Steakhouse El zorro

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg kort
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Een verademing mag dit restaurant worden genoemd. Het doet in eerste instantie vreemd aan: in een klein plaatsje in Drenthe verwacht je niet zo snel een restaurant, laat staan een Spaans restaurant.

De eigenaar is Spaans en heeft daarmee de bijbehorende warmte en gastvrijheid die Nederlanders zo vaak ontberen. Hij snapt dat gasten als gasten behandeld willen worden en hij gaat daarbij niets uit de weg om dat voor elkaar te krijgen. Een topper ! Daarbij was het Nederlandse personeel ook zeer netjes. Randstedelingen zouden hier eens moeten langsgaan. Het zal zeker bevallen.

Het eten is ook goed, lekker kruidige cous-cous uit Andalusië, goede spinaziekroketjes en lekkere albondigas, die ook bij de kinderen zeer in de smaak viel. Verder nog heerlijke gebakken aardappels.

De porties zijn ruim. De wijn wordt geserveerd met een glas water: keurig ! De sfeer doet Sapaans aan vanwege de kleding van de bedieinig en de donkerbruine inrichting. Het is prima vertoeven hier !
Daisy N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vandaag een dagje touren met de motor en "per ongeluk" hier terecht gekomen. We wilden eerste instantie overnachten in het naastgelegen hotel, maar helaas volgeboekt! De eigenaar hielp ons zoeken naar een ander hotel en het derde hotel had plaats! We twijfelden of we zouden blijven eten of door zouden gaan en daar te eten. Hij adviseerde bij zijn restaurant te blijven, want dat was beter ;). De bediening is top! Werkt hard, is attent en lekker vlot. Ondanks dat het vol zat, is iedereen vanuit ons oogpunt goed bedient. Erg gastvrij zoals het hoort. Water bij de wijn, brood op tafel. Prima menukaart, vers, goed gebakken en op smaak. Tip van deze horeca-ondernemers; iets of wat afgarneren van het hoofdgerecht maakt een top stukje vlees voor het oog ook wat aantrekkelijker. Gamba's waren een beetje klein en hier en daar een darmkanaaltje. Plankje ham was heerlijk! Niks meer aan doen. Spaanse sfeer is er zeker, ik zou in de toekomst investeren in het plafond als ik jullie was ;) ventilators eraf en mooie sfeerlampen erop, systeemplafond eruit. Al met al het totaal plaatje vwb beleving, eten en drinken; super! Gastvrijheid ten top in een drukke zaak!
Popgirl .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De benaming Steakhouse zou ik hier beslist achterwege laten. Het zijn juist de verrukkelijke tapas die de maaltijd hier een feest maken. In een mooi aangelegd prieel in de tuin van Hotel Hartlief in Buinen serveert de Spaanse eigenaar hier een menu, geheel in Spaanse stijl - net als het hotel trouwens. Liefhebbers van culinair
Spanje komen hier beslist aan hun trekken en het personeel is uiterst flexibel. Ook toen we 's nachts terugkwamen van een festival, konden er nog drankjes worden besteld tijdens de evaluatie.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
In Spaanse sferen omgetoverd restaurant bij een hotel in een uithoek van Nederland (sprak deze randstedeling). Dat is niet slecht bevallen. Geen culinaire hoogstandjes, wel degelijk en prima prijs-kwaliteit verhouding. Helaas een beperkte wijnkaart (die is er eigenlijk niet). Er is toch best veel keus aan Spaanse wijnen...? De wel geserveerde rode wijn was te warm (en het was buiten eveneens heel warm deze dag, laat dan ook de rode wijn uit de koeling komen!). Overigens meer dan voldoende gegeten. Uitstekende pata negra en mijn tafelgenote was ook tevreden over de lamsbout. Toebehoren ruim voldoende.
Ondanks de "uithoek" zat de zaak vol, en ook het aanpalende hotel was goed bezet.
De bediening en service waren prima. Gastvrij ontvangen en voorkomend behandeld.
Overigens pronkt het hotel in een folder met de fraaie (parkachtige) tuin van de buurman aan de overkant.
Voor een weekend Drenthe is dit een uitstekende gelegenheid.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We hebben met 4 personen gegeten bij El Zorro. Mijn vrouw heeft een lastige allergie, maar ze waren erg behulpzaam bij het zoeken van passende gerechten. Met 2 personen het tapas gekozen; een ander de ossenhaas en een parelhoen-dij. Vooraf 2x de uiensoep omdat bij het tapasmenu al voorgerechten zijn opgenomen. Alle gerechten waren prima in orde. Helaas was er een fout gemaakt bij het invoeren van de bestelling en was de parelhoen niet klaargemaakt. Excuses werden gemaakt en alvast een bordje gegeven, zodat er wat meegegeten kon worden met de aardappeltjes etc. Het klaarmaken duurt natuurlijk wel even, dus de rest heeft rustig gegeten en later kwam de parelhoen. Ondertussen een drankje ontvangen.
