Steakhouse Carnevino

Het Gelderland 7 3901 BB Veenendaal Nederland Kaart

Over restaurant Steakhouse Carnevino

Een must voor vleesliefhebbers

Een fijne plek met het comfort van leren stoelen en het moderne van paars en blauw led licht. De gerechten zijn internationaal georiënteerd en worden alleen met verse producten bereid. Ze voegen daad bij woord: alle hoofdgerechten bevatten vlees. Het varieert van Fajita kip tot de Carnevino burger. Het terras is zeer knus met mooie houten bankjes, kaarsjes en planten.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Carnevino

6,7
BvH .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond hebben wij bij Carnevino gegeten. De serveerster was onzeker en onervaren. Nog voordat we een drankje hadden besteld, vroeg ze of we brood vooraf wilden. We bestelden het verrassingsmenu. Dat verraste ons niet erg...Mijn moeder kreeg groentesoep die veel te zout was. Ik kreeg een simpele groene salade met daaroverheen een plakje zalm en wat dressing. Weinig fantasie. Het hoofdgerecht was 'een proeverij'. Verschillende soorten vis voor de 1 en verschillende soorten vlees voor de ander. Alles te zout en de biefstuk kurkdroog. ER werd keurig gevraagd door de eigenaar of alles smaakte en toen we zeiden dat het te zout was, kwam de eigenaar meteen met een portie minder zoute garnalen. Wel heel aardig!.
Bij het afrekenen vroegen er nog 2 serveersters 2x of het lekker was geweest.. we hebben toen maar niets meer gezegd.
Kortom..De wil om het goed te doen is er, maar ik denk niet dat we er nog eens heen gaan...
AlfredJ .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Buitengewoon aardige eigenaar. Past volledig in het decor.
Wijn (huiswijn ) die hij zelf als geweldig aanprees vonden wij zeer slap.
We hebben het verrassingsmenu geprobeerd. Omdat we dan een goede indruk konden krijgen van de diverse gerechten.
Het was niet duur, 21 euro voor voor- en hoofdgerecht pp. Maar toch jammer van het geld.
Tomatensoep was ok, maar niet bijzonder. 2 stokbroodjes stug en droog.
De 4 soorten vis waren overgaar en hadden nauwelijks smaak. De 4 soorten vlees waren taai , te gaar en bremzout. De groenten waren (opgewarmd uit de diepvries??) slap en te gaar.
Frietjes waren ok.
Dus met spijt voor de welwillende eigenaar in een verder leeg restaurant, wij gaan hier nooit meer heen..
Lekker_2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Op Iens gezocht naar een goedkoop restaurant in Veenendaal met een goede beoordeling: Carnevino sprak me daarbij aan. Met name door het gunstig geprijsde "Verrassing van de chef"-menu. Nog even gecontroleerd bij kennissen, maar ook zij gaven aan dat je hier prima kon eten.

Als voorgerecht kreeg ik drie hotwings. Goed gaar, lekker mals en uiterst krokant.

Voor het hoofdgerecht werd me heel attent gevraagd of ik nog voorkeur had voor vlees of vis. Ik koos voor vlees. Toen het werd opgediend was het hierdoor eigenlijk gewoon een mixed grill. Wel een prima mixed grill waarbij alle stukken vlees van de juiste garing waren voorzien. Ik had gekozen voor de pepersaus als saus. Dat was geen goede keuze. Ik vond hem niet lekker en deze zou ook zomaar uit een pakje kunnen komen.

De bediening was uiterst attent en nooit opdringerig aanwezig (terwijl ik in de late middag/vroege avond de enige gast was). Zelfs de kok kwam nog even langs om te vragen of het naar wens was.

