Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Dit was de tweede keer, en weer hebben we heel erg genoten.
We kunnen het iedereen aanraden. De sfeer, bediening en het eten was goed.
Rozalias .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We vroegen om een rib eye die was op en het was pas half 7 en dat op zaterdag .Het was er koud binnen en we werden achter een hoog schot gezet er lag een stekkerdoos achter mijn stoel met snoeren, prettig is anders. Het eten was goed maar voor ons geen Buenos meer.
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was hardstikke goed. Op het laatste moment de reservering van 4 naar 6 personen om kunnen zetten. Super gedaan! Lekker eten! Goede service!!! Zijn hardstikke tevreden!
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wanneer gasten komen eten, zou er w.b. service richting de gasten een kan met water op de tafel gezet kunnen worden. Nu hebben we flessen water gekocht en deze waren erg prijzig. Mooie manier om goodwill te kweken als je gratis (kraan)water aanbiedt.
N-Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een gezellig restaurant buiten het centrum. Gratis parkeren. De gastvriendelijkheid laat soms iets te wensen over maar het eten maakt dit wel goed!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten ! Bediening was ook heel duidelijk over het bestellen van bijgerechten i.d.n
De voorgerechten zijn goed van smaak en ook lekker optijd.
Het vlees was lekker mals echt een aanrader!
De desserts zijn ook zeker een aanrader zeker voor mensen die van desserts houden! Veel keuze uit verschillende smaken!
Wij komen hier zeker terug!
Mc V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Voor de tweede keer, en wij komen niet vaak op dezelfde plek. Niet alle gerechten vallen onder de actie, soms moet je wat bij betalen. Het vlees was heerlijk. Voor de kinderen is er een uitgebreide speelkelder met springkussen wat dit restaurant dus heeeel aantrekkelijk maakt voor ons. De wachttijd was wat lang maar van de andere kant is dat ook wel gezellig.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De biefstuk was net iets te ver doorgebakken, maar smaakte ondanks dat toch nog lekker! De mayonaise zat in een bakje wat er niet vers in is gedaan het bovenste laagje was uitgedroogd. De nachos als voorgerecht waren ook erg lekker.
Mo W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten werden vlot gebracht. Vriendelijke en attente bediening. Ik ga gerust nog een keer. Ook met kinderen een prima restaurant.
willyberkers .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we zijn hier geweest met de AH actiebonnen en hebben er zeer goed gegeten en alles was naar wens. zeker voor herhaling vatbaar.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig no nonsens restaurant met leuk personeel. Het eten was goed (erg veel en vullend ook). Ik kom zeker terug! Aanrader.
Wilmy H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Sterkhouders Buenos is een gezellig, warm ingericht restaurant. De bediening is vriendelijk en correct.
De menukaart is redelijk uitgebreid. We misten wel de prijskaart van de drank. De prijzen zijn aan de hoge kant. Ze schenken een goed glas wijn! De kwaliteit van de gerechten was goed tot zeer goed. Het voorgerecht, garnalencocktail was heerlijk. Het hoofdgerecht verschillende soorten BBQvlees , het vlees was super mals en heerlijk van smaak.
We kozen voor de chocolade parfait taart als dessert, deze was voortreffelijk van smaak en samenstelling. Complimenten! Het is zeker een restaurant waar we terugkomen.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Erg leuke tent met lekkere gerechten,. Bediening zeer attent en vriendelijk. Het was een drukke avond ivm de laatste week AH aktie, wij maakte ook gebruik van de AH aktie en we hebben een heerlijke avond gehad. Tot een volgende keer
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellig Restaurant! Al vaker geweest met de AH aktie en telkens weer een leuke en smaakvolle avond. Carpaccio en BBQ plate zijn mijn favorieten, mijn man is vegetariër en vind de vegetarische fajitas heerlijk.
ingjo .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Na een consumptie besteld te hebben kreeg ik op de vraag of ik een glas kraanwater kon krijgen om medicijnen in te nemen een ontkennend antwoord. Uiteindelijk kon ik na een discussie een klein beetje water krijgen. Dit was ongeveer 2,5 cm in een glas. Een collega nam later mijn glas zonder vragen mee en ik kreeg van hem een vol glas. Het hoofdgerecht, een bbq schotel was gedeeltelijk koud en verbrand/verkoold. Opvallend was dat het vlees zo neer gelegd wordt dat het bij het opdienen niet direct wordt gezien. Er werd wel aangeboden om nieuw vlees te maken. Weten ze niet dat verbrand vlees kankerverwekkend is? Opvallend was dat dit wel warm was. Het hoofdgerecht wordt geserveerd met friet of rijst. Groente en saus e.d. moeten apart besteld en betaald worden.
De tapas schotels als voorgerecht worden bij de ah actie geserveerd voor 14 euro voor twee personen. Zonder actie voor 18.50 en 19.95 dus niet voor de helft, Er wordt niet aangeboden om de jassen weg te hangen. die moet je maar op je stoel hangen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben gister met z'n vieren heerlijk gegeten bij jullie. Vlees was super mals! Bijgerechten waren ook heerlijk. Bediening top en ze waren erg vriendelijk ! De tijd die tussen de gerechten in zat was ook top. alleen de prijs zonder AH BON vindt ik aan de hogen kant maar toch een aanrader!
Idelette B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Onze keus werd wat beperkt doordat 3 keuzes van de kaart niet voorhanden waren. We moesten lang wachten op ons voorgerecht, maar dat was de moeite waard, heerlijk! Vooral de salade geitenkaas!!
Na lang wachten op het hoofdgerecht, viel dat wat tegen. Weinig groente, niet heel bijzonder.
Het personeel deed wel zijn best, denk ik.
mobo73 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
zeer goed gegeten, ze brengen het eten snel wat fijn is met kinderen.
De ossenhaas waar heerlijk en de bediening was vriendelijk.
Jezus2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen, erg gezellig personeel met een nette en vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker, zag er zeer aantrekkelijk uit en was ruim voldoende. Al met al een heel gezellig etentje gehad. Top!
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij vonden het een dure tent. Mijn carpaccio was redelijk. Weinig smaak maar het was ook niet zoveel. De spareribbs waren bijna koud en hadden een rare structuur. Frietjes waren een beetje hard van binnen. Toetje was oké. Niet bijzonder. Er was te weinig personeel. En niet echt professioneel. Cola kreeg je uit een machine. Ipv uit een fles. Er zat amper prik op. Deze laten omruilen toen zeiden ze dat we gelijk hadden omdat het koolzuur op. was. Toen ze vroegen wat we er van vonden deden ze niks.. vraag het dan niet...?!