Steakhouse Pampas

Waardzicht 6 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Pampas

Gastvrij en ontzettend lekker

Geniet van heerlijke Argentijnse specialiteiten in dit gastvrije, knusse restaurant. Mals en sappig Argentijns vlees wordt tot perfecte gegrild op de houtskool grill. Wat een geweldige smaken! Liever vis of vegetarisch? Dat is geen enkel probleem hier. Op zaterdag is er vaak live muziek en wordt je avond bij Pampas een echte avond uit!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Pampas

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten met ah-actie bij Steakhouse Pampas. Heel erg vriendelijk ontvangen, en snel naar onze tafel. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert van ijs was super ! Bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. We gaan zeker terug hier naar toe !
yvetbosch .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de restaurantactie van AH hier gegeten! Echt een aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug om de "normale" kaart te proberen!
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de AH actie gegeten, vriendelijk ontvangen , ook al was ons gereserveerde tafeltje al bezet. Het werd netjes opgelost. De menu's waren niet al te uitgebreid maar genoeg om te kiezen. Het was heerlijk, de entrecote had iets minder vet gemogen, maar ach, kleinigheidje en persoonlijke smaak.
destammies .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Veel aandacht voor de klanten , Gemoedelijke sfeer .Het eten was ruim voldoende en van goede kwaliteit . Voor herhaling vatbaar.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Opnieuw genoten van gastvrije ontvangst, keurige bediening. Eten was ook weer heerlijk. Zeer vlotte en accurate bediening. Tot de volgende keer.
bas D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vandaag heerljk gegeten met vrienden bij Pampas.
Waarschijnlijk hebben de personeelsleden goed naar de recenties gekeken en hier hun leering uit getrokken want alles ging prima hier , heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het menu was via de ah actie dus keuze uit vlees of vis dit was beide erg lekker en goed.
De hoeveelheden zijn gewoon netjes geen vreetschuur porties dus gewoon met een goed gevoel weer naar huis.
Al met al kan je er gewoon lekker eten, puntje van aandacht is misschien wel dat de inrichting wel een keer met de tijd mee kan gaan, aangezien de ligging van het restaurant nou ook niet om over naar huis te schrijven is zou het juist binnen een stuk aantrekkelijk gemaakt kunnen worden.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gegeten met de AH actie
Jammer dat er hierdoor beperkte keuze was. Keuze uit 2 voor en hoofdgerechten toetje was een 'verassing'. Carpaccio als voorgerecht vond hem persoonlijk erg waterig. Hoofdgerecht entrecote met ribeye was heerlijk! Toetje niets bijzonders, gewoon ijs met slagroom. Aardig personeel! Vond het geen 35,95 pp waard maar goed we hadden 2e menu gratis.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal goed. We hebben gegeten met de AH actie, maar het lijkt alsof ze de kosten van het beperkte 3-gangenmenu kunstmatig hoog hebben gehouden. Jammer. Bediening was netjes. De zalm was goed bereid, helaas de entrecote en ribeye minder.
Marina J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten had vrijwel geen smaak. Het dessert bestond uit kant en klaar voedsel en was onvoldoende. De bediening was vriendelijk maar heel onkundig en onhandig. Geen aanrader
Job P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede aandacht van personeel, geven je voldoende tijd om rustig van et eten te genieten. Perfect stukje vlees
Ruim voldoende
h.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gelegen op een mooie lokatie,sfeervol ingericht,met lichtklasieke en zuid amerikaanse muziek op de achtergrond.
Het was een prima avond met vrouw en dochter. Lekker gegeten, een heerlijke fles wijn en een kort gesprek met toevallig aanwezige kennissen.Heerlijk ontspannen, niet te ver van huis. Kortom een zeer geslaagde avond.
Mariëlle N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Pampas. Hier ga je heen als je gewoon even een avondje relaxt uit eten wilt. Heerlijk gegrilld vlees, goede wijn erbij, verse groenten en met de AH actie nog voordelig ook. Gaan we zeker weer herhalen!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We gingen er naar toe met de AH-reserveringsvouter. Het is keurig ingericht, wel wat donker allemaal. (mooie houten vloer hoor... wauw) Behoorlijke porties vlees en verder eenvoudig, maar lekkere aardappels en sla. Stokbrood vooraf en lekker nagerecht. Weinig verder op aan te merken.
vadowa .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zaterdag 17 december gegeten,
eten was aardig behalve als je moet afrekenen € 35.50 staat niet in verhouding met wat je daar voor krijgt carpaccio was heel koud ( diepvries) 3 kipkluifjes en een chorizo worstje vooraf en een 1/2 entrecote ( doorgesneden ) en een stukje kalfsfilet ( ook door gesneden ) wij wilden geen dessert maar namen koffie.
Bij het afrekenen geschrokken van de prijs schandalig,crimineel, de eigenaar zei dat wij ook van tevoren hadden moeten vragen naar de prijs van het menu,hij wilde het afmaken op €28.50 en vroeg of ik daar mee tevreden was ik zei nee haalde de bon weg en verdween.
Dus zeker geen aanrader, zeker een afrader
svanderspek .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vlees was lekker maar was net ff te ver gebakken patatjes erbij waren heerlijk beetje weinig alleen.. verder dikke duim
liefke.moret .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Duidelijk een omgebouwde chinees. Interieur is gedateerd, het eten minimaal en de service redelijk. Sommige personeelsleden waren niet te verstaan. Er was maar 1 rode huiswijn en de gerechten waren niet zoals aangegeven op de AH site.
Joslang .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Donderdagavond 7 uur, nog 4 andere mensen in het restaurant. Lauwe ontvangst en lauwe bediening. Men probeerde ons eerst een gewoon menu te geven hoewel met de AH actie en Iens was gereserveerd. We kozen voor de Carpaccio als voorgerecht en de vlees- en visgerechten als hoofdgerecht. Van de 2 vleessoorten was de biefstuk niet erg mals, de rib-eye was wel lekker mals. Verrassingsdessert was prima. Huiswijn, Merlot, was heerlijk. Wel prijzig: AH menu (keuze vlees of vis) €34.50, mineraalwater € 4.50, fles rode wijn € 25.50.
Eerdere keren was het gezelliger en lekkerder. Nodigt niet uit om snel weer eens te gaan.
ROELROOK .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
zeer slechte bediening zeer onvriendelijk bijna snauwen
geen menu kaart aanwezig omdat volgens de eigenaar een spaaractie was
gerechten werden binnensmond opgenoemd
werd niet gevraagd hoe het vlees (medium of iets anders) gegrild moest worden
tijd tussen de gangen zeer lang (men wil graag opdringerig drank verkopen)
geen aanrader voor de a-h actie
ze willen graag meedoen met de a-h actie maar als het moeite kost liever niet
als mensen geinteresseerd zijn
advies puntje zoek even verder
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten met ah actie.
Vlees en groente heerlijk mals en ruime porties.
Compliment vd kruidenboter en verse patat.
h.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een gezellige avond, met goed eten,een goede wijn en in een rustige omgeving. Uitstekend voorgerecht. Het hoofdgerecht,mix van biefstuk en tournedo, heerlijk mals en precies goed gegrild.Ruime salade en bijzonder goede friet.Nagerecht een heerlijk ijstrio. Bediening rustig en vriendelijk,zacht muziekje op de achtergrond,een heel geslaagde avond.