Steakhouse Pampas

Waardzicht 6 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Pampas

Gastvrij en ontzettend lekker

Geniet van heerlijke Argentijnse specialiteiten in dit gastvrije, knusse restaurant. Mals en sappig Argentijns vlees wordt tot perfecte gegrild op de houtskool grill. Wat een geweldige smaken! Liever vis of vegetarisch? Dat is geen enkel probleem hier. Op zaterdag is er vaak live muziek en wordt je avond bij Pampas een echte avond uit!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Pampas

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

• Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Pampas

Greet M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
we dachten Krimpen a d IJssel ach laten we het proberen.in 1 woord grandioos .zeer vriendelijke ober ,perfekt eten en flinke porties . echt heel goed eten
Jes S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ook was het lekker rustig. Ondanks dat wel een tijdje zitten wachten op de gerechten. Voor herhaling vatbaar
Marja F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was erg lekker en ruim voldoende. De entourage is oubollig. We waren met 8 personen in de hele zaak maar werden niet snel geholpen. Er was 1 persoon die bediende.
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Dineren bij Pampas was gewoon TOP: het eten erg smakelijk en ruim voldoende. De sfeer en de bediening was ook prima. Dus kortom genieten. Wij waren er met de AH kaarten aktie.
P.A. S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Dit was de derde keer dat ik daar geweest ben,nu met vrienden.
De ontvangst was goed en de bediening ook.
Het eten was voortreffelijk tegenover de vorige keer
Alleen vind ik het wel jammer dat je geen keuze mag maken van de kaart.
Daar mijn vriendin liever vis at,was er alleen maar de zalm en dat lust ze niet,dus wat dan.
Mijn vriend vroeg of er soms een andere mogelijkheid was .
Uiteindelijk kreeg ze toch een ander stukje vis.
Dus het is misschien toch een idee om met de zegels van albert Hein toch de kaart te laten kijken.
Verder was het heel smakelijk
karinpaas .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben goed gegeten jammer dat de keus beperkt is, Je kunt kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten nagerecht kun je niet kiezen. de gerechten zijn simpel maar wel vers. Prijs kwaliteit,.. als je dit krijgt voor de volle pond is het duur betaald.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Waren hier voor de 2e keer, vorige keer heerlijk vegetarisch gegeten nu alleen een heel simpele salade vooraf en het hoofdgerecht niet eens vegetarisch te krijgen,dat viel mij erg tegen. Ook het nagerecht was niet wat er op de kaart vermeld staat. Waarschijnlijk een nieuwe eigenaar?
Verder was het geserveerde prima
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Na vele goede recensies op 16 augustus met een AH bon naar Steakhouse Pampas geweest.
Normaal kijken we alleen naar de recensies van mensen die al meer dan 10 stuks hebben geplaatst.
Helaas. We hadden 18:30 uur gereserveerd. Komen binnen in een totaal leeg restaurant waar zo'n 80 mensen in kunnen. Dat was voor ons al vreemd, ook al is het op een woensdagavond.
Er stond een Chinese dame achter de bar, die wat verward naar ons over kwam toen we aan gaven gereserveerd te hebben en of dit Pampas was, daar buiten dit niet geheel duidelijk is.
We werden door haar naar een tafel helemaal achter in de zaal begeleid.
Voor we eenmaal zaten werd al gevraagd wat we iets wilde drinken. We bestelde een cola zero en een rode wijn. En weg was de dame.
De drank werd snel gebracht. De cola werd in een wijnglas geschonken. Is dit gemakzucht of onwetendheid?
Nadat deze Chinese dame de drank neer had gezet, werd gevraagd wat we als voorgerecht wilde eten. Vreemd, want we hadden nog geen menukaart ontvangen.
Er werd wat een keuze van Carpaccio of Chorizos aangegeven. Ze was volgens ons niet kundig in haar vak en kwam over alsof ze niet precies wist wat er nu geserveerd werd en wat een gerecht in hield. Toen we vroegen wat Chorizos was, gaf ze aan dat zijn een soort worstjes. Wat is een soort worstjes? Rookworst, Cervelaatworst? Jammer dat deze dame niet weet wat ze serveert.
Direct ook de vraag voor het hoofdgerecht: wilt u vis of vlees? Wat voor vis is er en wat voor vlees? Beetje meer uitleg is hier wel op zijn plek. Had ineens het gevoel dat ik bij de afhaalchinees stond te wachten op de bestelling en dat men roept; nummer 157 klaar!

De toon was nu al gezet en we moeten nog beginnen. Als enige in een restaurant, zware opera zangeres als achtergrond muziek en een man in de keuken die af en toe schreeuwde vanuit de keuken naar deze dame.
We kozen voor vlees. Kort werd gevraagd entrecote of Rib-eye.
We hebben 1 Entrecote en 1 Rib-eye genomen. Alles werd op een klein kladblokje geschreven en weg was ze weer.
Er werd een mandje met 5 stukjes stokbrood neer gezet (ieder 2,5) de korst was zacht, deze zouden vooraf even in de over gezet kunnen worden zodat je een knapperige korst zo hebben. En twee bakje waarvan 1 met 11 olijven en 1 met kruidenboter.
De Carpaccio werd uitgeserveerd. Het leek een hele berg, maar zowel onder de Carpaccio als er bovenop lag veel eikenblad sla en te veel strooi kaas met enkele plakjes kaas. Hierdoor overheerste dit de heerlijke Carpaccio.

