Steakhouse Marina

Meer informatie over restaurant Steakhouse Marina

6,4
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Aardig gegeten, hele droge gemengde salade van groen en groen, en super dood bier.

Bij opmerking van mij bij de bar wordt mij duidelijk gemaakt dat dit toch echt aan mij lag terwijl bij de rest van de tafels het bier net zo dood was.

Heb de tip gegeven daalt de glazen wellicht wat vet waren maar hij maakte duidelijk dat het toch echt aan mij lag..
Darcy O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ben hier gaan eten met vouchers van Social Deal. Bij aankomst was het niet het meest highclass restaurant, maar dat weet je als je naar de Nieuwendijk gaat en voor die prijs. We werden echter zó onaardig ontvangen. Ik kreeg van Social Deal op mijn telefoon 2 QR-codes, dat waren de vouchers. Maar meneer wierp er één blik op en zei in gebrekkig Nederlands dat hij papier moest hebben. Dus ik probeerde uit te leggen dat ik niks anders had dan die twee codes, en toen liep hij onder luid gezucht en gevloek weg. Om vervolgens weer terug te komen en te zeggen dat ik naar de printshop moest lopen om te printen. Behoorlijk geïrriteerd inmiddels legde ik uit dat ik dan letterlijk dezelfde QR-codes zou hebben, maar dan op papier, en dat ik dat dus zeker niet ging doen. Uiteindelijk, na overleg met andere medewerkers die het ook allemaal 'bullshit' vonden, kregen we toch ons eten, maar zonder verder ook maar een woord aan ons vuil te maken. Al met al was dit natuurlijk een fout van de communicatie tussen het restaurant en Social Deal, dat het restaurant niet over een QR-scanner beschikt, maar daar kan ik als klant niks aan doen. En om dan op zo'n ontzettend onaardige manier behandeld te worden, is niet netjes en voelt heel onprettig. Het eten was verder oké, maar niet geweldig. Marinade van de spareribs was lekker en de porties waren zeker niet karig, maar het vlees was nogal taai en viel niet van het bot, zoals anderen aangaven. Maar ja, misschien hadden ze bij ons niet zo veel zin meer om hun best te doen na het voorval. Tja, dat zou erg kinderachtig zijn.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Met een bon van vakantieveilingen gegeten bij dit kleine restaurant. Ze hebben een speciale kaart voor vakantieveiling personen. Er is voor ieder wat wils, als voorgerecht hun je kiezen uit drie soepen. Hoofdgerecht zowel vlees als vis. En het dessert gaf de mogelijkheid tot een Italiaans ijsje of koffie/thee. Bij het hoofdgerecht gingen we beide voor de spareribs, heerlijk, het vlees viel van het bot af. De portie was ook ruim, geserveerd met frites en salade. Op het eten was niks aan te merken, maar de bediening was nogal chaotisch en niet attent. Maar al met al een restaurant waar je een goede prijs/ kwaliteit verhouding hebt.