Steakhouse het Bestekje

Scheldestraat 87 1078 GJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206702191

Over restaurant Steakhouse het Bestekje

Genieten bij Het Bestekje

Sinds 1998 is Het Bestekje gevestigd in Amsterdam. Het eetcaté-steakhouse is uitgegroeid tot een gezellige plek waar je lekker kan eten en borrelen. De informele sfeer en vriendelijke bediening zorgen voor de juiste ambiance. Door de speciale kaart voor kinderen, een borrelkaart en een menukaart kan iedereen zijn eigen weg vinden in het eetcafé. Daarnaast is er een wisselend menu van de maand. Alles is verkrijgbaar voor vriendelijke prijzen. In Het Bestekje heerst een oud-Amsterdamse sfeer, maar het gaat ook met de tijd mee. Het kan het beste omschreven worden als een moderne bruine kroeg. Neem plaats aan de bar, een tafel of op het terras. Alleen of met grote groepen, iedereen is van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Steakhouse het Bestekje

• Huisdieren welkom , Terras
Savannah V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hoorden dat ze heerlijke spareribs hebben bij Het Bestekje dus mijn vriend en ik hadden een paar dagen geleden gereserveerd aan het raam(want dat zit natuurlijk veel lekkerder als je ergens gaat eten). In plaats daarvan kregen we een super plekje op de loungebar voor het restaurant. Mijn vriend koos de spareribs half/half en ik koos de black angus club-steak, med rood. En lekker dat het was! Mijn vriend genoot van zijn spareribs en ik van mijn steak!

