Steakhouse De Harmonie

Koningin Wilhelmina Boulevard 20 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Steakhouse De Harmonie

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,1
6,5
6,4
Duur
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gedateerde houten inrichting met roestige muziekinstrumenten aan het plafond die wel een poetsbeurt kunnen gebruiken en oubollige schilderijtjes aan de muur. Keiharde schril klinkende muziek met erg jonge bediening. Geen leuke muziek ook, top 40 maar dan de slechte. Geen geweldige entourage dus behalve het uitzicht als je aan het raam zit. Broodje met kruidenboter vooraf voor bijna 5 euro bleek keiharde pistolet ongesneden met flauwe kruidenboter. Vooraf carpaccio en salade geitenkaas. Deze smaakten beide prima. Chardonnay voor 5 euro per glas! Maar deze was wel te drinken. Als hoofdgerecht de schotel met 4 verschillende gegrilde vissoorten. Koude flauwe garnalen en lauwe tonijn helaas. De zalm en de witvis waren warm. Naar de soort witvis moesten we raden..De frites waren lekker. Conclusie was dat je niet te kritisch moet zijn en voor de snelle hap goed geschikt. Wel prijzig maar dat zal de locatie wel zijn.
Vross .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Mijn vriendin en ik aten bij de Harmonie op vrijdagavond. Buiten stond een bord met Marriot Monday XXL burger met sla en frites van 22.50 voor 17.50 euro. Toen ik dit bestelde kreeg ik te horen "dat is alleen op Maandag". Op onze vraag waarom dat bord dan op vrijdag buiten staat was het anwoord " om klanten hierop te wijzen " !! Mijn vriendin bestelde sate, en ik de XXL burger. De sate bleek 1 stokje met bijzonder droge kip en Wijco satesaus uit de supermarkt. De hamburger bestelde ik zonder kaas maar wel met bacon. Ik kreeg een hamburger met kaas zonder bacon ! De hamburger was zeer compact en van een soort rubber, het broodje was droog en ik kreeg de hamburger terug met 2 miezerige stripjes bacon. De friet was veel te zout en ging dus ook retour naar de keuken. Na mijn beklag te hebben gedaan was de reaktie van de ober "ik heb de deze avond nog geen klachten gehad " en bood ons een kopje koffie van de zaak aan. Op de rekening trof ik een bedrag van 6.50 euro aan voor 1 glas Sauvignon Laroche !!!!! en 3.05 euro voor een flesje tonic. De bediening was vriendelijk maar zeker niet alert, ook leek er geen enkele leiding te zijn. Onbegrijpelijk dat Hotels van Oranje haar naam wenst te verbinden aan de Harmonie. Voor ons nooit meer !!
Federic0 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima gegeten hier en goede bediening. Lekker koel achterin gezeten buiten het licht van de warme ondergaande zon. Varkenshaas en kogelbief, allebei met champignon pepersaus en een lekkere koolsalade. Rekening viel ook nog mee en parkeren kon voor de deur.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Prima gegeten (hadden ribs en mixed grill) voor een goede prijs. Vriendelijke bediening ook.

