Steakhouse El Gaucho

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse El Gaucho

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Perfecte lokatie om een goed stuk vlees te verorberen, goede porties in verhouding met de prijs.
Wesley R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De spareribs waren verrukkelijk. Beste ooit door de goede marinade en supermals. Ook was de prijs van de weekhap erg goed met 10,95 en had je veel vlees (kip, spareribs en varkenshaas).
Wesley R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De spareribs waren de beste die ik ooit heb gehad. Perfecte marinade en supermals vlees. Ook was de prijs gunstig met de mixedgril (spareribs, kip en varkenshaas) als weekhap voor 10,95.
Janfam .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Samen met onze zoon gegeten bij El Gaucho. De bediening was top, vriendelijk bij binnenkomst en tijdens het eten, dit alles met een smile. Ik koos voor het spareribs-dagmenu, dit gezien de uitstekende berichten daarover. Ik kan het alleen maar bevestigen. Het heerlijk gekruide vlees valt al bijna van het bot, dus kluiven is niet nodig. De portie was met drie stuks prima royaal voor een dagmenu. Een kleine kanttekening, het had wel wat warmer gemogen. De bijgeserveerde garnituur was goed met heerlijk gekruide vlaamse friet en een goede rauwkostsalade. Mijn dessert was de Griekse yoghurt met walnoten en honing; deze smaakte overheerlijk. Aan het eind werd ons nog een gratis afsluiter aangeboden, wat een fijne service. Ik had een prima kop koffie, waar ook nog lekkere chocolaatjes bij werden geserveerd. Wij hebben een uitstekende ervaring meegemaakt bij El Gaucho.