Steakhouse Maya's

- Diner vanaf 18:00

6,9
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heel de straat zit hier vol met steakhouses waar een mannetje voor staat dat je naar binnen praat. Staar je niet blind op de mooie prijsjes, op de kaart zie je wat een complete schotel doet met bijlagen. Vriendelijke bediening. We hadden een groene salade vooraf, best ok. Daarna stukje lendebiefstuk en entrecote. Gewoon lekker. Groente van de grilll met frieten. Geen culinaire hoogstandjes, maar ook niets mis mee. Interieur is rommeling en out of date.
Indyn .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het eten was op zich prima. Snel klaar.
Wel hadden we bij het betalen met de pin wel een probleem. Wij hebben het vermoeden dat de meneer ons 2x wilde laten betalen. Op pinapparaat stond geslaagd, maar er kwam geen bon uit. Dus meneer bleef aandringen om nog maar eens te betalen. .. bij het checken van bankieren appje was het bedrag afgeschreven. Dit laten zien en toen kwam er opeens wel een bonnetje uit het apparaat?! Wij vonden dit erg vreemd en gingen met een naar gevoel weg. Dit was voor ons de eerste en laatste keer!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
De tournedos was heerlijk!!
Maar om nu nog tegen kerstversiering aan te kijken (half februari) of om nu al tegen kerstversiering aan te kijken ;-), dat gaat een beetje te ver.. Ook op het tv scherm was nog duidelijk de kerstman/vrouw te zien met een happy new year 2015 ..
Interieur oudbollig.. Jammer. Bediening super vriendelijk en attent en eten dus heel smakelijk!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Tsja aardige bediening maar daar kom je er niet mee. En decor hoeft ook niets af te doen aan de smaakbeleving. Ik kan me totaal niet aansluiten bij de mening over de mixed grill (voor 2 personen). Lauw, op een hoop gegooid en hier en daar te veel gegrild. En een andere huiswijn is ook aan te bevelen.
Volgende keer zoeken wij wat anders.
Jeffrey_Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Wij zijn met zijn tweeen bij deze toeristentent wezen eten. Bij binnenkomst werd ons gelijk tot twee keer toe opgedrongen drankjes te bestellen terwijl wij hadden aangegeven eerst rustig het menu te willen bestuderen. In de gauwigheid toch maar een fles cabernet sauvignon besteld die bij levering shiraz bleek te zijn. Wellicht had ik mijn keuze niet goed duidelijk gemaakt, dus toch maar opgedronken.
Tot drie keer aan toe werd nog aangedrongen of we brood of saus wilden (beiden meerprijs).
De steaks waren wel aardig, de bijgeleverde frietjes en gepofte aardappel voldoende en het plukje salade stelde niet veel voor.
De inrichting is netjes maar de deurkruk van het damestoilet was kapot waardoor ik regelmatig door de open deur zicht naar binnen had. De bardame heeft de deur een keer gesloten maar dit leverde weer gebonk van een opgesloten mevrouw op.
De houten banken met rechtopstaande leuningen zitten niet makkelijk en zijn niet te verschuiven.
Op de rekening bleek toch cabernet sauvignon te staan. Toen ik aangaf dat we wat anders hadden gekregen werd dit afgedaan met dat dit dezelfde prijs was.
Met een bekocht gevoel weer naar buiten.
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Afgelopen week heb ik hier heerlijk gegeten samen met een vriendin. Wij namen samen de mixed grill en deze was uitstekend. Vooral de spareribs waren heel erg lekker. Bij de mixed grill zat ook een maiskolf en friet. De portie was heel erg groot en was voor ons dan ook iets te veel van het goede, maar niet omdat het niet lekker was! Ik ga zeker nog een keer terug om een portie spareribs te eten! De bediening is erg vriendelijk en het restaurant is leuk en netjes. Het is wel een toeristische tent, maar dat maakt het er niet minder gezellig op!
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Wij hadden een Hema diner-voor-twee bon gekregen en sloten ons dagje Amsterdam af in dit gezellige restaurant. Als voorgerecht kozen wij de tomatensoep en de carpaccio, welke goed smaakten. De kaart biedt trouwens uitgebreide keuzemogelijkheden. Vervolgens waren de spareribs echt super en los van het bot. De fajitas met kip en biefstuk waren echt sizzling en erg smakelijk. De bediening is ook super, dus echt een aanrader dit restaurant.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Heb hier weer eens een ouderwets malse streak gegeten.
Ik vroeg om rood van binnen, en in tegenstelling tot veel andere restaurants kwam die ook echt rood aan tafel. Het steak mes gleed er doorheen.
Bediening was ook zeer attent. Ik kom hier zeker nog eens terug
David0309 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! Eten was van hele goede kwaliteit (vooral de steaks zijn voortreffelijk) en de service was uitstekend! Kom hier zeker vaker terug!