Steakhouse Dommel 18

Dommelstraat 18 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Steakhouse Dommel 18

Heerlijk vlees in ouderwetse café sfeer.

In hartje Eindhoven vind je Dommel 18: hét perfecte eetcafé voor een lekker stuk vlees. Op loopafstand van alle barretjes is dit de place to be voor het begin van een gezellige avond met vrienden. Na het eten kun je altijd blijven hangen voor een lekker biertje, er is genoeg keuze!

Meer informatie over restaurant Steakhouse Dommel 18

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We werden hartelijk ontvangen en mochten uit de gewone menukaart een 3 gangen menu kiezen. Dus geen aangepaste van de AH-actie die op veel plaatsen wordt toe gepast.
Het enige min puntje vond ik dat het kaasplankje van het dessert te koud was en dit kwam niet ten goede van de kaas, helaas.
Maar wij schuiven zeker nog eens aan.
Hamu .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met gezin van 6 personen lekker gegeten alhoewel de traditionele carpaccio wat vlak van smaak was, overige voorgerechten tonijn carpaccio en de gamba's pill pill waren lekker. Hoofdgerechten (bavette steak, butler steak, ossehaaspuntjes en dommel 18 stoof) en desserts (tiramisu, cheescake) waren lekker en de Ice fondue was een waar spektakel. We hebben een gezellige avond gehad.
Vriendelijke bediening.
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten ! Gezelschap van 8 personen met 2 kinderen. Ze hebben geen kinderkaart maar lossen het prima op met de gewone kaart ! We komen nog eens terug !
Jose1101 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer attent personeel , we hebben heel lekker eten . We hebben echt genoten en komen zeker vaker terug. We hadden 2 jarige in ons midden en die hebben ze leuk verrast
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten was erg goed.Alleen jammer dat de tafels in het midden van het restaurant erg dicht tegen elkaar staan,
geen privacie.Verder was alles supergoed,echt een aanrader.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Dommel 18.We hadden een fles prosecco.Als voorgerecht Black Tiger Gambas met buikspek erg lekker!!!Als hoofdgerecht de mixed grill met beef,kipfilet,spareribs en buikspek op een bed v groenten en frietjes erbij.Alles was zeer mals en lekker gemarineerd.Als dessert scroppino zalig!!!Ze hebben een open keuken waardoor we onze duimen omhoog konden steken naar de hard werkende koks!!!Ook de bediening was geweldig heel gastvrij en erg klantgericht!!!Ze hadden buiten aan de barkant zelfs op tafeltje gereserveerd voor ons neergezet,daar hadden we op terras nog koffie genomen en nog gezellig gepraat.Wederom een geslaagde avond met AH kaart.AANRADER!!!
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wederom erg lekker gegeten in gezellige ambiance met vriendelijk personeel. Keuze menu is uitgebreid en bereiding van hoge kwaliteit
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. Vis kunnen ze beter van de kaart halen, was niet te eten, alleen maar graat in je mond. Wanneer dit gemeld werd, werd het een beetje weggewuifd, in vis zit nu eenmaal graat. Vlees was redelijk, hoewel 1 persoon in eerste instantie een zwart geblakerd stuk vlees kreeg, dit hebben we teruggegeven en een nieuw stuk gevraagd. Nee we zullen hier niet meer teruggaan.
Sharona V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was echt helemaal top.. met 9 personen gegeten via de Albert Heijn actie. Alles ging goed.. bediening was erg vriendelijk, attent en kundig. Eten was voortreffelijk! We komen hier zeker nog eens terug!
Jas B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ondanks AH-reservering zeer vriendelijke ontvangst en we kregen een mooie plek bij het raam.
De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellig restaurant, erg goede service en vriendelijk personeel. Het eten zag er netjes verzorgd uit en smaakte goed. Het was geen hoogstandje, maar wel prima.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ik heb hier gegeten met de restaurant-actie van de Albert Heijn. Zonder een dergelijke actie zal ik er ook niet snel terug komen, want ik schrok nog steeds van de rekening, ook al was het tweede 3-gangen menu gratis.

Als voorgerecht hadden wij de Bourgondische Dommel 18 mix - koud en warm. Echt een succes, omdat het leuk is om op deze manier te eten, maar wellicht te veel als je daarna nog twee gangen krijgt. Als hoofdgerecht kreeg ik de kipburger, die lekker was, maar niks bijzonders. De saus op de burger was iets te vloeibaar, maar de kip was wel heel lekker klaargemaakt. Als nagerecht ging ik voor de limoen cheesecake; ook goed.

Over de service heb ik niets te klagen. De twee dames waar we de hele avond door werden geholpen waren erg vriendelijk, behulpzaam en leken plezier in hun werk te hebben.
Lynette B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Normaal altijd heerlijk gegeten. Vanaovond echter het tegenovergestelde. Ossenhaas besteld welke vol met pezen zat en niet te eten was. Maar dat was nog niets vergeleken met de afhandeling ervan. Ook bediening die duidelijk hun vak niet verstaan en al leunend op mijn stoel tegen de collega 2 tafels verderop staat te praten. Heel erg jammer!! Vaak geweest en helaas nu wel de laatste keer.
Petralock .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijk gegeten, de Butler steak is een absolute aanrader, was bij ons perfect gebakken en smolt op je tong. Fijne, snelle service.
Myerlehendrix .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Prima gegeten. Serveerster was iets nors maar er zaten ook wel vervelende klanten op het terras.
Griekse salade was erg goed gevuld en de steaks waren goed gebakken. Frietjes hadden iets bruiner gemogen
JeanDeLaBuelle .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Goede aardige bediening.
Het terras was proppen om maar een beetje te kunnen zitten en binnen was het ons te warm.
Ik had wel voldoende te eten, maar de spareribs waren niet echt op smaak, op sommige punten erg droog en en onderkant was zwart geblakerd. De ribs van mijn tafelgenoot in mindere mate.
Voor en nagerecht was wel prima, maar persoonlijk is het hoofdgerecht het belangrijkste.
Raquelvdb1310 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Helaas hadden we er meer van verwacht. De tonijncarpaccio zat heel weinig smaak aan en de gamba's vs buikspek waren een beetje droog. Hoofdgerechten zalm en spare ribs waren wel lekker. Als toetje de ijsfondue was vooral leuk om een keer te doen. De bediening was prima!
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik heb hier gegeten met de AH restaurant zegels. Ik vond het prettig dat ik uit bijna alles van de kaart kon kiezen. Het voorgerecht met de gamba's stelde alleen weinig voor: het waren eerder garnalen. De spareribs met mango honing saus waren heerlijk. De hoofdgerechten waren prima, maar ik had graag wat meer groenten gezien. De desserts waren erg lekker en je kon proeven dat er niet zomaar iets uit de koelkast werd getrokken. Onze serveerster was erg opmerkzaam en attent. We hebben hier een prima avond beleefd op het terras.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Je had genoeg keuze, niets bijzonders. Je kunt er gewoon lekker eten. Mijn man is echte en grote vleeseter, voor hem was het zeker prima. De desserts waren we het meest lirisch over, zelfgemaakte milkshake was bijzonder en cheescake was overheerlijk. Wel erg fijn dat je dit restaurant met ah zegels met de kinderen van 12 en 16 mag gaan uitproberen.