Steakhouse Pampas

Waardzicht 6 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Pampas

Gastvrij en ontzettend lekker

Geniet van heerlijke Argentijnse specialiteiten in dit gastvrije, knusse restaurant. Mals en sappig Argentijns vlees wordt tot perfecte gegrild op de houtskool grill. Wat een geweldige smaken! Liever vis of vegetarisch? Dat is geen enkel probleem hier. Op zaterdag is er vaak live muziek en wordt je avond bij Pampas een echte avond uit!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Pampas

P.A. S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Smaakpapillen007 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
ondanks magere bezetting van de zaal (3 tafels) moest 45 min gewacht worden voordat het voorgerecht werd opgediend. De capaccio zag er in de eerste instantie zeer goed uit, na de salade aan de kant geschoven te hebben, was de donker kleur (dus niet zoals het hoort) van het vlees zichtbaar. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit vlees (biefstuk of riy-eye) en vis (zalm). Als groot rib-eye fan heb ik uiteraard voor dit stuk vlees gekozen en medium gegrild. Toen het hoofdgerecht opgediend werd, bestaande uit 2 stukken vlees, zag ik al meteen dat het geen rib-eye was. Bij navraag uit de keuken werd mij verteld dat het een stuk biefstuk en rib-eye was. Nu kan je me veel wijsmaken, maar 2 verschillende soorten vlees dat exact hetzelfde uitzag, Had dan vooraf niet de keuze gegeven, maar gezegd dat biefstuk op het menu stond. Bij het aansnijden van het vlees is ook gebleken dat dit helemaal wit was, dus verre van medium. Kortom, ondanks het voordeel van de ah-actie en de gunstige prijs van het eten, ben ik niet positief gestemd over dit restaurant.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Volgens ons veranderd van eigenaar en de service was heel goed. Vriendelijke gastheer en heel gastvrij. Eten was top! We gaan er zeker nog een keer eten.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was gewoon heerlijk , genoeg eten je gaat niet met een lege maag weg.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het was voor ons de eerste keer hier. ,van buitenuit dachten we ,dit is niks. ,maar eenmaal binnen erg sfeervol en gezellig. Leuke inrichting en fijne bediening. Het eten as super goed en zeer smaakvol
Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan daar
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer net reastaurant. Prima eten (8+), maar had toch nog wel een tikkeltje beter verwacht voor een steakhouse. saus en balans met smaak kan iets beter, kwaliteit van het vlees is prima in orde.
mariekeboomstra .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geweldig ontvangst van de gastheer. We kwamen hier met kaart van AH restaurantactie.
Kregen heerlijk menu aangeboden.
Alles was uitmuntend goed.
Wij komen zeker terug.
Hebben heerlijk genoten en de muziek was ook prima
Carlos P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was uitsteken lekker!!!
Wij gaan zeker nog en paar keer da eten!!!!
De service was top de keuken schoon en open
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Niet een heen bijzonder restaurant, entree van het restaurant nodigt niet echt uit om maar binnen te gaan. Bediening was erg aardig maar het eten kan beter. Alleen het vlees kon mijn positieve waardering krijgen. Uien in de uiensoep waren hard en niet gaar en de groente bij de Argentijnse steak was nog rauw.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten met ah-actie bij Steakhouse Pampas. Heel erg vriendelijk ontvangen, en snel naar onze tafel. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert van ijs was super ! Bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. We gaan zeker terug hier naar toe !
yvetbosch .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de restaurantactie van AH hier gegeten! Echt een aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug om de "normale" kaart te proberen!
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de AH actie gegeten, vriendelijk ontvangen , ook al was ons gereserveerde tafeltje al bezet. Het werd netjes opgelost. De menu's waren niet al te uitgebreid maar genoeg om te kiezen. Het was heerlijk, de entrecote had iets minder vet gemogen, maar ach, kleinigheidje en persoonlijke smaak.
destammies .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Veel aandacht voor de klanten , Gemoedelijke sfeer .Het eten was ruim voldoende en van goede kwaliteit . Voor herhaling vatbaar.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Opnieuw genoten van gastvrije ontvangst, keurige bediening. Eten was ook weer heerlijk. Zeer vlotte en accurate bediening. Tot de volgende keer.
bas D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vandaag heerljk gegeten met vrienden bij Pampas.
Waarschijnlijk hebben de personeelsleden goed naar de recenties gekeken en hier hun leering uit getrokken want alles ging prima hier , heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het menu was via de ah actie dus keuze uit vlees of vis dit was beide erg lekker en goed.
De hoeveelheden zijn gewoon netjes geen vreetschuur porties dus gewoon met een goed gevoel weer naar huis.
Al met al kan je er gewoon lekker eten, puntje van aandacht is misschien wel dat de inrichting wel een keer met de tijd mee kan gaan, aangezien de ligging van het restaurant nou ook niet om over naar huis te schrijven is zou het juist binnen een stuk aantrekkelijk gemaakt kunnen worden.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gegeten met de AH actie
Jammer dat er hierdoor beperkte keuze was. Keuze uit 2 voor en hoofdgerechten toetje was een 'verassing'. Carpaccio als voorgerecht vond hem persoonlijk erg waterig. Hoofdgerecht entrecote met ribeye was heerlijk! Toetje niets bijzonders, gewoon ijs met slagroom. Aardig personeel! Vond het geen 35,95 pp waard maar goed we hadden 2e menu gratis.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal goed. We hebben gegeten met de AH actie, maar het lijkt alsof ze de kosten van het beperkte 3-gangenmenu kunstmatig hoog hebben gehouden. Jammer. Bediening was netjes. De zalm was goed bereid, helaas de entrecote en ribeye minder.
Marina J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten had vrijwel geen smaak. Het dessert bestond uit kant en klaar voedsel en was onvoldoende. De bediening was vriendelijk maar heel onkundig en onhandig. Geen aanrader
Job P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede aandacht van personeel, geven je voldoende tijd om rustig van et eten te genieten. Perfect stukje vlees
Ruim voldoende