Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wederom erg lekker gegeten, fijne en vriendelijke bediening.
Puntje van kritiek is dat reed voor de 3de keer hetzelfde nagerecht niet meer op voorraad is. Tip geef dit van tevoren aan of haal van de kaart af dit voorkomt teleurstelling.
Maar blijft als een paal boven water dat bij Dommel 18 erg lekker kunt eten met een verder zeer uitgebreide keuze.
Menno F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het gaat erg goed met de horeca. Eten was wat je er van kon verwachten, echter snapt de bediening echt niet hoe je met klanten moet omgaan. Bot en ongeïnteresseerd. Gelukkig genoeg keuze in ehv. Hier dus nooit meer. Vandaag gegeten.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was weer een super avond.Heerlijk gegeten,vriendelijk personeel.Jammer dat de chef zo chagrijnig reageerde.We komen zeker nog eens
hennievdw .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
alles was prima in orde, alleen wat opdringerig met aanbieden van drinken, waar schijnbaar de grootste winst op gehaald word.
marij D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heel erg leuk en heel erg lekker,geweldig personeel,altijd vriendelijk en opgewekt,ik ga er zeker vaker naar toe een geweldige avond gehad heel erg bedankt!!!!!
Kay M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Al geregeld bij Dommel 18 wezen eten maar deze keer viel het echt tegen. Bediening was traag en vergat dingen. Verder een Rare rump steak besteld welke eerst doorbakken was vervolgens kreeg ik een nieuwe en deze was oké niet rare en daarnaast ook nog eens hartstikke koud!! Mij zien ze daar voorlopig niet meer!!!
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker en gezellig gegeten , vriendelijk personeel , goede menukeuze en geserveerd op warm bord(top).
wij gaan zeker weer terug komen.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zoals altijd goede kwaliteit. Nu een keer geluncht ipv diner maar ook dat is goed. Wel wat veel zout maar wij gebruiken dat sowieso weinig dus anderen vinden dat misschien niet zo. Je krijgt er wel dorst van en dat vind ik meteen het grootste minpunt van hen. De prijzen voor het eten zijn redelijk maar de drank is veel te duur; vooral bier. Althans ik vind 6,50€ voor een franciscaner veel geld voor een restaurant als dit. Leffe ook bijna 5€ per glas dus als je niet uitkijkt drink je voor meer geld op dan je eet. Dus verlaag die prijzen en het vaste klantenbestand zal alleen maar groeien want je kunt ook gezellig borrelen buiten.
Alma H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Voor het eerst in Eindhoven en voor dit restaurant gekozen. Hij ligt erg gunstig in het centrum. Heerlijk gegeten, geen enkel minpuntje. Ondanks dat we een ah bon hadden, kan je zelf bepalen uit de menu wat je wilt. Vriendelijk personeel. Echt alles was top.
willemrykers .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was weer heerlijk, mooie porties bijzonder goed op smaak. Als het niet ongepast zou zijn dan had ik mijn bord zelfs willen aflikken... :P ...dessert was bijna teveel. Brownie met witte chocolade ijs is een echte aanrader!
fransje.mange .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.... service was vriendelijk en klantgericht. Wij komen zeker nog een keertje terug!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en met de Albert Heijn restaurantactie voor een mooie prijs.
Hele ruime keuze vd kaart.
Erg vriendelijk personeel.
We gaan zeker vaker.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Echt ontzettend lekker gegeten! Super nette service toen we iets langer op het eten moesten wachten kregen we een drankje van het huis en excuus aangeboden. Wij komen zeker weer terug!
MariaEHV .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima gerechten. Restaurant kreeg men niet voldoende verwarmd. Nadat ik er een personeelslid op had aangesproken deelde zij ons mede dat ze het zelf ook veel te koud vond, dat de thermostaat inmiddels op 33 graden stond maar dat het pas 19 graden binnen was. We hebben ongeveer 2,5 uur binnen gezeten maar het bleef een koud etentje. Werd ook op geen enkele wijze gecompenseerd. Voor de zomer is het een prima restaurant maar in de winter geen aanrader.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
- Restaurant was een beetje te donker
- Bediening was goed
- Voorgerecht: Tonijncarpaccio was heerlijk maar te weinig
- Hoofdgerecht: T-bone steak zat veel te veel vet aan terwijl je hier 10 euro extra voor moest betalen (500 gr maar bijna 200 gr vet)
- Nagerecht: Ijsfondue met stikstof, leuk om een keer te doen maar qua smaak niet voor herhaling vatbaar
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar dus volgende reservering staat er al.
Toppie toppie toppie toppie toppie toppie toppie toppie toppie
Willem001 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben lekker gegeten voor een redelijke prijs. Het personeel was klantvriendelijk. Met name Lisa was erg attent. We komen zeker terug.
Szary .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prettige ontvangst, zeer vriendelijke, vlotte bediening. We mochten kiezen uit het hele menu. Evt meerprijzen waren duidelijk aangegeven en werden ook nog uitgelegd. Gerechten waren heerlijk en goed verzorgd. Black Tiger gamba's van de grill met buikspek en brood met knoflooksaus was briljant, om je vingers bij op te eten! We hadden verder resp. osshaas en rumpsteak. We hadden er een truffel-calvadossaus bij genomen. Overheerlijk! En de Dame Blanche was niet alleen een foto waard maar ook nog super lekker. Zeker en aanrader!
wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De service was prima. Het eten was ook goed maar ik vond het nogal prijzig, Zeker het voorgerecht, de garnalen in knoflookolie, vond ik te duur voor de hoeveelheid die je kreeg!
marryvdkerkhof .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij vonden het jammer dat we apart voor de sausjes bij het vlees moesten betalen, en dat we het beetje frites wat we extra vroegen ook op de rekening was gezet en in verhouding erg duur was.
Verder was alles heel lekker en vriendelijke bediening