Steakhouse Santé bv

De Zwaanstraat 10 1949 BC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over restaurant Steakhouse Santé bv

Met knusse binnentuin

De filosofie van Santé is de gasten waar voor hun geld te geven en voldaan en tevreden naar huis te laten gaan- ofwel een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding. Nadruk ligt op gerechten met producten van Nederlandse bodem zoals de Beemsterlandse varkenshaas. Binnen geeft felgeel licht een moderne sfeer terwijl de binnenplaats is omgebouwd tot knusse binnentuin.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Santé bv

Bus stopt vlakbij op julianaplein
  • : Gratis parkeren in de buurt en voor de deur van het restaurant indien er plek is.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Van de week wezen eten in Steakhouse santé met de Ah actie je hebt ruim genoeg keuzes om uit te kiezen voor maar 23,75 is dit zeker goedkoop wij hebben in iedergeval heerlijk gegeten!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren wezen eten bij santé heerlijk was het met de beste saté is niets gelogen.
Bediening zeer netjes en correct gezellige sfeer alleen een punt er zat een tafel voor ons die zeurden tegen persooneel en bazin over hun menu van ah dat het karig was maar wat een lef dat zo iemand zeikt voor een besef van 23,75 ze ging de discussie aan met de bazin en ik moet zeggen die heeft gelijk met wat ze zei de personen weten vooraf wat ze krijgen en het is hun keuze dus ZEIK niet voor die prijs!!
Wij hebben het gezellig gehad en azijn pissers heb je altijd!!
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wezen eten in santé was niet meer dan veredelde snackbar
Ah drie gangen menu was echt niet om over naar huis te schrijven
De drie Voorgerechten waren nog verschillend
De drie hoofdgerechten kipsate,varkenssate en zalm en dan de klapper
De drie desserts ijs,koffie en thee
Dit is t eerste restaurant waar koffie en thee als desserts staan op het menu
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten redelijk /goed .menu was erg sober dessert was keuze tussen ijs ,koffie of thee toen ik dat zei werd ik door de bazin de les gelezen dat ik dat op internet had kunnen zien en dat ik niet moest zeuren dit maakte mij erg kwaad
T meisje van de bediening erg aardig
De baas had de brutaliteit om mij om half elf nog te bellen thuis ( onze wekker gaat om 5.15 dus ook dat maakte me erg nog kwader voor mij zeker nooit meer santé de andere Ah actie restaurants waren gelukkig uitstekend
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Van het weekend wezen eren bij dit steakhouse .Voor het eerst werd er met een houtskool grill gewerkt en dat was zeker te proeven de smaak van onze t bone en biefstuk was erg lekker de sfeer was goed en de bediening was netjes en zag alles goed !!
Hansl58 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zijn afgelopen weekeinde met de AH actie bij Santé wezen eten. Het menu was prima, evenals de entourage als de bediening. Zeker als je het afzet tegen de prijs van het 3 gangenmenu !! Als we vanuit het zuiden weer eens in de omgeving van Wijk aan Zee komen, gaan we zeker nogmaals langs !!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zondag wezen heerlijk na een strand wandeling wezen eten met de kinderen , we hadden de specialiteit sate van de haas en de kinderen kinder sate en toe een heerlijk ijsje en wij koffie.Was er erg gezellig en zeer druk alle zaken waren leeg in de straat en deze zat bomvol maar deze zaak is gewoon gezellig en de ouderwetse gezelligheid is ook echt gesellig.Eigenaren zeer leuke mensen met een horeca hart en het is altijd gezellig en de sfeer is gezellig een echte aanrader steakhouse sante te wijk aan zee!!!!
Uiteten12 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij verwachtten toch wel een wat hipper, lichter en gezelliger restaurant. We kenden Sante nog helemaal niet, dus kwamen van ver daar naar toe. We vonden het een erg donkere tent, beetje gevoel 'vergane glorie'/
Er was geen (of heel zachte?) muziek, en onze buurtafeltjes zaten heel dicht bij ons dus we hadden steeds het idee dat iedereen met elkaar mee kon luisteren. Personeel was vriendelijk, maar niet opvallend kundig. Eten was oke, niet uitmuntend, maar op zich lekker. We hadden graag wat nagetafeld maar zaten niet gezellig genoeg dus waren vrij snel weer weg.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Prima gerechten en ook ruim voldoende. Vriendelijke bediening en ondanks dat het druk was toch rustig kunnen zitten.

