Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Italiaanse Tomatenroomsoep
      Salade Geitenkaas
      Gambas Pill Pill
  • Hoofdgerechten
    • Butler Steak Black Angus
      Kip Burger met Wasabi en Cashew
      Ossenhaaspuntjes
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Brownie
      Affogato

Over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Hein V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Op het allerlaatste moment een tafel voor 2p gereserveerd bij Dommel 18. Er bleek bij binnenkomst nog wel wat ruimte te zijn maar gaande de avond werd het wel drukker. Dommel 18 heeft een zeer uitgebreide bierkaart wat mijn tafelgenoot en ikzelf erg kon waarderen. Als vooraf een broodje genomen wat én niet standaard werd geserveerd én niet als het standaard afbakbroodje smaakte. Een prima start dus. Als hoofdgerecht de spareribs genomen, mijn tafelgenoot had de ossehaaspuntjes. De spareribs waren voor mijn smaak wat droog maar wel prima op smaak. De ossehaaspuntje waren prima volgens mijn gezelschap. Als dessert een standaard dame blanche genomen welke wat zuinig overkwam, geserveerd in een redelijk grote coupe maar slechts één bolletje ijs en chocolade en slagroom. De rekening inclusief drank was uiteindelijk slechts €75,- wat mij alleszins meeviel.
Al met al een prima eetgelegenheid waar je voor niet al teveel geld je prima kan uitleven en niet zonder honger de deur uit hoeft. De aankleding is redelijk, niet romantisch of warm maar prima voor mijn smaak. Het personeel was attent en adequaat in hen handelen.
Jasper O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooi geserveerde gerechten en goede service.
Maribel P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heel lekker en gezond gegeten. Het bedienend personeel zijn zeer vriendelijk en verwelkomend en vragen goed door naar hoe je je eten het liefst bereid hebt. Wanneer je je de volgende gang van het menu wil etc etc. Houden alles goed in de gaten en komen regelmatig vragen of alles naar wens is, smaakt en of er nog iets nodig is. We hebben heerlijk rustig kunnen genieten van heerlijk eten. Als je mij vraagt om een punt van 1 tot 10 zeg ik een 11. Ik zou zeker aanbevelen om eens bij steakhouse plein 18 een smaakpapillen feestje te gaan ervaren.
Ank.van.tilburg V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
vriendelijke bejegening, uitstekende kwaliteit van de gerechten.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijke gerechten(met ah actie).super vriendelijke bediening.staan open voor een grapje.zeker voor herhaling vatbaar.echt een aanrader!!
Will V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Top gerechten
Super bediening.erg vriendelijk.staan open voor een grapje.een restaurant zo als een restaurant zou moeten zijn.
John K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima Service & Grandioze Bediening [Romy] incl. Geweldig Smakelijke Ribeye
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten. En een super aardig en vriendelijke bediening
Riks V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben kekker gegeten hier en de bediening was echt top. We mochten zelfs ons dessert in een trommeltje meenemen omdat het iets te veel bleek. Heerlijke wijn bij heerlijk eten!!
Kenneth W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heel lekker gegeten.
H.R. V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk buiten gegeten en de bediening was zeer goed.
Kien D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik had de AH spaarkaart dus ik kreeg beperkt keuze uit de maandmenu maar het eten was prima. De bediening was correct, ik hoefde niet lang te wachten. Voor deze restaurant kan ik alleen compliment geven!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prettige avond gehad
Kate V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Vorig jaar kon je uit het hele menu kiezen. Nu had je van het voor, hoofd en na gerechten maar keuze uit drie mogelijkheden. Beetje teleurstellend. Eten smaakte natuurlijk prima maar kon niet nemen wat ik altijd nam. Service is altijd prima
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij komen bijzonder graag bij Dommel 18: echt goede steaks, vriendelijk personeel en een leuke sfeer!
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Met AH aanbieding geweest, driegangen menu, met keuze uit drie gerechten per gang. Vanwege koolhydraten beperkt eten kreeg ik zonder problemen een zeer ruime extra portie groenten i.p.v. frietjes of aardappel bij de overheerlijke steak. Het toetje is vervangen door een watertje.
Elise N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten, de stoof 18 is echt een aanrader mijn vriend had de black Angus en die was ook heel lekker. Vooraf hadden we gamba's met buikspek. Leuk gepresenteerd, kleine kanttekening. Geen schaaltje of doekje om je handen mee schoon te maken na het pellen van de gamba's. Gezellige bediening!! Top ervaring dus ????
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Het eten was leuk op het bord geplaatst.
Het zag er lekker uit en smaakte prima.
De service was ook goed.
Zeker de moeite waard vaker hier te gaan eten.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Met de AH diner actie bij dommel 18 gaan eten..we hebben uit drie voor, hoofd en nagerechten kunnen kiezen. Dus niet a la card. Maar we hebben heerlijk gegeten.
Cinderrella V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goede service en smaakvol eten.