Steakhouse De Nesse

Meer informatie over restaurant Steakhouse De Nesse

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse De Nesse

hannekesunny .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We zochten afgelopen vrijdagavond bij de brug in Waddinxveen een restaurantje om gewoon lekker rustig iets te kunnen eten. Steakhouse De Nesse was helemaal leeg, meestal geen pré om binnen te gaan. Wel gedaan, want als het leeg is, is het ook rustig. Heerlijk eten, aardige mensen. De ossehaas, de lamsshoarma, de friet... je krijgt het in veel restaurants niet zo goed als bij De Nesse. We stapten aangenaam verrast weer naar buiten. Onbegrijpelijk dat het leeg was op vrijdagavond.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met 4 personen. De ossenhaas smolt op je tong, de spareribs erg lekker (hadden nu mix, volgende keer eens alleen spareribs bestellen). Vlees was te lekker om nog een sausje te gebruiken. Salade erbij. Frietjes goed heet en vooraf hete halve pitabroodjes met kruidenboter. En dat voor onnederlandse tarieven 15-17 euro p.p. Erg vriendelijke bediening en ook de kok kwam even langs om te vragen of alles naar wens was. Zekert voor herhaling vatbaar.
winnie58 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Lekker eenvoudig goed eten. We hadden spareribs en zalm. Vooral de spareribs erg lekker. Verse salade en goede friet. Mooi terras aan de Gouwe, bij karakteristieke brug. Bediening vlot en vriendelijk.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
We waren weer met ons bootje in de buurt. Bijna voor de deur afgemeerd. De Nesse was gelukkig open. Wat hebben we weer heerlijk gegeten. Voor mix-grill kan je uit meerdere combinaties kiezen. Was om te smullen. Grote gamba's waren op, maar voor mijn vrouw van kleine gamba's een heerlijke maaltijd gemaakt. De zaak is niet het toonbeeld van nieuwigheid, maar het heerlijk bereide eten maakt dat helemaal goed. En als geste een kopje koffie en thee "van de zaak". Perfect!
Hannah S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Schotel kip oriental en spareribs 'nesse' vanavond hier gegeten. Beide waren heerlijk gemarineerd en goed gebakken. Om vingers bij af te likken. De salade erbij was simpel maar vers en knapperig.

Personeel is zeer vriendelijk en werken ontzettend hard!

Het decor mag echter wel wat aandacht, het is enorm gedateerd en er zijn veel beschadigingen aan muur en meubels.
Voor de sfeer zal ik er niet heen gaan, maar voor het eten (ook af te halen) kom ik graag terug!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
In 2012 zijn we hier voor het laatst met ons bootje afgemeerd. De keren daarna bleek Sika's Place "tijdelijk gesloten". Recent meerden we weer af in Waddinxveen (haast voor de deur bij de brug). Verrassing: onder de naam "Steakhouse De Nesse" is dit restaurant sinds april jl. weer open. Andere eigenaar, zelfde kaart. En het smaakte weer om te watertanden. Heerlijk mix-grill (vlees of vis naar keuze). Ruime porties. erg vriendelijke prijzen, evenals de bediening. Komen zeker weer terug.