Steakhouse Chicago

Langestreek 12 8531 HV Lemmer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Steakhouse Chicago

Silver Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Zijn daar met 5 man gaan eten, na een tafeltje te hebben gekregen (de lees tafel)* werden we geholpen. Na het inzien van 2 kaarten en ruime keuze gekozen voor 3 maal carpaccio en een portie stokbrood als voorgerechten. Na meer dan een half uur werden er slechts 2 carpaccio geserveerd! Waarbij deze nog gort droog waren ook, dressing en pijnboompitten ontbraken.
De derde was vergeten.
Hoofd gerecht mixed grill met paprika saus, (wat smaakte alsof het tomaten puree uit blik en paar stukjes paprika was)werd bijna een half uur eerder geserveerd dan de rest van het eten. Een Pizza Margarita, spaghetti met knoflook olie en 2 maal een spinazie lasagne.
De lasagne was bolognese met een schep spinazie er op gekwakt, aan de smaak ervan was die vermoedelijk uit de diepvries. En ook was dit het eind van onze bestelling. WEER een gerecht vergeten! Ook van de zelfde persoon die geen voorgerecht had gekregen omdat ze dit vergeten waren.
Na hier om gevraagd te hebben is dit hele simpele gerecht in elkaar geflanst door de kok waar de bediening zelf ook het mee eens was dat dit niet was zoals het hoorde, konden het bord ook weer meenemen. Toen als goedmakertje een klein glaasje rose gekregen.
Kort samen gevat, als horeca colegas had ik veel hogere verwachting van deze tent en dat ze de simpelste gerecht nog zo konden toetakelen. Een hele, hele slechte avond. Kom er nooit meer een magere 4/10
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Heb net mijn tournedos pepersaus op. Echt super! Het vlees was heerlijk mals en ik overweeg om een doggy bagage te vragen voor de pepersaus. Mijn vrouw hetzelfde voor de champignons. Ook de saladebar was geweldig. Je zou zo de fout maken om te veel te nemen en niet voldoende ruimte meer te hebben voor het hoofdgerecht. Bediening is snel en attent terwijl toch alle tafels bezet zijn en er nog meer mensen staan te wachten. Prima!!
M .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Al eerder geweest op aanreden van vrienden, toen al top. Nu op uitnodiging nog een keer geweest, weer erg lekker. Manlief een steak, ik een pizza, keurig tegelijk geserveerd en allebei zeer smakelijk. Voor zowel de kleine als grote trek zeker aan te raden!
Marl123 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Mijn ouders hebben hier twee keer gegeten en hebben dit steakhouse aangeraden. We kwamen met een groep en toen bleek de reservering verkeerd te zijn gegaan, in plaats van het steakhouse was er een tafel voor 10 personen in de italiaan genoteerd. Het kwam over of het onze fout was (achteraf staat er toch duidelijk in de bevestiging dat het wel het steakhouse was) en dit voelde niet prettig. Een aantal van onze hadden soep vooraf besteld. Dit kwam een uur na de bestelling eindelijk aan, verder kreeg niemand nog wat te eten. De soep bleek aangebrand te zijn, we gaven aan dan maar het voorafje over te willen slaan omdat iedereen ondertussen erg honger had. De bediende gaf aan dat er snel een nieuwe soep aankwam, dus dat we nog even geduld moesten hebben. 20 minuten later kwam er een nieuwe soep. De grillstenen kwamen niet meteen met de soep, dat duurde ook weer even. Uiteindelijk hebben we meer dan 1,5 uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. De bediening die ons hielp was niet vriendelijk en liet ons meerdere malen wachten, vaak vroeg hij het ene gedeelte om drinken en sommigen sloegen ze over. Bij de vraag of we extra brood mochten, kregen we een snauw dat dat misschien te veel zou zijn, omdat we anders geen honger meer zouden hebben. Maar op een tafel van 10 personen die al bijna 1,5 uur wachten zijn 4 broodjes niet erg veel. Ook het nagerecht liet lang op zich wachten en werd niet tegelijk geserveerd, zat ongeveer 5-10 minuten tussen voordat de hele tafel koffie/nagerecht had. Uiteindelijk waren we als laatsten klaar (reservering om half 7) en werden de lichten al uitgedaan en had de bediening de jas al aan toen wij weg gingen (direct na het nagerecht). Het eten was overigens wel erg lekker, goed vlees, gezellig om met zijn allen te grillen. Ik hoop dat dit een slechte avond was en dat het door samenloop van omstandigheden zo heeft moeten lopen. Helaas heeft geen van ons allen een excuus gehoord, ondanks dat we goed hebben aangegeven dat het allemaal wel erg lang duurde.
Aroos1204 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Voor de 2de keer geweest, gezellig restaurant, vlotte bediening. We hadden een mixed grill, het vlees was heel droog. Door de leuke sfeer hebben we evengoed genoten, maar de kwaliteit van het vlees was niet wat je verwacht te krijgen in een steakhouse. Jammer...
Janneke-Schouwerwou .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Ruime porties en goed vlees. De Porterhouse Tbone was verrukkelijk met een heerlijke zachte kant. De Snitzel XL is echt XL. Jammer dat de panneerlaag niet echt krokant is. Het mengsel van champignons, spek en ui maakt het weer goed. De saladebar geeft veel keus. Pas op neem er niet te veel van, anders kun je het vlees niet op. De bediening is vlot en vriendelijk. De inrichting is café.