Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      American Brownie
      Crème Brûlée

Over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Krijn K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten en goed geholpen door fijne bediening????????????
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
heerlijk eten en aardig personeel gezellige sfeer
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Sfeervol, lekker gegeten en enthousiaste bediening
Ronald T.
Alles perfect
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Lekker eten voor een faire prijs. (Iets) meer aandacht voor de klant en het is zeer goed.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk 3-gangenmenu
Gamba's, steak en tiramisu waren goed van kwaliteit.
Inrichting van de zaak is er sterk op gericht om zoveel mogelijk mensen te laten eten. Te dicht op elkaar.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Geen enkele afscheiding tussen tafels, licht te fel, muziek storend doorslechte geluidskwaliteit, nietszeggende sfeerloze inrichting. Nog midden in de kerstversiering op 10 januari; jammer.Zou ook een cafe zijn maar geen bar, geen barkrukken, geen hangtafels. Voorgerecht (carpacio en garnalen) prima. Vlees was goed ( Spareribs en steak). Heel weinig groente (paksoi?) die snel koud werd (koud bord?). Toetje Tiramisu vrij smakeloos.
Zeer snelle bediening. Onpersoonlijk. Niet duur, maar hadden ook dinerbon ( 2de gratis). Ik zou niet meer terug gaan.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten met de A.H bon. Keuze van de hoofdgerechten beperkt, maar voor ons prima.
Het eten was goed en de bediening erg vriendelijk.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Lekkere steak
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Het eten was best veel en erg lekker.
De sfeer en de inrichting was ook goed.
Elke J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Vriendelijk en spontaan personeel.
Súper lekker eten!
Ruime porties.
Het hele restaurant zat vol en er bleven mensen binnenlopen. Dit gaf sfeer, maar soms ook wat wachttijd
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Gezellige locatie met heerlijk eten en sfeervolle inrichting en zeer vriendelijke bediening, Een aanrader! ????
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Goed eten.
T. D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Ik had een Ah menu ,ik moet zeggen , ik heb zelden zo’n goed hoofdgerecht gehad.
Petty C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ah actie, viel tegen, voorgerecht pulled pork héél erg zout. Bavette steak met verzoek medium waren alle 3 rauw en taai. Volgens ons was het biefstuk ben geen bavette. We bestelden een extra bakje friet erbij, was half afgebakken. 3 x dame blanche, daar troffen we een korrelige substantie in aan wat lijkt op een natte koek, de chocolade saus leek op nuttella, ik ben gek op desserts maar hier kreeg ik braakneigingen van, ben ook ziek geworden daarna omdat het maar naar boven bleef komen. Het was erg druk en de service werd afgeraffeld.
We hadden echt de indruk 2de menu gratis, dan mag het allemaal wat minder zijn. We zijn uit het verleden gewend dat de kwaliteit goed was, dit zonder kortingsactie. Voor ons allemaal vier was het niet voor herhaling vatbaar. Gemiste kans voor Dommel 18.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Werden hartelijk begroet mochten gaan zitten waar we wilden kregen binnen de korsten keer of we iets te drinken wilden en legde meteen de kaart waar van wij konden kiezen Er was keus genoeg Het voor gerecht was zeer lekker het hoofd gerecht overtrof de smaak was heerlijk en na gerecht ook wij zijn tevreden naar buiten gegaan
Egon D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Ambiance matig en eten redelijk.
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prettige omgeving. Carpaccio en Black Angus erg lekker. Groente weinig. Saus Dame Blanchè niet warm. De bediening vriendelijk en accuraat.
Cobie L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
De AH aktie was het maandmenu, keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en vier nagerechten.
Voor ieder wat wils en een van de kinderen wilde liever een voorgerecht als hoofdgerecht, geen probleem.
Iedereen was erg tevreden.
De gerechten werden met zorg bereid, leuk opgemaakt en vooral heel lekker !
Het was een leuke (surprise) avond !
H. B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Helaas weten ze bij Dommel18 niet wat een Dame Blanche is. Mijn man kreeg een beker met ijs met een chocoladelaagje in bet midden. Een lange vinger erin gestoken. Zag er redelijk uit, maar het is bij verre geen Dame Blanche. Wellicht kunnen ze in de keuken nog eens in de boeken kijken, wat dat is, Vooral het ontbreken van de warme saus is een grote tekortkoming.