Steakhouse Royal Argentina

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Royal Argentina

Argentijnse sferen in Hengelo

Steaks van de lava-grill, lekkere visgerechten en fijne wijnen, dat zijn de Argentijnse hoogtepunten van een avond in Steakhouse Royal Argentina. Verstopt in Hengelo zit dit sfeervolle restaurant waar er altijd gestreefd wordt naar goede kwaliteit en service. Proef hier de gerechten die uit de echte Argentijnse keuken komen en bereid zijn tot perfectie!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Royal Argentina

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Royal Argentina

Henk A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten,en vriendelijk personeel ruime keuze uit gerechten,een gezellig e avond gehad,zeker een aanrader om hier een keer te gaan eten
annemarieentom .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor wat we kregen was de prijs aan de hoge kant. Een van de voorgerechten (garnalen) viel nogal tegen. De locatie is als gevolg van een slechte akoestiek erg rumoerig.
Voor ons geen herhaling.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zullen hier beslist nog vaker komen. Ook heel gezellig ingericht en super vriendelijke bediening.
Emily-Jean H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was er erg Gezellig er waren veel mensen maar het was er niet onprettig of vervelend druk door vriendelijke bediening .
Sa K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg lekker eten! Alle 4 waren we het hierover eens. Kwamen geregeld vragen of alles naar wens was. Zeker voor herhaling vatbaar!
Charlotte J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Toen wij binnen kwamen werden wij vriendelijk begroet en naar ons tafeltje geleid. Daarna kwam er iemand ons bedienen die niet heel vrolijk over kwam, een beetje arrogant. Op het eten moesten wij er lang wachten. Het hoofdgerecht duurde zo lang dat wij wilden vragen waar het bleef. Er stond weinig personeel in de keuken terwijl het vrijdagavond was en helemaal vol. Erg jammer
Marjo W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Erg goed restaurant. Voor de eerste keer geweest.
Gerechten, kipsalade en grill trio waren uitstekend en de wijn excellent. Torrontes, heerlijke wijn.
We komen er beslist weer en bevelen het iedereen aan.
l.lammers3 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben genoten van een heerlijke maaltijd. Prijs, kwaliteit was goed. Vriendelijk personeel. Ik heb hier verder weinig aan toe te voegen.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede sfeer ,hartelijk ontvangst.Vierden hier ons 40 jarig huwelijk,kregen fles wijn en een dinerbon kado.Helemaal top.
Huub P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima ontvangst en bediening, heerlijk vis en prima mixed grill. Ruime keus in alle gerechten. Smaakvol gegeten, juiste hoeveelheid: dit nodigt uit om terug te komen!
L. B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Kan dit restaurant iedereen aanbevelen. Vriendelijke mensen, die voor vragen de tijd nemen en tevens op tijd informeren of alles naar wens is! Heerlijk gegeten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ondanks het speciale keuzemenu voor de AH actie toch meer dan voldoende keus. Nette en correcte bediening. Toen we na het eten naar huis wilden regende het behoorlijk, dus even binnen gebleven. Kregen spontaan een likeurtje aangeboden van de zaak. Wij komen hier zeker nog wel weer terug ook zonder AH actie.
TSV .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker gegeten, tomatensoep, spareribs en een duo ijsje toe. Goed verzorgd, vriendelijke bediening. Mijn partner had de gamba's vooraf, was ook prima.
Meine K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zijn al vaker geweest en het was weer prima. We komen zeker weer terug. De gerechten zijn prima van smaak en de keuze is ook voldoende.
D C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf de garnalen en als hoofdgerecht de lende biefstuk, echt geweldig.
Zeker aan te bevelen
Vriendelijke bediening ook
Gini B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten smaakte prefect en de hoeveelheid was goed. Bediening erg vriendelijk vraagt iedere keer of het naar wens is. De ligging in de binnenstad van Hengelo is goed parkeergelegenheid oke.
Robbie R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Leuk en gezellig restaurant.
Aardig en vriendelijk personeel.
Je kunt er goed eten met de AH bon.
De zoete spareribs zijn super lekker!!
Joppa14 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ruime keuze gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten.Biefstuk,vis,mixedgril spareribs. Warme groente zou goede aanvulling zijn.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten viel tegen. We hadden voor vis gekozen maar deze kwam helaas uit de vriezer en had totaal geen smaak.
Zelfs het ijs na hebben we moeten laten staan..
wim M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Dit restaurant is ons goed bevallen en komen zeker nog eens terug en zullen het aan anderen doorgeven.

Het vooraf was heerlijk en de sparribs waren lekker ook de mix van diverse soorten vlees was prima!