Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      Tiramisu
      Hangop met Blueberry Saus

Over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Anneliese V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Leuk restaurant in gezellig staatje in het centrum van Eindhoven. Wij waren met de AH actie. We hebben lekker gegeten en vooral de bediening was top.! We komen zeker nog eens terug.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was oke. We waren met de albertheijn actie en vonden het wat magertjes. Voorgaande jaren ook bij dommel 18 geweest en vond het in kwaliteit achteruit gegaan.
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Prijs/kwaliteit was ver te zoeken. Smaakloos, waterig en lauw zijn de 3 woorden die het eten het beste omschrijven.
Ida T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, met smaak en liefde bereid, super bediening en grote porties.
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Gebruik gemaakt van het 3 gangen keuze menu van de Albert Heijn. Heerlijk gegeten, goed bereid en lekker van smaak.
Jean Paul S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Echt super lekker gegeten.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Al vaker bij Dommel 18 gegeten. Het eten is altijd goed/zeer goed. Deze keer was het eten echter te kort gegrild; Rare i.p.v. het bestelde Medium. Werd door de bediening goed opgelost door het bord aan de keuken terug te geven. We kregen ons eten met nieuwe groente en friet weer retour en het was toen wel precies goed. Wel helaas even moeten wachten en ter compensatie had ik wel een drankje verwacht. Die bleef helaas uit. De prijs is wat aan de hoge kant maar het Argentijnse eten is wel erg lekker.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was lekker maar de sfeer vonden we wat gedateerd en het personeel is vriendelijk maar legt het er wel een beetje te dik bovenop.
Jay Q.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Spareribs zijn soms erg taai
Froukje K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was lekker maar de ambiance doet wel een beetje denken aan een fabriek: je wordt snel weg geschoven aan een tafeltje in een hoekje; drinken wordt op je tafel gekwakt. De steak was wel echt heel goed!
Ardie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
wij komen hier om de twee weken en het eten is hier echt heerlijk
Narda D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
echt een aanrader voor iedereen
We hebben er super gegeten
jacky K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Goed eten en heerlijke wijn. Ruime keuze uit speciaal bier ook. Bediening vlot en heel vriendelijk! Komen zeker terug. Leuke sfeer.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Carpaccio was smolt op je tong. De ossenhaaspuntjes waren heerlijk mals en lekker gekruid. De ijsfondue een belevenis, moet je gewoon eens hebben gedaan.
Smakelijk eten in een gezellige omgeving.
Rosan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Genoten
Yara V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gereserveerd en bevestigingsmail ontvangen maar vervolgens geen plaats??? Vreemd! Zou het aan de 20% korting liggen?
Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Als dessert de beste brownie van mijn leven gehad..! Alleen dáár al om ga ik zeker terug. Hoofdgerecht was ook heerlijk, maar het dessert; witte chocolade ijs met brownie was een voortreffelijke afsluiter! krokant van buiten, lauwwarm van binnen met nootjes en een rijke zachte chocolade vulling...hemels! (Dit wilde ik nog even als specifieke opmerking benoemen. Rest is vast allemaal al gezegd.)
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wederom een gezellige en geslaagde avond met uitstekende prijs - kwaliteit verhouding maar ook welgemeende bediening en aandacht van het personeel.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goed restaurant, fijne bediening. Goede keuken met veel keuze
Silvie B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het eten smaakte goed. Vriendelijke bediening en leuk dat je in de keuken kan kijken. Voor herhaling vatbaar.