Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      Hangop
      Crème Brûlée

Over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Sarina J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Wij zijn met de AH restaurantactie geweest. De bediening was super en het eten was heerlijk.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Goed gegeten. Heb het idee dat je kleinere porties krijgt met AH actie
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goed gegeten met de AH actie. 3 gangen nu voor 15 euro p.p. Voor hetgeen wat je kreeg niet duur. Zat zelfs carpaccio en een steak bij voor dat geld. Je kon per gerecht kiezen uit 3 dingen van het maandmenu. De carpaccio en de steak smaakte goed. Ondanks dat bij met 10 personen waren, kwamen de gerechten redelijk snel, alleen voorgerecht duurde wat langer. Kortom wij hebben een geslaagde avond gehad.
Wj S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker gegeten en leuke en fijne bediening , jammer dat ik mijn partner door de drukte moeilijk kon verstaan want iedereen ging steeds harder roepen.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Op zondag heerlijk uitgeslapen en gelunched bij Dommel 18, een lunch-aanbieding van Groupon. 2-gangen lunch, soepje met een lunchgerecht naar keuze (genoeg keus), nu een broodje hamburger gekozen (chili). Broodje iets te lang onder de grill, maar burger erg smakelijk. Vriendelijke en attente bediening.

tot de volgende keer!
Carina P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het was veel, vlees had wat malser mogen zijn.
Mariola V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hebben lekker en ontspannen zitten eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het hoofdgerecht kon beter.
Ik heb via de ah actie altijd in de rest. Die hierbij aangesloten waren, prima gegeten .
Drie gangen. menu voor 20,00 .. Euro elders ook altijd goed-
.keuze tussen maar 3 voor,3 hoofdgerechten en 3 desserts Enfin het viel tegen.
Joella S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Ah menu genomen. Biefstuk was taai en de hamburger was vet. Voorgerecht en desert waren prima.
Christianne B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Lekker gegeten; prettige sfeer; vriendelijke en kundige bediening
José J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten van het 3 gangen keuzemenu, Ah actie. Gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Kwaliteit eten goed. Consumptie prijzen duur 0,5 liter bier 6 euro is belachelijk duur.
L G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
alles was okay !!
Dijkeng V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Gastvrije ontvangst en plezierige bediening
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Op het allerlaatste moment een tafel voor 2p gereserveerd bij Dommel 18. Er bleek bij binnenkomst nog wel wat ruimte te zijn maar gaande de avond werd het wel drukker. Dommel 18 heeft een zeer uitgebreide bierkaart wat mijn tafelgenoot en ikzelf erg kon waarderen. Als vooraf een broodje genomen wat én niet standaard werd geserveerd én niet als het standaard afbakbroodje smaakte. Een prima start dus. Als hoofdgerecht de spareribs genomen, mijn tafelgenoot had de ossehaaspuntjes. De spareribs waren voor mijn smaak wat droog maar wel prima op smaak. De ossehaaspuntje waren prima volgens mijn gezelschap. Als dessert een standaard dame blanche genomen welke wat zuinig overkwam, geserveerd in een redelijk grote coupe maar slechts één bolletje ijs en chocolade en slagroom. De rekening inclusief drank was uiteindelijk slechts €75,- wat mij alleszins meeviel.
Al met al een prima eetgelegenheid waar je voor niet al teveel geld je prima kan uitleven en niet zonder honger de deur uit hoeft. De aankleding is redelijk, niet romantisch of warm maar prima voor mijn smaak. Het personeel was attent en adequaat in hen handelen.
Jasper O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooi geserveerde gerechten en goede service.
Maribel P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heel lekker en gezond gegeten. Het bedienend personeel zijn zeer vriendelijk en verwelkomend en vragen goed door naar hoe je je eten het liefst bereid hebt. Wanneer je je de volgende gang van het menu wil etc etc. Houden alles goed in de gaten en komen regelmatig vragen of alles naar wens is, smaakt en of er nog iets nodig is. We hebben heerlijk rustig kunnen genieten van heerlijk eten. Als je mij vraagt om een punt van 1 tot 10 zeg ik een 11. Ik zou zeker aanbevelen om eens bij steakhouse plein 18 een smaakpapillen feestje te gaan ervaren.
Ank.van.tilburg V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
vriendelijke bejegening, uitstekende kwaliteit van de gerechten.