Steakhouse Pampas

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Pampas

Gastvrij en ontzettend lekker

Geniet van heerlijke Argentijnse specialiteiten in dit gastvrije, knusse restaurant. Mals en sappig Argentijns vlees wordt tot perfecte gegrild op de houtskool grill. Wat een geweldige smaken! Liever vis of vegetarisch? Dat is geen enkel probleem hier. Op zaterdag is er vaak live muziek en wordt je avond bij Pampas een echte avond uit!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Pampas

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

• Pin , Visa
  • Bar
7,2

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Pampas

Leni V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Biefstuk lomo was erg taai en niet te eten. Kregen wel excuus en vermindering op de rekening

Bediening was vriendelijk en goed
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Primera actie. Vriendelijke ontvangst en bediening.
Vooraf brood met kruidendokter. Voorgerecht carpaccio respectievelijk borrelhapjes, bestaande uit een pittig worstje en kippenvleugeltjes. Smakelijk en royale porties. Hoofdgerecht zalm, respectievelijk vleesschotel met ribeye en biefstuk. Naast gegrilde groenten ook salade en frites. Nagerecht, ijs met slagroom.
Als dit aanbiedingsmenu maatgevend is voor het gehele aanbod, dan kunt u hier goed eten voor een bescheiden prijs. Zeker met wat grotere gezelschappen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Super lekker gegeten,echt een aanrader ????
Wij gaan hier zeker vaker heen!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben weer heerlijk gegeten in dit grill restaurant. Vooral de tapas als voorgerecht is een echt aanrader!
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij eten hier vaker lekker eten goede service en voor een goede prijs. Niet twijfelen gewoon doen en laat je verrassen.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij hebben hier de afgelopen maand 2x uitgebereid gegeten. beide keren was het heerlijk.
fantastisch eten, ongedwonden sfeer rustige zitplekken.
Dus heerlijk relaxed ons zie je hier vaker. complimenten aan de bediening en de chef ????
NI V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De rekking klopte niet. En alles duurde heel lang. We mochten niet kiezen van de kaart.
Cornelia K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij zijn voor de zoveelste keer hier wezen eten. En zoals altijd was het eten lekker en voldoende en de bediening vriendelijk, niet opdringerig en snel.
Wij komen NOOIT met een van de acties. Je weet als gast van tevoren, tenminste als je een beetje meedenkt, dat een restaurant niet de topkwaliteit vlees aan kan bieden, als maar een persoon betaald. Dus ga zonder actie, betaal wat meer, maar krijg dan ook waar en kwaliteit voor je geld. Al die slechte recensies hier, komen van mensen die denken, dat ze voor een prikkie topkwaliteit krijgen. Dat is niet zo!
Het eten begint met wat vers brood met kruidenboter en olijven van het huis.
Wij hadden vooraf de Garnalen. Heerlijk in knoflookolie gebakken.
Manlief had verschillende soorten vlees als hoofdgerecht en ik de surf en turf. Alles was op de punt gebakken, net zo als wij het wilden hebben.
Helaas was er geen ruimte meer voor een toetje over, dus genoten wij van een lekkere kop koffie....
Theodor A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was erg rustig (waren de enigste) en mede door de defecte deur heel erg koud binnen (we zaten halverwege zelfs echt op de tocht). Het ontvangst was wel vriendelijk en hartelijk. Daarentegen wist de serveerster/gastvrouw erg weinig van de menukaart en was er geen drankenkaart. Ook staat er op de menukaart en op de website aangegeven dat stukken vlees ook in grotere porties kunnen worden besteld, maar daar zijn dan weer geen prijzen van. Dit zijn voor ons geen redenen om weg te blijven, maar het geeft geen duidelijk beeld van wat het dan gaat kosten.
Vooraf kregen we een mandje met heerlijk brood, uitmuntende kruidenboter en een schaaltje heerlijke olijven. Dit was echt heel erg goed, en service van het huis (je kreeg het ongevraagd en niet achteraf ineens gepresenteerd op de rekening).
