Steakhouse Santé

De Zwaanstraat 10 1949 BC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Santé

Met knusse binnentuin

De filosofie van Santé is de gasten waar voor hun geld te geven en voldaan en tevreden naar huis te laten gaan- ofwel een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding. Nadruk ligt op gerechten met producten van Nederlandse bodem zoals de Beemsterlandse varkenshaas. Binnen geeft felgeel licht een moderne sfeer terwijl de binnenplaats is omgebouwd tot knusse binnentuin.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Santé

Bus stopt vlakbij op julianaplein
  • : Gratis parkeren in de buurt en voor de deur van het restaurant indien er plek is.

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Op zich wil ik wel een review geven, mede omdat ik dit restaurant een tegenvaller vind in de restaurantmogelijkheden uit de AH actie. De bediening is ongastvrij, de kwaliteit van het menu heeft magnetron gehalte en elk extraatje, bijvoorbeeld een beetje mayonaise bij de frites, wordt extra berekend. Dit haalt nu net het leuke van de actie naar beneden. Ik vind dit restaurant geen aanrader.
rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk zondag wezen eten in dit gezellige steakhouse in wijk aan zee!!!!!
alle restaurant vrijwel leeg en hier zat het bomvol en het eten was heerlijk de sate was heerlijk gegrild opm houtskool waardoor het heerlijk mals was en super zacht.
de beste sate uit de omtrek klopt echt .
Astrit D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk ge eten vriendelijk geholpen lekker vlot allemaal zeker een aanrader om er te gaan eten ,
terwijl het best wel druk was .
Astrit de Ruyter
bakkum2000 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was goed, wij waren daar met de AH kortingskaart een minpuntje vonden wij dat we geen nieuw bestek kregen voor de hoofdmaaltijd maar het bestek moesten gebruiken waarmee wij het voorgerecht hadden genuttigd. Als dessert hadden wij verassing van de chef viel tegen want het waren gewoon 2 bolletjes ijs met slagroom, noem dit geen verassing maar gewoon ijs.
zoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Onopvallende zaak in een rijtje restaurants.
Gemoedelijke en vriendelijke bediening. Lekker eten voor scherpe prijs, behoorlijke porties.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij waren me onze gezin wezen eten met de kerst bij dit gezellige steakhouse in wijk aan zee.
We hadden vooraf heerlijk de huisgemaakte uiensoep en stokbrood met kruidenboter was echt heerlijk en persooneel en eigenaars erg klantvriendelijk .Daarna hadden we allemaal de beste sate die ik ooit heb gehad met heerlijk genoeg saus en frites erbij en een heerlijk stoofpeertje erbij was voortreffelijk.
en als toetje heerlijk een dame blance .
We hebben heerlijk gedineerd hier.
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
1e kerstdag lekker uit eten bij Sante met kleinkinderen en de rest van de familie. Lekker gegeten een overheerlijke schnitzel en sate.
Voor de kinderen kleurboek en potloden aanwezig.
Er waren nog meer gasten aanwezig waaronder een aantal dat zich in en buiten het restaurant zich niet netjes kon gedragen. Leuke aankleding en goede bediening. Patat en aardappelen konden gewoon bijgedraaid worden.
Zeker een aanrader voor die van een goede sate houd.
klaas M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
vol ontsteltenis lees ik hier de resentie van mevr Moon, deze personen horen niet in een restaurant thuis met de kerst ze zijn niet eens gewenst bij onze kinder vriend in Beverwijk wat een schandalige mensen zijn dit tokkies in de top die je echt nioet wilt hebben in je restaurant maar ja we zaten daar ook met de kerst en wij hebben genoten en heerlijk gegeten en de eigenaarese top vrouw en stond in haar recht wat ze zei .
alle borden leeg en janken en geld terug willen hebben wschandalig dat dit soort bestaat.
maar wij hebben genoten ondanks dit soort mensen die zich moeten schamen!!!!!!!!!
tineke G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
het restaurant had voor de AH bon een beperkte kleine kaart waardoor je toch het gevoel krijgt het restaurant niet te leren kennen. Gemiste kans! ik zou zeggen stel je kaart open voor deze formule en vermeld en reken zonodig een klein bedrag bovenop de bestaande prijzen ( als bij Humprey's )
Er was maar 1 nagerecht mogelijk en dat stelde maar weinig voor. Verder prima service hoor
