Steakhouse Royal Argentina

Marktstraat 15A 7551 DR Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Royal Argentina

Argentijnse sferen in Hengelo

Steaks van de lava-grill, lekkere visgerechten en fijne wijnen, dat zijn de Argentijnse hoogtepunten van een avond in Steakhouse Royal Argentina. Verstopt in Hengelo zit dit sfeervolle restaurant waar er altijd gestreefd wordt naar goede kwaliteit en service. Proef hier de gerechten die uit de echte Argentijnse keuken komen en bereid zijn tot perfectie!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Royal Argentina

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Demis W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was erg goed. Wat ik wel jammer vind is dat je een halfopen keuken hebt waarvan je eigenlijk niets ziet. Ik zou meer laten zien van de mooie vleesproducten. Een rijpkast met daarin mooie stukken vlees en de chefkok in het zicht, zodat je ziet waar hij mee bezig is. Maar het eten was dusdanig goed dat wij zeker terugkomen.
Ignat K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zeer de moeite waard. Eigenlijk geen minpuntjes.
sientje2005 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben met een gezelschap van 7 personen hier gegeten. Het eten was gevarieerd en we vonden t allemaal lekker. Er heerst een fijne sfeer en de bediening is uistekend, aanrader!
Anouk Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten waarbij genoeg keuze was van de geselecteerde kaart. De bediening was super, zeer gastvrij en attent. Zeker voor herhaling vatbaar!
Yvonne V .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Nou Sivia N. Wij vinden dit Restaurant geweldig! We komen hier regelmatig en het eten is altijd heel erg goed, qua kwaliteit en servering. Een goede kwaliteit stuk vlees en ik weet waar ik over praat, qua vlees, wat ik ben zelf een goede kok. De bediening is hier niet een keer, maar altijd vriendelijk, dat is dus niet gemaakt, maar altijd zo. Dus in jouw kritiek kunnen wij ons echt niet vinden. En over kinderachtig: wie is hier nou kinderachtig? ... Maar voor alle anderen mensen: wij bevelen dit Restaurant van harte aan!
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We vonden de sfeer wat teleurstellend. Het was simpel en "goedkoop" ingericht en er hing niet veel sfeer. De bediening was echter zeer vriendelijk en kwam regelmatig vragen of het naar wens was. Wel werd het door ons als een beetje te onnatuurlijk ervaren. Het eten was lekker. We misten bij het brood alleen wat boter/kruidenboter. En we vonden de kaart niet direct passen bij een steakhouse, maar misschien kwam dit omdat het een beperkte kaart was voor deze actie. De namen op de kaart vonden we kinderachtig.
We hebben ons prima vermaakt en eten was goed, maar weten niet of we zelf hier opnieuw zouden reserveren.
marleenvleggeert .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met AH actie. Prima keus, snelle service en heel smaakvol. Personeel is erg vriendelijk.
Dijkoever .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
AH menu gaf voldoende keuze mogelijkheden uit relatief eenvoudige gerechten die goed waren bereid en netjes werden opgediend. Beperkte keuze uit wijnen van gemiddeld niveau. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Een kennismaking die goed kan leiden tot een a la carte bezoek. Benieuwd naar de kwaliteit van de echte Argentijnse vleesgerechten.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekkere gerechten, porties ruim voldoende groot voor behoorlijke eters. Bediening erg vriendelijk, attent en ondanks drukte toch goede doorlooptijden van de 3 gangen. Ambiance goed.
Inge C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH actie hier heerlijk gegeten! De biefstuk was super mals en lekker gekruid ook de varkenshaas smaakte erg goed! Incl salade en patat, de patat was ook lekker gekruid. Leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Aanrader!
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten, vlotte bediening, fijne stoelen, super biefstuk. We komen zeker nog eens terug.
Mooie muziek en gezellig druk.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor de eerste keer geweest. We hebben dit restaurant uitgezocht omdat ze meedoen met de ah actie. We zijn tevreden naar huis gegaan en komen misschien nog wel eens twrug.
Anouska K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Niet lang wachten op het eten. 3 gangen was meer als genoeg. Vol tevredenheid naar huis gegaan. De rekening was prima in verhouding. We gaan absoluut nog een keer.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben beide heerlijk gegeten. En zoals je bij een Argentijn verwacht krijg je goede stukken vlees!
De bediening is ook zo aardig en je voelt je echt ff thuis en een ander kookt voor jou.
jvelberg .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het was gezellig eerste kerstdag,een fijne bediening het eten was goed,zelfs de kinderen hadden alles opgegeten. Na uitgedineerd kregen we per stel een fles wijn en bonbons.
roland R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
nette ontvangst, eten erg goed en ondanks dat het erg druk was tijd voor je genomen zeker een aanrader prijs-kwaliteit erg goed
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ontvangst was erg vriendelijk, ook tijdens het eten. Vooraf een zalmsalade genomen (AH-menukaart). Deze kan ik thuis ook binnen 5.minuten maken. Smaakte wel, maar heel simpel. Vlees was heerlijk, lekker gekruid, geserveerd met dikke frieten en rauwkost. Ik had liever warme groente gezien ipv een beetje sla, komkommer en tomaat. Toetje was goed.
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben hier gegeten in het kader van de AH restaurantactie. Het betrof een drie gangen keuzemenu. We konden kiezen uit 4 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 4 nagerechten, voldoende keus dus. We kozen beiden voor de gerookte zalm op een bedje van ijsbergsla met een dressing van dillesaus als voorgerecht. Een smakelijk voorgerecht met heerlijke, zachte zalm en een zoet-zure dressing, lekker. Er werd bruin stokbrood bij geserveerd.
Als hoofdgerecht kozen we de lendenbiefstuk bereid in chimichurri, begeleid door een salade en frites. De biefstuk was lekker mals en rosé bereid. De salade wat simpel maar wel lekker. De frites waren lekker gekruid en goed heet. Prima. Als nagerecht hebben we gekozen voor koffie, we hadden meer dan genoeg gegeten! De bediening was zeer gastvrij en vriendelijk. Korte wachttijden (heel prettig). De inrichting van het restaurant was in de kleuren rood en zwart, mooi in balans en rustig met mooie decoratieve lampen en decoratie.
erem4849 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We waren er voor de AH actief. We konden ruim kiezen uit een speciale kaart. Een driegangenmenu kost 34 Euro.
Het eten was van een prima kwaliteit. Het voorgerecht van kip op sla en een yoghurtdressing was zelfs erg lekker.
We komen hier wel terug.
Atijss .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hadden gereserveerd voor 2 dec om 7 uur met een AH actie.
Eerst waren we er langs gelopen(ongeveer 1.5 uur daarvoor) en dachten dat het niet veel soeps zou zijn.
Er zat toen nog niemand binnen.
Toen we om 6:45 uur naar binnen gingen werden we goed ontvangen. Er waren toen al redelijk wat mensen binnen, en na een half uur waren bijna alle tafels bezet.
Het hele diner was goed. We hoefden niet lang te wachten. Vriendelijke bediening.
Al met al een geslaagde avond.
Ga zo door.