Steakhouse Carnevino

Het Gelderland 7 3901 BB Veenendaal Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Steakhouse Carnevino

Een must voor vleesliefhebbers

Een fijne plek met het comfort van leren stoelen en het moderne van paars en blauw led licht. De gerechten zijn internationaal georiënteerd en worden alleen met verse producten bereid. Ze voegen daad bij woord: alle hoofdgerechten bevatten vlees. Het varieert van Fajita kip tot de Carnevino burger. Het terras is zeer knus met mooie houten bankjes, kaarsjes en planten.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Carnevino

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Carnevino

Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vriendelijke bediening! sfeer was niet wat we verwacht hadden, maar er waren ook maar 2 tafels bezet toen we er waren (we aten erg vroeg). Vlees is heerlijk bereid en goede porties.
bram V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Door dat de ruimte helemaal van steen is wordt het al gauw kil en lawaaig
Wat kleden op muur en/of vloer zou al veel helpen
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het restaurant heeft een mooie, luxe uitstraling. Gekozen voor dit restaurant vanwege de ruime keuze aan gerechten. 1 menu genomen met de geitenkaas als voorgerecht en sate als hoofdgerecht en als 2e menu de gamba's als voorgerecht en kabeljouwrolletjes gevuld met zalm als hoofdgerecht. De hoofdgerechten werden geserveerd met groenten, sla en patat Wij waren erg tevreden over de gekozen gerechten. Heel vriendelijke bediening, ook de eigenaar en kok kwamen een praatje maken. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Was erg lekker en goed gaan er nog wel een keer terug
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervol ingericht restaurant maar matig eten en matige service. Onduidelijkheid in de menukaart. Hadden een nieuwe kaart maar die was nog niet klaar dus konden ook nog van de oude kaart kiezen. Serveerster leek het zelf ook niet te begrijpen waardoor het voor ons ook niet duidelijk was. Voorgerecht en hoofdgerecht volgen elkaar te snel op en vragen over de gerechten kon de serveerster niet beantwoorden. Vlees was wel goed bereidt en smaakte verder goed.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk eten Kok kwam vragen hoe het smaakte Zeker een aanrader
M.R. B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben genoten van een heerlijk hoofdgerecht, waarbij de bediening prima was. Dessert viel wat tegen, kwam direct uit vriezer, daar miste we de persoonlijke touch die we wel bij het hoofdgerecht aantroffen.
Elina V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening.
J E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Steakhouse Carnevino is een geweldig restaurant met een sjieke uitstraling en is tegelijkertijd heel gezellig. De bediening is netjes en beleefd. Vaak komen de eigenaar en de kok persoonlijk een praatje maken. Dit maakt het dineren bij dit restaurant een complete, aan te raden belevenis.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben hier zaterdagavond heerlijk gegeten. Een mooi modern ingericht klein restaurant met zeer goede stoelen. Het eten is van uitstekende kwaliteit en wordt op een mooie manier op de borden geserveerd. Je merkt hier nog echt dat aandacht wordt besteed aan het eten en de gasten. En dat alles voor een zeer redelijke prijs. We komen zeker weer terug.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuk klein restaurant met een grootse keuken Elke keer weer een heerlijk diner Voor ons een topper in Veenendaal
BvH .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond hebben wij bij Carnevino gegeten. De serveerster was onzeker en onervaren. Nog voordat we een drankje hadden besteld, vroeg ze of we brood vooraf wilden. We bestelden het verrassingsmenu. Dat verraste ons niet erg...Mijn moeder kreeg groentesoep die veel te zout was. Ik kreeg een simpele groene salade met daaroverheen een plakje zalm en wat dressing. Weinig fantasie. Het hoofdgerecht was 'een proeverij'. Verschillende soorten vis voor de 1 en verschillende soorten vlees voor de ander. Alles te zout en de biefstuk kurkdroog. ER werd keurig gevraagd door de eigenaar of alles smaakte en toen we zeiden dat het te zout was, kwam de eigenaar meteen met een portie minder zoute garnalen. Wel heel aardig!.
Bij het afrekenen vroegen er nog 2 serveersters 2x of het lekker was geweest.. we hebben toen maar niets meer gezegd.
Kortom..De wil om het goed te doen is er, maar ik denk niet dat we er nog eens heen gaan...
B. T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Buitengewoon aardige eigenaar. Past volledig in het decor.
Wijn (huiswijn ) die hij zelf als geweldig aanprees vonden wij zeer slap.
We hebben het verrassingsmenu geprobeerd. Omdat we dan een goede indruk konden krijgen van de diverse gerechten.
Het was niet duur, 21 euro voor voor- en hoofdgerecht pp. Maar toch jammer van het geld.
Tomatensoep was ok, maar niet bijzonder. 2 stokbroodjes stug en droog.
De 4 soorten vis waren overgaar en hadden nauwelijks smaak. De 4 soorten vlees waren taai , te gaar en bremzout. De groenten waren (opgewarmd uit de diepvries??) slap en te gaar.
Frietjes waren ok.
Dus met spijt voor de welwillende eigenaar in een verder leeg restaurant, wij gaan hier nooit meer heen..
Lekker_2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Op Iens gezocht naar een goedkoop restaurant in Veenendaal met een goede beoordeling: Carnevino sprak me daarbij aan. Met name door het gunstig geprijsde "Verrassing van de chef"-menu. Nog even gecontroleerd bij kennissen, maar ook zij gaven aan dat je hier prima kon eten.

