Steakhouse Carnal

Wycker Brugstraat 35 6221 EB Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Steakhouse Carnal

De edele kunst van het grillen

De chefs bij Steakhouse Carnal hebben de kunst van het grillen perfect onder de knie. De vriendelijke bediening maakt het je helemaal naar je zin. Niks is te veel, jij bent echt de gast! Hier werken mensen met passie en plezier, dat merk je aan alles. Met een grote glimlach keer je weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Carnal

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Paullouis .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
we zijn erg tevreden over deze deal, de bediening was goed en erg vriendelijk. Als we nog eens in Maastricht komen zullen we zeker nog eens langs gaan
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten!
En komen graag nog eens terug!
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vlotte en zeer vriedelijke bediening; De ossehaas was redelijk tot duur geprijsd,maar van een heel goede kwaliteit. De 2persoons tafeltjes staan wel dicht op elkaar.
Luuk C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gezellig restaurant met goede bediening. We waren hier met de AH restaurant actie. Bij dit restaurant krijg je 25 korting als je minimaal voor 50 euro eet (drinken niet bij inbegrepen). Hier kom je al snel aan omdat het allemaal redelijk duur is. Voor een mixed grill betaal je al minimaal 23,50 en steaks enzovoort zijn ook rond die prijs. Uiteindelijk ben je nog rond de 50 euro kwijt met deze actie inclusief drinken. Het is dus niet echt een goedkoop restaurant maar je krijgt wel erg lekker eten.
Reinier D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een leuke avond gehad door de goede service en prettige sfeer. Een aanrader! (Gegeten via de AH-restaurantactie)
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede porties en wordt heel leuk geserveerd. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam, alles werd naar onze wens klaargemaakt. Wij komen heel gauw terug!
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten.Kwaliteit en zeer lekker bereid !
H D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het was gezellig druk. Snelle service. De kaart werd vriendelijk uitgelegd, omdat wij voor de eerste keer de gelegenheid bezochten. De steak was heerlijk mals. Het is voor een herhaling vatbaar.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ruim 6 weken van te voren gereserveerd omdat het een speciale gelegenheid was. Gevraagd om een rustig tafeltje. Onze teleurstelling was enorm toen dinsdag bleek dat we alleen een klein tafeltje kon krijgen in een rijtje waar je dicht op je buren zat. De "bankjes" waren voor andere mensen gereserveerd. Zogenaamd voor 4-personen terwijl er verschillende plekken gewoon 2-personen zaten. Het enige andere alternatief die ze boden was een 8-persoontafel achter in de zaak. We zijn weggegaan en ergens anders gaan eten.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Als hoofdgerecht had ik de zalmroosjes, deze waren erg lekker en een mooie portie. Mijn man had de goulash soep, deze was iets aan de pittige kant. De hoofdgerechten vielen ons tegen. Ik had de tapas mistas, een mix van vis, vlees en groenten. Mijn tapas bevatten echter helemaal geen groenten! Er zat weinig variatie in, 2 van de 6 tapas waren gefrituurde ringen met ui of vis, ik had een portie zalm (terwijl mijn voorgerecht ook al zalm was) een portie ham, een worstje en een portie brie, dat laatste verwacht ik niet als ik een mix van vis vlees en groenten bestel. De tapas van mijn man waren ook niet heel creatief. Het nagerecht, diverse zelf gekozen desserts, was wel lekker. Alleen het "vers fruit" smaakte merr alsof het uit ern blik kwam dan dat het vers was. Het personeel was vriendelijk maar het duurde erg lang voor ons werd gevraagd wat we wouden drinken en voor we de kaart kregen. Het interieur zag er leuk uit, de tafels stonden wel erg dicht op elkaar. Al met al niet super geslaagd, gelukkig kregen we met de ah spaarkaart 25 euro korting, want 60 euro had ik er niet voor over gehad.
Korposthumus .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gastvrijheid is het motto! We hadden ons een dag in de reservering vergist, maar zonder problemen een fijn tafeltje gekregen. Een prima tapasschotel vooraf om te delen, toch echt net beter en lekkerder dan in veel andere zaken! De vleesgerechten zijn hier altijd top, ruime porties en een prima kwaliteit!
Leuke AH-actie variant, gewoon een flinke korting, zit je niet vast aan een drie gangen menu.
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig restaurant, vrolijk en spontaan personeel. Ruime porties, leuk opgediend op een houten plaat in plaats van een standaard bord.
Carhen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Nooit meer met een actie, heeeeel lang moeten wachten, nog € 10,- teveel betaald.
Frietjes waren oud bakken en veel korstjes
Els L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben prima gegeten en de porties waren ruim. Uiterst vriendelijke en attente bediening. Een karaf water gevraagd en gekregen, met citroen en limoen!!!!! Dit is de tweede keer dat we hier gegeten hebben en zeker niet de laatste keer.
Rubenzieverink .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was uitstekend. Een carpaccio vooraf met een mixed grill van 400 gram als hoofdgerecht. Meer dan voldoende voor een normale eter ;) Bij besteding van 50 euro aan eten, krijg je 25 euro korting. Prima variant op de actie. Zeker een aanrader. Wel duurde het erg lang voordat er iemand bij ons kwam om de kaarten te brengen en onze bestelling op te nemen. Dat werd echter later meer dan goed gemaakt. Ik kom er zeker nog eens terug!
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Met een restaurantactie van AH hier deze week gegeten. Ze hebben geen 2e gratis 3 gangendiner maar in plaats daarvan werd er 25 euro korting gegeven.
We hebben heerlijk gegeten, prima tournados, attente bediening, vulde steeds keurig de glazen bij. Nagerechten waren ook heerlijk, wij kozen voor 3 kleine nagerechten voor nog geen 6 euro.
We stappen vast nog eens binnen als we in Maastricht zijn.
Brin1056 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eten was prima. (Kleinste) Mixed grill gehad, maar zelfs dit was een grote portie.
AH-formule wordt door Carnal iets anders toegepast. Je mag van de kaart kiezen, er is geen vastgesteld of keuzemenu (zoals de restaurantactiewebsite vermeldt). Je moet met z'n tweeën minimaal voor 50 euro eten en dan gaat er 25 euro van de rekening af.
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ik heb er de ossenhaas met frietjes en maiskolf gegeten. De kwaliteit van het eten is perfect. Het team is echt heel vriendelijk. Iedereen is alert en zorgt met een vriendelijk woord en gebaar dat je een hele fijne avond hebt. De muziek is leuk en draagt bij aan een Spaanse, ontspannen en gezellige sfeer. Echt een aanrader.
HannekeBerg .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ik heb een goede rib eye steak gegeten en mijn vriend een steak. Allebei hartstikke lekker! Personeel was erg vriendelijk en niet lang hoeven te wachten. Je krijgt zeker waar voor je geld!