Steakhouse Maxima

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg lang
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op een zaterdagavond gereserveerd. De zaak zat vol en dat kon de bediening niet echt aan. Duurde allemaal net wat te lang en ook de aandacht van een serveerster krijgen was lastig. Wel goed gegeten, jammer dat er niet 1 extra serveerster is waardoor de aandacht voor de gasten wellicht wat beter is.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vanavond gegeten bij Maxima. Vooraf de kippenvleugeltjes, mosselen, pittige worstjes en inktvisringen gekozen die allen goed bereid en gekruid waren. Wel duurde het zeker 5 kwartier voordat het voorgerecht geserveerd werd. Ook de drankjes duurde erg lang voordat deze opgenomen werden en geserveerd. Als hoofdgerecht spareribs, lendebiefstuk en gegrilde kip met champignonsaus die prima smaakte. De dames van de bediening waren erg aardig en welwillend maar hadden absoluut geen kaas gegeten van goede, snelle service. Wij waren om 19.00 uur binnen en gingen uiteindelijk pas na 22.15 uur de deur uit. Het was een uitdaging om de aandacht van de dames te vangen voor het doorgeven van een bestelling, na het bestellen duurde het dan erg lang voordat de bestelling dan ook aan tafel kwam. Een nagerecht werd vergeten en werd veel later dan de rest geserveerd. Al met al: een dikke voldoende voor de kok, helaas valt er wat betreft bediening zeker nog veel winst te behalen.
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Net heerlijk gegeten bij maxima , na veel lof van andere toch maar is een keer geprobeerd. Spijt dat we dat niet jaren eerder hebben gedaan. De lekkerste sparreribs gegeten van m'n leven gegeten. Personeel was vriendelijk en snel, ze boden uit zichzelf aan of we meer sparreribs hadden gewild. We komen zeker terug. Decor vond ik iets minder maar dat is meer persoonlijke smaak. Het eten maakt het 100% goed samen met de vriendelijke service van het personeel en snelle uitserveren van het eten.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
De spareribs zijn hier heel erg mals, twee keer schudden en het vlees valt zo van de botjes.
na drie keer bestellen krijg je dan halve ribbetjes uitgeserveerd net zoveel je lust maar na twee strengen zaten we behoorlijk vol. Gelukkig was er nog wel plaats voor een overheerlijk sorbet welke goed gevuld was met verschillende vruchtjes en bolletjes ijs.
Dbruining .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We zijn hier gaan eten met drie personen omdat de spare ribs zo goed zouden zijn.
Als voorgerecht hadden we gehaktballen met zigeunersaus, flinke ballen en erg lekker. Kippenvleugels, prima gekruid en nadat de 2e portie geleverd werd ipv de tomatensoep werd er een drankje van het huis aangeboden. Helaas op de rekening deze belofte vergeten. De tomatensoep was subliem.
Hierna kwamen de spare ribs, inderdaad erg lekker en de moeite van het omrijden waard. We hadden de zoete uitvoering. Lekkere patatjes en aardappelpartjes erbij en wat sla. 2 soorten sausjes. Al met al heerlijke spare ribs. De 2e ronde werd netjes gevraagd of we nog een hele of halve wilden. Dit vind ik wel zo handig.
De bediening bestond uit 1 jonge dame die het wel aankon maar wel eens iets vergat, kan gebeuren.
Het decor past bij het thema van het restaurant, maar waarom nog nooit het plafond aangepakt. Het oude kapotte systeem plafond doet echt afbreuk aan de gezellige inrichting.
Jammer dat de biertjes ook erg snel dood sloegen. Verder is de prijs kwaliteit verhouding prima. Komen als we weer in de buurt zijn zeker nog een keer terug.

mvg Fam.Bruining
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke sfeer. Knus en kleinschalig. Aanrader. We hadden vis en vlees en onze kinderen het kindermenu met spareribs. Echt super lekker!
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Vandaag onbeperkt spareribs gegeten. Ze waren voortreffelijk. Gezellige bediening.
Minpuntje was de mededeling dat er geen kraanwater geschonken mocht worden. We konden een fles kopen a 4.70 euro. Dit terwijl het menu toch al vrij prijzig is en andere dranken ook gewoon worden afgenomen.
Verder was het af en toe behoorlijk koud in het restaurant. Wel een gezellige uitstraling.
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Klein restaurantje waar je op woensdag (on)beperkt spareribs) kan eten.... en bij onbeperkt neem ik aan dat je spareribs kan eten tot dat je vol zit.

Toen er na een paar (2) rondes werd gevraagd of we nog wat wilde voor de laatste ronde..? werd er gevraagd om een hele sparerib waarop de serveerster antwoordde met nouuu uhm liever niet u kunt beter een halve nemen..? mijn mond viel open van verbazing. En de andere helft ?