Al met al een prima steakhouse waar we zeker nog eens terug zullen komen.
Fransgaalem .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Leuke zaak, maar helaas was de prijs-kwaliteitverhouding zoek en de bediening was druk en onopmerkzaam, verder aan tafel wel vriendelijk. Het eten is niet slecht, echter voor de prijs die ervoor gevraagd wordt verwachtten wij meer. Geen tweede keer.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Verblijvend in de hotels van Oranje zojuist in het steakhouse gegeten. Bediening in orde, vriendelijk. Echter ik had de spare ribs en deze waren zo zout als brem! Nu kan ik mij vergissen dus ook mijn vriendin een stukje laten proeven zonder aan te geven dat ik ze bremzout vond! Nou, zij dus ook! Ober naar de tafel laten komen en hem onze mening over de spare ribs voorgelegd, en een cola besteld!! Voor de zoute smaak weg te spoelen. Met de mededeling dat hij ze aan de kok zou laten proeven en cola van het huis was wachtte wij de beoordeling af! Deze kwam dus niet en ook niet bij het afrekenen enig verhaal over de zoute spare ribs! Gewoon alles afgetekend en naar boven gerend om mijn mond te spoelen en deze recensie te schrijven! Jammer dus, voor mij geen steakhouse de harmonie meer en ook mijn kennissen die hier hun bruiloft gaan geven zal ik goed informeren.
Chrissie M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Erg prijzig, kwaliteit van het eten maakt het niet waar. De Hamburg die ik hier bestelde voor 17 euro is helaas de slechtste hamburger die ik ooit heb gegeten! Ik denk dat jullie betere & pure kwaliteit producten moeten inkopen. Als ik een burger bestel wil ik geen plastic kaas en Fast food broodje en al helemaal niet voor die prijs. Ik snap niet dat Hotel van Oranje zijn naam aan deze steakhouse wil verbinden. Bediening was vriendelijk maar onbekwaam. Ookal was het restaurant zeer rustig, onze bestelling ging alsnog mis en ze waren niet alert. Jammer, want er kan veel meer verdient worden als personeel vraagt of men wat wil drinken. Ik zie erg veel ruimte voor verbetering! Mijn tip is bezoek andere steakhouses en kijk af je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden!
Jacinta N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
De ambiance heeft wat weg van een steakhouse.
Het voorgerecht, carpaccio, is lekker. De spareribs zijn lekker, maar voor iemand die niet van pittig houdt echt te heet. Anders vraag je wel naar de pittige variant.
Verder kan de koolsla die erbij wordt geserveerd beter. Er zit weinig smaak aan.
Wat mij betreft is ook de verhouding kwaliteit - prijs niet in balans.
Het is een aardig restaurant, maar niet bijzonder. 1 in een dozijn en springt er niet uit op de boulevard in Noordwijk.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Waren met drie, bestelde 1x saté was 1 stokje wat cole slaw en beetje saus.
Spare ribs was oké
Kalfsmedaillon 21,95 was stukje vlees met ernaast berge gehakte champignons zonder smaak en dezelfde vieze cole slaw en als topper een bakje friet waar ons op attend gemaakt werd dat er een beetje frites saus bij was!!.
Echt heel duur voor slecht en weinig onsmakelijk eten een Oranje hotel onwaardige hap!!'
Beste Marijke, jammer om te horen dat uw ervaring bij ons restaurant niet geheel naar wens was. Wij streven altijd naar een perfecte klantbeleving, ongeacht wat. Via mijn collega's heb ik vernomen dat tijdens het diner alles naar wens was en dat u geen opmerkingen had. Als u dit tijdens het diner had aangegeven dan hadden wij dit kunnen oplossen voor u. Het is daarom jammer om achteraf te horen dat er enkele zaken niet in orde waren. Met vriendelijke groet, Reinier van Iwaarden, De Harmonie
Tklmg .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Jammer maar helaas, dit restaurant kan zelfs niet voor een eenvoudig steakhouse doorgaan. De spareribs waren droog en niet van het bot te krijgen. De porties verschilden ook enorm per gerecht. De bedieining was vriendelijk maar slordig en onervaren. Mijn eten zou ik een 5 geven, maar dat van anderen was wat beter dus toch een 6.
Sophia5 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Het is een leuk informeel restaurant met jonge enthousiaste bediening. Het is erg leuk dat je de koks achter de grill kan zien staan koken. Het eten is erg lekker, mijn vriendinnen hadden de spare ribs. Er werd door een vriendelijke jongedame gevraagd of ze een leuk slabbetje om wilde! Zelf had ik de geitenkaas salade met frietjes erbij, erg lekker. Zeker een goede plek om terug te komen.