Steakhouse Pampas

Waardzicht 6 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Steakhouse Pampas

Gastvrij en ontzettend lekker

Geniet van heerlijke Argentijnse specialiteiten in dit gastvrije, knusse restaurant. Mals en sappig Argentijns vlees wordt tot perfecte gegrild op de houtskool grill. Wat een geweldige smaken! Liever vis of vegetarisch? Dat is geen enkel probleem hier. Op zaterdag is er vaak live muziek en wordt je avond bij Pampas een echte avond uit!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Pampas

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

• Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Pampas

rob O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
we werden vriendelijk ontvangen en verder heel netjes behandeld
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Al 2x geweest en beide keren heerlijk gegeten.
Johannnes V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We waren die woensdagavond de enige klant en ook gezien de enigszins gedateerde inrichting hadden we er bij binnenkomst niet erg veel vertrouwen in. De bediening was echter erg vriendelijk. De gerechten waren ook prima in orde. Zeer veel keus in vlees. De porties waren royaal en het vlees was erg mals. Geserveerd met groentes en een bakje frites. Beperkte keus in desserts die bovendien vrij standaard zijn. Wellicht minder geschikt voor mensen die van culinaire hoogstandjes houden maar zeer geschikt voor iedereen die een gewoon bord lekker eten geserveerd wil hebben. De actie gaf ons 50% korting op de rekening. Dat was erg veel gezien de toch al redelijk geprijsde kaart.
J Goudriaan G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Men heeft er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken!!!!!
maarten H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
was te stil bediening wel goed maar te lange wachttijden tussen de gangen zou er wel weer naar toe gaan
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Was een goede ervaring! Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Boudewijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijke bediening en goed en voldoende eten.
De Argentijnse goulashsoep was heet en rijk gevuld met vlees maar had voor mij wat meer smaak gemogen.
De steaks waren prima en het bedje van warme groente was zeer goed
Ook de frietjes waren heerlijk bereid.
Wat ik zelf miste op de kaart waren warme sausen of b.v. gebakken uien of champignons voor bij het vlees.
Ik heb hier echter ook niet naar gevraagd.
Het ijsdesert toe was ook zeer goed met super kwaliteit roomijs.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Mooie zaak.goede ontvangst luisteren goed naar de eventuelen wensen die je mocht hebben.
Heerlijk eten zeker een aanrader ga zeker nog een keer terug.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima gegeten. Vriendelijke bediening.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voor het eerst naar dit restaurant en dus vol verwachting met 5 personen (2 volw + 3 kind). Het stokbrood vooraf was hard en leek oud. Daarna als voorgerecht carpaccio met een heel aparte smaak en niet lekker. Nog nooit zo'n carpaccio gehad. Als hoofdgerecht hadden volwassen de Beef de L'homo (ossenhaas). Dit stuk vlees zat vol met vet en kon daarom nauwelijks het predicaat ossenhaas dragen. Daarnaast had het vlees een heel vreemde geur en was ook niet lekker. Kinderen hadden kip en vonden het vlees veel te zoet. Bij het bestellen hadden we een extra bord gevraagd, wat nooit kwam en het extra glas bestelde wijn hebben we ook nooit gezien. Het restaurant was voor een zaterdagavond extreem leeg. Al me al een zeer teleurstellend bezoek. We verlieten de zaak en spraken oprecht de hoop uit dat we niet ziek zouden gaan worden van het eten. Niet voor herhaling vatbaar.
marjaat .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
we hebben zondag 29 oktober voor het eerst bij “ pampas” gegeten.
even hadden we het idee, dat er weinig tempo in de bediening zat. maar bij nader inzien bleek het mee te vallen.
een rustgevend geheel, juiste aandacht van de ober en een serveerster, eten prima, en last but not least:
we hadden duidelijk een ZEER rode biefstuk besteld, op ons bord kwam een meer doorgegaarde .....
no problem: binnen een tiental minuten kregen we een nieuw “rare” stukje vlees geserveerd.
goede ervaring, we komen hier zeker terug.
Janny F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Jammer dat je niet kon kiezen met de bon van A.H. Voor de rest was het prima.
Snelle en gezellige bediening. Voor mensen met een rollator wat moeilijk om weg te gaan door de zware deur.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
we dachten Krimpen a d IJssel ach laten we het proberen.in 1 woord grandioos .zeer vriendelijke ober ,perfekt eten en flinke porties . echt heel goed eten
Jes S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ook was het lekker rustig. Ondanks dat wel een tijdje zitten wachten op de gerechten. Voor herhaling vatbaar
Marja F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was erg lekker en ruim voldoende. De entourage is oubollig. We waren met 8 personen in de hele zaak maar werden niet snel geholpen. Er was 1 persoon die bediende.
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Dineren bij Pampas was gewoon TOP: het eten erg smakelijk en ruim voldoende. De sfeer en de bediening was ook prima. Dus kortom genieten. Wij waren er met de AH kaarten aktie.
P.A. S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Dit was de derde keer dat ik daar geweest ben,nu met vrienden.
De ontvangst was goed en de bediening ook.
Het eten was voortreffelijk tegenover de vorige keer
Alleen vind ik het wel jammer dat je geen keuze mag maken van de kaart.
Daar mijn vriendin liever vis at,was er alleen maar de zalm en dat lust ze niet,dus wat dan.
Mijn vriend vroeg of er soms een andere mogelijkheid was .
Uiteindelijk kreeg ze toch een ander stukje vis.
Dus het is misschien toch een idee om met de zegels van albert Hein toch de kaart te laten kijken.
Verder was het heel smakelijk
karin P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben goed gegeten jammer dat de keus beperkt is, Je kunt kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten nagerecht kun je niet kiezen. de gerechten zijn simpel maar wel vers. Prijs kwaliteit,.. als je dit krijgt voor de volle pond is het duur betaald.
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Waren hier voor de 2e keer, vorige keer heerlijk vegetarisch gegeten nu alleen een heel simpele salade vooraf en het hoofdgerecht niet eens vegetarisch te krijgen,dat viel mij erg tegen. Ook het nagerecht was niet wat er op de kaart vermeld staat. Waarschijnlijk een nieuwe eigenaar?
Verder was het geserveerde prima
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Na vele goede recensies op 16 augustus met een AH bon naar Steakhouse Pampas geweest.
Normaal kijken we alleen naar de recensies van mensen die al meer dan 10 stuks hebben geplaatst.
Helaas. We hadden 18:30 uur gereserveerd. Komen binnen in een totaal leeg restaurant waar zo'n 80 mensen in kunnen. Dat was voor ons al vreemd, ook al is het op een woensdagavond.
Er stond een Chinese dame achter de bar, die wat verward naar ons over kwam toen we aan gaven gereserveerd te hebben en of dit Pampas was, daar buiten dit niet geheel duidelijk is.
We werden door haar naar een tafel helemaal achter in de zaal begeleid.
Voor we eenmaal zaten werd al gevraagd wat we iets wilde drinken. We bestelde een cola zero en een rode wijn. En weg was de dame.
De drank werd snel gebracht. De cola werd in een wijnglas geschonken. Is dit gemakzucht of onwetendheid?
Nadat deze Chinese dame de drank neer had gezet, werd gevraagd wat we als voorgerecht wilde eten. Vreemd, want we hadden nog geen menukaart ontvangen.
Er werd wat een keuze van Carpaccio of Chorizos aangegeven. Ze was volgens ons niet kundig in haar vak en kwam over alsof ze niet precies wist wat er nu geserveerd werd en wat een gerecht in hield. Toen we vroegen wat Chorizos was, gaf ze aan dat zijn een soort worstjes. Wat is een soort worstjes? Rookworst, Cervelaatworst? Jammer dat deze dame niet weet wat ze serveert.
Direct ook de vraag voor het hoofdgerecht: wilt u vis of vlees? Wat voor vis is er en wat voor vlees? Beetje meer uitleg is hier wel op zijn plek. Had ineens het gevoel dat ik bij de afhaalchinees stond te wachten op de bestelling en dat men roept; nummer 157 klaar!

