Steakhouse De Harmonie

Koningin Wilhelmina Boulevard 20 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse De Harmonie

Steakhouse De Harmonie is een gezellig grillrestaurant waar u met de hele familie geniet van de beste gerechten en het meest vriendelijke personeel. In De Harmonie weten we wat we doen en dat straalt zich uit naar onze klassiekers zoals ‘The best in town’ spareribs en andere fenomenale gerechten. Na een heerlijke dag aan het strand of in het gezellige Noordwijk wandelt u zo bij ons binnen.

Iedere maandag kun je de échte Marriott Burger bij Steakhouse De Harmonie voor slechts €19,- krijgen. Wat een deal! Reserveer nu bij Steakhouse De Harmonie in Noordwijk aan Zee en kom 'm proeven!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse De Harmonie

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse De Harmonie

Sjon V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Drukke avond, maar goed geholpen en lekker gegeten. Personeel was vriendelijk, vlees en vis van goede kwaliteit. Bijgerechten ook lekker
Eefje A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goede bediening.
Mooi tafeltje aan het raam.
Eten goed en meer dan voldoende.
Mooi aangekleed en een open keuken met grill.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat hangt hier een relaxed sfeertje, en de kwaliteit van het eten overtreft de sfeer, ultiem genoten!!
Een echte aanrader!!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was goed en lekker. de service had wat beter gemogen. 1 voorgerecht vergeten, de kok had bij 1 hoofdgerecht niet goed naar de wensen van bepaald dieet gekeken en kon opnieuw bereid worden. Drankjes zijn erg prijzig.
F. U.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We moesten wel ong. 45 min. wachten op het hoofdgerecht maar het eten was perfect. Heerlijk gegeten.
Houten stoelen en tafels...het zou na ruim 20 jaar wel eens opgefrist mogen worden.
Petro L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Dankzij de manager een goede tafel gekregen in een rustige hoek en lekker buiten. Dit vanwege onze hond die ook mee gaat. We voelden ons zeer welkom. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er gezellig eten in een ongedwongen sfeer.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, snelle service en mooie uitstraling. Gerechten zien er smakelijk uit en personeel is kundig en gastvrij. Complimenten voor de Chef, Prijs/Kwaliteit prima. Aanrader!
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Hier met een groep gegeten. heel goed verzorgt. Het personeel erg vriendelijk. En het belangrijkste het eten was gewoon af. Zeker een aanrader om nog eens naar toe te gaan.
A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
lekker gegeten, gezellig, altijd goed in de Harmonie, voor herhaling vatbaar, komen nog zeker een keer terug
al hebben we er al tig keer gegeten
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
varkenshaas was te gaar en verkeerde saus.
kreeg wel nieuwe maat zonder saus en waterig.
patat was eerst niet lekker later nieuwe gekregen bij varkenshaas wel lekker patat.
vond wel beter.
jammer ik had anders verwacht.
monique D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij rijden van uit alphen aan den Rijn special naar jullie. Bij ons is het traditie om op je verjaardag bj jullie aan te schuiven. Zo heerlijk .
EJ V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten, maar had wel wat meer mogen zijn!
Personeel aardig, maar wel wat vergeetachtig, tot 2 X toe moesten wij hen herinneren aan een door hen gedane ongevraagde belofte.
Matthe .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Hele matige tent. Hoe moeilijk is het om een lekker broodje hamburger te maken? Zo'n uitgedroogd cliché fabrieksbroodje. Zeer ondermaats behorende bij een vijfsterren hotel.....
i.vandenhoven .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ontzettend vriendelijk personeel, lekker eten en veel verstand van glutenvrij dieet. Ze weten precies wat wel glutenvrij is en niet, gerechten kunnen worden aangepast en er wordt goed omgegaan met kruisbesmeting. Top!
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Gisteravond bij jullie gegeten. Het eten was echt fantastisch! Goed bereid en meer dan voldoende! Vriendelijk en gastvrij personeel. Kortom het was een geslaagde avond!!
Rosa D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
zeker niet de beste spareribs van noordwijk, ze waren droog, stug en koud. gewone diepvries spareribs. 5 min na bestellen lagen ze ook op ons bord. patat was veel te lang gebakken. voor ons eenmalig en zonde van het geld.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuke inrichting prima personeel honden welkom (krijgen gelijk een bak water)de open keuken is gezellig het eten is erg goed. Wij komen er nu al enkele jaren en elke keer als wij in Noordwijk zijn gaan wij daar meerdere keren eten.
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gedateerde houten inrichting met roestige muziekinstrumenten aan het plafond die wel een poetsbeurt kunnen gebruiken en oubollige schilderijtjes aan de muur. Keiharde schril klinkende muziek met erg jonge bediening. Geen leuke muziek ook, top 40 maar dan de slechte. Geen geweldige entourage dus behalve het uitzicht als je aan het raam zit. Broodje met kruidenboter vooraf voor bijna 5 euro bleek keiharde pistolet ongesneden met flauwe kruidenboter. Vooraf carpaccio en salade geitenkaas. Deze smaakten beide prima. Chardonnay voor 5 euro per glas! Maar deze was wel te drinken. Als hoofdgerecht de schotel met 4 verschillende gegrilde vissoorten. Koude flauwe garnalen en lauwe tonijn helaas. De zalm en de witvis waren warm. Naar de soort witvis moesten we raden..De frites waren lekker. Conclusie was dat je niet te kritisch moet zijn en voor de snelle hap goed geschikt. Wel prijzig maar dat zal de locatie wel zijn.
vross .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Mijn vriendin en ik aten bij de Harmonie op vrijdagavond. Buiten stond een bord met Marriot Monday XXL burger met sla en frites van 22.50 voor 17.50 euro. Toen ik dit bestelde kreeg ik te horen "dat is alleen op Maandag". Op onze vraag waarom dat bord dan op vrijdag buiten staat was het anwoord " om klanten hierop te wijzen " !! Mijn vriendin bestelde sate, en ik de XXL burger. De sate bleek 1 stokje met bijzonder droge kip en Wijco satesaus uit de supermarkt. De hamburger bestelde ik zonder kaas maar wel met bacon. Ik kreeg een hamburger met kaas zonder bacon ! De hamburger was zeer compact en van een soort rubber, het broodje was droog en ik kreeg de hamburger terug met 2 miezerige stripjes bacon. De friet was veel te zout en ging dus ook retour naar de keuken. Na mijn beklag te hebben gedaan was de reaktie van de ober "ik heb de deze avond nog geen klachten gehad " en bood ons een kopje koffie van de zaak aan. Op de rekening trof ik een bedrag van 6.50 euro aan voor 1 glas Sauvignon Laroche !!!!! en 3.05 euro voor een flesje tonic. De bediening was vriendelijk maar zeker niet alert, ook leek er geen enkele leiding te zijn. Onbegrijpelijk dat Hotels van Oranje haar naam wenst te verbinden aan de Harmonie. Voor ons nooit meer !!
Federic0 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima gegeten hier en goede bediening. Lekker koel achterin gezeten buiten het licht van de warme ondergaande zon. Varkenshaas en kogelbief, allebei met champignon pepersaus en een lekkere koolsalade. Rekening viel ook nog mee en parkeren kon voor de deur.