Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was van zeer goede kwaliteit.Ik heb erg lekker gegeten.Ik ga zeker nog een keer eten op dit adres. Personeel was leuk en spraakzaam.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Qualiteit van de high tea vond ik redelijk. Worstenbroidjes waren koud en de quiche heel waterig.

De poffertjes van mijn dochter kwamen uit de magnetron en waren hard en taai.

Verder is er niemand langs geweest of alles naar wens was, of om evt drinken op te nemen.

Toen het ging regenen hebben we zelf alles naar binnen verhuisd, niemand die kwam helpen.
Bij vertrek niet1 persoon die het opgemerkt heeft!
kortom: voor mij niet meer.
barbaraklitsie .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De service was prima, maar wat er bij het eten allemaal fout ging was echt teveel om op te noemen. We komen liever niet meer terug.
Juud J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Prima gegeten en een goeie en rustige sfeer.
Bediening was vlot, vrolijk en vriendelijk.
De porties waren groot genoeg, we hebben genoten.
Mensje1950zijde1 Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het is een goed restaurant, het eten is heerlijk, de locatie is geweldig, prachtig aan het water. Het personeel is vlot en vriendelijk. Een aanrader dus, wij komen hier vaak.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De ontvangst en de bediening waren vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten, meer dan genoeg. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Noor R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Nacho's als voorgerecht en spareribs waren goddelijk, toetje (chocolade parfait) viel wat tegen. Het viel op hoe snel de drankjes werden gebracht tussendoor. Super fijn.
Wel erg duur. Voor 2 personen met de AHkortingsactie nog 60 euro! Ik vraag me zelfs af of dat tweede 3 gangen menu er wel af is gegaan.
Lies H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was bedroevend slecht. De soep was slecht en veel te zout. Het vlees was taai en de bijgevoegde groentes te vies om op te eten: slappe boontjes uit blik, hompen paprika, zo op het bord "gekwakt". Verkeerde drank geserveerd. Het toetje was dan nog wel lekker, maar kon ook beter. De wachttijden tussen de gangen waren ruim een half uur. Het bord met vlees werd met de tekst ondersteboven geserveerd. Zeer slecht allemaal. ons zien ze niet meer terug. We hadden geluk dat we gebruik konden maken van ene kortingsaanbieding, anders hadden we circa € 90,00 moeten betalen, maar de € 50,00 die we nu moesten afrekenen was het al helemaal niet waard.
Xx X.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij gaan hier niet meer heen!
Geen rekening gehouden met vegetarisch paasbrunch, van te voren gebeld. Er waren 2tafels dus hadden ze iets meer mee kunnen doen.
Vieze tafels, vies bestek.
Aangegeven dat we er meer van hadden verwacht, zeker voor pasen. Dat begreep ze!
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hadden een paashightea maar lusten geen gebakjes met marsepein kregen in de plaats ervan een gekookt ei geef dan een extra worstenbroodje of iets anders maar dit was zo goedkoop jammer want alles was heerlijk
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Van de buitenkant ziet het restaurant er kil en onpersoonlijk uit, maar dat vergeet je als je binnenkomt. Knusse inrichting, sfeervolle muziek en enthousiast personeel. De bediening Is vriendelijk en vlot (op een leuke manier zonder opdringerig te zijn). Het eten is perfect gemaakt. Mals vlees, goede porties en zeer smakelijk. Aanrader!
antoine.vangils .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de "2e drie-gangen-menu gratis" actie.
Lekker gegeten en gedronken.
We hebben genoten mede dankzij de bijzonder vriendelijke en zorgzame bediening.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ons bezoek aan het restaurant viel deze keer tegen. Een vorige keer was het beter. De wijn werd geserveerd in een vies glas. En het van 1 hoofdgerecht werd het vlees lauw opgediend, en was intussen koud voordat het op was. De reactie van het personeel hierop was niet bevredigend. Een korte sorry bij het vuile glas, en bij het vlees hadden we eerder aan de bel moeten trekken. we kregen het gevoel dat het probleem van ons was, en dat we maar anders/eerder hadden moeten reageren.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wachttijd slaat alleen op dessert. Veertig minuten wachten is wel wat lang. Het was duidelijk dat men was vergeten het dessert in de keuken door te geven. Hij ijs kwam rechtstreeks uit de vriezer en was veel te hard!

Het geluidsniveau/rumoerig slaat op de aanwezige kleine kinderen, die gillend en huilend door de zaak liepen en door hun ouders niet naar behoren werden aangesproken. De ouders hielden in het geheel geen rekening met de andere bezoekers!
averstappen1 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijke high tea gehad met een vriendin. Bediening kwam niet vragen of alles naar wens was, waardoor we zelf moesten roepen voor de volgende pot thee, maar dat was dan ook het enige.
Gerechtjes waren heerlijk op 1 na. Die vonden we allebei niet zo lekker ( soort truffel bonbon of zoiets). Buikjes rond gegeten. Het weer zat ook mee, dus lekker buiten op het terras genoten van het zonnetje.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Helaas was het type vlees waar we voor kwamen uitverkocht, dat kan gebeuren. Vooraf hadden we carpaccio en ceasar salade. De carpaccio hadden we besteld zonder truffel, helaas zat er als vervanging helemaal niets op. Het had smakelijker geweest met wat olijfolie oid. Ook was het bord warm en het vlees nog wat droger doordat het waarschijnlijk al een paar minuten klaar stond.
De salade was ok, de kip erg smakelijk. Helaas geen dressing wat het ook een droge hap maakte.
Het vlees van het hoofdgerecht hadden we bleu besteld. Dat blijft toch lastig. Ook hier. Het vlees was te kort gegaard, helemaal rauw nog, en ook ijskoud. Dat hebben we terug gestuurd en toen het terug kwam was het in ieder geval wel warm.
Al met al, hebben we prima gegeten maar het kan echt wel beter
Beetje sfeerloze ruimte wel
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer goed eten! Ribeye, ossenhaas en mixed. Huis gemaakte nachos ???? goed brood en chickenwings, prima service vriendelijk en vlot
jet V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, wij hadden de bbq plate, een mix van verschillende vleessoorten .dessert smaakte ook prima. Wij komen zeker weer.
TommyGun .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
De bediening is goed en vriendelijk, het eten is heerlijk en de ligging van het restaurant is top (mooi uitzicht). Bij lekker weer kun je buiten zitten op het mooie terras.
jet V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk steaks!! Best in town aanrader!! Het was voor ons de eerste keer dat we hier zijn gaan eten. Erg vriendelijk personeel, leuke atmosfeer en een ruime keuze.