Steakhouse de Lachende Koe

Beestenmarkt 14 4461 CT Goes Nederland Kaart
31-113252048

Over het restaurant Steakhouse de Lachende Koe

Mag het ongedwongen en plezierig zijn in een restaurant? Zeker! Reserveer dan in dit steakhouse een tafeltje en geniet van een ontspannen avondje uit. Je kunt hier een heerlijke gegrilde steak bestellen, spareribs en een smaakvolle hamburger. Maar omdat je in Zeeland bent, kun je ook een flinke pan mosselen op tafel laten zetten. Eet zo gezellig, samen uit één pannetje met lekkere sausjes en frites erbij! Vis of vlees; altijd lekker!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Steakhouse de Lachende Koe

• : Parkeergelegenheid voor de deur

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse de Lachende Koe

Anita C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
ik moest met m,n zoon naar een diploma uitreiking , we hadden niet echt veel tijd , en dat melde ik bij de bediening, het was er best aardig druk,maar wij kregen zoveel als mogelijk voorrang zonder de overige klanten tekort te doen , een vlotte en goede bediening , en vriendelijk personeel ! wij waren zodoende tijdig op onze afspraak, met een volle maag ! het eten was echt super lekker , een aanrader . ik ga er zeker nog eens eten !
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij hebben hier net z'n tweeën héérlijk gegeten. Er staan echt verassende en bijzondere dingen op de kaart die je ergens anders niet zo snel tegenkomt, zowel bij de voorgerechten als bij de hoofd gerechten.
Nieuwsgierig als dat ik ben heb ik deze twee gerechten besteld. Heerlijk, wat heb ik genoten, echt heel lekker.
Ook hebben ze hier een ruime keuze aan glutenvrij gerechten wat heel fijn is voor mijn partner want hij heeft gluten intolerantie.
Het is een gezellige plek waar he vriendelijk wordt ontvangen.
Wij hebben genoten en gaan zeker vaker terug.????????
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zeer goed!
Iris C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heel erg lekker gegeten vanavond! Het eten kwam vrij snel en werd mooi geserveerd in ruime porties. De bediening kon wat oplettender zijn deze avond en het interieur is ietwat verouderd, maar heeft daarnaast ook een bepaalde gezellige kroeg sfeer. We komen zeker nog eens terug!
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wij hebben lekker gegeten, het was rustig, zo hebben we gezellig “ bij kunnen praten”
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
lekker gegeten de zalm vond ik lekkerder dan de spareribs maar dat is persoonlijk, de kinderen kregen een kleurplaat. gezellig en voor herhaling vatbaar.
Toin V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Zeer klantvriendelijk personeel en heerlijk gegeten, zeker een aanrader!
Indy W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het eten was super, volle borden, aardige bediening en het is echt een aanrader!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Was weer lekker en goede service
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten, goede kwaliteit en goede service
E.J.C.M. V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We zaten wat weggestopt achterin de zaak, was koud en ongezellig.
Alle 3 de vleesgerechten waren gemarineerd, dit is voor ossenhaas en ribeye niet echt nodig en zonde van het vlees, de varkenshaas was wat droog.
We moesten het doen met slecht steak bestek, ook dat komt niet ten goede aan het vlees.
Vriendelijk personeel, maar soms moesten we lang wachten. Kortom, niet meer de Lachende Koe zoals die geweest is, jammer.
Lieve T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heel lekker gegeten voor eerlijke prijs?!
Jonvaneerd .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het lachen was de koe wel vergaan. Maar zijn vlees was supermals. Heerlijk gegeten. Prima service. Precies wat je ervan kan verwachten.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De fish and chips vis was gefrituurd als bij de snackbar, en dan tevens veel te hard gebakken.
De salade was ook erg "mager"
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteravond supergoed zitten eten samen met m'n vrouw. Eerst een geitenbreier, daarna een steak texas; zéér goed van smaak en als dessert een white lady. Dit samen met een lekkere spaanse wijn trasmonte! Écht een AANRADER!! Dit alles geserveerd door een leuke en vlotte bediening!!
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het personeel is vriendelijk maar voor een deel nog onervaren, waardoor bv een bestellingen niet in één keer goed ging, wel keurig hersteld . Een sfeervol restaurant waar het eten op zich goed is.
LISA V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zalige mosterdsoep en de zalm was heerlijk.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk. We waren met een grotere groep maar hoefden niet al te lang te wachten op ons eten.
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Je kunt hier een prima stukje vlees eten. Qua inrichting, garnituur en bediening is niet zo veel te zeggen.