst en wij hebben genoten en heerlijk gegeten en de eigenaarese top vrouw en stond in haar recht wat ze zei .
alle borden leeg en janken en geld terug willen hebben wschandalig dat dit soort bestaat.
maar wij hebben genoten ondanks dit soort mensen die zich moeten schamen!!!!!!!!!
tineke G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
het restaurant had voor de AH bon een beperkte kleine kaart waardoor je toch het gevoel krijgt het restaurant niet te leren kennen. Gemiste kans! ik zou zeggen stel je kaart open voor deze formule en vermeld en reken zonodig een klein bedrag bovenop de bestaande prijzen ( als bij Humprey's )
Er was maar 1 nagerecht mogelijk en dat stelde maar weinig voor. Verder prima service hoor