Steakhouse Royal Argentina

Marktstraat 15A 7551 DR Hengelo Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Royal Argentina

Argentijnse sferen in Hengelo

Steaks van de lava-grill, lekkere visgerechten en fijne wijnen, dat zijn de Argentijnse hoogtepunten van een avond in Steakhouse Royal Argentina. Verstopt in Hengelo zit dit sfeervolle restaurant waar er altijd gestreefd wordt naar goede kwaliteit en service. Proef hier de gerechten die uit de echte Argentijnse keuken komen en bereid zijn tot perfectie!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Royal Argentina

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was perfect. Genoeg keuze en ontzettend vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Echt een aanrader
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima vlees, goede vlotte bediening en goede kwaliteit/prijs verhouding.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mooi restaurant, heel goed eten en goede service. Zeker een aanrader in Hengelo!
ArSan W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Echt super vriendelijke bediening tevens kwam de kok nog ff langs de tafels. Een voorbeeld voor vele restaurants! We hadden aangegeven datwe onze tweede huwelijksjaar vierden.... nou dat hebben we in positieve zin mogen ervaren. Super stukje vlees en een dikke pluim voor de serveerster ;-) Wij komen er zeker nogmaals....
C T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Attente gastvrouw die haar gasten een warm welkom bezorgt!
Goed bereid eten en goede portiegrootte. De huiswijn was superrr!
Jammer dat dit restaurant in een slordige straat is gevestigd. Royal Argentina zou niet misstaan op een A-locatie.
We hebben heerlijk gegeten.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuke eetgelegenheid, leuke bediening en lekker gegeten! Ben je in hengelo aan het shoppen dan is dit zeker een aanrader!
mariet151 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten! De bediening was geweldig en netjes! Een aanrader voor een gezellig dagje uit! Wij gaan er zeker weer naartoe.
Erwin en Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
onwijs vriendelijk personeel, de T-bone en entrecote waren perfect medium zoals besteld en de spareribs echt lekker gemarineerd (pittig en zoet).
al met al zeker een restaurant om vaker geen te gaan.
cajzegveld .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Ruime keus in de menukaart. Kwaliteit eten was prima. Bediening was erg vriendelijk en attent. Wel was het erg rustig op de avond dat wij er waren.
Ben .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hier al wel vaker gegeten. Het was weer heerlijk. Zeer vriendelijke bediening! De AH restaurantactie gebruikt, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Cherise H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het etentjes was erg geslaagd. Je krijgt ook flinke porties en als je het niet opkrijgt krijg je een doggyback mee! Top geregeld
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Steakhouse Royal Argentina! Het restaurant zit niet in de mooiste straat van de stad. De chefkok was er niet , en alle tafeltjes waren bezet (inclusief een grote groep), maar het personeel en het heerlijke eten maakten alles goed!
Leuke en vlotte bediening, ruime porties en voortreffelijk op smaak! Omdat het volgens de bediening allemaal minder gesmeerd liep als anders, kregen we een drankje aangeboden van het huis.
Wij komen zeker vanuit Rijssen nog een keer terug om te komen eten bij Royal Argentina
Wij raden dit restaurant zeker aan!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Goed restaurant verwacht je niet aan de buitenkant maar lekker eten, vriendelijk personeel. Een aanrader! Wijn komen zeker weer
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het menu in het kader van de AH aktie was zeer acceptabel. De inrichting zag er goed uit. De bediening was vriendelijk en attent
A. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima restaurant met heerlijk eten. Vriendelijk personeel met goede ontvangst. Goede verhouding kwaliteit - prijs.
Komen hier zeker nog eens terug.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hebben hier lekker gegeten en de bediening was goed, vriendelijk personeel.
IJp V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gewoon gezellig, eerlijk en direct, net als het eten. Aanrader
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Via de AH restaurant actie kwamen we hier terecht. Voor de AH actie was er een speciaal menu dat m.i. niets te maken had met de werkelijke gerechten van dit restaurant. Jammer want hierdoor hebben we geen goede indruk kunnen krijgen van de werkelijke gerechten (de mixed grill zou het redelijk doen in een balkan restaurant, geen spoortje Argentijns aan te bekennen). Binnen het menu was er keuze genoeg. De gerechten op zich waren prima te eten, maar relatief prijzig. De gevraagde €34 is voor 2x dit menu redelijk. Ik had dus zeker niet het gevoel een "gratis" 2de menu te krijgen.
Het personeel was erg vriendelijk, maar wel slordig. Zo eerst een verkeerde wijn, daarna een verkeerd gerecht. Ook met biertappen is men niet echt scheutig. Veel te veel schuim en dus te weinig bier voor je geld. De sfeer in het restaurant is rustig en gemoedelijk, de inrichting is niet bijzonder. Ben er nu 2x geweest met verschillende acties en ik hou er geen warm (Argentijns) gevoel aan over.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima gegeten met een prettige bediening. Prijs van het menu vind ik te hoog voor wat geboden wordt. 25% lager zou redelijker zijn.