Het vlees daarentegen viel wel een beetje tegen. Het was wel redelijk goed klaar gemaakt, maar niet uitmuntend. Ook was het, mede door de lage temperaturen in het restaurant snel koud. We hadden samen mixed grill besteld, maar hiervoor waren de stukken vlees doormidden gesneden. De kipfilet was zelfs eerst gebakken en toen pas doormidden gesneden. Dat geeft een slordige indruk. Tevens krijg je ook erg weinig aan bijgerechten voor je geld (een klein portie friet en schaaltje salade), waardoor we zijn uitgeweken naar een ander restaurant om daar verder te eten. Overigens zijn de bijgerechten en de groente wel weer erg lekker. Als opmerking bij het vlees wil ik nog makend dat ik begrijp dat vlees duur is, maar als je dan als serveerster net doet of het vlees wat je op je bord hebt liggen een duurdere variant is dan het daadwerkelijk is, sla je wat mij betreft de plank wel mis. En als je, nadat we nadrukkelijk vroegen wat het was, het vervolgens zegt aan de kok na te vragen, maar pas weer tevoorschijn komt als ik om de rekening vraag, geeft dat voor mij geen goede indruk. Als laatste punt stonk de urinoir op het herentoilet heel erg. Alles bij elkaar voor ons geen reden meer om terug te keren. Uiteraard moet een ieder het zelf weten, maar wij hebben geen goed indruk hieraan overgehouden.
Bonnie K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Service was prima, snel geholpen en snel gegeten.
De groente waren geroerbakt en het vlees van de bbq, helaas droop de olie ervanaf.
We hebben de hele avond, nacht en de volgende dag kunnen genieten van de knoflook van het eten (wij hadden daar weinig last van, de mensen om ons heen helaas wel).
Wel beide last van onze maag gehad door de hoeveelheid olie die er gebruikt was.
Corné N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hadden een vriendelijk ontvangst en ze hadden voor ons, zoals gevraagd, een gezellig bankje gereserveerd gehouden. We lieten ons verrassen door de chef en kregen een divers voorgerecht en hoofdgerecht. De kwaliteit van het vlees was minder dan ik gewend was. Vet en zeen waren rijkelijk aanwezig. De 20% korting van Iens was niet standaard van de bon afgehaald, hier moesten we om vragen. Daarna ontstond er nog onduidelijkheid achter de bar tussen twee personeelsleden waarom die korting er vanaf was gegaan. Heb hier betere avonden meegemaakt.
ebv .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het eten was prima. Lekker vlees. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed en ruim voldoende. De nagerechten zijn eenvoudig. Ik bestelde het Grand Dessert; dan verwacht je niet dat je gewoon 3 bollen ijs met slagroom en fruit krijgt. Bediening was vriendelijk en goed.
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
lang wachten op eten. leek alsof anderen die later binnen kwamen eerder eten kregen
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
moesten 1 uur en 10 minuten wachten op het voorgerecht, gamba's en zalm op toast.
daarna weer 40 minuten op het hoofdgerecht. een tafel van 6 personen die later binnen kwamen aten eerder.
biefstuk spies was lekker en redelijk mals. ribeye a 400mg was hard aan de buitenkant van binnen niet medium maar bloederig en veel zeentjes.
bediening wel vriendelijk
Wij gaan niet meer.
A. G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Weer heerlijk fegeten. Zeker een aanrader.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima gegeten en flexibel voor mijn kleinkind. Enig minpuntje was dat ik een dubbele expresso had besteld. En er caffeine vrije 1 expresso werd geserveerd. Slap bakkie dus. We hebben het maar zo gelaten. Zeker voor herhaling vatbaar... alleen betere koffie graag.
Plonie R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten en dubbel genoten van de extra verrassingen!
rob O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
we werden vriendelijk ontvangen en verder heel netjes behandeld
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Al 2x geweest en beide keren heerlijk gegeten.