Steakhouse FLOOR

Meer informatie over restaurant Steakhouse FLOOR

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Basie .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Steakhouse Floor wist ons blij te verrassen met zowel het voor als hoofd gerecht. Ze doen hun naam van Steakhouse eer aan, het vlees was boter zacht, heerlijk.
J H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Hier met 4 personen een uitstekende avond gehad.Was de eerste keer bij Floor.Kwaliteit entrecote en de varkenshaas medaillons zeer goed en erg vriendelijke bediening.
Alleen de garnituur zou ik anders doen dan in het wat onhandige bakje en als de onbegrijpelijk hoge prijs van 3,25 voor een decafé (dat kan echt niet) ook nog wat aangepast mag worden,dan is het helemaal feest.
De kwaliteit/prijs verhouding voor het eten is verder goed.
We komen zeker nog eens terug.
ET98 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Prima bediening. Heerlijk vlees, goede portie. Echter de garnituur van babymais en gemengde sla valt tegen, te simpel. Serveer een warme groente dat zou prijs kwaliteit beter zijn. Eventueel met kleine garnering van sla.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Op zich wel prijzig. Goede ambiance en heel aardige serveersters. Leuk aangekleed decor.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
In steekhoudend Floor kan je probleemloos een stukje vlees eten. De garnituur is eenvoudig maar voldoet. Wij hadden een tournedos en de lamskotelletjes. Beide uitstekend medium klaargemaakt. Als voorgerecht een mooie carpaccio en een smakelijk mosterd soepje. De huiswijn, een merlot, is prima. Bediening is attent en vriendelijk. Kortom niet top maar gewoon goed.
Famlevering .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Bediening vriendelijk, tafel, bestek ed schoon, het eten prima en net-uit-de-pan-warm. Tournedos was precies goed. Dagschotel met snoekbaars prima, niet te gaar. Dagschotel met kalfsvlees was ook goed. Crême-brulee was ook in orde. Alleen als het vol is ( terwijl we er waren liep t lekker vol) moet je wat lang wachten. Maar dat is normaal. Wij zaten gezellig, zonder haast.
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gisteren voor de eerste keer bij steakhouse Floor gegeten.Toen wij binnen kwamen weeden wij ontvangen door de vriendelijke dames van de bediening, en naar onze tafel gebracht. Bij een glas prosecco de gevarieerde kaart bekeken.Wij hadden als voorgerecht de rundercarpaccio goed van smaak alleen jammer dat de sla niet was aangemaakt!! Mijn dochter had als hoofdgerecht maiskip met spaanse ham was zeer sappig ik zelf had de surf en turf waarbij ik wat kantekeningen had zoals de gaarheid van de entrcote (was iets te ver)misschien ook mijn fout had niet gezegd hoe of dat ik hem willde hebben,en de gamba's waren te gaar.Desserts waren oke.leuke wijnen.
Lauradenuijl .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Asperges waren TE gaar, het asperge menu met droge aardappel geen lekkere saus erbij, later saus erbij gevraagd die saus was gesmolten boter heel erg vet.
Satè was net aan gaar erg weinig satè saus de salade was heel erg weinig.
Koffie was niet warm, koffie melk moest om gevraagd worden.
Al met al matig,
Bediening was niet erg vriendelijk stond veel met elkaar te praten bij de bar.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Hier gegeten met een groepje van 5 man en dat viel niet tegen het eten was gewoon goed te noemen de bediening was vriendelijk maar erg druk bezig om alle tafels te voorzien wat soms lege glazen opleverde en het is inderdaad een zeer rumoerige zaak door de slechte akoestiek de prijs kwaliteit verhouding is in orde dus toch een herhalings gevaar om hier nog eens terug te komen
HolleBolleFreek ..
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Wij komen regelmatig bij Floor omdat ze wel goed eten hebben, omdat ze in Brielle de enige zijn met meer dan 4 vleesgerechten op de kaart, en omdat ze niet al te duur zijn. De bediening is altijd vriendelijk.
Dit keer gekozen voor het dagmenu, gedroogde ham, haas van everzwijn en bessen toetje.
Eigenlijk zijn alle keren de dag/week gerechten van betere kwaliteit dan het eten van de kaart. Een neef van mij nam ooit eens de T-bone steak maar heeft hem niet opgegeten zo taai.
Het dagmenu was wel vrij prijzig: 28 euro. Maar dat was nog niks vergeleken bij het lente bock biertje van de tap: 4,25 euro voor 0.25cl (5.10 voor 30cl). Dat kan echt niet hoor. Ik neem volgende keer wel water van de kraan.
Het voorgerecht (de gedroogde ham) was lekker. Lekkere dressing.
Het hoofdgerecht was een plezierige verrassing. 2 dikke stukken vlees, lekker mals. Haas van het everzwijn.
Het toetje was ook lekker. Lekker sorbet ijs en een tropische vruchten bavarois (zaten wel erg veel pitjes in de mijne).

Wat minpuntjes:
- veel herrie. Het restaurant zou wat aan geluiddemping moeten doen
- verschrikkelijk duur 'speciaal' bier

Al met al lekker gegeten, maar de volgende keer drink ik wel wat anders.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Na een gezellig wandelingetje door Brielle kwamen wij Steakhouse Floor tegen. Eigenlijk waren wij op zoek naar een ander restaurant. Maar Floor zag er van buiten uitnodigend uit. Binnengekomen voelde je je welkom. Een gezellige ambiance. Spontaan en vrolijk personeel.

