Steakhouse Pampas

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Pampas

Gastvrij en ontzettend lekker

Geniet van heerlijke Argentijnse specialiteiten in dit gastvrije, knusse restaurant. Mals en sappig Argentijns vlees wordt tot perfecte gegrild op de houtskool grill. Wat een geweldige smaken! Liever vis of vegetarisch? Dat is geen enkel probleem hier. Op zaterdag is er vaak live muziek en wordt je avond bij Pampas een echte avond uit!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Pampas

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

• Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Pampas

A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
moesten 1 uur en 10 minuten wachten op het voorgerecht, gamba's en zalm op toast.
daarna weer 40 minuten op het hoofdgerecht. een tafel van 6 personen die later binnen kwamen aten eerder.
biefstuk spies was lekker en redelijk mals. ribeye a 400mg was hard aan de buitenkant van binnen niet medium maar bloederig en veel zeentjes.
bediening wel vriendelijk
Wij gaan niet meer.
A. G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Weer heerlijk fegeten. Zeker een aanrader.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima gegeten en flexibel voor mijn kleinkind. Enig minpuntje was dat ik een dubbele expresso had besteld. En er caffeine vrije 1 expresso werd geserveerd. Slap bakkie dus. We hebben het maar zo gelaten. Zeker voor herhaling vatbaar... alleen betere koffie graag.
Plonie R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten en dubbel genoten van de extra verrassingen!
rob O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
we werden vriendelijk ontvangen en verder heel netjes behandeld
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Al 2x geweest en beide keren heerlijk gegeten.
Johannnes V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We waren die woensdagavond de enige klant en ook gezien de enigszins gedateerde inrichting hadden we er bij binnenkomst niet erg veel vertrouwen in. De bediening was echter erg vriendelijk. De gerechten waren ook prima in orde. Zeer veel keus in vlees. De porties waren royaal en het vlees was erg mals. Geserveerd met groentes en een bakje frites. Beperkte keus in desserts die bovendien vrij standaard zijn. Wellicht minder geschikt voor mensen die van culinaire hoogstandjes houden maar zeer geschikt voor iedereen die een gewoon bord lekker eten geserveerd wil hebben. De actie gaf ons 50% korting op de rekening. Dat was erg veel gezien de toch al redelijk geprijsde kaart.
J Goudriaan G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Men heeft er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken!!!!!
maarten H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
was te stil bediening wel goed maar te lange wachttijden tussen de gangen zou er wel weer naar toe gaan
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Was een goede ervaring! Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Boudewijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijke bediening en goed en voldoende eten.
De Argentijnse goulashsoep was heet en rijk gevuld met vlees maar had voor mij wat meer smaak gemogen.
De steaks waren prima en het bedje van warme groente was zeer goed
Ook de frietjes waren heerlijk bereid.
Wat ik zelf miste op de kaart waren warme sausen of b.v. gebakken uien of champignons voor bij het vlees.
Ik heb hier echter ook niet naar gevraagd.
Het ijsdesert toe was ook zeer goed met super kwaliteit roomijs.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Mooie zaak.goede ontvangst luisteren goed naar de eventuelen wensen die je mocht hebben.
Heerlijk eten zeker een aanrader ga zeker nog een keer terug.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima gegeten. Vriendelijke bediening.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voor het eerst naar dit restaurant en dus vol verwachting met 5 personen (2 volw + 3 kind). Het stokbrood vooraf was hard en leek oud. Daarna als voorgerecht carpaccio met een heel aparte smaak en niet lekker. Nog nooit zo'n carpaccio gehad. Als hoofdgerecht hadden volwassen de Beef de L'homo (ossenhaas). Dit stuk vlees zat vol met vet en kon daarom nauwelijks het predicaat ossenhaas dragen. Daarnaast had het vlees een heel vreemde geur en was ook niet lekker. Kinderen hadden kip en vonden het vlees veel te zoet. Bij het bestellen hadden we een extra bord gevraagd, wat nooit kwam en het extra glas bestelde wijn hebben we ook nooit gezien. Het restaurant was voor een zaterdagavond extreem leeg. Al me al een zeer teleurstellend bezoek. We verlieten de zaak en spraken oprecht de hoop uit dat we niet ziek zouden gaan worden van het eten. Niet voor herhaling vatbaar.
marjaat .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
we hebben zondag 29 oktober voor het eerst bij “ pampas” gegeten.
even hadden we het idee, dat er weinig tempo in de bediening zat. maar bij nader inzien bleek het mee te vallen.
een rustgevend geheel, juiste aandacht van de ober en een serveerster, eten prima, en last but not least:
we hadden duidelijk een ZEER rode biefstuk besteld, op ons bord kwam een meer doorgegaarde .....
no problem: binnen een tiental minuten kregen we een nieuw “rare” stukje vlees geserveerd.
goede ervaring, we komen hier zeker terug.
Janny F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Jammer dat je niet kon kiezen met de bon van A.H. Voor de rest was het prima.
Snelle en gezellige bediening. Voor mensen met een rollator wat moeilijk om weg te gaan door de zware deur.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
we dachten Krimpen a d IJssel ach laten we het proberen.in 1 woord grandioos .zeer vriendelijke ober ,perfekt eten en flinke porties . echt heel goed eten
Jes S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ook was het lekker rustig. Ondanks dat wel een tijdje zitten wachten op de gerechten. Voor herhaling vatbaar
Marja F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was erg lekker en ruim voldoende. De entourage is oubollig. We waren met 8 personen in de hele zaak maar werden niet snel geholpen. Er was 1 persoon die bediende.