De toon was nu al gezet en we moeten nog beginnen. Als enige in een restaurant, zware opera zangeres als achtergrond muziek en een man in de keuken die af en toe schreeuwde vanuit de keuken naar deze dame.
We kozen voor vlees. Kort werd gevraagd entrecote of Rib-eye.
We hebben 1 Entrecote en 1 Rib-eye genomen. Alles werd op een klein kladblokje geschreven en weg was ze weer.
Er werd een mandje met 5 stukjes stokbrood neer gezet (ieder 2,5) de korst was zacht, deze zouden vooraf even in de over gezet kunnen worden zodat je een knapperige korst zo hebben. En twee bakje waarvan 1 met 11 olijven en 1 met kruidenboter.
De Carpaccio werd uitgeserveerd. Het leek een hele berg, maar zowel onder de Carpaccio als er bovenop lag veel eikenblad sla en te veel strooi kaas met enkele plakjes kaas. Hierdoor overheerste dit de heerlijke Carpaccio.

Het vlees bij het hoofdgerecht zou rer gebakken worden, helaas was dit midium. Het vlees was mals. Bij de Rib-eye had de kok flink met peper gestrooid wat jammer is. De klant bepaald zelf of deze extra peper gebruikt. De patat was slap, donker en dubbel gezouten en de hoeveelheid voor één persoon. Dit is doorgegeven aan de Chinese dame.
Zelfs het stronkje bloemkool en broccoli was erg zout. De paar worteltjes waren heerlijk. Het bakje met sla was ook echt alleen maar sla met wat olie en twee stukjes tomaat. Alsof ook dit niet te veel werk mocht zijn.

Het toetje bestond uit twee kleine balletjes ijs, een stuk chocola voor decoratie en een toef slagroom. Het bord was verder opgevuld met aardbeien saus en wat heerlijke vruchten (helaas uit blik).

Terwijl wij rond 20:00 uur aan het ijs begonnen, kwam er nog een dame en heer binnen. Deze hebben zeker 4 minuten staan wachten. Toen heeft de dame maar richting keuken hallo geroepen, zodat de Chinese dame uit de keuken kwam om hen te helpen.
Ook bij hen werd de zelfde riedel gedaan met dit verschil dat de Rib-eye ineens benoemd werd met Biefstuk. Terwijl het toch echt Rib-eye moet zijn. We hebben niet eens meer koffie genomen en weten dus ook niet wat deze mensen vonden van hun biefstuk, want daar zit nog al een verschil in.

Jammer van de verwachte gezellige avond. Maar dit was de eerst en ook de laatste keer dat we bij Pampas zijn geweest. Het AH menu heeft totaal niets met een Argentijns restaurant te maken als je op hun eigen menu kaart kijkt. De prijs is vergeleken met andere restaurants die wij bezoeken te hoog in verhouding met wat je krijgt.