Ik ga er zeker weer een keertje terugkomen!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Mijn vriend had een halve kip van t spit, de smaak was niet bijzonder en het leek een simpel kippetje van de supermarkt. Ik had de ceasar salade maar er zat overdreven veel dressing op helaas. Daarnaast smaakte de wijn erg zuur. De ambiance was prima en we werden goed geholpen maar we gaan hier niet meer naar toe.
Demi Alaska G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De knoflookchampignons als voorgerecht zijn echt een aanrader, het lekkerste wat ik ooit heb gegeten. Als hoofdgerecht had ik de Tournedos en ook die was heerlijk! Ik ben hier al vaker geweest en het is altijd lekker en gezellig. Het meisje in de bediening was heel vriendelijk en het was een gezellige avond! Tot de volgende keer weer
Yorick001 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Super gegeten! Het eten is echt heerlijk. Ga vooral voor de black angus club steak. Echt niet te evenaren. Service was ook super met persoonlijke aandacht van de Chef. Zeker een aanrader!
Nathan S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gezellig gegeten, eten zelf was ok voor wat je voor de prijs mag verwachten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Bediening vriendelijk.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vlees (entrecote) was uitstekend bereid en van goede kwaliteit. Het vet waarin de frietjes waren gebakken was ook goed van kwaliteit, maar persoonlijk vind ik de Franse frietjes niet meer kunnen.
Er lag een halve gesneden rauwe ui op mijn vlees en sla, ik snapte daar het nut niet van.
Sla was aangemaakt met gewone slasaus.
Niet bijzonder. Het vlees maakte veel goed.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Het leukste restaurant in de Scheldestraat! Fijn terras, leuke inrichting en ook als bar in het weekend goed te doen. Heb hier nu meerdere keren gegeten en gedronken. De ossenhaas saté en knoflookchampignons zijn echt geweldig maar ook de caesar salade is een echte aanrader. De wijnen zijn heerlijk en ook ben ik zeer te spreken over de enthousiaste bediening. Ik zal dit restaurant aan een ieder die ik ken aanraden. Bourgondisch genieten is het bij het Bestekje want die porties zijn voor mij altijd te groot.
Arnie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
had een leuke avond met me vriendin,Goede service,Gezellige Decor,Maar laat me niet spreken over de heerlijke sperribs,WAUW zo mals viel gewoon van het bot af zeker een aanrader,ik zou zeker hier aanbevelen
Glenn S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk eten en altijd gezellig! Ik kom er heel vaak en je krijgt er echt lekker eten voor weinig. Ik vind het eten echt een 10 waard.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Gezellig restaurant.
Super service en gezellige mensen.
Fijn dat m'n hondje mee mag.
Biefstuk is DE topper.
Lekker tot laat Open.
Complimenten
Davidoff A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ik had een Beefburger besteld die was echt lekker met ook een heerlijke hamburgersausje die ik erbij kreeg. De service was ook gewoon prima en er hing fijne sfeer in het steakhouse. Ook aan de bar was het erg gezellig. Zeker een aanrader als je in de buurt bent en je wilt ergens goed eten!
AWE .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Ergste horeca-ervaring ooit! Ik bestelde tonijnsteak, lekker rood. Hij werd doorbakken geserveerd. Kan gebeuren. Dus kwam er een nieuwe. Lekker rood maar .. bevroren van binnen. Het meisje in de bediening deed haar best en ging weer naar de keuken en kwam terug met beide borden en de melding 'het kan niet anders; het is het één (doorbakken) of het ander (bevroren)' en ik mocht kiezen. Heb iets anders gekozen (salade met beef) maar ook dat was geen succes. Een echte afrader!
Jas-k .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Vandaag gegeten hier. Leuke sfeer en ontzettend leuke en behulpzame bediening. Het vlees was fantastisch, de angus beef burger was overheerlijk! Dus ik kom zeker terug!
Atnouwens .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Lekker op terras gegeten, de bediening goed en vriendelijk, de spare ribs hadden een goede garing wel hier en daar een vetje.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Het spareribs waren weer helemaal top. volgens mij nog steeds de beste van Nederland. verder bediening en beleving van echt hun klant zijn was weer helemaal aanwezig.
Pauli K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Na 14 jaar hier eindelijk gegeten, man lief schepte er iedere keer over op als hij weer naar de Rai was geweest en daar had gegeten. Het eten was SUPER, de steak was botermals en het toetje was een leuke verassing ( het was namelijk mijn verjaardag en daar ging de eigenaar en het personeel erg goed op in) dus de conclusie is. Zeker een aanrader en het was onze reis vanuit België zeker meer dan de moeite waard en we komen zeker nog een keer terug, bedankt!!
4Robbert .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
IVM met een beurs in het RAI gebouw maar even in de buurt uit eten gegaan. Er zitten veel leuk uitziende restaurants in de Scheldestraat in Amsterdam. De meeste zaten vol en nu begrijp ik ook waarom. In het bestekje zaten vooral buitenlanders, ook zij onwetend waarschijnlijk. Het is een schande dat men zich hier Steakhouse noemt want dat is het zeer zeker niet. De bediening was vriendelijk, toch meer kroegpersoneel dan restaurant personeel. Ze waarschuwden al dat er wel eens een vloek uit de keuken kon klinken.... De tweede waarschuwing...
Het eten smaakte werkelijk nergens naar. Gewoon slecht. Voor mij reden genoeg de volgende keer naar de FEBO te gaan als de rest van de leuke restaurants in de Scheldestraat vol zitten.
Kaatje68 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
heerlijk gegeten 2 dagen achter elkaar, de eerste dag de tournedos en voor mijn vriend de t bone steak, ik heb nog nooit zo een mals stukje bief gehad in een restaurant de tweede dag garnalen en die waren ook over heerlijk, de bediening was super vriendelijk en de eigenaar ook, het waren twee leuke avonden, als we weer in amsterdam zijn gaan we hier zeker naar terug
Judy D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Ik ben hier gisteren met een vriendin wezen eten, en wij waren uitermate tevreden.
Het eten was ontzettend goed evenals de wijn. Zij had een ossenhaas sate, en ik had de club steak.
Vooraf hadden we een uiensoepje, die ontzettend goed van smaak was.
De ossenhaas sate was goed gegrild en de saus maakte het helemaal af, evenals de club steak, waarvan ik nu helemaal begrijp dat het de meest aangeraden schotel is.
De huiswijn had een goede smaak en was heerlijk te drinken, en het personeel was vriendelijk snel, en werkte zelfs nog door speciaal voor ons, nadat ze al klaar was met werken.
Wij komen zeker nog een keertje langs vanuit Hilversum!
Ol En Fren .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Helaas viel alles tegen... De tournedos stond omschreven als 'het malste stukje vlees van de koe' maar was alles behalve dat (voor 28,50) voor de pepersaus moesten we nog 1,= extra betalen. De kipsat? was ontzettend droog en ook daar zat geen smaak aan. Gebakken aardappeltjes leken uit een pak te komen en frituur (2,50 extra) en de salade bestond uit sla met een bolletje huzarensalade erop (ook 2,50 extra). De witte wijn was zuur en heb ik terug gegeven. Ik heb toen een ros? besteld, op de kaart stond deze vermeld als een blush maar was alles behalve dat. De bediening was onervaren en nalatig. Ik vind het echt schandalig hoe alles hier gepresenteerd wordt. Zonde van mijn 109,50, nooit meer dus. Beetje jammer...