Steakhouse & Saloon Silverado

Woensdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Maarten_Schult .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gewoon erg goed. Vind je niet zo snel in de Randstad. Wij zijn bereid om hier een stuk voor te rijden.

Vooral de Coleslaw is geweldig. Daar leef je voor. Spareribs zijn heerlijk. Maïskolf in het juiste seizoen ook super.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij komen hier elk jaar met de vriendengroep bijeen. Heerlijk eten voor een nette prijs.
Helaas zoals bijna elk jaar is de bediening erg traag. Wij hebben bijna 1,5 uur! moeten wachten op ons hoofdgerecht. Mensen die na ons kwamen hadden het eten eerder dan wij hadden. Ook het opnemen van het dessert duurde erg lang. 15 min nadat wij hadden aangegeven een dessert te willen bestellen was deze nog steeds niet door de bediening opgepakt. Uiteindelijk een dessert ergens anders gehaald.
Elsee .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bij Silverado kun je voor een goede prijs heerlijk eten! Ruime keuze aan gerechten, zowel vis/ vlees als vegetarisch. Een echt saloonaankleding in het restaurant. Aanrader is de spareribs.
Harmke P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Dit was de tweede keer dat ik hier heb gegeten maar ik ben geen terugkerende bezoeker meer. Het voorgerecht en het eerste drankje werd vlot gebracht. Na de bestelling van het hoofdgerecht hebben we ongeveer 45 minuten moeten wachten, waarbij mensen die later binnen waren wel hun hoofdgerecht kregen. Het hoofdgerecht smaakte goed, de spareribs zijn goed van smaak en de garnituren voldoende aanwezig en lekker.
Na het hoofdgerecht is mij twee keer gevraagd of ik nog iets te drinken wilde en bestelde ik tweemaal een rode wijn, deze heb ik echter niet gekregen. Al met al tevreden over het eten maar de bediening en snelheid kan echt beter.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Silverado is een lokale legende. In onze vriendengroep van gemakkelijk 20 man sterk is er niemand die een restaurant kent waar ze betere spare-ribs maken. Hier ga je heen voor een goed stuk vlees voor een eerlijke prijs. De aankleding is in een soort saloon stijl met veel hout en de bediening is fantastisch. Ik kom hier twee a drie keer per jaar.

Zoals eerder vermeldt, de beste spare ribs die je waar dan ook zult vinden. De biefstukjes zijn ook goed en ook de fantastische pepersaus die je daarbij kunt krijgen is zeker een aanrader. De spies met ossenhaas vond ik te bescheiden, daar moet meer vlees aan, wel weer heerlijk om te eten. Leuk detail is dat bij alle steaks aangegeven staat hoeveel gram vlees je krijgt, in elk detail is het bedrijf ook eerlijk en transparant, de prijzen zijn ook niet hoog.

Serveerders en -sters tussen de 18 en 25 zorgen ervoor dat je goed bedient wordt. Daarnaast zijn ze heel gezellig en (bijna) altijd heel vrolijk. Goede crew!

Het decor is fantastisch en zeer geschikt voor een steakhouse. Een saloon achtige inrichting zorgt voor hoekjes en plekjes met over het algemeen prima privacy. Het is er vooral gezellig en anders dan anders. De stoeltjes ook van hout, hoort ook zo maar wellicht is dat voor sommigen een probleem.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Silverado is een Steakhouse, zoals je dat wenst. Een passende entourage voor een echt Steakhouse. Na een prettige ontvangst, bleek de bediening vlot en prettig.
Het voorgerecht was lekker, we waren met 7 mensen, en werd gelijktijdig geserveerd. We waren hier allen enthousiast over. Het hoofdgerecht was, net als het voorgerecht, voor iedereen anders. Daar waar gekozen was voor rundvlees, was het prima. De mixed grill was echter beneden de maat. De varkenshaas en de kipfilet waren te droog en dus taai. Jammer, maar de rest was gewoon goed.

De meesten van ons namen koffie met likeur als nagerecht. Twee van ons kozen echter als nagerecht “Big mama” en dat was giga. Wat een enorme hoeveelheid ijs en andere lekkere zaken. Terecht een echte verrassing.
Conclusie: gezellige avond, goede bediening, leuk restaurant en lekker gegeten.
Gerko V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Prima eten. Echt steakhouse, super mals vlees verder geen poespas. Porties ook prima. Voorgerecht ribs, lekker gaar en ruim voldoende.
Goed vlees en naar wens gegaard, de mijne medium-rare. Zeker voor herhaling vatbaar.