Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Alma H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Voor het eerst in Eindhoven en voor dit restaurant gekozen. Hij ligt erg gunstig in het centrum. Heerlijk gegeten, geen enkel minpuntje. Ondanks dat we een ah bon hadden, kan je zelf bepalen uit de menu wat je wilt. Vriendelijk personeel. Echt alles was top.
willemrykers .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was weer heerlijk, mooie porties bijzonder goed op smaak. Als het niet ongepast zou zijn dan had ik mijn bord zelfs willen aflikken... :P ...dessert was bijna teveel. Brownie met witte chocolade ijs is een echte aanrader!
fransje.mange .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.... service was vriendelijk en klantgericht. Wij komen zeker nog een keertje terug!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en met de Albert Heijn restaurantactie voor een mooie prijs.
Hele ruime keuze vd kaart.
Erg vriendelijk personeel.
We gaan zeker vaker.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Echt ontzettend lekker gegeten! Super nette service toen we iets langer op het eten moesten wachten kregen we een drankje van het huis en excuus aangeboden. Wij komen zeker weer terug!
MariaEHV .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima gerechten. Restaurant kreeg men niet voldoende verwarmd. Nadat ik er een personeelslid op had aangesproken deelde zij ons mede dat ze het zelf ook veel te koud vond, dat de thermostaat inmiddels op 33 graden stond maar dat het pas 19 graden binnen was. We hebben ongeveer 2,5 uur binnen gezeten maar het bleef een koud etentje. Werd ook op geen enkele wijze gecompenseerd. Voor de zomer is het een prima restaurant maar in de winter geen aanrader.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
- Restaurant was een beetje te donker
- Bediening was goed
- Voorgerecht: Tonijncarpaccio was heerlijk maar te weinig
- Hoofdgerecht: T-bone steak zat veel te veel vet aan terwijl je hier 10 euro extra voor moest betalen (500 gr maar bijna 200 gr vet)
- Nagerecht: Ijsfondue met stikstof, leuk om een keer te doen maar qua smaak niet voor herhaling vatbaar
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar dus volgende reservering staat er al.
Toppie toppie toppie toppie toppie toppie toppie toppie toppie
Willem001 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben lekker gegeten voor een redelijke prijs. Het personeel was klantvriendelijk. Met name Lisa was erg attent. We komen zeker terug.
Szary .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prettige ontvangst, zeer vriendelijke, vlotte bediening. We mochten kiezen uit het hele menu. Evt meerprijzen waren duidelijk aangegeven en werden ook nog uitgelegd. Gerechten waren heerlijk en goed verzorgd. Black Tiger gamba's van de grill met buikspek en brood met knoflooksaus was briljant, om je vingers bij op te eten! We hadden verder resp. osshaas en rumpsteak. We hadden er een truffel-calvadossaus bij genomen. Overheerlijk! En de Dame Blanche was niet alleen een foto waard maar ook nog super lekker. Zeker en aanrader!
wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De service was prima. Het eten was ook goed maar ik vond het nogal prijzig, Zeker het voorgerecht, de garnalen in knoflookolie, vond ik te duur voor de hoeveelheid die je kreeg!
marryvdkerkhof .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij vonden het jammer dat we apart voor de sausjes bij het vlees moesten betalen, en dat we het beetje frites wat we extra vroegen ook op de rekening was gezet en in verhouding erg duur was.
Verder was alles heel lekker en vriendelijke bediening
karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
zaten vlak bij de buitendeur die iedere keer veel tocht gaf, dat was het enige wat minder was. de ossenhaas was heel mais en uitstekend gekruid. ook alle gerechten waren heel mooi opgemaakt en de bediening was vrolijk, niet te formeel wat het juist heel leuk maakte.
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We werden hartelijk ontvangen en mochten uit de gewone menukaart een 3 gangen menu kiezen. Dus geen aangepaste van de AH-actie die op veel plaatsen wordt toe gepast.
Het enige min puntje vond ik dat het kaasplankje van het dessert te koud was en dit kwam niet ten goede van de kaas, helaas.
Maar wij schuiven zeker nog eens aan.
Hamu .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met gezin van 6 personen lekker gegeten alhoewel de traditionele carpaccio wat vlak van smaak was, overige voorgerechten tonijn carpaccio en de gamba's pill pill waren lekker. Hoofdgerechten (bavette steak, butler steak, ossehaaspuntjes en dommel 18 stoof) en desserts (tiramisu, cheescake) waren lekker en de Ice fondue was een waar spektakel. We hebben een gezellige avond gehad.
Vriendelijke bediening.
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten ! Gezelschap van 8 personen met 2 kinderen. Ze hebben geen kinderkaart maar lossen het prima op met de gewone kaart ! We komen nog eens terug !
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We zijn hier wezen eten met de restaurantactie van AH. We konden alles kiezen van de kaart. Een geweldig restaurant met goede en vriendelijke bediening. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht en het nagerecht waren uitstekend. We gaan hier zeker meer eten.
jose1101 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer attent personeel , we hebben heel lekker eten . We hebben echt genoten en komen zeker vaker terug. We hadden 2 jarige in ons midden en die hebben ze leuk verrast
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten was erg goed.Alleen jammer dat de tafels in het midden van het restaurant erg dicht tegen elkaar staan,
geen privacie.Verder was alles supergoed,echt een aanrader.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Dommel 18.We hadden een fles prosecco.Als voorgerecht Black Tiger Gambas met buikspek erg lekker!!!Als hoofdgerecht de mixed grill met beef,kipfilet,spareribs en buikspek op een bed v groenten en frietjes erbij.Alles was zeer mals en lekker gemarineerd.Als dessert scroppino zalig!!!Ze hebben een open keuken waardoor we onze duimen omhoog konden steken naar de hard werkende koks!!!Ook de bediening was geweldig heel gastvrij en erg klantgericht!!!Ze hadden buiten aan de barkant zelfs op tafeltje gereserveerd voor ons neergezet,daar hadden we op terras nog koffie genomen en nog gezellig gepraat.Wederom een geslaagde avond met AH kaart.AANRADER!!!