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk wezen dineren bij dit steakhouse in wijk aan zee.
Vooraf huisgemaakte uiensoep en daarna de beste saté die ik ooit geb gegeten wat een top saté gemaakt op houtskool wat de smaak betoverend maakt en daarna heerlijke koffie toe.
Personeel zeer gied eigenaars goed aanwezig een top tent
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Bij aankomst hartelijk ontvangen. Bij het eten vroeg de kok persoonlijk of het allemaal smaakte.
Een echte aanrader voor mensen die nooit in dit restaurant zijn geweest
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk sate gegeten gisteravond! Superaardige bediening!
Alles was prima verzorgd. We hadden gebruik gemaakt van de AH restaurant actie.
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Van de week wezen eten in Steakhouse santé met de Ah actie je hebt ruim genoeg keuzes om uit te kiezen voor maar 23,75 is dit zeker goedkoop wij hebben in iedergeval heerlijk gegeten!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren wezen eten bij santé heerlijk was het met de beste saté is niets gelogen.
Bediening zeer netjes en correct gezellige sfeer alleen een punt er zat een tafel voor ons die zeurden tegen persooneel en bazin over hun menu van ah dat het karig was maar wat een lef dat zo iemand zeikt voor een besef van 23,75 ze ging de discussie aan met de bazin en ik moet zeggen die heeft gelijk met wat ze zei de personen weten vooraf wat ze krijgen en het is hun keuze dus ZEIK niet voor die prijs!!
Wij hebben het gezellig gehad en azijn pissers heb je altijd!!
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten redelijk /goed .menu was erg sober dessert was keuze tussen ijs ,koffie of thee toen ik dat zei werd ik door de bazin de les gelezen dat ik dat op internet had kunnen zien en dat ik niet moest zeuren dit maakte mij erg kwaad
T meisje van de bediening erg aardig
De baas had de brutaliteit om mij om half elf nog te bellen thuis ( onze wekker gaat om 5.15 dus ook dat maakte me erg nog kwader voor mij zeker nooit meer santé de andere Ah actie restaurants waren gelukkig uitstekend
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wezen eten in santé was niet meer dan veredelde snackbar
Ah drie gangen menu was echt niet om over naar huis te schrijven
De drie Voorgerechten waren nog verschillend
De drie hoofdgerechten kipsate,varkenssate en zalm en dan de klapper
De drie desserts ijs,koffie en thee
Dit is t eerste restaurant waar koffie en thee als desserts staan op het menu
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Van het weekend wezen eren bij dit steakhouse .Voor het eerst werd er met een houtskool grill gewerkt en dat was zeker te proeven de smaak van onze t bone en biefstuk was erg lekker de sfeer was goed en de bediening was netjes en zag alles goed !!
hansl58 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zijn afgelopen weekeinde met de AH actie bij Santé wezen eten. Het menu was prima, evenals de entourage als de bediening. Zeker als je het afzet tegen de prijs van het 3 gangenmenu !! Als we vanuit het zuiden weer eens in de omgeving van Wijk aan Zee komen, gaan we zeker nogmaals langs !!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zondag wezen heerlijk na een strand wandeling wezen eten met de kinderen , we hadden de specialiteit sate van de haas en de kinderen kinder sate en toe een heerlijk ijsje en wij koffie.Was er erg gezellig en zeer druk alle zaken waren leeg in de straat en deze zat bomvol maar deze zaak is gewoon gezellig en de ouderwetse gezelligheid is ook echt gesellig.Eigenaren zeer leuke mensen met een horeca hart en het is altijd gezellig en de sfeer is gezellig een echte aanrader steakhouse sante te wijk aan zee!!!!
uiteten12 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij verwachtten toch wel een wat hipper, lichter en gezelliger restaurant. We kenden Sante nog helemaal niet, dus kwamen van ver daar naar toe. We vonden het een erg donkere tent, beetje gevoel 'vergane glorie'/
Er was geen (of heel zachte?) muziek, en onze buurtafeltjes zaten heel dicht bij ons dus we hadden steeds het idee dat iedereen met elkaar mee kon luisteren. Personeel was vriendelijk, maar niet opvallend kundig. Eten was oke, niet uitmuntend, maar op zich lekker. We hadden graag wat nagetafeld maar zaten niet gezellig genoeg dus waren vrij snel weer weg.