Steakhouse FLOOR

Voorstraat 41 3231 BE Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse FLOOR

Ons gezellige restaurant in de Voorstraat in Brielle biedt de perfecte afsluiting
van een lange dag wandelen, fietsen, sporten, winkelen, werken of luieren.
Heerlijk genieten van lekker eten en drinken, in een ongedwongen sfeer.
Voor een uitgebreid diner met de hele familie of romantisch met zijn tweeën,
maar ook voor een zakelijk diner is
Steakhouse FLOOR
de ideale locatie voor een geslaagde avond uit.

Meer informatie over restaurant Steakhouse FLOOR

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse FLOOR

Coby S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Super heerlijk gegeten
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gisterenavond heerlijk gegeten. Sfeer is goed, personeel is vriendelijk. Betaalbaar. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Zeker een aanrader.
nathalie-van-balen .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten zoals altijd. Erg gezellig en lekker druk. Bediening was weer super zeker een aanrader om er naar toe te gaan
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Floor, tot de volgende keer. Klein minpuntje was dat het brood en de nacho's wel vooraf besteld waren echter niet op tafel terecht zijn gekomen en gelijk doorgeschakeld werd naar het voorgerecht.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Top restaurant, we komen hier vaker en het eten is er altijd erg goed. Ook is het personeel erg gemotiveerd en vriendelijk!
Top restaurant!
Paul
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Ik was met een groep van 6 personen en ik heb geen klachten gehoord. Service was prima, restaurant redelijk tot vol. Personeel was vriendelijk en rustig. Zou er zeker nog een keer naar toe gaan om een hapje te eten!
V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Je merkt direct dat er veel aandacht wordt besteed aan de gerechten, van opmaak tot bereiding. Was super!
Kom zeker nog een keer terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig restaurant, de bediening goed netjes , erg vriendelijk personeel,
vlotte bediening.
Smikkelmaar .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Wij zijn hier 20 januari geweest. Na een prettige ontvangst was er gelukkig nog een tafeltje voor 2 beschikbaar. We hebben gekozen voor de Mixed Grill welke prima was op het stukje kangeroe na, deze was wat stug en daar moest flink op gekauwd worden. Het overige vlees was heerlijk en het garnituur was prima en voldoende aanwezig.
Voor ons reden genoeg om hier de volgende dag ook te gaan eten en toen gekozen voor de Varkenshaas sate welke ook prima was.
Wanneer we weer een keer in Brielle zijn komen we graag hier terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Aan te bevelen
ries258 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Floor. Hele fijne bediening en gezellig druk met gasten op een woensdagavond. Zelf gekozen voor het weekmenu, partner voor a la carte. Beide keuzes zeer goed bevallen en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan, een aanrader
Greet W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk en heel goed.Vriendelijk Personeel.
shinshan .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vandaag hier gegeten met een groepje collega's. Voor de donderdag zat de zaak goed vol. Ontvangst hartelijk. Gekozen voor het vispotje. Deze was lekker warm en de vis was in principe goed van smaak. Vis zat in een bouillon. Persoonlijk vond ik dit een beetje flauw van smaak, een saus was waarschijnlijk beter geweest. Vriendelijk geprijsd. Ik zou hier zeker weer eten.
Jerre V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten en een leuke sfeer!
Dannik B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuk restaurant, aardige bediening en eten ook lekker. Geen hoogstaande gerechten maar wel lekker om af en toe te gaan eten voor een leuke prijs.
laduchesse .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Om met het positieve te beginnen: het eten was heerlijk. Supermalse biefstuk met lekker garnituur erbij. Niets aan te merken op de kwaliteit van het eten.
Helaas kunnen we dat niet zeggen van de bediening. We hadden gereserveerd voor 6 personen en kregen een ronde tafel aangewezen. Die was zodanig gesitueerd dat het niet mogelijk was om behoorlijk te zitten. Gevraagd om een andere tafel maar die was er kennelijk niet. Belangrijkste is dat we ons absoluut niet serieus genomen voelden in onze klacht.
Ook was er iets mis gegaan met het eten; 1 van de biefstukken had champignons erbij terwijl die niet besteld waren. Helemaal geen groot probleem, maar de manier waarop het personeel hierop reageerde was echt heel slecht.
Jammer hoor; nogmaals, voor het eten zouden we zeker terug gaan. Maar we hopen dat er dan wel ander/klantvriendelijker personeel in de bediening werkt.
Ik heb naar alle eerlijkheid de scores in deze recensie ingevuld. Doordat de kwaliteit van het eten hier zwaar in meeweegt (50%) is er toch nog een 6 uitgekomen. Dat vind ik persoonlijk te hoog voor het algehele gevoel dat is achtergebleven; een 5 had beter gepast.
margee .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Met vrienden na een dagje Oostvoorne en Brielle hier gegeten.
Nou wij hebben alle drie heerlijk gegeten. Heerlijk mals vlees, salade en gebakken aardappels/frites alles was lekker. Mooi ingericht restaurant en nette bediening. Komen zeker nog een keer terug. Ook de nachos is een aanrader.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten was goed, bediening onbekwaam. Ze had geen idee wat lactose allergie was en kon ook niets aanbevelen of voorstellen.
Tafel werd laat en zelfs niet na het dessert afgeruimd, Maar geen koffie meer besteld. Wat ons betreft geen aanrader. Ligt trouwens niet aan de kok.
basie .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Steakhouse Floor wist ons blij te verrassen met zowel het voor als hoofd gerecht. Ze doen hun naam van Steakhouse eer aan, het vlees was boter zacht, heerlijk.
j H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Hier met 4 personen een uitstekende avond gehad.Was de eerste keer bij Floor.Kwaliteit entrecote en de varkenshaas medaillons zeer goed en erg vriendelijke bediening.
Alleen de garnituur zou ik anders doen dan in het wat onhandige bakje en als de onbegrijpelijk hoge prijs van 3,25 voor een decafé (dat kan echt niet) ook nog wat aangepast mag worden,dan is het helemaal feest.
De kwaliteit/prijs verhouding voor het eten is verder goed.
We komen zeker nog eens terug.