Steakhouse Cunera

• Mastercard , Pin
Voordelig
Gera D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Na een bezoek ouwehand hier met 3 personen wezen eten. Niet gereserveerd, maar omdat we begin van de avond er waren was dit geen probleem. Veel tafels gereserveerd. Na het bezoek was dit duidelijk waarom. Heerlijk gegeten en prima bediening.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een leuke locatie en wat een vriendelijk personeel bij dit restaurant!
Wij bestelden spareribs, die heel erg lekker waren...vlees viel van het bot af! De spareribs werden geserveerd met frites en salade. Wij wilden als voorgerechtje stokbrood met kruidenboter bestellen...werd echter al gratis op tafel gezet. In plaats van een nagerecht wilden wij koffie bestellen....deze was ook van het huis en heerlijk!
Al met al zelden zo lekker en voordelig gegeten! Nogmaals pluim voor het personeel!
Spramia .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Lekker gegeten! De spareribs waren inderdaad heerlijk. 1 met honing en 1 hot. De hot had iets meer hot gemogen, maar vlees viel van het bot af. Aardige locatie, wel aan een doorgaande weg, groot terras en daar lekker in de avondzon gezeten. Voor de bediening was niets te veel, voor mijn kleinzoon werd wat extra brood neergezet totdat het hoofdgerecht kwam.
MAAR: let wel even goed op de rekening. Bij ons stond er € 45,45 teveel van drankjes en eten op de rekening wat wij niet gebruikt hadden ( werd wel onmiddellijk zonder gezeur aangepast) echter op de terugweg naar huis kwam ik er achter dat we nog steeds € 6.60 teveel betaald hebben!
Dus een beetje dubbel gevoel.... lekker eten maar pas op!
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima gegeten met het hele gezin. Wat prettig is, is dat men zelf nadenkt. Het portie brood was wat aan de karige kant, maar zonder er iets van te hoeven zeggen werd proactief een extra portie gebracht met excuses voor het kleinere portie. Het eten was gewoon prima in orde. Mooie porties voor een vriendelijke prijs. Het gratis kopje koffie of limonade voor de kinderen als afsluiter maakt het helemaal af. Zo hoort het! Het enige verbeterpuntje is misschien het meubilair wat hard aan het slijten is. Hier en daar een scheurtje in wat stoelen, banken rond de open haard hadden eigenlijk 3 jaar geleden al met het grof vuil mee gemoeten, maar dat neemt niet weg dat je hier prima een lekker stukje vlees kunt eten!
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Cunera ligt op een mooie locatie aan de Grebbeweg bij 't station. Na een kleine drie uurtjes getraild te hebben over de Utrechtse Heuvelrug (en aangezien 'n ander tentje dicht bleek te zijn op zondag) streken wij met een groepje van zeven neer op 't terras (het was frisjes maar lekker zonnig) voor 'loon naar werken'. Op zo'n locatie en met zo'n terras verwacht je 'n prima tent die 't wandel-, fiets- en hardlooppubliek goed aankan... maar niets was minder waar. Hongerig, maar geduldig, wachtten wij (geduldig als duurlopers zijn) op onze bestellingen. Alles duurde lang: het opnemen van de verschillende bestellingen, het brengen van de drankjes, het brengen van de lunchmenu's, het bezorgen van de drankjes en, vooral, het brengen van de broodjes, sandwich en de kroketten.

Drie enorme minpunten m.b.t. het eten: de broodjes gezond waren niet echt bijzonder (die maak ik thuis van betere kwaliteit), de frietjes bij de sandwich waren melig en vrij smakeloos en de kroketten waren lauw, waarvan één zelfs van binnen nog bevroren. Nergens kwam het tot de kwaliteit die je verwacht van een restaurant. Wij komen wellicht nog wel eens in Rhenen (omdat er een geweldige trail uitkomt bij 't station), maar we gaan dan zeker op zoek naar een andere tent om te lunchen.

Kort samengevat: zonde!
Trea1966 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Eten was goed. Bediening erg vriendelijk. ziet er erg gezellig uit. wisseling van personeel ging zonder problemen alles liep gewoon door.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Entourage is gezellig en veel kaarsen en waxinelichten. Mostersoep bleek 15 minuten na bestelling niet voorradig. Nachos met gehaktmoes en kaas waren vrijwel koud. Zo moest het ook zijn aldus de kok desgevraagd. Hoofdgerecht mixed grill was ok. De ribeye bleek platgeslagen lapje vlees: was dus gewoon ander vlees. Onze hoofdgerechten waren ruim in de 20 euro: forse prijs dus! Vriendelijke bediening.
Hanneboen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Echt geen leuk restaurant.

Gerechten waren oké (lunch), maar niet meer dan dat. Bediening weinig betrokken, niet echt vriendelijk. Maar het ergste was de entourage: het was er vies (dagen niet gestofzuigd?), het rook naar sigaretten en hond, het dak lekte verderop (er stond een emmer naast een andere tafel) en de (kerst)muziek stond te hard. Ik kreeg ook last van mijn stofallergie.
Ook de bon klopte niet; wel kreeg ik zonder morren het verschil terug.

Ik was blij dat we weer buiten stonden. En ga hier zeker nooit meer heen.
Yardi R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Eten was lekker.
Personeel niet echt professioneel en chaotisch.
Bij meerdere tafels verkeerde gerechten opgediend.
Restaurant heeft een chique uitstraling.
Meer structuur onder het personeel zou een aanwinst zijn voor het restaurant.