Steakhouse Carnal

Wycker Brugstraat 35 6221 EB Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Carnal

Wij heten u van harte welkom bij Steakhouse Carnal in de Wyckerbrugstraat in Maastricht. Het team van Carnal biedt u een gastronomische ervaring conform uw wensen. Wij verwelkomen jong en oud in een informele sfeer, voor een gezellige avond met vrienden en familie, een romantische diner of een snel zakendiner.

Onze keuken bereidt behalve steak, diverse vlees-, vis- en vegetarische gerechten. Eerlijke, verse producten voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Carnal

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Carnal

Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zijn vaker bij carnal gaan eten nu voor het eerst na verbouwing zeer teleurgesteld
Eten fors duurder geworden betaald nu bijna 8€ meer voor het zelfde voor de verbouwing
Eerst kon je bij vlees of ribjes 2 bij gerechten kiezen die je nu extra moet betalen en ook de ribjes en vlees zijn duurder geworden erg jamner dit
Weet niet of wij hier nog terug komen
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Carnal, ons favoriete restaurant voor de heerlijke spare-ribs. De eerste keer voor ons, sinds de verbouwing, en vermoedelijk ook de laatste keer. Dat restaurants wat duurder kunnen worden na een verbouwing was ons bekend. Echter dit is toch wel erg explosief. Wij betaalden normaal, ik dacht 13,50 euro voor een portie spare-ribs met 2 side dishes. Nu waren de spare-ribs 14 euro, en moesten de side dishes nog eens apart worden afgerekend. Dit komt ongeveer uit op een verschil van 6 euro wat je meer betaald, dan voor de verbouwing.
Dit vinden wij toch wel erg gortig.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Teleurstellend. 2 drankjes produceren, 1 cola en 1 wijn, duurde 28min.
Medium rare tournedos rare, bijna bleu.
Interieur kapot en verlopen. Jammer.
Vlees erg goed, maakt het allemaal misschien nog wel erger.
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, zowel hoofd- als bijgerechten waren top. Aardig personeel, mooie inrichting, lekker muziekje op de achtergrond.

Ontzettend fijne avond gehad bij Steakhouse Carnal!
Timo A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Hallo. Kan ik nog zo’n steak thuis bezorgd krijgen?
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk eten, vlees is super mals en je kunt kiezen hoe groot je stuk vlees is. lekker buiten kunnen zitten, prima en vriendelijke bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Eerste keer na de verbouwing weer hier komen eten. Een deel van de tafeltjes heeft plaats gemaakt voor een enorme bar wat de sfeer niet ten goede is gekomen. Verder een nieuwe kaart welke flink aangepast was en een stuk duurder dan voorheen. Wij gingen voor de nacho's en de spareribs. Kon je eerst nog voor 18 euro onbeperkt spareribs eten, is dat nu 24 euro. Wij gingen voor een enkele voor 14 euro. De nachos (14 euro) hebben we nooit gezien aangezien we meteen de spareribs kregen. Toen deze geserveerd werd kregen we echt alleen maar een gegrild rack spareribs, geen garnering, geen sla, geen sausjes, geen friet alleen vlees! Nee, die ander dingen kun je nu appart erbij bestellen werd er door de vriendelijke bediening verteld. 3 euro voor wat frietjes, 2,5 euro voor wat sla en dan de sausjes nog waarvan ik de prijs ben vergeten. Betaal je al met al bijna 50% meer dan voor de verbouwing. Met een hogere prijs gaan ook mijn omhoog, wat helaas een achteruitgang was tov voor de verbouwing. Droog vlees en tegen het verbrande aan wat de smaak niet ten goede kwam. Ons zien ze hier niet meer terug. Er zijn veel plaatsen in Maastricht waar je meer waar voor minder geld kunt krijgen.
Jacques N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eten nog steeds goed. Maar de nieuwe formule valt tegen. De gerechten die wij het lekkerst vonden niet meer op de kaart, lamsrack en scampi's ( grilrestaurNt zonder lamrack en scampi's ??)
Grilschotel nu voor 2 personen 1000 gram , maar daar ligt een halve haan bij van 450 gram!!
Dus in principe veel minder waar voor je geld
Conclusie nog steeds goed , maar veel minder dan het was. Normaal voor mij geen twijfel tussen Gauchos en Carnal, maar dat is nu voor mij niet meer zo vanzelfsprekend meer
Annelie H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Uitstekend gegeten, kwaliteit. ????
Noa N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het eten was erg lekker, de kaart heel overzichtelijk en de prijs-kwaliteitverhouding was zeer gunstig. Ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Wat een verschrikkelijke teleurstelling 3 jaar geleden zo onwijs genoten met lekker eten, opgetogen weer eens in de buurt te zijn en daar weer heerlijk te eten. Wat een deceptie was dat. De Lamsrack was erg taai wat de kok ook heeft erkend en excuses gemaakt. Retour afzender ook voor hem. De spareribs waren erg zout en niet lekker, ook de structuur was niet erg top. De eerste was wel oké alleen de smaak niet wat ik gewend ben en wat ik daar de vorige keer had. De 2e was helemaal niet lekker meer en een 3e heb ik voor bedankt ja luste nog wel wat hoor maar niet deze smaak. Als ze niet meer terugdraaien naar de kwaliteit van eerder komen wij er nooit meer.. Echt erg jammer, was met grote verwachtingen terug gekomen... Ook wordt je in het Engels bediend..
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
De Lamsrack was erg taai, de kok heeft oom bevestigd en wel excuses aangeboden. De spareribs waren erg zout en het vlees qua structuur ook niet goed. Was echt verschrikkelijk. Erg spijtig want 3 jaar geleden hebben we er zo ontzettend genoten met eten, wat een achteruitgang. Jammer.
Mardy L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Prima restaurant leuke sfeer en heerlijke gerechten
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijke spareribs
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima gegeten,lekkere spareribs.
De tafel van Britt V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Porties zijn vrij groot, maar alles is zo lekker!
j V.
Super gegeten. Leuke bediening. Een echte aanrader.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Top locatie net buiten het drukke centrum. Lekker vlees en niet lang moeten wachten... wij komen terug voor de 1kg uitdaging ????????
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een erg goed en gezellig restaurant. Het eten is er perfect. Ook de wijn is aan te bevelen. We komen zeker weer terug bij Carnal.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg vol; warm; niet erg gezellige bediening; eerste lading spareribs waren zwart. Kinderen hadden honger dus niet teruggestuurd. Moesten namelijk best lang wachten. Krappe tafel met zeven man (terwijl ik wel gereserveerd had).
Amy G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018