Steakhouse Carnal

Wycker Brugstraat 35 6221 EB Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Carnal

De edele kunst van het grillen

De chefs bij Steakhouse Carnal hebben de kunst van het grillen perfect onder de knie. De vriendelijke bediening maakt het je helemaal naar je zin. Niks is te veel, jij bent echt de gast! Hier werken mensen met passie en plezier, dat merk je aan alles. Met een grote glimlach keer je weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Carnal

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Ik ben een echte vleeseter. We zijn hier met een bevriend koppel gaan eten. Als gerecht een medium rare steak genomen met salsa saus. De steak was prima. De salsa saus vond ik erg tegen vallen. Te mat en weinig van smaak. De bijkomstige salade vond ik ook tegen vallen. De locatie is gezellig en het was behoorlijk goed gevuld voor een zondag avond. De bediening en service was voldoende, maar niet meer dan dat. Een glimlach krijgen koste enige moeite. Helaas kon ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat het hier meer een "all you can eat concept" betrof. Leuk zaakje, maar niet meer dan dat. Niet echt speciaal.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Geweldig restaurant, echt een aanrader voor elke vleeseter.
emgth2 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Degene die van vlees houdt is hier op het JUISTE adres. De menukaart alleen al, daar reageren de smaakpapillen al op!
Wij met z'n 4tjes hebben incluus het toetje " gesmikkeld en gesmuld"!
andre O.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk vers gegeten, goede sfeer en bediening! Een echte aanrader.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima gegeten, gezellige locatie. Met AH-restaurantbon kiezen van de kaart. Bij besteding van minimaal € 50,00 kregen we € 25,00 korting.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Leuke vlotte ontvangst! Fijne tafel aan het raam. Heerlijk vlees gegeten. Goeie wijn! Kortom we komen terug!..................
h.cleven .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, het personeel was heel vriendelijk. Het geluidsniveau werd door gestommel/getrommel uit een bovenliggende ruimte negatief beïnvloed.
Aafke G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima services ondanks de drukte. Moesten soms wel wat lang wachten, maar dat was niet erg. De persoonlijke benadering van de bediening maakte de avond compleet! Met Ah bon kiezen van de kaart. Kortom aanrader!
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Mijn man vond de ribs echt ontzettend lekker, de rest van de maaltijden waren matig tot slecht. Zo waren bijvoorbeeld de gegrilde groentes ijskoud, ik denk vergeten op te warmen, de garnalenspiesjes droog en van slechte kwaliteit, de biefstuk zeer taai. De drankjes kwamen traag door en het personeel deed niet veel met onze klachten. Wij komen hier niet meer terug, dan gaan we liever naar de andere restaurants in de straat of in de Rechtstraat.
Hans-van-Roekel .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gunstige ligging t.o.v. station. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van steakhouses, maar hier komen we zeker terug!
Mariandel-Peter .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk ontspannen sfeer, supervriendelijke bediening en vooral GEWELDIG LEKKER ETEN! De ossenhaas en steak zijn heerlijk, goed bereid en ontzettend mals. De side dishes (mais, frietjes, aardappelpartjes en warme groenten) zijn precies genoeg, heerlijk van smaak en daarbij ook nog eens prima sauzen en mayonaise.
Al met al, fantastisch genoten en met de AH restaurantactie ook nog eens extra vriendelijk geprijsd. Maar ook zonder actie een terugkeer meer dan waard!
Nanky B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Tot nu toe de beste van de ah actie. Van welke we hebben bezocht. We kwamen vroeger dan de afspraak maar gelukkig geen probleem. Prettig personeel en duidelijke uitleg over de actie.
Loeshoef .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Hele fijne avond gehad met een vriendin. Service was uitstekend! Vriendelijk personeel dat, ondanks drukte op een zondagavond, de tijd voor je nam. Verder was het eten heel lekker en goed verzorgd. Zeker een aanrader!
miranda.sangster .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Erg vriendelijke en gastvrije ontvangst. We kregen een leuk plekje aan het raam.
Het eten vond ik matig. De gepofte aardappel was naar mijn idee een opengesneden gekookte aardappel waar koude knoflookroomkaas in gedaan was. We hadden alle drie mixed grill met twee bijgerechten. Sparerib was goed, kip ook, het rundvlees was taai en vet. Salade niet bijzonder.
Ondanks dat we er gezellig hebben gezeten, gaan we er niet weer heen.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Een prima restaurant in het centrum van Maastricht. Je loopt over de Servaasbrug zo het centrum in en bent snel op het Vrijthof. Ook de Wycker Brugstraat is erg gezellig zeker in deze kersttijd. Het restaurant heeft prima bediening en heerlijk eten.
h.vd.zanden .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het is een sfeervol restaurant, het eten is lekker en de bediening zeer vriendelijk.
Ook vonden wij het fijn dat de sausjes in een apart bakje werden gereserveerd.
Je kunt gewoon gebruik maken van de hele kaart en dan 25€ korting op het totaal bedrag zo heb je niet het gevoel van een onwaardige klant met AH kaart.
Super!!
paullouis .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Alles was goed; lekker stuk ossenhaas met wijnsaus, heerlijke friet, verse knapperige groenten, prima bediening.
We komen hier zeker een keer terug.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
we zijn erg tevreden over deze deal, de bediening was goed en erg vriendelijk. Als we nog eens in Maastricht komen zullen we zeker nog eens langs gaan
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten!
En komen graag nog eens terug!
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vlotte en zeer vriedelijke bediening; De ossehaas was redelijk tot duur geprijsd,maar van een heel goede kwaliteit. De 2persoons tafeltjes staan wel dicht op elkaar.