Het vlees bij het hoofdgerecht zou rer gebakken worden, helaas was dit midium. Het vlees was mals. Bij de Rib-eye had de kok flink met peper gestrooid wat jammer is. De klant bepaald zelf of deze extra peper gebruikt. De patat was slap, donker en dubbel gezouten en de hoeveelheid voor één persoon. Dit is doorgegeven aan de Chinese dame.
Zelfs het stronkje bloemkool en broccoli was erg zout. De paar worteltjes waren heerlijk. Het bakje met sla was ook echt alleen maar sla met wat olie en twee stukjes tomaat. Alsof ook dit niet te veel werk mocht zijn.

Het toetje bestond uit twee kleine balletjes ijs, een stuk chocola voor decoratie en een toef slagroom. Het bord was verder opgevuld met aardbeien saus en wat heerlijke vruchten (helaas uit blik).

Terwijl wij rond 20:00 uur aan het ijs begonnen, kwam er nog een dame en heer binnen. Deze hebben zeker 4 minuten staan wachten. Toen heeft de dame maar richting keuken hallo geroepen, zodat de Chinese dame uit de keuken kwam om hen te helpen.
Ook bij hen werd de zelfde riedel gedaan met dit verschil dat de Rib-eye ineens benoemd werd met Biefstuk. Terwijl het toch echt Rib-eye moet zijn. We hebben niet eens meer koffie genomen en weten dus ook niet wat deze mensen vonden van hun biefstuk, want daar zit nog al een verschil in.

Jammer van de verwachte gezellige avond. Maar dit was de eerst en ook de laatste keer dat we bij Pampas zijn geweest. Het AH menu heeft totaal niets met een Argentijns restaurant te maken als je op hun eigen menu kaart kijkt. De prijs is vergeleken met andere restaurants die wij bezoeken te hoog in verhouding met wat je krijgt.
P.A. S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goede ontvangst en goed eten maar de maaltijd liet wel wat lang op zich wachten en het was niet zoals we verwachten in vergelijking met de vorige keer.
Ook mochten we niet kiezen van de kaart
Smaakpapillen007 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
ondanks magere bezetting van de zaal (3 tafels) moest 45 min gewacht worden voordat het voorgerecht werd opgediend. De capaccio zag er in de eerste instantie zeer goed uit, na de salade aan de kant geschoven te hebben, was de donker kleur (dus niet zoals het hoort) van het vlees zichtbaar. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit vlees (biefstuk of riy-eye) en vis (zalm). Als groot rib-eye fan heb ik uiteraard voor dit stuk vlees gekozen en medium gegrild. Toen het hoofdgerecht opgediend werd, bestaande uit 2 stukken vlees, zag ik al meteen dat het geen rib-eye was. Bij navraag uit de keuken werd mij verteld dat het een stuk biefstuk en rib-eye was. Nu kan je me veel wijsmaken, maar 2 verschillende soorten vlees dat exact hetzelfde uitzag, Had dan vooraf niet de keuze gegeven, maar gezegd dat biefstuk op het menu stond. Bij het aansnijden van het vlees is ook gebleken dat dit helemaal wit was, dus verre van medium. Kortom, ondanks het voordeel van de ah-actie en de gunstige prijs van het eten, ben ik niet positief gestemd over dit restaurant.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Volgens ons veranderd van eigenaar en de service was heel goed. Vriendelijke gastheer en heel gastvrij. Eten was top! We gaan er zeker nog een keer eten.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was gewoon heerlijk , genoeg eten je gaat niet met een lege maag weg.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het was voor ons de eerste keer hier. ,van buitenuit dachten we ,dit is niks. ,maar eenmaal binnen erg sfeervol en gezellig. Leuke inrichting en fijne bediening. Het eten as super goed en zeer smaakvol
Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan daar
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer net reastaurant. Prima eten (8+), maar had toch nog wel een tikkeltje beter verwacht voor een steakhouse. saus en balans met smaak kan iets beter, kwaliteit van het vlees is prima in orde.
mariekeboomstra .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geweldig ontvangst van de gastheer. We kwamen hier met kaart van AH restaurantactie.
Kregen heerlijk menu aangeboden.
Alles was uitmuntend goed.
Wij komen zeker terug.
Hebben heerlijk genoten en de muziek was ook prima
Carlos P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was uitsteken lekker!!!
Wij gaan zeker nog en paar keer da eten!!!!
De service was top de keuken schoon en open
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Niet een heen bijzonder restaurant, entree van het restaurant nodigt niet echt uit om maar binnen te gaan. Bediening was erg aardig maar het eten kan beter. Alleen het vlees kon mijn positieve waardering krijgen. Uien in de uiensoep waren hard en niet gaar en de groente bij de Argentijnse steak was nog rauw.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten met ah-actie bij Steakhouse Pampas. Heel erg vriendelijk ontvangen, en snel naar onze tafel. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert van ijs was super ! Bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. We gaan zeker terug hier naar toe !
yvetbosch .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de restaurantactie van AH hier gegeten! Echt een aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug om de "normale" kaart te proberen!
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de AH actie gegeten, vriendelijk ontvangen , ook al was ons gereserveerde tafeltje al bezet. Het werd netjes opgelost. De menu's waren niet al te uitgebreid maar genoeg om te kiezen. Het was heerlijk, de entrecote had iets minder vet gemogen, maar ach, kleinigheidje en persoonlijke smaak.