De parelhoen smaakte uitstekend en ging met de dressing schoon op. Daarna afgesloten met een kopje koffie.
Uiteindelijk stond de parelhoen niet op de rekening. Zo is het keurig opgelost en gingen we toch met een goed gevoel naar huis.
Lekker1313 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Drukke zaterdag avond hier gegeten. Bij binnenkomst door de chef ontvangen en door hem aan tafel begeleid. De rest van de avond niet meer bij ons aan tafel geweest. Jammer. Het eten was oké, naar mijn menig wel wat foutjes zoals een soep die veel te dun was van smaak en ook geen enkele binding had terwijl op de kaart als crème soep staat beschreven. Een hoofdgerecht met als enige garnituur een salade, 2 kleine bakjes voor 4 personen erg karig. Bij gerechten moesten besteld worden. Wat de hoofdgerechten dan een stuk duurder maakt een varkenshaas voor 17,25 gaat nog maar dan 2,50 voor aardappels en 3 euro voor een bakje groente maakt het gerecht een stuk duurder. Mijn varkenshaas kost nu opeens 22,75. Het dessert was een klassiek Spaans dessert crema catalana groot maar te koud voor een romige crema catalana. Bij het afrekenen bleek de rekening niet te kloppen. We zullen wel nog een keer kommen eten. De foutjes zullen wel mede door de drukte zijn ontstaan.
FMink .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Bij binnen komst kom je gelijk in de Spaanse sfeer aankleding van de ruimte heeft veel aandacht gehad. Ook het bedienend personeel als de eigenaar zijn passend gekleed, alleen het Nederlands verraad dat je niet in Spanje bent. Vriendelijk ontvangst van de eigenaar die je naar de gereserveerde tafel geleid en de stoel voor je klaar houdt. Dit maak je haast nooit meer mee helaas. Dan het eten is voortreffelijk mooi mals vlees wat goed gekruid is, lekkerpittig even als de gebakken aardappels. Als tegen hanger frisse zachte salades die alles goed in balans houden. Hier eten is een feest voor je smaak pupillen, die tv koks moeten hier maar eens eten. Wijn wordt netjes met een glaasje water geserveerd. De bediening is zeer vriendelijk en werken hard en geven je als het nodig is uitleg wat het eten allemaal is. Zeker een aanrader als je van lekker eten houdt, maar wel een tafel reserveren voor je vertrekt
Geertje H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk tapas menu gegeten. Nog nooit zo'n malse diamant haas gehad. Alles was verrukkelijk en onbeperkt. Bediening was vriendelijk en ook goed bekend met de gerechten die werden geserveerd. Alleen het interieur van het restaurant was wat oubollig en ook de toiletten mogen opgeknapt worden. Alles was wel goed schoon. Een restaurant waar je me 's nachts voor mag wakker maken!
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wat een ontzettende lekkere ossenhaas hebben ze hier zeg. Ook de uiensoep vooraf was erg lekker. Als dessert had ik de XL coupe, maar deze was niet echt representatief voor de rest van de maaltijd. Een paar kleine bolletjes ijs die gewoon rechtstreeks van de groothandel vandaan lijken te komen met een grote klodder slagroom is niet echt een XL toetje dat deze verder uitstekende maaltijd goed afsluit
Flores2005 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten.
De zeebaars met groene asperges in knoflookolie smaakte verrukkelijk en volgens mijn tafelgenoten waren de spareribs van de mixed grill verrassend lekker, evenals de sombrero (varkenshaas met geitenkaas, dadels en vijgensaus) en de botermalse Iberische schouderlende. Leuk voor de kids (en volwassenen): als je een kinderijsje bestelt, krijg je een Zorro-maskertje! ?
Warm en knus decor, met uiteraard her en der Spaanse accenten en dito kledij voor het personeel. Schone toiletten. Goede service, vlotte bediening. Drukbezocht restaurant door toeristen en mensen uit de omgeving. Dus reserveren is wel zo handig!
Absolute aanrader in een mooie landelijke omgeving. Dus we komen hier zeker terug!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Wij hebben gekozen voor het Tapas arrangement en dat was een zeer goede keuze. Sinds lange tijd hebben we eindelijk weer heerlijke Tapas gegeten. El Zorro snapt hoe Tapas horen te smaken.

