Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Idelette B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Onze keus werd wat beperkt doordat 3 keuzes van de kaart niet voorhanden waren. We moesten lang wachten op ons voorgerecht, maar dat was de moeite waard, heerlijk! Vooral de salade geitenkaas!!
Na lang wachten op het hoofdgerecht, viel dat wat tegen. Weinig groente, niet heel bijzonder.
Het personeel deed wel zijn best, denk ik.
Jezus2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij vonden het een dure tent. Mijn carpaccio was redelijk. Weinig smaak maar het was ook niet zoveel. De spareribbs waren bijna koud en hadden een rare structuur. Frietjes waren een beetje hard van binnen. Toetje was oké. Niet bijzonder. Er was te weinig personeel. En niet echt professioneel. Cola kreeg je uit een machine. Ipv uit een fles. Er zat amper prik op. Deze laten omruilen toen zeiden ze dat we gelijk hadden omdat het koolzuur op. was. Toen ze vroegen wat we er van vonden deden ze niks.. vraag het dan niet...?!
Alphonsus .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het leek erop dat de restaurantbezetting wat groter was dan vooraf verondersteld. De twee bedienende dames deden hun best maar vier handen en twee monden waren te weinig. We hebben soep vooraf genomen en als hoofdgerecht ossenhaas. Deze beide gerechten waren van goede kwaliteit waarbij opgemerkt dat het in Nederland eigenlijk ongewoon is dat je voor groenten bij het hoofdgerecht een aparte bestelling moet plaatsen. Als nagerecht bestelden we warm appelgebak met ijs waarbij het appelgebak bestond uit warme stukjes appelgebak in een schaaltje. Met de twee keer twee glazen wijn bestond de rekening uit € 99,55 waarop € 35,40 AH-korting in mindering werd gebracht. Zonder dit laatste is de prijs over de hele linie aan de hoge kant.
Alphonsus.
tomh53 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
een verrassend gezellige sfeer, met zeer vriendelijke bediening en een heerlijke kaart.
Hebben alle 5 heerlijk gegeten.
Gaan zeker terug, al wonen we wel ruim 100 km weg
AANRADER!!
Carolien H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We maakten gebruik van de AH-actie. Het eten was echt heerlijk maar ik denk niet dat ik hier zou gaan eten zonder de actie. Daar vind ik de prijzen te hoog voor. Personeel was supervriendelijk en deed echt haar best om ons een gezellige avond te bezorgen, hoewel het zo hier en daar wat rommelig was. Dit bleek ook bij afrekenen. ...
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima restaurant, niet luxe, maar wel gezellig. Goed eten en vriendelijke bediening. Geen tafellinnen, houten tafels, maar het zag er wel fris uit. lekker druk op zondagavond en voldoende tijd tussen de gerechten.
dorry V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heel duur. Omslachtig met de menukaart. Niet heel duidelijk. Kippensoep was heel erg zout. Standaard geen groente bij gerecht. Moest je er nog apart bijbestellen.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
veel te duur
AH kaart gebruikt, Buenos stelt extra eigen regels op in hun voordeel.
Wij hebben totaal 18 % korting gehad op veel te dure prijzen.
Ofwel ze geven eigenlijk 0,0 weg !!!!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top restaurant! Hier met de AH aktie gegeten, duidelijke uitleg over de aktie, je hebt de keuze uit de gehele kaart. Sommige gerechten hebben een kleine toeslag van een paar euro, maar je hebt een ruime keuze uit gerechten zonder toeslag. Zeer vriendelijk personeel , wij zijn al een paar keer terug geweest en iedere keer een zeer gezellige sfeervolle avond gehad! Tot een volgende keer
Twisty .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij hebben hier vanavond echt super lekker gegeten via de AH restaurant actie! Alles werd goed uitgelegd en was goed verzorgd en goed op smaak. Leuke locatie en ambiance. Tafel werd telkens zeer vlot afgeruimd en de volgende gang stond zo klaar. Wij waren in twee uurtjes klaar en dit vonden wij erg prettig!

Als ik dan toch iets op mag merken, mijn toetje was te koud, zeg maar tegen bevroren aan.... dat was jammer.

