Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Over restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Esmiralda S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Buenos! Het eten was super, porties zeker voldoende en eten heerlijk bereid!
Het restaurant zat goed vol en er hing een leuke sfeer.
Vond helaas wel dat de service erg snel was, mij is altijd geleerd in de bediening om mensen iets meer tijd te gunnen tijdens een 'avondje uit'. Vond dit wel een minpuntje want na een halfuurtje zaten we al aan de tweede gang, waardoor ik er eigenlijk nog geen trek in had. Met het dessert hebben we aangegeven dat we even wilden wachten, er is door diverse collega's toen gevraagd of we al een keuze hadden gemaakt. Nee, want we wilden even wachten. Wel zaten we allebei met lege glazen (ondertussen waren al al drie collega's aan tafel geweest om te vragen of we een dessert hadden gekozen) dus we hebben uiteindelijk zelf maar gevraagd om nog iets te mogen drinken. Dit is een klein aandachtspuntje voor de bediening.
Wel hebben we erg lekker gegeten, vond de (normale) prijs wel net iets aan de hoge kant maar toch zou ik zeker overwegen om terug te gaan want alles was erg lekker!
Al met al zeker geen spijt van ons bezoek, tot de volgende keer!
Lidianheuvelmans .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Tom B.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was goed maar ik had verwacht dat er wel een groente bij mijn menu van € 25 zou worden geserveerd maar helaas was dat niet zo (op de menukaart stond blijkbaar dat er friet met mayonaise bij zou worden geserveerd, maar dat had ik helaas niet gelezen). Dus ik heb op het laatst nog een koud stukje courgette en aubergine van een familielid gekregen. Het was fijner geweest als men ons dat vooraf gezegd had.
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vanavond hier gegeten ,het eten was lekker bediening was goed het was druk volle bak naar mijn mening was er te weinig personeel sommige moesten lang wachten maar het personeel was aardig en liepen allemaal hard
We hadden de ah actiebon gebruikt dus veel korting anders was t aan de prijzige kant
Jezus2 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lowieke_de_Vos V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De tenderloin steak is echt geweldig. Leuke bediening en erg sfeervol.
Lauwerijssen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Afhankelijk van je zitplaats kun je de kaart wel of niet lezen. Gelukkig zijn er mobieltjes met zaklampfunctie!
De soep was lekker, het hoofdgerecht vrij kaal gepresenteerd. Weinig tot geen groente. De groente die er was, was en koud geserveerd en warm. Viel tegen. Het nagerecht daarentegen was weer lekker.
Voor de toilet moet je 2 trappen naar beneden en ook weer omhoog. Voor sommige klanten belangrijk om te weten.
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Volgens mijn man heeft hij de lekkerste Tenderloin Steak in jaren gegeten bij Buenos.
Het voorgerecht (Ceasar Salad) was zo goed dat het bijna voor een maaltijd door kon.

Men was vriendelijk en snel. Heerlijk als je een keer lekker wilt eten maar geen zin hebt in chique restaurants.
Toosmichon .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en goed gegeten samen met het hele gezin. Vlotte bediening, smakelijke gerechten. Enigszins geinspireerd door de Spaanse keuken met diverse soorten tapas als voorgerecht, maar ook op de Zuid-Amerikaanse traditie. Het is natuurlijk een steakhouse. Wij kwamen hier voor t eerst door de ah-actie, maar ze zien ons vast nog eens terug.
Erwin O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle uitservering en overheerlijk vlees! Voor herhaling vatbaar!
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super goed gegeten op zaterdag 19 november 2016 met de AH bonnen actie (2e 3-gangen menu gratis). Fijn vond ik dat je mocht kiezen uit de gehele menukaart om je 3 gangen menu samen te stellen. Het eten was erg goed en het restaurant was leuk aangekleed. Kortom: zeker een aanrader!
Merlin J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wezen eten met de actie van AH. Ontzettend leuke warme sfeer, vriendelijk personeel, alles was heel snel klaar en heel lekker !
Royke P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We gingen met de AH kortingsactie. Fijn dat hier gewoon alles Vd kaart besteld kan worden. Het eten is van goede kwaliteit, niet perfect. Zonder AH actie toch liever Gauchos wat qua prijs niet veel uitmaakt.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben lekker gegeten, het ging alleen wel snel, binnen een half uur hadden we al een voorgerecht en hoofdgerecht. Dat had iets langzamer gemogen. De kaart was wat moeilijk te lezen door de verlichting.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, snelle en aardige bediening en fijne setting! Hier komen we vast nog wel een keertje terug in de toekomst! Aanrader
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten bij Buenos van de AH actie. .
Het was gezellig druk op vrijdagavond.
Je kunt je eigen menu samenstellen van de kaart. We komen nog terug.
Zjoske1977 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten. Prima kwaliteit en ook zeker genoeg. Enige wat iets beter zou kunnen is de snelheid van de bediening - in het begin ging het allemaal erg vlot, wat later op de avond zou het wat sneller mogen (zeker met het bestellen van de drank). Personeel zelf is erg vriendelijk en geeft je een goed gevoel. Al met al echt een prima avond.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eerste keer in dit restaurant, maar erg goede ervaring. Leuke inrichting, gemoedelijke sfeer, voldoende keus, eten was erg lekker, vooral veel en de bediening erg vriendelijk.