Steakhouse Royal Argentina

Marktstraat 15A 7551 DR Hengelo Nederland Kaart

Over restaurant Steakhouse Royal Argentina

Argentijnse sferen in Hengelo

Steaks van de lava-grill, lekkere visgerechten en fijne wijnen, dat zijn de Argentijnse hoogtepunten van een avond in Steakhouse Royal Argentina. Verstopt in Hengelo zit dit sfeervolle restaurant waar er altijd gestreefd wordt naar goede kwaliteit en service. Proef hier de gerechten die uit de echte Argentijnse keuken komen en bereid zijn tot perfectie!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Royal Argentina

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
140958 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Sabine L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
In alle opzichten een aanrader! Lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening in een prettige omgeving. En dat alles voor een schappelijke prijs.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, biefstuk was echt medium!! Personeel was erg vriendelijk en erg behulpzaam!! Een aanrader om met vrienden en partner te gaan eten.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De service was perfect. Ze willen alles voor je doen. Het eten was heerlijk en de sfeer gemoedelijk. Geen gehaast alle tijd om te genieten van een avondje uit.
José M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten ,het personeel was erg vriendelijk ,de tijd tussen de gerechten was soms wat lang maar we hebben een gezellige groep dus was dat voor ons niet zo erg ,misschien is dit bij ons wel extra gedaan aangezien andere tafels hun gerechten sneller kregen .het is er netjes en schoon ,kortom een aanrader om heen te gaan
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Fantastisch geweldig restaurant.
Heerlijk gegeten. Was lang geleden dat alles super was.
We willen zeker nog een terug komen. Zou er bijna voor heen en weer rijden.
Echt top!!
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig en lekker gegeten. We hadden een bon vd AH restaurant actie. Het 3 gangen keuze menu had genoeg keuze en heerlijke gerechten.
JaRo .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuke vriendelijke atente bediening, goed eten maar jammer van de warsteiner (dit is naar mijn smaak). Het lokaal is nou niet bepaald sfeervol te noemen maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de gezellige drukte.
H.leupen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
we hebben het leuk en gezellig gevonden, gezellig ingericht, goed eten.
we waren met m'n zus en zwager, erg vriendelijke bediening.
we gingen op de voordeel kaarten van AH, desondanks genoeg op de menukaart.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekkere mix grill gehad, mooi opgediend, maar wat wel een beetje tegen viel was de serveerster (een hele aardige meid!) die niet zo fris rook. Dit verminderde onze eetlust. Voor de rest een gezellige sfeer!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten! Leuke bediening:)
Het vlees was erg mals, de garnituren waren prima, de aardappels waren voldoende. De salade is vrij basic maar wel lekker!
Gerbenenmaaike .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Steakhouse Total Argentinië! Bediening vriendelijk en netjes. We kregen een lekker borreltje als afsluiter,top! We hebben een gezellige avondje gehad!!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Alles was echt uitstekend. Lekker zalm op bedje sla daarna lende biefstuk met chimi churi kruiden koude salade en frieten en als nagerecht dame blanch het heeft ons goed gesmaakt.personeel corect en vriendelijk.we hoefden niet lang te wachten op de gerechten
voor 3 gangen is 34 euro net iets te te veel voor wat je krijgt.
Tjitske L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed restaurant en lekker eten. We vonden het wel storend dat al het personeel met kauwgum in de mond rond liep, niet echt heel netjes.
Verder prima en nette service en goede gerechten.
Malou S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben een heel gezellige avond gehad, met heerlijk eten. We hadden kortingsbonnen van AH. Hiervoor hebben ze speciaal menukaartje. 4 voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. En t was HEERLIJK. de bediening was vriendelijk en gezellig. Kortom, een aanrader
Meine K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We hadden het menu van AH. De bediening was vriendelijk en netjes. Ons eten was redelijk snel met goede tussenpozen. Er was een ruime keuze, nl. 4 voor, hoofd en nagerechten.
Jordytermaat .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Super gegeten bij Royal Agentina. Super enthousiaste bediening. Hele leuke aankleding je kunt zien dat hier veel tijd in is gestoken. Ons zie je zeker nog een keer weer!
Hwaalbers .
Was echt super
Lekker...bediening heel goed
Maar die ah actie stelt niets veel voor
Ik denk dat we 10 euro korting harden
Na de echt prijs lijst hebben gekeken
Komen het daar op neer
Maar we komen zeker terug.....
Tazz-4u2 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten is goed maar ook weer niet heel bijzonder. Gewoon in orde. Voor € 34,= krijg je ook wel voldoende eten. Buiten zitten is een optie (ca. 3 tafels), maar verwacht geen gezellige drukke straat en de stoeltjes zijn niet gemaakt om heel lang op te blijven zitten helaas. De bediening is erg vriendelijk, maar kan wel een stukje professioneler. Verder is het eten netjes opgemaakt en voldoende gevarieerd. Al met al een leuke avond gehad.
Rutgerborgerink .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Goed eten, hoewel de prijzen wel aan de hoge kant zijn. De inrichting is nogal sober en simpel ingericht, dit kan beter.