Steakhouse Leon

Donderdag t/m Zaterdag 16:30 - 22:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cathy1959 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na een wandeling met zoon en 2 honden toevallig terechtgekomen bij dit charmante, gastvrije restaurant voor een kopje koffie en mijn zoon wilde graag even goede wifi. Uiteindelijk hadden we het zo naar ons zin dat we zijn blijven eten. Ondanks dat er steeds meer mensen bijkwamen en we best lang zijn blijven plakken (vanwege de wifi ;-), werden we absoluut niet weggekeken maar voelden we ons (incl. honden) erg welkom! We hebben zeker niet het duurste van de kaart gegeten, maar zeker gesmuld. We hebben buiten gezeten, maar binnen is het ook erg gezellig en superleuk dat je kunt meekijken in de keuken. Leuke kok, die ook betrokken is met de gasten. Superleuk!.
Karin, Daniel, Scrabble en Lente
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Heerlijk eten simpel en eerlijk maar smaakvol . Zeker de seizoenskaart is een aanrader! De asperges erg lekker ..... maar ook de steaks zijn smakelijk !!!
Ivo-M .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Goede kaart, gezellige sfeer, zeer lekker gegeten. Uitgebreide bijlagen bij de gerechten, iets dat zeker bij een steakhouse niet standaard is.