Kortom: heerlijk gegeten voor een scherpe prijs!
Sandocan .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Samen met mijn vriendin heerlijk gegeten hier. Het voorgerecht (Texas Rose) waren gegrilde gamba's en calamaris met een knoflookdressing. Echt subliem klaargemaakt, er ligt echt kwaliteit op je bord. Ook het hoofdgerecht (lambsrack) was om van te smullen. Echter het decor viel mij een beetje tegen. Het is vrij klein waardoor de sfeer toch heel anders is dan je zou verwachten bij een restaurant. Ik weet dan ook niet of ik nog eens terug zal keren hier. Het ligt dan ook niet aan het eten of aan de bediening, want die was perfect. Echter de ambiance is niet helemaal mijn ding.
Annelucas .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Gsteravond heerlijk gegeten bij restaurant Carnevino in Veenendaal. We kwamen er terecht omdat het een van de weinige restaurants in de buurt was die Dinercheque accepteerden, maar gaan er na deze ervaring beslist vaker eten. Goede ontvangst en bediening, prettige sfeer, gevarieerde kaart en goede prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader!
Estherrr153 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Heerlijk eten! Super bereid en smaakvol. Gezellig en mooi decor.
Een van de beste restaurants in Veenendaal. Zeker een aanrader!
Jannekecorver .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Superrr lekker gegeten bij Carnevino. Het voorgerecht was een heerlijke proeverij van verschillende vlees- en vissoorten. Ik ben eigenlijk niet zo'n grote vleesfan, maar het biefstukje van mijn hoofdgerecht was supermals. De kok heeft duidelijk oog voor detail. Ook de bijgeserveerde groenten en dikke frieten waren zeer smakelijk. Goede koffie na en prima service. De ambiance is ook helemaal goed. Leuk dat de eigenaar zelf zo betrokken is en we hebben zelfs de kok voorbij zien komen. Ik ga zeker nog een keer terug!
Romi .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Met collega s wezen eten ik kende het restaurant niet maar ga zeker terug.
Heerlijk gegeten en alles was heel goed verzorgd.
Inderdaad de eigenaar kwam ook bij ons aan tafel en dat vind ik toch wel een plus punt.
Malozand .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Zaterdagmiddag wezen lunchen. Gezellige gelegenheid. Ontvangst en bediening prima. Eten was echt goed... Prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dannyiris .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Heerlijk gegeten van een geweldige kok.....complimenten nogmaals, toetjes vonden wij persoonlijk wat minder maar verder weet de kok wel hoe hij zijn gasten moet verwennen met een goed stuk vlees en groenten e.d. Super!!! Ook de gastvrijheid en klantvriendelijkheid staat erg hoog in het vaandel hier, en niemand is perfect, kleinigheidjes hou je altijd........ook complimenten aan de baas die tussentijds en na afloop ook even een woordje met de gasten doet.......zelfs kregen we van het huis nog koffie en thee aangeboden, deze afgeslagen en dat niet omdat we het niet naar ons zin hadden maar simpelweg omdat we te vol waren van een heerlijk avondje dineren......nu ben ik 39 weken zwanger dus mocht helaas niet alles van de kaart dus zodra ik bevallen ben gaan wij er zeker nog eens heen om al het andere ook nog eens te proberen.....bedankt voor een heerlijke avond!
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Een leuke sfeervolle zaak. De bestelde Kreeftensoep was echter bijzonder zout. Na een opmerking hierover tegen de bediening meldde de dame dat dit komt door de schelpdieren. Nou ja, wat een vakkennis of het ontbreken daarvan. Er werd geen excuus gemaakt maar mocht nieuwe soep bestellen. Dit niet gedaan. De Dorade daarentegen was lekker.
FreekB .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Heerlijk gegeten! Met het 3-gangen keuzemenu mag je elk voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht van de kaart kiezen in plaats van uit een beperktere keuze. Alleen voor het meest uitgebreide voorgerecht (Carnevino bites), het grand dessert betaal je € 2,50 meer en voor twee hoofdgerechten (kreeft en zeetong) geldt een meerprijs van € 5,-.

Als voorgerecht koos ik voor de Bites, een verzameling van voorgerechten in een hoeveelheid die bij een ander restaurant als hoofdgerecht geserveerd zou worden! Alles duidelijk vers en heerlijk op smaak gebracht. Het hoofdgerecht was bij mij het lamsrack. Heerlijk mals vlees en wat mij betreft precies goed gegaard. Toen de bijgerechten op tafel kwamen vond ik het eerst jammer dat er friet bij zat in plaats van gebakken aardappel, maar daar kwam ik al gauw van terug; ik weet niet hoe ze het gebakken hebben maar nog nooit zo genoten van friet. Het nagerecht was een grand dessert en ook die was inderdaad weer grand! Over de porties hier zeker niets te klagen! En wederom heerlijk!

Als ik een minpuntje zou moeten opnoemen dan is het de bediening. Persoonlijk kan ik me er niet aan storen maar als je wat kritischer bent, kan ik me voorstellen dat de onervarenheid van één meisje van het bedienend personeel wat minder goed valt. Ik vind dat ze er goed mee wegkwam vanwege haar jonge leeftijd, duidelijk goede bedoeling en vriendelijkheid!

Kortom: zeker een aanrader! Prijs-kwaliteit (en hoeveelheid) is erg goed! Prettige sfeer en vriendelijk personeel.
Mikespanjaard S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Met leuke vrienden heerlijk gegeten bij dit zeer gezellige restaurant, de bediening was zeer goed zonder stijf te zijn. We hebben genoten van de goede wijnadviezen en vooral de ribeye was echt zeer goed bereid. Echt waar voor je geld!
Jonker-mater .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij Carnevino. We waren met een groep van zeven personen. Enkelen kozen van de kaart, anderen kozen voor het maandmenu. Iedereen heeft genoten. Fantastische menukaart, voor elk wat wils. Bijzonder goede huiswijn. En wat vanuit de keuken werd uitgeserveerd was werkelijk uit de kunst. Mooie producten, fantastische bereiding. Ook niet onbelangrijk; prijs/kwaliteit was top. Sfeer is prima. Klein restaurant met vriendelijk personeel. Alles is netjes en verzorgd, inrichting smaakvol. Ik zeg... AANRADER!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
zaterdagavond wezen eten, echt een aanrader voor iedereen. het eten was erg lekker en ruim voldoende en dat ook voor een normale prijs prima echt een aanrader. Eveneens een dikke plus voor het personeel en de eigenaar die even komt kletsen aan de tafel. nog even in de keuken gekeken, zag er allemaal netjes uit.
komen we zeker vaker.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Uitstekende en vooral smaakvolle aankleding. Eten is helemaal top. Heerlijk lam gegeten. Verrukkelijke rode wijn geschonken. Dik compliment wederom voor de gastheer /eigenaar en zijn lieve vrouw. Personeel snapt wat de gast wil. Topavond gehad. I will be back ....
Annemarie .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Absoluut een aanrader. Zeer gastvrije eigenaar en dito bediening. Gezellig restaurant en erg lekker eten. Ze zitten een beetje in een hoekje, maar als je ze gevonden hebt wil je weer terug!