Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Dommel 18

• Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten,vriendelijke en snelle bediening,goede sfeer,prijs- kwaliteit heel goed,goede presentatie,ga zeker terug
willie S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Dommel18 was zeer goed bevallen-
Zeker voor herhaling vatbaar totaal was alles prima in orden
Zeer aan bevolen aan vrienden en kennesen..
Hank H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegetenmet AH actie. Daardoor prijs kwaliteit oké. indien gewoon menu te betalen prijzen aan de ruime kant. Zeker ook door de meerprijs op de sausjes - staek en ganzenlever. Deze laatste is scheef in de prijs/kwaliteit verhouding en heeft nauwelijks toegevoegde waarde.
Jolijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening! Een van onze favoriete restaurants in Eindhoven! Zelfs door de weeks lekker levendig en geen lege tent; gezellige sfeer!
Gaston V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en wat een leuke bediening!!!! Goede uitleg en in voor een praatje. We hebben een heel gezellige avond gehad dus ze zien ons daar zeker terug.
Jamie2806 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk eten maar helaas zijn de porties kleiner als voorheen... Jammer!
De kip van de mixed grill was niet helemaal gaar, werd meegenomen en kreeg m even later weer terug (nog niet helemaal gaar). Heb die dan ook maar niet helemaal opgegeten.
CVonk .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Eten prima. Kon wat sneller. Goede kwaliteit producten en sympathieke bediening. Inrichting matig. Heerlijke zitgelegengeid maar kon wat frisser. Oubollige expo decoratie aan de wand.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer lekkere steaks, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader voor zowel een hapje en een drankje!
noortje B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Vrijdag 1/9 voor de 3e keer hier gaan eten. Deze keer was een dikke tegenvaller. Het personeel was zoals gewoonlijk heel vriendelijk en attent. De keuken was deze keer gewoon niet goed. De hamburger die doorbakken was gevraagd, was niet doorbakken. De burger werd terug gestuurd en kwam weer niet doorbakken terug. Ik was dus uitgegeten. Met een redelijk zwak excuus vanuit de keuken, werden we door het bediend personeel zeer netjes tegemoet gekomen.
Voorlopig even de laatste keer dat we hier hebben gegeten.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We konden gezellig op het terras eten verwarmingslamp werd aangedaan.We werden vriendelijk begroet door het klantgerichte personeel.Ik was er al vaker geweest maar degene die bij me was niet.We namen een fles prosecco en kozen als voorgerecht de gamba's met buikspek.Als hoofdgerecht de ossenhaaspuntjes daarbij gemende groenten v tuinbonen sugersnaps en snijbonen en frietjes en kozen er een truffelsausje bij.Het was overheerlijk!!!!Als dessert de scropinno.Degene die bij mij was voor de eerste keer is nu ook helemaal om wil er vaker naar toe.Vergeten te zeggen dat we de AH kaart ingezet hadden Tot slot nog een scropinno genomen en een zeer geslaagde avond hadden gehad !!!AANRADER
wmjc P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
is prima goed gegeten,goed personeel buiten op het terras gegeten mooie straat en rustig gezellig.meer kan ik er niet van maken,
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij komen regelmatig bij Dommel 18. Met vrienden of met familie. Het is nog nooit tegen gevallen. Ik kan Dommel 18 dus best wel aanraden.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
In verband met het weer lekker buiten gezeten. En het eten was heerlijk. Gaan snel terug. Vriendelijk personeel. Leuke locatie. Goede beslissing gedaan.
paul B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
De kwaliteit van het eten is erg goed. Jammer is dat je voor veel gerechten extra moet betalen. Ook voor een sausje moet je bijbetalen terwijl dit in veel restaurants er gewoon bij hoort
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Voor-en hoofdgerecht waren heerlijk, alleen de tiramisu was teleurstellend, zit een zuurtje in de marscapone wat er niet bij past
Sansfrats 1.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Sfeer was prima, het personeel uitermate vriendelijk en gastvrij. Heel ongedwongen. het eten was redelijk. Ossenhaas was goed. alles er omheen was ok, niet bijzonder. De prijs voor een drie-gangen-menu was €34,50 wat prima is. Het dan wel jammer dat er op ons voor- en hoofdgerecht een meerprijs zat, waardoor het totaal niet zo heel goedkoop is. zeker gezien de bijgerechten (frietjes, wat groenten) die van een hele eenvoudige kwaliteit waren. En om 17:30 was een dessert al op wat erg vreemd lijkt aan het begin van een avond.
Maar nogmaals, lekker buiten gezeten, supervriendelijk personeel, dus zeker de moeite waard.
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wederom erg lekker gegeten, fijne en vriendelijke bediening.
Puntje van kritiek is dat reed voor de 3de keer hetzelfde nagerecht niet meer op voorraad is. Tip geef dit van tevoren aan of haal van de kaart af dit voorkomt teleurstelling.
Maar blijft als een paal boven water dat bij Dommel 18 erg lekker kunt eten met een verder zeer uitgebreide keuze.
Menno F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het gaat erg goed met de horeca. Eten was wat je er van kon verwachten, echter snapt de bediening echt niet hoe je met klanten moet omgaan. Bot en ongeïnteresseerd. Gelukkig genoeg keuze in ehv. Hier dus nooit meer. Vandaag gegeten.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was weer een super avond.Heerlijk gegeten,vriendelijk personeel.Jammer dat de chef zo chagrijnig reageerde.We komen zeker nog eens
hennievdw .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
alles was prima in orde, alleen wat opdringerig met aanbieden van drinken, waar schijnbaar de grootste winst op gehaald word.