Steakhouse de Lachende Koe

Beestenmarkt 14 4461 CT Goes Nederland Kaart
31-113252048

Over het restaurant Steakhouse de Lachende Koe

Mag het ongedwongen en plezierig zijn in een restaurant? Zeker! Reserveer dan in dit steakhouse een tafeltje en geniet van een ontspannen avondje uit. Je kunt hier een heerlijke gegrilde steak bestellen, spareribs en een smaakvolle hamburger. Maar omdat je in Zeeland bent, kun je ook een flinke pan mosselen op tafel laten zetten. Eet zo gezellig, samen uit één pannetje met lekkere sausjes en frites erbij! Vis of vlees; altijd lekker!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Steakhouse de Lachende Koe

• : Parkeergelegenheid voor de deur

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse de Lachende Koe

Ad B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De fish and chips vis was gefrituurd als bij de snackbar, en dan tevens veel te hard gebakken.
De salade was ook erg "mager"
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteravond supergoed zitten eten samen met m'n vrouw. Eerst een geitenbreier, daarna een steak texas; zéér goed van smaak en als dessert een white lady. Dit samen met een lekkere spaanse wijn trasmonte! Écht een AANRADER!! Dit alles geserveerd door een leuke en vlotte bediening!!
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het personeel is vriendelijk maar voor een deel nog onervaren, waardoor bv een bestellingen niet in één keer goed ging, wel keurig hersteld . Een sfeervol restaurant waar het eten op zich goed is.
LISA V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zalige mosterdsoep en de zalm was heerlijk.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk. We waren met een grotere groep maar hoefden niet al te lang te wachten op ons eten.
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Je kunt hier een prima stukje vlees eten. Qua inrichting, garnituur en bediening is niet zo veel te zeggen.
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ruime portie vlees, vers gewokte groenten, vers gebakken (Franse) frietjes.
Bestelling werd gemist en even later verward. uiteindelijk goed opgelost.
Weinig sfeer.

Prima restaurant voor een lekker stukje gegrild vlees.
Hinke G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Afgelopen zondag spontaan de auto gepakt en naar Goes gereden. We hebben hier heerlijk gegeten, en lekker op het terras in de zon gegeten. De bediening is super vriendelijk en het eten smaakt heerlijk. Aanrader is het dessert (daar zou ik echt een plekje voor overlaten) Dutch Delight, wat ik eerder Zeeuws Delight zou noemen. Als we in de buurt zijn, gaan we zeker nog eens terug.