Steakhouse Buenos

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Marielle G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Dwight J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
zeer goed eten voor een goede prijs, vriendelijke bediening en gemakkelijke aan te rijden locatie. We hebben het zeer naar ons zin gehad en als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug.
Edze D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ruime keus, vooral Argentijnse en Mexicaanse gerechten. Veel aparte gerechten, niet het gebruikelijke standaard spul.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De steak smaakte lekker maar de totale ervaring was matig.
Niet weten welke wijn ze schenken, geen doekje om je vingers schoon te maken als je spareribs hebt.
Nauwelijks groente.
Extra betalen voor saus en salade.
Niet vragen of je rijst of friet bij je vlees wilt.
E. M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima service. Lekker eten!
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijke spareribs en top desserts!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Vooral de spare rib was erg lekker. Een aanrader.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijke biefstuk, tenderloon, zowel rood ( voor mij ) als ook medium en welldone voor anderen...
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten was van prima kwaliteit. Bediening vriendelijk. We waren echter met drie personen waarvan er twee het hoofdgerecht ruim tien minuten voor de derde. Bovendien moet om bestek gevraagd worden. Ter compensatie kreeg het late couvert een gratis drankje aangeboden de anderen niet. Maar eerlijk is eerlijk op het moment dat we zeiden dat geld dus voor alle drie was dat akkoord.
JE S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Bediening was niet best. Leek alsof t een beginneling was, maar hij haalde er ook geen collega bij en bleef stuntelen, wij vroegen om uitleg v menukaart en hebben hem 2 x terug moeten sturen.. De muziek was erg aanwezig
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Personeel is onkundig. Bij iedere tafel ging er wel iets fout. Wij kregen het verkeerde toetje. Ook nog in discussie gaan dat het wel het goede was, wat uiteindelijk dus niet zo was. Ijs wordt met de handen in het glas gedaan, toetje wordt op een warm bord geserveerd. Na bijna een half uur na een leeg glas te hebben gekeken, kwam er eindelijk iemand vragen of we nog iets wilde drinken. Wij hadden het AH menu (2e menu gratis). Je krijgt eerst de menu kaart, daarna een kaart met (bijna voor ieder gerecht) meerprijzen omdat je het AH menu hebt. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Geen aanrader.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Kwaliteit voorgerechten ok. Verkeerd hoofdgerecht geserveerd. Een van de 2 hoofdgerechten was ondermaats. Totale prijs kwaliteit verhouding was bij de keuze die wij van het menu hebben gehad niet ok.
Tineke E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Topdrukte en de bediening blijft aardig super genoten
Danitia K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg leuk restaurant. Heerlijk gegeten. De tijd tussen voor en hoofdgerecht duurde wat lang. Verder gezellige avond gehad.
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het was heerlijk vertoeven, we konden nog de hele avond buiten zitten op het mooie terras aan het water, alleen wat weinig buitenverlichting, Het eten was prima, en de bediening ook, zeker een aanrader.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Bij binnenkomst moesten we een poosje wachten voordat er iemand kwam om ons naar onze tafel te brengen.
Onze jassen werden niet aangenomen en moesten we later zelf naar de gardarobe brengen.
Het duurde erg lang voordat onze drankjes werden opgenomen.
Helaas was de leuke speelruimte voor de kinderen niet beschikbaar.
Het uitserveren van de hoofdgerechten verliep erg rommelig en enkele bijgerechten kwamen wat later op tafel.
Ons verzoek of de luide muziek wat minder hard gezet kon worden werd pas na lange tijd ingewilligd.
Naar mijn menig was er te weinig personeel voor zo’n (mooie) grote locatie.
Op het drie gangen menu valt niets op aan te merken. Het was lekker (simpel) maar wel voldoende.
Nannie B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het was teleurstellend dat het restaurant geen kraanwater schonk naast een glas wijn En een glas bronwater kost 2,50 euro!!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Voor een zondagavond was het erg leeg. Buiten ons waren er nog 2 tafels bezet en dat maakt toch wel een beetje de sfeer als er wat meer mensen zijn.
En de groenten waren ijskoud en de chocoladeparfait was kei hard.
Franca V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vond dat het eten tevlug achter elkaar geserveerd werd