Steakhouse Grubbenvorst

Pastoor Vullinghsplein 14 5971 CB Grubbenvorst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Steakhouse Grubbenvorst

Het Steakhouse is woensdag t/m zondag vanaf 17.00 uur geopend.

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Grubbenvorst

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hoi, hebben daar met familie gegeten . Deze bestond uit 6 volwassenen en 5 kinderen waarvan de oudste 7 jaar oud was. Fijn kunnen eten en drinken omdat dit restaurant een aparte speelhoek heeft voor kinderen. Kinderen kregen hun menu tesamen met ons voorgerecht en zodoende zaten wij, ouderen tijdens hoofdgerecht prettig onder elkaar. Kinderen waren toen zelf naar de speelhoek. Zij hadden hun eten al op. Goede oplossing. Goede bediening van het personeel en goed en smakelijk gegeten.
Eugenie T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg lekker eten! Uiensoep is n aanrader en de ossehaaspuntjes in strogonofsaus
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het is een gezellig restaurant waar je goed kan eten. Ik heb heerlijk gegeten. Mijn dochter is 7 en die vind het geweldig dat je pindaschillen op de grond mag gooien nadat je ze hebt gegeten. Het is fijn dat er ook een kindermenu is. Kortom het was weer een geslaagde avond! :-)
Meriam V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten goede bediening hoeft niet lang te wachten kom zeker terug vriendelijk personeel genoeg keuze voor te eten
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Veel te grote porties. Helft gaat terug naar de keuken.Eten van houten bord vind ik niet zo hygiënisch.
Personeel kan wat attenter zijn.
EstherB83 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijke spareribs en een lekkere losse/relaxte sfeer.
Als hef mooi weer is een prachtig terras en daarnaast een prima kinderkamer aanwezig.
Prijs - kwaliteit zijn zeker in verhouding.