Steakhouse Carnal

Wycker Brugstraat 35 6221 EB Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Carnal

De edele kunst van het grillen

De chefs bij Steakhouse Carnal hebben de kunst van het grillen perfect onder de knie. De vriendelijke bediening maakt het je helemaal naar je zin. Niks is te veel, jij bent echt de gast! Hier werken mensen met passie en plezier, dat merk je aan alles. Met een grote glimlach keer je weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant Steakhouse Carnal

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Carnal

Erik K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig ingerichte zaak met vriendelijk personeel. Lekker eten. Had zelf de 300 gram Rumpsteak, erg lekker en mals. Mijn vrouw de pulled pork die zij ook erg lekker vond.
We komen hier zeker terug.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Spare-ribs waren droog gebakken en hadden meer gekruid mogen zijn.
Jeff K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Carnal betekend broederliefde. Als ik denk aan broederliefde, denk ik aan aandacht en geruststelling. Aandacht kregen wij niet echt. Ook al liep het personeel volop door elkaar heen. Het stelde ons niet gerust. Dit was de tweede keer, maar voortaan maar lekker eten op het Vrijthof.
michel H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een heerlijke malse maaltijd , alles goed bereid
roebia .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Op een donderdag avond hier op de bonnefooi naar binnen gelopen.
Gelijk kwam een vriendelijke dame ons begroeten en bracht ons naar een tafeltje. We bestelden een mixed grill en een rib eye van 400gr.
Het was gezellig druk en het personeel deed er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Het eten was rond uit heerlijk, het vlees was goed mals, echt genoten, dit is hoe een goed stuk vlees hoort te smaken. Er staat een leuk jong team in. Enigste minpuntje is dat in de drukte het soms iets te lang duurde voor je je drankje kreeg, verder een echte aanrader!
Marco C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heel lekker, spearribs zo mals het maar kan en lekkere smaak! Ossenhaas overheerlijk en ook super mals!!
3 keer geweest en 3 keer oven goed!
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hadden spareribs en 1 persoon had zalm (200gr) Alles smaakte heel goed, vlees was goed gegaard en viel zo van het bot af.
De zalm was ook goed en de porties waren gewoonweg goed. Het enige minpuntje was de zand in de sla.
Verder zeer tevreden over de kwaliteit, kwantiteit en het personeel.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed!
jeffry S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
sfeer en prijs zijn goed. bediening helaas onervaren, zo is ons voorgerecht aan de verkeerde tafel bezorgd en moesten wij 2 uur op ons hoofdgerecht wachten.
maarten D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
heel goed met heel betrokken medewerkers we waren er voor het eerst komen zeker terug het juupke was ook goed verzorgd
simoq1951 M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Was ontzettend druk waardoor sommige dingen de mist in gingen
Wel sympathieke en vriendelijke bediening dat zeer oplossingsgericht te werk is gegaan.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben 3 kwartier op ons gerecht moeten wachten, terwijl het restaurant niet vol zat. De spareribs waren zwart verbrand, de ribeye die medium rare was besteld kwam als medium. De ribeye was wel mals en lekker.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk eten, alleen veel vet en pees aan de entrecote. De ossenhaas was geweldig.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Ik ben een echte vleeseter. We zijn hier met een bevriend koppel gaan eten. Als gerecht een medium rare steak genomen met salsa saus. De steak was prima. De salsa saus vond ik erg tegen vallen. Te mat en weinig van smaak. De bijkomstige salade vond ik ook tegen vallen. De locatie is gezellig en het was behoorlijk goed gevuld voor een zondag avond. De bediening en service was voldoende, maar niet meer dan dat. Een glimlach krijgen koste enige moeite. Helaas kon ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat het hier meer een "all you can eat concept" betrof. Leuk zaakje, maar niet meer dan dat. Niet echt speciaal.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Geweldig restaurant, echt een aanrader voor elke vleeseter.
emgth2 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Degene die van vlees houdt is hier op het JUISTE adres. De menukaart alleen al, daar reageren de smaakpapillen al op!
Wij met z'n 4tjes hebben incluus het toetje " gesmikkeld en gesmuld"!
andre O.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk vers gegeten, goede sfeer en bediening! Een echte aanrader.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima gegeten, gezellige locatie. Met AH-restaurantbon kiezen van de kaart. Bij besteding van minimaal € 50,00 kregen we € 25,00 korting.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Leuke vlotte ontvangst! Fijne tafel aan het raam. Heerlijk vlees gegeten. Goeie wijn! Kortom we komen terug!..................
h.cleven .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, het personeel was heel vriendelijk. Het geluidsniveau werd door gestommel/getrommel uit een bovenliggende ruimte negatief beïnvloed.