De bediening was zeer goed en erg attent!

Wij vonden het zo goed dat we gelijk weer gereserveerd hebben.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Verrassend restaurant. We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Het was hartstikke vol dus reserveren is gewenst. Een absolute aanrader!!
Femke_en_Jos .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vriendelijke bediening, overtuigende charme waardoor onze pubermeiden zich aan nieuwe tapas hebben gewaagd. De spinaziekroketjes waren overheerlijk! Lekker gegeten, frisse sangria erbij. Bediening speelt soepel in op vragen buiten de kaart. Interieur wat gedateerd. Al met al n aanrader!
Valencia_ .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het restaurant heeft een gezellige uitstraling. Ondanks de drukte leek iedereen het naar z'n zin te hebben en werden de bestellingen vlot geserveerd. Veel kinderen, dus waarschijnlijk staat het bekend als een gezinsrestaurant. De inrichting van het restaurant is donker (veel hout), maar het vormt wel een geheel. De serveerders hebben een passend uniform aan. We hadden de rib-eye en mixed grill samen met gebakken aardappeltjes en pepersaus besteld. De pepersaus was echt niet nodig. Het vlees op zichzelf was heerlijk gekruid en supermals (wel een beetje te zout)! Nog nooit zulke lekkere kipfilet (!) gegeten. Als dessert hadden we Brownie met ijs en Crema Catalana (karakteristiek nagerecht uit de Spaanse regio Catalonië). Geen idee wat ik van het laatste moest verwachten, maar wat was dat een fijne verrassing. Heerlijke custard met een krokant suikerlaagje. Het voordeel van El Zorro is, dat het een eigen parkeerplaats heeft. Het is dat wij zo ver wonen (Zuid-Holland), maar anders zouden we zeker vaker langskomen!
JenW .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Super gezellig restaurant, vriendelijk ontvangen en zeer vlotte bediening aan alle kanten.
We hebben heerlijk gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar.
Ellen77 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Verrassend restaurant. De entourage lijkt wat overdreven. Er kon ook wel iets beter schoongemaakt worden, veel dode vliegen in de vensterbank naast onze tafel. Maar wat een heerlijk eten! Tapasschotel als voorgerecht, heel verrassende gerechtjes, allemaal even lekker.
Hoofdgerecht een overheerlijke ossenhaas, perfect bereid, met heerlijke frietjes. Ook leuk voor de kinderen want daar is een hoekje voor ingericht waar ze zich kunnen verkleden en film kunnen kijken.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Leuke tent. Leuke atmosfeer. Mensen die er werken hebben echt plezier in hun werk. Oprecht geinteresseerd in hun gasten. Helaas is alles wel heel erg zout en om de 5 minuten wordt er gevraagd of je iets wilt drinken. Ik heb daardoor sterk het gevoel dat hier een spelletje wordt gespeeld wat mij niet bevalt. Dus mij zie je hier niet meer.