Steakhouse Don Kiesjot

31-486420501

Meer informatie over restaurant Steakhouse Don Kiesjot

Han V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Mijn echtgenoot had biefstuk genomen en deze was zeer mals en zelf had ik spare ribs. Deze waren ook goed van smaak en vielen zo van het bot af. Had na het gekluif alleen nog wel een vochtige tissue erbij willen hebben. De bediening was voortreffelijk en hartelijk. We hadden niet heel veel tijd want we moesten nog verder maar waren graag langer gebleven.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben afgehaald, dus qua service moeilijk in te schatten. Werden prima en vriendelijk te woord gestaan. De entourage passend bij de menu kaart en keuken, echter klein en iets te donker. Het eten was wisselvallig. Ik had de mixed grill. Sommige waren taai en weinig smaak. Andere weer prima en lekker. De spare ribs aan de buiten kant goed gemarineerd, het vlees zelf droog en flauw. De gepofte aardappel met zuurroom was met de maiskolf heerlijk en zacht van smaak.
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wij halen hier regelmatig de erg lekkere spare ribs af en besloten daarom ook eens het restaurant te proberen en onze ouders te trakteren.

De bediening was vriendelijk maar verder ronduit slecht. We moesten erg lang wachten voordat er iemand drinken aan kwam bieden en omdat we om het hoekje zaten moesten we maar wachten tot er iemand kwam en dan vaak zagen ons nog niet zwaaien! We hebben echt met droge kelen en lege glazen zitten wachten. Ik heb in 3 uur tijd 3 keer te drinken gekregen.

Verder waren de stoelen hard en wiebelig, het was veel te donker, gezellig hoor maar je kon amper zien wat je aan het eten was. En dan het eten zelf, ik vond het te duur voor de kwaliteit die we kregen. Biefstuk niet mals, lauwig en veel peesjes en dergelijke. Kreeft was lekker maar erg klein voor de prijs. Geen groentes erbij, enkel een bakje flauwe salade en een bak met friet.

Helaas pindakaas wij houden het voortaan wel bij de afhaal spareribs, dat zijn echte de beste uit de wijde omgeving!
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Kruidenboter, stokbrood en patat waren lekker. Vlees mixed grill was erg flauw niet gekruid, veel te dik (grote hompen) biefstuk bijzonder taai, zonder saus niet te eten. Sausjes vermoedelijk uit de pot, niet zelfgemaakt. Als je niet van rauwkost houdt moet je het met de patat en het vlees alleen doen. Vooraf garnalencocktail vermoedelijk ook uit het potje of diepvries, kraak nog smaak en hier ook weer whiskysaus vermoedelijk uit het glazen potje. Sfeer en aankleding erg gezellig veel antiek. Bediening vraagt niet 1x of wij nog iets te drinken willen gedurende 2 uur. Tegenvaller, gezien het steakhouse een 8,2 scoorde en wij daarom voor dit restaurant kozen. Deze moet echt bijgestuurd kwalitatief en kwantitatief (2 recensies) en dat doe ik hierbij met mijn score.

Boereten .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Leuk restaurant in een gezellig dorp. Hier onlangs geweest met het werk (groep van 9).
Het decor is in stijl alleen wel wat aan de donkere kant. De service was zeer vriendelijk alleen niet erg scherp. Hierdoor stonden glazen net iets te lang leeg. Het eten was erg lekker, vooral het vlees. Had de 500 gram tbone steak en die was werkelijk heerlijk. Het vlees supermals en de smaak erg goed. Een collega had de surf en turf en kreeft kon persoonlijk uitgekozen worden uit de tank. Ook die was erg lekker bereidt.
Overall een leuke tent met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en een aanrader als je in de buurt van Grave bent en op zoek naar heerlijk vlees.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Dit restaurant is al jaren favoriet bij ons. Het is een steakhouse zoals een steakhouse hoort te zijn. Knus, gezellig van sfeer, beetje donker en doordat het niet te vol staat met tafeltjes ook lekker intiem. Het vlees wordt op een houtskoolgrill bereid en dat maakt het toch wel extra lekker. De kaart is al jaren vrijwel hetzelfde maar de gerechten blijven, vooral voor de vleesliefhebber, dan ook altijd lekker. Hoewel ik zelf erg van afwisseling en veel verschillende soorten eten hou is en blijft dit toch een restaurant waar we zeker een paar keer per jaar gaan eten.
Aanraders: de mosterdsoep, het vispannetje, de saté en de beefsteak (mijn favoriet, gecombineerd met de gorgonzola bieslooksaus) en als bijgerecht een corn on the cob!