Steakhouse El Dorado

Pancratiusplein 42 6411 JZ Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Steakhouse El Dorado

Lynn65 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heb een aantal keer daar gegeten, in één woord, heerlijk! Leuke bediening is snel en goed, vooral de jongeman (weet zijn naam niet) maar hij heeft zoveel humor. Wij zouden alleen al voor hem daar heen gaan ???? we hebben wel alleen maar buiten gezeten (zomer) binnen leek me altijd een beetje duister. Dus daar kan ik niet over oordelen. Maar we blijven terug gaan.

Rsmk .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Om met het positieve te beginnen, ze maken heerlijke steaks. Een absoluut minpunt was de wijn die ze erbij serveerden. Ze wisten niet welke druif het was en we kregen ook niet de fles te zien. Dat had ons al moeten alarmeren. Het was niet lekker. Beter om voor het bier te gaan. Het ijs van de toetjes was ook niet goed omdat er ijskristallen inzaten en het pannenkoekje was aangebrand met een niet lekkere chocoladesaus.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Hier gegeten met een groep van 10 personen.
Saladebar is ok , maar niet bijzonder, zoals eerdere beschreven recensies, nog steeds hetzelfde.
De chateaubriand voor 2 personen is zeer aan te bevelen , goed vlees, verse groenten en voldoende friet erbij.
Varkenshaas was prima en niet te droog.
De bestelde rare gebakken biefstuk was medium, en dat werd snel opgelost.
De rest die de medium biefstuk had was prima, geserveerd met bolletje rijst (pandan) en verse groenten.
Vlotte bediening , alleen de bon voor de stellen apart ging niet, dat moest je zelf doen.
Eten is niet goedkoop maar ook niet superduur.
Het dessert waar je uit kon kiezen was niet erg spannend, ijsbolletjes redelijk, de huisgemaakte warme kersen komen gewoon uit glas...
H. D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
WE bestelden spareribs. We kregen te horen dat de bereiding 1,5 uur zou duren. Of we wat anders wilden bestellen.
Wij bestelden zalm en een mix grill. Dit duurde bijna ook 1,5 voordat het eten opgediend werd. De zalm was niet gaar en dit terug gestuurd.
Kwalitatief was het eten prima. maar langer dan een uur wachten op het hoofdgerecht wat niet gaar is is lachwekkend.
We kregen een excuus , en daar moesten we het mee doen.
Wij vonden het decor gezellig en kneuterig. Leuke zitjes.
Kleine kans dat wij weer naar El Dorado gaan.
MHull .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Grillrestaurant met een enorme kaart. Het lijkt een standaard Bbq / vleestent maar de kwaliteit is bovengemiddeld. Heerlijk mals en goed gebakken vlees en een prima saladebuffet. Inrichting vond ik niks, stoelen met koeienhuidmotief, maar das een kwestie van smaak. Bediening was formeel en correct