Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Leuk restaurant met uitzicht op het water. Vriendelijke en snelle bediening en het eten was heerlijk. we hebben Lekker buiten gezeten, dus we weten niet hoe het is als iedereen binnen zit.
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurantaktie.
We zijn hier al vaker met de aktie geweest, ruime keuze leuke bediening en heerlijk gegeten. Met mooi weer super op het terras aan het water, bij minder mooi weer leuke warme gezellige sfeer in het restaurant.
Jannievermeer .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten met AH restaurantaktie.
Sfeervol restaurant met zuid Amerikaans georiënteerde kaart, kortom voor herhaling vatbaar
Margrietjanssen1974 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We waren bij buenos met een familie uitje. Gebruik gemaakt van de alber Heijn aktie, ons is het zeer goed bevallen. Je kunt kiezen van de a la carte kaart, sommige gerechten met een kleine toeslag, maar ook genoeg keuze zonder toeslag dus je hebt zelf de keuze en dat is wel zo prettig. Leuke sfeer, goed smakelijk eten en vlotte bediening.
Tot een volgende keer
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten tot dat het ging regenen.
Eten was goed en snel bezorgd.
Goede en vriendelijke bediening en een leuke uitstraling van het interieur.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
ontvangst was prima, vriendelijk we konden een tafeltje uitzoeken ondertussen ging ze buiten kussens opruimen want het regende een beetje. er waren ondertussen nieuwe gasten binnengekomen. toen de serveerster weer binnen was ging ze eerst bij de nieuwe mensen de kaart brengen en vragen wat ze wilden drinken, toen kwam ze bij ons de kaart brengen en vragen wat we wilden drinken, met het excuus dat ze eerst de kussen op moest ruimen buiten?? We waren via de AH-restaurantactie daar, op de site stond dat we uit de gehele kaart konden kiezen maar nu bleek dat er bijbetaald moest worden bij bepaalde dingen???
Het eten was ok maar zeker niet het geld waard wat ze ervoor vragen sommige dingen staan ook anders op de kaart als dat ze uitserveren??? Hygiene is ook twijfelachtig ze pakken gewoon met de hand ijsblokjes uit een bak tussen alle werkzaamheden door (Rapen eerst een frietje van de grond gooien dat op de bar en pakken dan ijs uit bak en doen dat in een glas cola??? Voor ons niet voor herhaling vatbaar
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Buenos, de gerechten smaken echt heerlijk, steaks goed gegrild, leuke vlotte bediening, informele sfeer. Echt een aanrader voor een ontspannen avond uit eten.
Wij waren hier met de AH actie, prima uitgelegd hoe de actie werkte en een leuke korting op de rekening
petertje959 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Super goed gegeten met de AH aktie, ruime keuze uit de gehele menukaart.
Kortom gezellig restaurant voor een prima avondje uit, bij mooi weer hebben ze ook een ooi terras aan het water.
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH aktie hier gegeten en het is ons prima bevallen. Ze werken met hun eigen a la carré kaart, dus geen vooraf vastgesteld menu. Sommige gerechten hebben een toeslag maar meer dan de helft is gewoon zonder toeslag te bestellen. Dus op deze manier zeker meer keuze dan bij een vooraf vastgesteld diner,
Henri M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een prima sfeer en hartelijke ontvangst. Is een aanrader. Jammer van het weer want het terras zag er ook heel leuk uit met uitzicht over het water.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Waren op vakantie en met de ah bon hier gegeten.
Heerlijk buitengegeten.
Was prima eten.
Goede bediening.
Prijs kwaliteit verhouding prima.
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
In 1 woord geweldig ! Wat een leuke, gezellige en mooie plaats om te gaan eten. En de 2 medewerksters waren zo ontzettend vriendelijk en aardig.
En dan het eten : ook grandioos. Lekker, meer dan genoeg en de borden waren zo mooi en goed opgemaakt. We hadden gereserveerd via Albert Heijn actie maar er werd compleet geen onderscheid gemaakt. We werden enthousiast ontvangen en er werd uitgelegd wat en hoe de actie was. Het was heel relaxed. Er zat netjes tijd tussen de 3 gangen. Niet te lang en niet te kort. Dit is een echte aanrader en we zullen ons hier snel weer zien!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben een aantal weken geleden voor gisteren, 24 juni, gereserveerd en kregen zo'n beetje de slechtste tafel van de hele zaak. Mogelijk is de Albert Heijn actiebon de oorzaak? De kwaliteit van het eten is er prima. De meest zure nasmaak hielden we over aan het feit dat we een speciaal geprint en gelamineerd protocol kregen voorgeschoteld waarop de regels stonden wat allemaal niet kon met de Albert Heijn actie tenzij er werd bijbetaald. Dit dien je op zijn minst tijdens de reservering te doen maar niet als de gast aan tafel gaat zitten en geen andere opties meer heeft. Erg teleurstellend voor een zeer redelijk bedrijf. Jammer.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Alles was goed alleen was het bedienrend personeel slechts beperkt bekend met de ah actie. Tevens was het broodje bij de burger erg droog wat afbreuk deed aan het zeer smakelijke vlees.
maxiclaudi .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Je kunt er uitstekend buiten zitten met zicht op het water, en het eten was lekker. Het toetje was te groot en te zwaar, maar de rest was prima. Zonder AH actie toch wel duur helaas.
dennis J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hadden goed weer dus zaten buiten waar je een heel mooi uitzicht hebt. Bediening is goed en vriendelijk. Het eten was er prima!
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De AH actie is echt een aanfluiting, neem geen thee of koffie ipv een nagerecht want dan is de actie niet meer geldig en ontvang je alleen het hoofdgerecht met een korting. Niet geheel logisch maar het staat uitgelegd op een briefje die je 1x ontvangt bij aanvang met kleine letters, daarna wordt er niks meer over toegelicht, zelfs wanneer er nog naar gevraagd wordt bij het opnemen van het dessert. Overal zitten ook nog extra kosten aan zoals de saus bij het vlees. Geen aanrader..
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij vonden het enorm tegenvallen. Mijn zoontje van twee mocht geen glas water. Nadat we aangaven dat we er wel voor wilden betalen kreeg hij een vies glas met lauw-warm water! Hier rekenden ze een euro voor.
De mayonaise die we kregen stond waarschijnlijk al een middag want er zat een dikke gele korst op. Toen we hierover klaagden werden 2 van de 3 bakjes omgeruild.
Het vlees was wel lekker maar een 400-grams steak was beslist geen 400 gram.
Het kinderstoeltje was erg vies. Er zat een plateau aan om een bord op te zetten. Het bord wat ons zoontje kreeg paste daar echter niet op. Uiteindelijk hebben we hem maar op de bank tussen ons in gezet.
De prijzen logen er niet om!
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Personeel is erg hartelijk en correct. Friet was wat onder de maat en ook de burger viel tegen. Daarintegen was de tenderloin en de salade met geitenkaas overheerlijk.
esther W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten is echt fantastisch. Personeel super vriendelijk. Je komt met een voldaan gevoel van tafel maart niet te vol. Het is een verrassingsmenu waarin je kan aangeven wat je echt niet lust