Het voorgerecht zag er zo mooi uit dat het zonde was om er aan te beginnen. Het was nog lekkerder dan het er al uit zag. Dit gold ook voor het hoofdgerecht. De rode wijn was heerlijk en de prijs was meer dan in verhouding.

Bij het kopje koffie kregen we nog een uitgebreide selectie van koekjes. Om je vingers bij op te eten (dat heb ik niet gedaan anders wordt het bij een volgend bezoek lastig eten.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Lekker mandje stokbrood vooraf en voldoende tijd om rustig t menu te bekijken. Helaas weinig vegetarische keuzes. Gamba's, carpaccio en salade geitenkaas vooraf waren lekker. Tournedos was erg zout en vegetarische proeverij niet erg spannend en afwisselend. Cheesecake was erg kruimelig maar chocoladetaart, kinderijsje en crepe waren goed. Bediening was vriendelijk en liet ons lekker lang tafelen.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Zes maanden geleden de eerste keer bij Floor gegeten en aangezien we weer in Brielle waren, zijn we er weer heen gegaan. Wat was het lekker! Mijn Tbone was mals, had bijna geen bot en net genoeg vet. De eerste wijn die ik kreeg was lekker, maar paste net iets minder bij het vlees. De tweede suggestie was een hit. (No12 van venta del puerto)(ik had een foto gemaakt ;)) het toetje was lekker en de vis van mijn vrouw zag er ook lekker uit. (Was hij ook zei ze.)
Winthont .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Vandaag met z'n vijfjes bij steakhouse floor gegeten. Best goed. Lekker gegeten en goede bediening. Jammer dat de akoestiek zo slecht is. Erg rumoerig.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Vandaag weer eens naar Brielle naar Floor geweest. Erg gezellig en prettige sfeer. Bediening werkt hard maar wel erg zakelijk. Alles is super verlopen. Persoonlijk hou ik niet van hele grote te dikke ribs, dat was jammer Maar ons gezelschap kreeg ook fantastische ossenhaas. Desserts zijn eveneens erg goed!
Heerlijke cheesecake, chocoladetaart ennn crepe Suzette. Smullennnn.
Voor herhaling vatbaar.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Gezellige ambiance. Hoofdgerechten vielen tegen: T-bone steak was heel pezig (serveerster:"ja, dat kan de kok ook niet zien"), entrecote was niet mals. Toetjes waren ok: appel crumble en bessen gazpacho.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Afgelopen dinsdag waren we onverwacht in Brielle en binnengelopen bij Steakhouse Floor. Het ontvangst was netjes en het bleef de hele avond goed.
Het vlees was heerlijk, de bijgerechten paste er prima bij, vooral de knapperige pastinaak (?) op het vlees. Het toetje leek een kunstwerkje; ik kreeg bij mijn cheescake vanille ijs met donkere chocolade snippers, mijn vrouw kreeg bij haar taart chocolade ij met snippers van witte chocolade. Hier komen we zeker terug als we weer eens in Brielle zijn.
Bert W. .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Werden vlot en vriendelijk ontvangen. Vervolgens uitgebreid geinformeerd over een 3 gangenmenu. Daarin werd o.m. schelvis genoemd. Deze vis nog nooit gegeten en daarom gevraagd naar wat voor soort vis. Een witvis, lijkt een beetje op kabeljauw. Daarom deze vis besteld en de eerlijkheid, het viel me een beetje tegen (geen schuld van de kok ,maar smaken verschillen nu eenmaal). De soep vooraf (tomatensoep) was prima. Als bijgerecht bij de schelvis gekozen voor een gepofte aardappel. Aardappel was goed gaar maar werd spijtig genoeg met mayonaise geserveerd. Tip voor de kok, denk eens aan kwark met bieslook o.i.d. . Als nagerecht, cappucino van prima kwaliteit met wat lekkere dingetjes erbij o.m. gemberkoekjes. Mijn partner had voor frites gekozen, eenmaal geproefd, een prima vers patatje, goed gefrituurd!
Kortom, ondanks alles een plezierige herinnering aan dit restaurant.
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Hier heerlijk gegeten met mijn vrouw. Werden leuk ontvangen en goed bedient. Eten smaakte ook goed, niet meer niet minder.
Het decor is erg leuk ingericht lekker anders dan anders.
Het enigste nadeel was dat rond 21:00 het zo druk werd dat je naar elkaar moet schreeuwen om elkaar te verstaan. Heel erg gehorig was het.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Agelopen zaterdag met vrienden naar Floor geweest mede door goede cijfers op Ienes. 2 dames in de bediening, een dame supervriendelijk, behulpzaam. Andere de dame kwam behoorlijk nors over en had weinig kennis van de wijnen die ze serveerden. Vooraf Vitello Tonnato genomen die was lekker maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht Mix Grill genomen als hoofdgerecht en deze was echt goed, vlees was allemaal perfect, niet droog, spare ribs super. Na chocolade taartje met goede desertwijn. De witte huis wijn vond ik niet bijzonder.Wel lekkere alternatieven hiervoor.