Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
wmjc P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
is prima goed gegeten,goed personeel buiten op het terras gegeten mooie straat en rustig gezellig.meer kan ik er niet van maken,
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij komen regelmatig bij Dommel 18. Met vrienden of met familie. Het is nog nooit tegen gevallen. Ik kan Dommel 18 dus best wel aanraden.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
In verband met het weer lekker buiten gezeten. En het eten was heerlijk. Gaan snel terug. Vriendelijk personeel. Leuke locatie. Goede beslissing gedaan.
paul B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
De kwaliteit van het eten is erg goed. Jammer is dat je voor veel gerechten extra moet betalen. Ook voor een sausje moet je bijbetalen terwijl dit in veel restaurants er gewoon bij hoort
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Voor-en hoofdgerecht waren heerlijk, alleen de tiramisu was teleurstellend, zit een zuurtje in de marscapone wat er niet bij past
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Sfeer was prima, het personeel uitermate vriendelijk en gastvrij. Heel ongedwongen. het eten was redelijk. Ossenhaas was goed. alles er omheen was ok, niet bijzonder. De prijs voor een drie-gangen-menu was €34,50 wat prima is. Het dan wel jammer dat er op ons voor- en hoofdgerecht een meerprijs zat, waardoor het totaal niet zo heel goedkoop is. zeker gezien de bijgerechten (frietjes, wat groenten) die van een hele eenvoudige kwaliteit waren. En om 17:30 was een dessert al op wat erg vreemd lijkt aan het begin van een avond.
Maar nogmaals, lekker buiten gezeten, supervriendelijk personeel, dus zeker de moeite waard.
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wederom erg lekker gegeten, fijne en vriendelijke bediening.
Puntje van kritiek is dat reed voor de 3de keer hetzelfde nagerecht niet meer op voorraad is. Tip geef dit van tevoren aan of haal van de kaart af dit voorkomt teleurstelling.
Maar blijft als een paal boven water dat bij Dommel 18 erg lekker kunt eten met een verder zeer uitgebreide keuze.
Menno F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het gaat erg goed met de horeca. Eten was wat je er van kon verwachten, echter snapt de bediening echt niet hoe je met klanten moet omgaan. Bot en ongeïnteresseerd. Gelukkig genoeg keuze in ehv. Hier dus nooit meer. Vandaag gegeten.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was weer een super avond.Heerlijk gegeten,vriendelijk personeel.Jammer dat de chef zo chagrijnig reageerde.We komen zeker nog eens
hennievdw .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
alles was prima in orde, alleen wat opdringerig met aanbieden van drinken, waar schijnbaar de grootste winst op gehaald word.
marij D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heel erg leuk en heel erg lekker,geweldig personeel,altijd vriendelijk en opgewekt,ik ga er zeker vaker naar toe een geweldige avond gehad heel erg bedankt!!!!!
Kay M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Al geregeld bij Dommel 18 wezen eten maar deze keer viel het echt tegen. Bediening was traag en vergat dingen. Verder een Rare rump steak besteld welke eerst doorbakken was vervolgens kreeg ik een nieuwe en deze was oké niet rare en daarnaast ook nog eens hartstikke koud!! Mij zien ze daar voorlopig niet meer!!!
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker en gezellig gegeten , vriendelijk personeel , goede menukeuze en geserveerd op warm bord(top).
wij gaan zeker weer terug komen.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zoals altijd goede kwaliteit. Nu een keer geluncht ipv diner maar ook dat is goed. Wel wat veel zout maar wij gebruiken dat sowieso weinig dus anderen vinden dat misschien niet zo. Je krijgt er wel dorst van en dat vind ik meteen het grootste minpunt van hen. De prijzen voor het eten zijn redelijk maar de drank is veel te duur; vooral bier. Althans ik vind 6,50€ voor een franciscaner veel geld voor een restaurant als dit. Leffe ook bijna 5€ per glas dus als je niet uitkijkt drink je voor meer geld op dan je eet. Dus verlaag die prijzen en het vaste klantenbestand zal alleen maar groeien want je kunt ook gezellig borrelen buiten.
Alma H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Voor het eerst in Eindhoven en voor dit restaurant gekozen. Hij ligt erg gunstig in het centrum. Heerlijk gegeten, geen enkel minpuntje. Ondanks dat we een ah bon hadden, kan je zelf bepalen uit de menu wat je wilt. Vriendelijk personeel. Echt alles was top.
willemrykers .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was weer heerlijk, mooie porties bijzonder goed op smaak. Als het niet ongepast zou zijn dan had ik mijn bord zelfs willen aflikken... :P ...dessert was bijna teveel. Brownie met witte chocolade ijs is een echte aanrader!
fransje.mange .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.... service was vriendelijk en klantgericht. Wij komen zeker nog een keertje terug!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en met de Albert Heijn restaurantactie voor een mooie prijs.
Hele ruime keuze vd kaart.
Erg vriendelijk personeel.
We gaan zeker vaker.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Echt ontzettend lekker gegeten! Super nette service toen we iets langer op het eten moesten wachten kregen we een drankje van het huis en excuus aangeboden. Wij komen zeker weer terug!