Steakhouse Grubbenvorst

Pastoor Vullinghsplein 14 5971 CB Grubbenvorst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Steakhouse Grubbenvorst

Grubbenvorst lijn 88
  • : Rondom het plein en bij de kerk overal gratis parkeren

Donderdag t/m Zondag: 17:00 tot 21:00 uur
Iedere donderdag Spareribs aktie 2=1!

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Grubbenvorst

Floor H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer ongedwongen sfeer.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Bij binnen komst stond de muziek hard,gevraagt ofdat die zachter kon ja dat deden ze,erg fijn.
Wij waren op uitnodiging mee met een mevr,en zij en mijn man hadden sparribs,die redelijk smaakten,ik had varkenshaas sate saus en de varkenshaas was lauw.
Willen jullie nog een toetje.....keuze uit 2 nagerechten......
De serveerster was erg vriendelijk maar de oudere man die ober was,nee die is niet geschikt voor dit werk,kortaf,onvriendelijk.
Voor ons geen tweede keer meer in dit restaurant.
Voor ons zeker geen tweede keer meer.
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Hing een bepaalde mindere geur in het restaurant vanuit de keuken. (Afzuiging niet optimaal?)
De spareribs waren niet geheel gaar. Jammer, want dit was de eerste keer dat dit tegenviel.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Een bezoek meer dan waard. Wij zijn er al vaker geweest en komen er graag. Deze keer waren we met familie en vrienden. Een groep van 8 volwassenen en 3 kinderen.
Evert P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Meer een Mexican cantina dan een steakhouse qua sfeer. De afzuiging in de keuken kan veel beter. Het hele restaurant ruikt naar de grill. Goede en aardige mensen in de bediening.
Aap M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Bij het serveren van het drinken viel het dienblad om en zat er bier op de tafel, bank , onze jassen en vloer , dit werd niet gelijk opgepoetst. Nadat we de serveerster gevraagd hadden voor een doekje maakte ze eerst de vloer schoon en poetste ze vervolgens met hetzelfde doekje de bank en de tafel. (Goed voor een kruisbesmetting). Onze zoon kreeg slechts 6 uienringen i.p.v. 10 stuks zoals vermeld stond in het menu (na het melden hiervan werden er wel 4 bijgebakken).
Riek L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben met onze kinderen en kleinkinderen, totaal 10 personen heel lekker gegeten bij het Steakhouse in Grubbenvorst.
Het personeel is heel gastvriendelijk en vlot. Ook het eten is heel lekker, en voldoende.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben lang moeten wachten om drinken bij te bestellen en de friet die erbij hoort kwam pas toen we ons vlees al bijna op hadden.de sla was echt weinig voor 4 personen en de frietjes ook.er was niet 1 iemand die het overzicht hield,en ze zagen niet dat onze glazen leeg waren.het was wel druk, maar daar mag de klant niet onder lijden.
Nora G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat een leuk restaurantje! Deed Amerikaans aan. Leuke muziek tijdens het eten. De bediening was heel aardig, zeer goede service
Bertil D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Een Glutenvrije gast was van te voren aangemeld maar er werd niet veel moeite gedaan. Friet mocht niet, gebakken aardappeltjes hadden ze niet en we moesten het doen met aardappelpuree. Op aandringen van ons werd de friet in de oven gebakken. De pannenkoek van mijn dochter wes niet lekker. Erg meelig, het midden dik en niet gaar en de randen dun en hatd gebakken. Het overige eten smaakte goed maar de porties zijn niet echt groot. Glutenvrij ijs als toetje was er niet. De keuze was beperkt tot chocolademouse. Toen hebben we maar om de rekening gevraagd en ons toetje bij de ijssalon aan de overkant van het olein gehaald. Daarvan hebben we geen moment spijt gehad.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuke inrichting, enthousiast personeel. Eten genoeg en redelijk van smaak. Vond zelf hamburger niet echt zoals je van steakhouse zou verwachten. Maar smaakte wel goed gelukkig!
Michiel B.
Leuke en snelle
bediening , lekker eten ,
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het eten smaakte erg goed en de bediening was snel en vriendelijk. Mochten we nog eens in de buurt zijn, dan zouden we niet aarzelen om er weer heen te gaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zalige sfeer, gezellig en aangenaam personeel
Unieke uitstraling
Heel lekkere gerechten met een goede prijs kwaliteitsverhouding
de doekjes voor de handen konden wel vanaf het begin op de tafel geplaatst worden zodat we er niet hoefden om vragen !
Miek M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
geweldig restaurant. komen graag terug. prima en erg vriendelijke bediening.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
heerlijk geeten. helaas kwam ik thuis er achter dat ik allemaal vetvlekken achter op mijn t-shirt had. wij zaten aan de tafel die grenst aan de keuken. misgien idee om muurtje te verhogen, of glazen wand er tussen te zetten.
Lisette N.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Bij Reservering de opmerking geplaatst dat 1 gast glutenvrij eet. Wordt niet naar gevraagd bij aankomst. Bij het broodplankje geen glutenvrij brood. Bij navraag wordt er gezegd zal het bij de keuken doorgeven. Maar nog steeds niets. Als inmiddels het hoofdgerecht komt en we wederom bij de niet echt vriendelijke jongedame navraag doen, wordt er gezegd ja maar ik heb het wel doorgegeven. En dat is het. Deze dame heeft nog niet geleerd wat klantvriendelijkheid en service betekent. Jammer dat iemand die een dieet moet volgen niet serieus genomen wordt.
De eigenaresse kwam langs de tafels en feliciteerde de geslaagde, dat waardeerde we.