Verder hebben wij teveel betaald, op de rekening staan 3 drankjes per persoon en wij hebben er beide maar 2 genomen! Dit zagen wij helaas pas toen we thuis waren....
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hele kleine biefstuk voor veel geld, het voorgerecht Carpaccio was heel smakelijk. de rekening viel ons wel wat tegen ondanks het tweede gerecht gratis met de AH actie. Veel gerechten hadden een toeslag.
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Afgelopen week hier gegeten met 4 man! Via de AH actie!
Nog nooit in zo'n achterhaalde tent gegeten!

Ten eerste bij bijna alles wat je besteld, komt er een toeslag bij, welke je moet vragen aan het personeel dus ze kunnen zo maar iets verzinnen! (Zo kan ik ook een 2e menu gratis geven)

Ten 2e tussen elke gang zat 1,5 uur!!!

Ten 3e de bijgerechten waren niet meer van deze tijd (meloen en 2 stukjes aubergine) verder geen groentes..

Ten 4e werd je aangesproken alsof je vrienden van het personeel was, nog net geen Yooo.. (zeer onbeschoft tegen klanten zo joviaal!)

Ten 5e Ossenhaas was ontzettend taai!!

Wel werd er een drankje aangeboden voor het lange wachten!
Hier komen wij NOOIT meer terug!!
SheWolf78 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren hier ook gegeten en besloten vandaag weer te gaan eten. Zoals mijn eerdere recensie, het eten was weer super lekker. Een ander voorgerecht en nagerecht gepakt. Hoofdgerecht uiteraard weer de ossenhaas steak, echt super! Het was iets drukker dan zaterdag, maar dat mocht de pret niet drukken. Het serveren was gewoon weer op tijd zowel qua eten als drinken.
Ow het brood trio plankje is ook echt een aanrader.

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, het lekkere eten en de super service. En zeker tot ziens!
SheWolf78 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten was super. Met 4 personen wezen eten.
Alles was super lekker. Personeel was erg vriendelijk en eerlijk. Als je twijfelde welk gerecht je wilde nemen was er eerlijke feedback, dan zou ik deze nemen en was je twijfel meteen weg. En de ossenhaas steak is echt super mals.
Als je zoutloos moet eten of niet teveel zout mag hebben, dan dat wel even doorgeven dat ze geen zout op de frietjes doen. Wij vinden het wel lekker veel zout op friet, maar niet iedereen vind dat lekker natuurlijk.
De bediening was ook gewoon normaal en snel. We zouden hier zo weer gaan eten!

Bedankt voor het lekkere eten en de goede en erg vriendelijke service!
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH Aktie. We waren hier nog nooit geweest maar zijn echte vleesliefhebbers. We waren blij verrast, het eten was erg lekker, de bediening was vlot en vriendelijk, ondanks dat t toch bommetje vol zat. Kortom mooie lokatie om een lekker avondje uit te gaan eten
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Al vaker hier geweest met de AH aktie en weer heerlijk gegeten! Vlotte bediening, smaakvol eten en leuke ambiance . Kortom erg mooi gelegen restaurant op top lokatie met heerlijk eten . Tot een volgende keer!
j.verberne3 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben erg genoten van het etentje bij dit goede restaurant via de AH actie.
het was voor ons de eerste keer maar zeker niet het laatste bezoek, de ontvangst was zeer goed en het personeel erg vriendelijk.
Een goede uitleg wat betreft de AH actie en we werden op een zeer prettige manier bediend van overheerlijk eten.
het koude tapasvoorgerecht voor twee personen was heerlijk. het hoofgerecht lekker en ruim voldoende.
Ook het nagerecht mocht er zijn. Een aanrader voor ieder die lekker wil genieten van fijn zitten en lekker eten.
Wij gaan snel weer terug.
Groetjes France en Jan.
Ivo R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zelfde dag gereserveerd via ah bonnen nog en erg goed te eten.
Waren wel ook omdat het kleine gerechtjes waren in 2 uur weer klaar maar was overal top!

Jammer dat we in een aparte kamer werden gezet