Mensen die zitten te zeuren dat het menu van deze actie niet bevalt, je kunt het menu bekijken voordat je reserveert.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Gerechten smaakten goed en waren qua grootte ook goed. Verder een gezellig restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk wezen eten van het weekend bij dit super Steakhouse.We hadden vooraf huisgemaakte uiensoep en vis trio was allemaal heerlijk daarna hadden we saté 400 gram dit echt de beste saté ooit wat heerlijk en toe hadden we lekker ijs.Zeer goede bediening netjes en zelfs de eigenaren zijn nadrukkelijk aanwezig en maken gezellig een praatje met iedereen echt om aanbevelen bij onze vrienden Steakhouse Sante beter dan de oude sante
Ldewildt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zelfs voor de alleszins redelijke prijs van 23,75 Euro voor een drie-gangen keuze menu was de prijs-kwaliteitsverhouding onder de maat.
Veel te weinig keuze en zeer eenvoudige gerechten. Onder het niveau van een redelijk eetcafé.
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We waren 2 dagen in Wijk aan zee en hebben heerlijk gegeten bij steakhouse Santé. Vooraf een royale tonijnsalade met stokbrood en daarna gekozen voor heerlijke Haas saté .Na het voorgerecht zat ik eigenlijk al vol, maar de saté was zo lekker dus ook die bijna opgegeten. Daarna zag de bediening al dat we vol zaten en bood aan om even te wachten met dessert. Half uurtje later dessert besteld. Was verassing van de chef, vanille en chocolade ijs met slagroom en heerlijk roomboter koekje.
Na nog een heerlijke Latte en cappuccino gedronken. Was een superlocatie vanwege het weer lekker op het terras gezeten en een verrassend leuke en vriendelijke en vlotte bediening. Zo kan het dus ook,horeca Nederland.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wezen eten met AH restaurant actie kaart! We hebben heerlijk diner gehad en voor dat geld waar vindt je dat nog in Nederland, bediening was netjes eigenaar kwam ook aan tafel of alles smaakte een echte aanrader dit Steakhouse
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij hadden de varkenshaas saté met friet. Vooraf tomatensoep en carpatcio.
Deze waren ook heerlijk miste alleen een lekker stukje brood bij de soep en de garnering van de verrassing van de kok liet ook wat te wensen over. Het is binnen een prachtige zaak ,heel sfeervol aangekleed maar daar is buiten niets van terug te vinden. Zeker de moeite waard om eens te gaan eten de bediening was erg aardig.
My_cathy_anne .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten (tonijnsalade, saté van de haas en als dessert ijs). Bijzonder aardige bediening. Restaurant knus en gezellig.
Fam.rassin1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker eten, leuke actie van AH. Bediening was zeer vriendelijk en vol belangstelling. Mevrouw deed er alles aan om het je naar je zin te maken.
Kwaliteit/prijs was zeer goed bij deze actie.
We waren 3 dagen op vakantie in wijk aan zee en hebben gebruik gemaakt van de ah actie. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer terug.
Elsat .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Voor de Ah aktie hebben enkel 2 x sate en 1 x zalm op het menu staan. Jammer dat er niet een stukje biefstuk wordt geserveerd, staan ze tich bekend om. Ik snap dat sommige restaurant je niet het allerbeste willen voorschotelen maar dit vond ik belachelijk. 40 min gereden naar Wijk aan Zee voor sate. Zonde van mn tijd.