Als voorgerecht kreeg ik drie hotwings. Goed gaar, lekker mals en uiterst krokant.

Voor het hoofdgerecht werd me heel attent gevraagd of ik nog voorkeur had voor vlees of vis. Ik koos voor vlees. Toen het werd opgediend was het hierdoor eigenlijk gewoon een mixed grill. Wel een prima mixed grill waarbij alle stukken vlees van de juiste garing waren voorzien. Ik had gekozen voor de pepersaus als saus. Dat was geen goede keuze. Ik vond hem niet lekker en deze zou ook zomaar uit een pakje kunnen komen.

De bediening was uiterst attent en nooit opdringerig aanwezig (terwijl ik in de late middag/vroege avond de enige gast was). Zelfs de kok kwam nog even langs om te vragen of het naar wens was.

Kortom: heerlijk gegeten voor een scherpe prijs!
Sandocan .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Samen met mijn vriendin heerlijk gegeten hier. Het voorgerecht (Texas Rose) waren gegrilde gamba's en calamaris met een knoflookdressing. Echt subliem klaargemaakt, er ligt echt kwaliteit op je bord. Ook het hoofdgerecht (lambsrack) was om van te smullen. Echter het decor viel mij een beetje tegen. Het is vrij klein waardoor de sfeer toch heel anders is dan je zou verwachten bij een restaurant. Ik weet dan ook niet of ik nog eens terug zal keren hier. Het ligt dan ook niet aan het eten of aan de bediening, want die was perfect. Echter de ambiance is niet helemaal mijn ding.
annelucas .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Gsteravond heerlijk gegeten bij restaurant Carnevino in Veenendaal. We kwamen er terecht omdat het een van de weinige restaurants in de buurt was die Dinercheque accepteerden, maar gaan er na deze ervaring beslist vaker eten. Goede ontvangst en bediening, prettige sfeer, gevarieerde kaart en goede prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader!
Estherrr153 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Heerlijk eten! Super bereid en smaakvol. Gezellig en mooi decor.
Een van de beste restaurants in Veenendaal. Zeker een aanrader!
jannekecorver .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Superrr lekker gegeten bij Carnevino. Het voorgerecht was een heerlijke proeverij van verschillende vlees- en vissoorten. Ik ben eigenlijk niet zo'n grote vleesfan, maar het biefstukje van mijn hoofdgerecht was supermals. De kok heeft duidelijk oog voor detail. Ook de bijgeserveerde groenten en dikke frieten waren zeer smakelijk. Goede koffie na en prima service. De ambiance is ook helemaal goed. Leuk dat de eigenaar zelf zo betrokken is en we hebben zelfs de kok voorbij zien komen. Ik ga zeker nog een keer terug!
romi .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Met collega s wezen eten ik kende het restaurant niet maar ga zeker terug.
Heerlijk gegeten en alles was heel goed verzorgd.
Inderdaad de eigenaar kwam ook bij ons aan tafel en dat vind ik toch wel een plus punt.
Louisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Zaterdagmiddag wezen lunchen. Gezellige gelegenheid. Ontvangst en bediening prima. Eten was echt goed... Prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.