Steakhouse De Bonte Wever

Meer informatie over restaurant Steakhouse De Bonte Wever

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Na een dag heerlijk gezwommen te hebben ben ik vorige week zondag met een vriend wezen eten in Steakhouse De Bonte Wever. We hadden de uitgaanstip gereserveerd, dus we konden onbeperkt PIri Piri eten. Daar kregen we ook frites en salade bij. Na afloop konden we nog ijs uit het buffet nemen. Alles met elkaar was het een heel geslaagd etentje. Het enige wat ik overigens wel miste was de soep vooraf.
Vanthof .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Vooraf een carpaccio gegeten, erg lekker alleen naar mijn smaak iets te veel pijnboompitten en kaas. Als hoofdgerecht had ik de saté, deze was perfect gebakken, goed van smaak en heerlijk mals. Ook de huiswijn smaakte erg goed. Kortom; hier kom ik graag nog eens terug.
Herman F.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het enige wat goed was is de maaltijd en de bediening,vriendelijk en behulpzaam personeel.
De eetgelegenheid zelf (noemt zichzelf "steakhouse") was kil,sfeerloos rommelig en lawaaiig.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Onbeperkt kip piri piri van de grill met garnituur was lekker en goed op smaak. Mooie presentatie van de borden. Voor onze peuter speciaal milde piri piri. Ook hij heeft gesmuld.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Net terug van een etentje in restaurant piri piri bij de bonte wever.
We waren met een groep van zes volwassenen en vier kinderen.
al meteen bij de eerste paar happen van mijn vis zat er een vieze gore haar van de kok helemaal door mijn vis gedraaid.
Uiteraard besproken met de bediening.
Die nam dit serieus op een stelde voor een ander menu te brengen maar wat hij aanbod lustte ik niet.
En om langer te wachten terwijl de rest van de groep door eet is ook niet echt gezellig!
Dus ik had niks te eten na een lange dag zwemmen en bovendien was de rest van het gezelschap ook klaar met de honger.
Dus s avonds om negen uur nog maar een beschuit met kaas op thuis.
Alles beter dan een vieze haar.
De bediening had t even overlegd met de kok en ze konden ons de geweldige aanbieding doen dat mijn menu niet op de rekening zou komen.
Nou sorry maar dat vind ik een hele matige oplossing aangezien de rest van t gezelschap ook geen smaak meer had van t eten.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Gegeten met zn tweeën. Sfeervol restaurant, ideaal met Kids, speeltoestel tegenover het terras.
Eten is lekker maar niet bijzonder.
Personeel doen hun best maar zijn onprofessioneel. Geen extra aandacht zoals tweede rondje drinken, geen kaart en wijn kennis. Open keuken waardoor privé gesprekken van personeel te horen zijn terwijl gasten naast ons erg lang op hun eten moesten wachten.
Just-serious .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Bij binnenkomst ziet het er leuk en gezellig uit. Je moet wel opletten dat je niet op het terras in de hal komt te zitten, daar hangt een sterke chloor lucht van het zwembad.
Bediening is vriendelijk en doet zijn best, komt wel wat chaotisch over. De mixed grill gegeten. Helaas was het vlees niet warm genoeg. Biefstuk niet echt zacht. Spareribs echt niet lekker genoeg, smaakloos en zeer vet. Porties wel redelijk groot.
IJsbuffet echt minimaal, 3 bakjes schepijs en een bak chocolade saus voor 6 euro, helaas verder geen dessert te bestellen.
Al met al een redelijk restaurant maar te duur voor de matige kwaliteit.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Het eten was smakeloos eenvoudig. Voor een steakhouse onwaardig.
Zelfs de koffie niet lekker. Was jammer want je verwacht beter op zo een locatie. Niet voor herhaling vatbaar.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Heel lekker gegeten, heel matig gegeten. Het restaurant is intussen weer wat aangepast. Als Piri Piri erg in trek bij mijn kids (eitje koken). Misschien nog 'n x proberen.