Steakhouse Pampas

Waardzicht 6 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over restaurant Steakhouse Pampas

Gastvrij en ontzettend lekker

Geniet van heerlijke Argentijnse specialiteiten in dit gastvrije, knusse restaurant. Mals en sappig Argentijns vlees wordt tot perfecte gegrild op de houtskool grill. Wat een geweldige smaken! Liever vis of vegetarisch? Dat is geen enkel probleem hier. Op zaterdag is er vaak live muziek en wordt je avond bij Pampas een echte avond uit!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Pampas

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

svanderspek .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vlees was lekker maar was net ff te ver gebakken patatjes erbij waren heerlijk beetje weinig alleen.. verder dikke duim
Liefke.moret .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Duidelijk een omgebouwde chinees. Interieur is gedateerd, het eten minimaal en de service redelijk. Sommige personeelsleden waren niet te verstaan. Er was maar 1 rode huiswijn en de gerechten waren niet zoals aangegeven op de AH site.
Joslang .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Donderdagavond 7 uur, nog 4 andere mensen in het restaurant. Lauwe ontvangst en lauwe bediening. Men probeerde ons eerst een gewoon menu te geven hoewel met de AH actie en Iens was gereserveerd. We kozen voor de Carpaccio als voorgerecht en de vlees- en visgerechten als hoofdgerecht. Van de 2 vleessoorten was de biefstuk niet erg mals, de rib-eye was wel lekker mals. Verrassingsdessert was prima. Huiswijn, Merlot, was heerlijk. Wel prijzig: AH menu (keuze vlees of vis) €34.50, mineraalwater € 4.50, fles rode wijn € 25.50.
Eerdere keren was het gezelliger en lekkerder. Nodigt niet uit om snel weer eens te gaan.
ROELROOK .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
zeer slechte bediening zeer onvriendelijk bijna snauwen
geen menu kaart aanwezig omdat volgens de eigenaar een spaaractie was
gerechten werden binnensmond opgenoemd
werd niet gevraagd hoe het vlees (medium of iets anders) gegrild moest worden
tijd tussen de gangen zeer lang (men wil graag opdringerig drank verkopen)
geen aanrader voor de a-h actie
ze willen graag meedoen met de a-h actie maar als het moeite kost liever niet
als mensen geinteresseerd zijn
advies puntje zoek even verder
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten met ah actie.
Vlees en groente heerlijk mals en ruime porties.
Compliment vd kruidenboter en verse patat.
H.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een gezellige avond, met goed eten,een goede wijn en in een rustige omgeving. Uitstekend voorgerecht. Het hoofdgerecht,mix van biefstuk en tournedo, heerlijk mals en precies goed gegrild.Ruime salade en bijzonder goede friet.Nagerecht een heerlijk ijstrio. Bediening rustig en vriendelijk,zacht muziekje op de achtergrond,een heel geslaagde avond.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het eten was gewoon goed, maar niet heel verrassend. Hoofdgerecht werd geserveerd met zowel warme als koude groenten, dat is prettig. De bediening viel op, heel attent en zeer snel! Was een leuke sfeervolle avond.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellige avond met vrienden met de ahrestaurantactie. Goed menu. Toetje was super. Jammer dat het Argentijnse bier niet koud stond
Helmy V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heel goed gegeten komen zeker binenkort terug
Nienke_93 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij zijn hier geweest met de AHactie. De service was goed, het was best druk voor maar 2 personen in de bediening. Wij vinden het niet erg om even op ons eten te hoeven wachten. Maar we hadden pas net besteld en toen stond de carpaccio op tafel. Deze smaakte erg goed. Hierna moesten wij erg lang op ons hoofdgerecht wachten. Het hoofdgerecht bestond uit een biefstuk en een stuk rib-eye. Hoewel ik deze rare had besteld was deze erg taai. Kortom de service was goed en het eten was redelijk, we vonden het jammer van ons hoofdgerecht.
Hjvdm .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We zijn wezen eten met de AH bon en dit is ons goed bevallen. Het kleine foutje werd direct op een vriendelijke manier opgelost. Ook leuk dat de kok nog even langs kwam.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gezellig restaurant, is voor ons niet onbekend , komen er graag omdat het eten er zoooo lekker is. Persoonlijk vind ik de tapas hapjes erg smakelijk, eigenlijk vind ik alles lekker.
Mams7 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, gebruik gemaakt van de AH 2e gratis bon.
Min puntje was dat onze reservering niet in de agenda stond, maar we hadden vroeg afgesproken, dus gelukkig geen probleem.
Aardige bediening, voldoende eten!
Kroesuway100 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Wij hadden gekozen voor de carpacio als voorgerecht en vlees als hoofdgerecht. Het toetje van de chef was zeer royaal
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hebben hier gegeten voor de AH 2e menu gratis aktie. Vooraf carpaccio, was prima. Hoofd stukje ossenhaas en entrecote, ook niks mis mee. Inrichting is oudbollig, beetje of je bij de Chinees zit. Bediening is vrolijk en snel. Prima avond gehad.
Edonnic .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Service is goed ,en het eten wat er geserveerd is ook ,alleen door de ah actie geen keus uit de kaart ,voorgerecht 3 keuzes ,hoofdgerecht vlees of vis en dessert geen keus.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten hier , carpaccio vooraf met rucola en dressing
Gegrild mals vlees , verse groente broccoli , boontjes ,bloemkool en salade ,huisgemaakte frites en een uitgebreid dessert met ijs en vers fruit .
vriendelijk ,attent personeel. kortom een aanrader
N4nobel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben heerlijk en goed gegeten. als voorgerecht hadden we carpaccio ik vond er voor het lekker teveel rucola sla op liggen waardoor de smaak van de carpaccio weg viel. ik zou zeggen doet er iets minder sla op. Dan is de combinatie carpaccio en sla in een betere verhouding . Het hoofd gerecht hadden we zalm en rib eye. Dit was heerlijk en ruim voldoende ook de patat was heerlijk en alles was goed warm. Tot slot hadden we verrassing dessert dit was ook lekker en ruim voldoende. Ook de bediening was gastvrij en vriendelijk. Al met al een restaurant om nog een keer terug te komen.
Claudia010 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Relaxeste sfeer! Eindelijk een restaurant met een goed kindermenu geen frikadellen enzo maar een lekkere biefstuk, kipfilet ...het eten was echt goed! Zeker een aanrader.
Corina_usa .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Helemaal prima ! Lekker gegeten, vooral de entrecote was erg lekker, de patat en groenten zelfs perfect. Sfeer gemoedelijk. Carpaccio had met wat minder rucola gemogen en iets meer smaak.