Steakhouse Don Kiesjot

Maasstraat 17 5361 GE Grave Nederland Kaart
31-486420501

Over het restaurant Steakhouse Don Kiesjot

Waan je in verleden tijden met de authentieke ambiance van Don kiesjot!

Echte liefhebbers van steak kunnen bij restaurant Don kiesjot in het hartje van Grave hun geluk niet op. Het restaurant is gelegen in het gezellige centrum, op loopafstand van verschillende winkeltjes, en in het monumentale voormalig "Koetshuis". Het gebouw is doordrenkt van een rijke historie en straalt sfeer en eenvoud uit. Het restaurant is op rustieke wijze ingericht en er heerst een warme en knusse ambiance, waar je ten volle met familie of vrienden van kunt genieten. Wat deze plek nog bijzonderder maakt is de traditionele houtskoolgrill waar het steakhouse Don kiesjot de meeste specialiteiten op bereidt. Het is dan ook niet voor niets dat het restaurant bijzonder geliefd is om de authentieke steaks en overheerlijke gegrilde vlees- en visgerechten.

Op het menu vind je echter niet alleen steak. Ook visgerechten staan hier hoog in het vaandel. Wat dacht je van een zalige zalmcocktail, Carpaccio van gebraden kalfsvlees of overheerlijke serranoham met meloen? Alle specialiteiten worden bovendien op ambachtelijke wijze en met dagverse en streekgebonden producten bereid. Genieten van de pure smaak dus. Voor fijnproevers is er tevens een ruim aanbod van luxe en huiswijnen.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Don Kiesjot

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Don Kiesjot

Eugenie B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heel sfeervol restaurant, lekker eten, aardige bediening
Mariska C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Lekker gegeten goede bereiding
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Leuk en gezellig restaurantje.
Goed eten en vriendelijk personeel
Een echte aanrader
Marvin H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Een heel gezellig restaurant met super lekker eten
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prima service en eten
Danney P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima restaurant, historische aankleding en heerlijk eten.
Wilhelmien B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
T was weer heerlijk! En waardeer ook zeer dat 2 min. stilte gerespecteerd werd! Tot de volgende keer.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Wederom voor de 3e keer weer helemaal geweldig.
Service en het eten waren weer top!
Ik blijf hier zeker terug komen.
Marchel G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Voor gerecht heerlijk, hoofdgerecht viel tegen erg op zichzelf, geen ondersteuning van bijgerechten. Kaadplankje lekke maar helaas wist niemand te vertellen welke kazen er geserveerd werden. Ambiance gezellig
Corina R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een hele fijne bediening.
henk P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk eten. Meer dan voldoende. Vriendelijke bediening
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Geweldig eten! Een echte aanrader !
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Hele gastvrije mensen, gezellige omgeving en het eten is geweldig!
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Tevoren toestemming gevraagd voor toegang met Hulphond. Kregen daarvoor toestemming én een geschikte tafel toegewezen. Goed meegedacht! Correcte maar ook goedmoedige bediening.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Een gezellig sfeervol restaurant..waar we heerlijk hebben zitten eten.
gerard_marja .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Wij komen al bijna 25 jaar hier eten. Het is altijd even gezellig. Goed eten. Alleen deze keer was men gehaast. Dit hebben we nog nooit meegemaakt.
w.a. D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De bediening is weinig attent en er is geen coordinatie. De een op zoek naar een besteld fles, de ander komt opnmen "wat te drinken:.
De wijnkaart is klein en de de chardonay was niet gekoeld leverbaar.
Aangewezen op chardonay van het vat. Geen aanrader.
Volsta maar met een biertje
Han V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Mijn echtgenoot had biefstuk genomen en deze was zeer mals en zelf had ik spare ribs. Deze waren ook goed van smaak en vielen zo van het bot af. Had na het gekluif alleen nog wel een vochtige tissue erbij willen hebben. De bediening was voortreffelijk en hartelijk. We hadden niet heel veel tijd want we moesten nog verder maar waren graag langer gebleven.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben afgehaald, dus qua service moeilijk in te schatten. Werden prima en vriendelijk te woord gestaan. De entourage passend bij de menu kaart en keuken, echter klein en iets te donker. Het eten was wisselvallig. Ik had de mixed grill. Sommige waren taai en weinig smaak. Andere weer prima en lekker. De spare ribs aan de buiten kant goed gemarineerd, het vlees zelf droog en flauw. De gepofte aardappel met zuurroom was met de maiskolf heerlijk en zacht van smaak.
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wij halen hier regelmatig de erg lekkere spare ribs af en besloten daarom ook eens het restaurant te proberen en onze ouders te trakteren.

De bediening was vriendelijk maar verder ronduit slecht. We moesten erg lang wachten voordat er iemand drinken aan kwam bieden en omdat we om het hoekje zaten moesten we maar wachten tot er iemand kwam en dan vaak zagen ons nog niet zwaaien! We hebben echt met droge kelen en lege glazen zitten wachten. Ik heb in 3 uur tijd 3 keer te drinken gekregen.

Verder waren de stoelen hard en wiebelig, het was veel te donker, gezellig hoor maar je kon amper zien wat je aan het eten was. En dan het eten zelf, ik vond het te duur voor de kwaliteit die we kregen. Biefstuk niet mals, lauwig en veel peesjes en dergelijke. Kreeft was lekker maar erg klein voor de prijs. Geen groentes erbij, enkel een bakje flauwe salade en een bak met friet.

Helaas pindakaas wij houden het voortaan wel bij de afhaal spareribs, dat zijn echte de beste uit de wijde omgeving!