Het eten is hier redelijk maar ze zijn zuinig met het eten, met de patatjes in 1 kom die je moet delen met 4 personen en als die leeg moet je er om vragen en wordt het met moeite bijgevuld..

Dit was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik hier heb gegeten.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
We eten hier vaker. Het is altijd gezellig, fijne bediening. Meestal kiezen we de spareribs maar ook wel eens van de kaart. De mixed grill is heerlijk. Als voorgerecht standaard de steurgarnalen, om je vingers bij op te eten. Prijs/kwaliteit is goed. Wij blijven hier zeker komen eten.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We hadden eerste kerstdag voor de eerste keer hier gegeten.. Het eten was erg goed. Maar je moet niet hier eten als je haast hebt. ( drie kwartier wachten op je eten) maar dan heb je ook wat .
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Eten geregeld bij Maxima. Dit eethuisje op winkelcentrum Waterland heeft een beetje gedateerde inrichting, met een soort cabines voor vier personen in countrystijl, dus met nep boomstammetjes en dito koeienhuiden als bekleding van de zittingen. Toch maakt het geheel een intieme en gezellige indruk. De bediening - spontane jonge meiden - is vrolijk, vriendelijk en gastvrij. En dan het eten! Steakhouse Maxima heeft de lekkerste spareribs van de hele regio Rotterdam! Superieur! In drie smaken: zoet, pittig of met veel knoflook. Nooit te vet en altijd mals. Ook de steaks en de ossenhaaspuntjes zijn hier verrukkelijk. Een lekkere, simpele huiswijn erbij en voor een zeer schappelijke prijs heb je heerlijk gegeten en gedronken. Probeer het maar eens.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Was er al een hele tijd niet meer geweest , vorige keer dat ik er was had het een andere eigenaar en ik denk ook kok want het was dus wel te merken , je gaat naar een Argentijn voor het vlees en tja het vlees wat men daar nu serveert heeft niets met Zuid Amerika te maken , leuke spare ribs tent maar Churasco`s ook al doet de naam op de kaart het wel vermoeden die serveren ze daar niet .
Leo T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
met zes collega's hier heerlijk gegeten op aanraden van anderen de biefstuk de lome met warme knoflooksaus gekozen geen spijt van gehad samen met vooraf gefrituurde kip met honing en vers fruit met ijs toe meer dan genoeg gegeten enigste minpuntje was dat maxima er zelf niet was, verder was het gezellig druk zeker een bezoekje waard
Maximalisatie .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Ik ben hier meerdere malen wezen eten. Zowel met een kleine groep als met een wat grotere groep. Ik vind de inrichting van Maxima erg leuk. De koeienvachten als bekleding op de bank vind ik heel erg passen bij de stijl van dit restaurant.
Het eten is ook erg lekker. Vaak als ik hier kom eten, neem ik onbeperkt spareribs. Deze spareribs zijn heel erg lekker. Je kan verschillende smaakjes nemen en daarom zit er voor iedereen wel wat lekkers bij. Er wordt ook verder niet moeilijk gedaan over een bakje patat of aardappeltjes extra.
De bediening is ook erg goed en besteedt ook aandacht aan alle gasten in het restaurant. Er wordt vaak gevraagd of alles smaakt/naar wens is en of iemand nog iets te drinken wil.
Maxima is een restaurant dat ik zeker aan mensen aan zou bevelen. Het is er lekker rustig, maar wel gezellig. Zoals ik al heb gezegd, heb ik hier al vaker gegeten en de afgelopen keer dat ik hier ben geweest zal dan ook zeker niet de laatste keer zijn!
Mrooms .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Prima spareribs. Voor een zeer redelijke prijs. De bediening is vlot en vriendelijk. De zitplaatsen in de nis zijn iets ongemakkelijk, maar voor een uurtje goed uit te houden. Je kunt er ook aan gewone tafels zitten. Ik kom hier nog wel een paar keer terug.
Inday .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Aantal keer wezen eten bij Maxima in waterland, elke keer onbeperkt spareribs. Erg leuk decor, goed gekozen voor een steakhouse. Het eten is hier ook erg lekker, personeel zeer vriendelijk. Minpuntje: Je moet ontzettend lang wachten totdat je je eten krijgt.
Hok5 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Goed gegeten, keuze uit veel gerechten. Niet echt voor kinderen, weinig keus voor hen, bijvoorbeeld geen aparte voorgerechten. ZitHouding aan de tafels was niet prettig als je kleiner dan 1.80 bent. Vriendelijk personeel, maar bij serveren van wijn is het wel zo netjes een glas in te schenken. Kortom, eten was goed, maar alles eromheen net niet.