Steakhouse De Harmonie

Koningin Wilhelmina Boulevard 20 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse De Harmonie

Steakhouse De Harmonie is een gezellig grillrestaurant waar u met de hele familie geniet van de beste gerechten en het meest vriendelijke personeel. In De Harmonie weten we wat we doen en dat straalt zich uit naar onze klassiekers zoals ‘The best in town’ spareribs en andere fenomenale gerechten. Na een heerlijke dag aan het strand of in het gezellige Noordwijk wandelt u zo bij ons binnen.

Iedere maandag kun je de échte Marriott Burger bij Steakhouse De Harmonie voor slechts €19,- krijgen. Wat een deal! Reserveer nu bij Steakhouse De Harmonie in Noordwijk aan Zee en kom 'm proeven!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse De Harmonie

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse De Harmonie

Nils R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Leuk om altijd weer hier te eten, lekkere wijn goede bediening en vriendelijk. Marco en zijn team doen het altijd weer goed! Een aanrader om naar toe te gaan!
ECB B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heerlijke Spareribs gegeten. Ook de gegrilde Gambaspies is zeker een aanrader. Komen zeker nog eens terug
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Gewoon goed !!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker gegeten, leuke bediening, heerlijke visgerechten.
Mischa G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima restaurant. Snelle service wel ietwat luidruchtig. De rib-eye was perfect. En heerlijk. De portie frites was wat klein voor 2 personen. Ook de saus was niet heel veel. We vonden dat het iets te duur was voor de hoeveelheid en kwaliteit die wij kregen.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zeer vriendelijk personeel dat goed inspringt op je wensen .
Heerlijk gegeten !!!
Sjon V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Drukke avond, maar goed geholpen en lekker gegeten. Personeel was vriendelijk, vlees en vis van goede kwaliteit. Bijgerechten ook lekker
Eefje A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goede bediening.
Mooi tafeltje aan het raam.
Eten goed en meer dan voldoende.
Mooi aangekleed en een open keuken met grill.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat hangt hier een relaxed sfeertje, en de kwaliteit van het eten overtreft de sfeer, ultiem genoten!!
Een echte aanrader!!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was goed en lekker. de service had wat beter gemogen. 1 voorgerecht vergeten, de kok had bij 1 hoofdgerecht niet goed naar de wensen van bepaald dieet gekeken en kon opnieuw bereid worden. Drankjes zijn erg prijzig.
F. U.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We moesten wel ong. 45 min. wachten op het hoofdgerecht maar het eten was perfect. Heerlijk gegeten.
Houten stoelen en tafels...het zou na ruim 20 jaar wel eens opgefrist mogen worden.
Petro L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Dankzij de manager een goede tafel gekregen in een rustige hoek en lekker buiten. Dit vanwege onze hond die ook mee gaat. We voelden ons zeer welkom. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er gezellig eten in een ongedwongen sfeer.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, snelle service en mooie uitstraling. Gerechten zien er smakelijk uit en personeel is kundig en gastvrij. Complimenten voor de Chef, Prijs/Kwaliteit prima. Aanrader!
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Hier met een groep gegeten. heel goed verzorgt. Het personeel erg vriendelijk. En het belangrijkste het eten was gewoon af. Zeker een aanrader om nog eens naar toe te gaan.
A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
lekker gegeten, gezellig, altijd goed in de Harmonie, voor herhaling vatbaar, komen nog zeker een keer terug
al hebben we er al tig keer gegeten
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
varkenshaas was te gaar en verkeerde saus.
kreeg wel nieuwe maat zonder saus en waterig.
patat was eerst niet lekker later nieuwe gekregen bij varkenshaas wel lekker patat.
vond wel beter.
jammer ik had anders verwacht.
monique D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij rijden van uit alphen aan den Rijn special naar jullie. Bij ons is het traditie om op je verjaardag bj jullie aan te schuiven. Zo heerlijk .
EJ V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten, maar had wel wat meer mogen zijn!
Personeel aardig, maar wel wat vergeetachtig, tot 2 X toe moesten wij hen herinneren aan een door hen gedane ongevraagde belofte.
Matthe .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Hele matige tent. Hoe moeilijk is het om een lekker broodje hamburger te maken? Zo'n uitgedroogd cliché fabrieksbroodje. Zeer ondermaats behorende bij een vijfsterren hotel.....
i.vandenhoven .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ontzettend vriendelijk personeel, lekker eten en veel verstand van glutenvrij dieet. Ze weten precies wat wel glutenvrij is en niet, gerechten kunnen worden aangepast en er wordt goed omgegaan met kruisbesmeting. Top!