Steakhouse Grubbenvorst

Pastoor Vullinghsplein 14 5971 CB Grubbenvorst Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Grubbenvorst

Steakhouse Grubbenvorst is een grill restaurant in bruisend Grubbenvorst. Het restaurant staat al jaren bekend om de heerlijke spareribs en nog veel meer!

Het restaurant is heel geliefd bij de bewoners van het dorp, maar door de jaren heen ook steeds populairder geworden in de omgeving Venlo, Venray en in de andere dorpen van Horst aan de Maas.

Ook aan de kleintjes is gedacht, met onze speciale speelkamer voor de kinderen.

Aarzel niet om te reserveren, en bel of email ons snel, of nog sneller reserveer via Couverts!

Tot snel in het Steakhouse in Grubbenvorst!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Grubbenvorst

Het Steakhouse is woensdag t/m zondag vanaf 17.00 uur geopend.

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Grubbenvorst

Joost S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Weer lekker gegeten met ons zessen. Mooi weer. Dus lekker op het terras. Blijft een gezellige locatie. Komen zeker nog eens terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Ondanks dat het de eerste avond van de nieuwe eigenaresse was en er wat weinig personeel was. Hebben we heerlijk gegeten en niet lang hoeven te wachten. Zelfs aan de 2 minuten stilte ivm.dodenherdenking werd gedacht top!
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Top service en lekker eten
P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Eten was prima en niks op aan te merken. Erg lang moeten wachten tussen de gangen. Hier werden ons later excuses voor aangeboden. Prijs-kwaliteit niks op aan te merken.
loek K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Tortilla was erg droog weinig smaak.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk relaxed genoten van het eten en de sfeer in het centrum van Grubbenvorst, gaan we vaker doen !
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We vonden het erg onduidelijk hoe we moesten bestellen met dat lampje dat we die moesten om draaien. Doordat we dat niet wisten duurde het heel lang voordat we konden bestellen
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Er hangt een leuke sfeer maar het eten was matig
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Spare ribs zijn daar altijd goed! Alle smaken! Biermerk is ook prima!! Was weer een gezellige avond met de Foetelaers! Kan niet wachten tot het volgend jaar....
Martin F. W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Avond was ok en aangenaam. Vorige keer waren aantal zaken niet goed gegaan. Met herkende ons en anticipeerde daarop. Dit was prettig om zo te mogen ervaren!
Ilona J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zoals altijd super
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het is een gemoedelijke sfeer. Zowel de aankleding als het personeel. Zowel voor kinderen als gezelschappen, als voor stelletjes de ideale sfeer. En vooral het eten is precies zoals je hoopte. Het vlees is perfect gebakken en lekker gekruid. En lekkere friet en salade erbij. Ook het dessert past er prima bij. Kortom een heerlijk ontspannen, fijne avondje uit.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten.Alles ruim voldoende en goed van smaak. Enigste nadeel is dat je kleding erg stinkt naar kooklucht .Jammer
a_linthorst .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
hier kun je spare-ribs eten voor een normale prijs 15 euro.
het zijn ook nog de lekkerste die ik ooit heb gehad en ik ben als kok zeer nauwkeurig hoor.
en als klap op de vuurpijl krijg je gratis stokbrood en pindas
afz anja
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zoals altijd lekker eten
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Supergoeie varkenshaas saté en spareribs! Gezellige sfeer.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hoi, hebben daar met familie gegeten . Deze bestond uit 6 volwassenen en 5 kinderen waarvan de oudste 7 jaar oud was. Fijn kunnen eten en drinken omdat dit restaurant een aparte speelhoek heeft voor kinderen. Kinderen kregen hun menu tesamen met ons voorgerecht en zodoende zaten wij, ouderen tijdens hoofdgerecht prettig onder elkaar. Kinderen waren toen zelf naar de speelhoek. Zij hadden hun eten al op. Goede oplossing. Goede bediening van het personeel en goed en smakelijk gegeten.
Eugenie T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg lekker eten! Uiensoep is n aanrader en de ossehaaspuntjes in strogonofsaus
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het is een gezellig restaurant waar je goed kan eten. Ik heb heerlijk gegeten. Mijn dochter is 7 en die vind het geweldig dat je pindaschillen op de grond mag gooien nadat je ze hebt gegeten. Het is fijn dat er ook een kindermenu is. Kortom het was weer een geslaagde avond! :-)
Meriam V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten goede bediening hoeft niet lang te wachten kom zeker terug vriendelijk personeel genoeg keuze voor te eten