Steakhouse Royal Argentina

Marktstraat 15A 7551 DR Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Royal Argentina

Argentijnse sferen in Hengelo

Steaks van de lava-grill, lekkere visgerechten en fijne wijnen, dat zijn de Argentijnse hoogtepunten van een avond in Steakhouse Royal Argentina. Verstopt in Hengelo zit dit sfeervolle restaurant waar er altijd gestreefd wordt naar goede kwaliteit en service. Proef hier de gerechten die uit de echte Argentijnse keuken komen en bereid zijn tot perfectie!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Royal Argentina

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
marleenvleggeert .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dijkoever .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
AH menu gaf voldoende keuze mogelijkheden uit relatief eenvoudige gerechten die goed waren bereid en netjes werden opgediend. Beperkte keuze uit wijnen van gemiddeld niveau. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Een kennismaking die goed kan leiden tot een a la carte bezoek. Benieuwd naar de kwaliteit van de echte Argentijnse vleesgerechten.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekkere gerechten, porties ruim voldoende groot voor behoorlijke eters. Bediening erg vriendelijk, attent en ondanks drukte toch goede doorlooptijden van de 3 gangen. Ambiance goed.
Inge C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH actie hier heerlijk gegeten! De biefstuk was super mals en lekker gekruid ook de varkenshaas smaakte erg goed! Incl salade en patat, de patat was ook lekker gekruid. Leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Aanrader!
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten, vlotte bediening, fijne stoelen, super biefstuk. We komen zeker nog eens terug.
Mooie muziek en gezellig druk.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor de eerste keer geweest. We hebben dit restaurant uitgezocht omdat ze meedoen met de ah actie. We zijn tevreden naar huis gegaan en komen misschien nog wel eens twrug.
Anouska K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Niet lang wachten op het eten. 3 gangen was meer als genoeg. Vol tevredenheid naar huis gegaan. De rekening was prima in verhouding. We gaan absoluut nog een keer.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben beide heerlijk gegeten. En zoals je bij een Argentijn verwacht krijg je goede stukken vlees!
De bediening is ook zo aardig en je voelt je echt ff thuis en een ander kookt voor jou.
jvelberg .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het was gezellig eerste kerstdag,een fijne bediening het eten was goed,zelfs de kinderen hadden alles opgegeten. Na uitgedineerd kregen we per stel een fles wijn en bonbons.
roland R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
nette ontvangst, eten erg goed en ondanks dat het erg druk was tijd voor je genomen zeker een aanrader prijs-kwaliteit erg goed
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ontvangst was erg vriendelijk, ook tijdens het eten. Vooraf een zalmsalade genomen (AH-menukaart). Deze kan ik thuis ook binnen 5.minuten maken. Smaakte wel, maar heel simpel. Vlees was heerlijk, lekker gekruid, geserveerd met dikke frieten en rauwkost. Ik had liever warme groente gezien ipv een beetje sla, komkommer en tomaat. Toetje was goed.
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben hier gegeten in het kader van de AH restaurantactie. Het betrof een drie gangen keuzemenu. We konden kiezen uit 4 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 4 nagerechten, voldoende keus dus. We kozen beiden voor de gerookte zalm op een bedje van ijsbergsla met een dressing van dillesaus als voorgerecht. Een smakelijk voorgerecht met heerlijke, zachte zalm en een zoet-zure dressing, lekker. Er werd bruin stokbrood bij geserveerd.
Als hoofdgerecht kozen we de lendenbiefstuk bereid in chimichurri, begeleid door een salade en frites. De biefstuk was lekker mals en rosé bereid. De salade wat simpel maar wel lekker. De frites waren lekker gekruid en goed heet. Prima. Als nagerecht hebben we gekozen voor koffie, we hadden meer dan genoeg gegeten! De bediening was zeer gastvrij en vriendelijk. Korte wachttijden (heel prettig). De inrichting van het restaurant was in de kleuren rood en zwart, mooi in balans en rustig met mooie decoratieve lampen en decoratie.
erem4849 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We waren er voor de AH actief. We konden ruim kiezen uit een speciale kaart. Een driegangenmenu kost 34 Euro.
Het eten was van een prima kwaliteit. Het voorgerecht van kip op sla en een yoghurtdressing was zelfs erg lekker.
We komen hier wel terug.
Atijss .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hadden gereserveerd voor 2 dec om 7 uur met een AH actie.
Eerst waren we er langs gelopen(ongeveer 1.5 uur daarvoor) en dachten dat het niet veel soeps zou zijn.
Er zat toen nog niemand binnen.
Toen we om 6:45 uur naar binnen gingen werden we goed ontvangen. Er waren toen al redelijk wat mensen binnen, en na een half uur waren bijna alle tafels bezet.
Het hele diner was goed. We hoefden niet lang te wachten. Vriendelijke bediening.
Al met al een geslaagde avond.
Ga zo door.
140958 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
met ah restaurant actie geweest goede menu, verse voorgerechten (salade met kip) ,malse hoofdgerechten ( ossenhaas) en lekkere na gerechten (churros met ijs) kortom heel erg lekker gegeten en zeer goede service en gezellige inrichting.
Sabine L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
In alle opzichten een aanrader! Lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening in een prettige omgeving. En dat alles voor een schappelijke prijs.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, biefstuk was echt medium!! Personeel was erg vriendelijk en erg behulpzaam!! Een aanrader om met vrienden en partner te gaan eten.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De service was perfect. Ze willen alles voor je doen. Het eten was heerlijk en de sfeer gemoedelijk. Geen gehaast alle tijd om te genieten van een avondje uit.
José M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten ,het personeel was erg vriendelijk ,de tijd tussen de gerechten was soms wat lang maar we hebben een gezellige groep dus was dat voor ons niet zo erg ,misschien is dit bij ons wel extra gedaan aangezien andere tafels hun gerechten sneller kregen .het is er netjes en schoon ,kortom een aanrader om heen te gaan
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Fantastisch geweldig restaurant.
Heerlijk gegeten. Was lang geleden dat alles super was.
We willen zeker nog een terug komen. Zou er bijna voor heen en weer rijden.
Echt top!!