Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Xx X.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hadden een paashightea maar lusten geen gebakjes met marsepein kregen in de plaats ervan een gekookt ei geef dan een extra worstenbroodje of iets anders maar dit was zo goedkoop jammer want alles was heerlijk
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Van de buitenkant ziet het restaurant er kil en onpersoonlijk uit, maar dat vergeet je als je binnenkomt. Knusse inrichting, sfeervolle muziek en enthousiast personeel. De bediening Is vriendelijk en vlot (op een leuke manier zonder opdringerig te zijn). Het eten is perfect gemaakt. Mals vlees, goede porties en zeer smakelijk. Aanrader!
antoine.vangils .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de "2e drie-gangen-menu gratis" actie.
Lekker gegeten en gedronken.
We hebben genoten mede dankzij de bijzonder vriendelijke en zorgzame bediening.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ons bezoek aan het restaurant viel deze keer tegen. Een vorige keer was het beter. De wijn werd geserveerd in een vies glas. En het van 1 hoofdgerecht werd het vlees lauw opgediend, en was intussen koud voordat het op was. De reactie van het personeel hierop was niet bevredigend. Een korte sorry bij het vuile glas, en bij het vlees hadden we eerder aan de bel moeten trekken. we kregen het gevoel dat het probleem van ons was, en dat we maar anders/eerder hadden moeten reageren.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wachttijd slaat alleen op dessert. Veertig minuten wachten is wel wat lang. Het was duidelijk dat men was vergeten het dessert in de keuken door te geven. Hij ijs kwam rechtstreeks uit de vriezer en was veel te hard!

Het geluidsniveau/rumoerig slaat op de aanwezige kleine kinderen, die gillend en huilend door de zaak liepen en door hun ouders niet naar behoren werden aangesproken. De ouders hielden in het geheel geen rekening met de andere bezoekers!
averstappen1 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijke high tea gehad met een vriendin. Bediening kwam niet vragen of alles naar wens was, waardoor we zelf moesten roepen voor de volgende pot thee, maar dat was dan ook het enige.
Gerechtjes waren heerlijk op 1 na. Die vonden we allebei niet zo lekker ( soort truffel bonbon of zoiets). Buikjes rond gegeten. Het weer zat ook mee, dus lekker buiten op het terras genoten van het zonnetje.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Helaas was het type vlees waar we voor kwamen uitverkocht, dat kan gebeuren. Vooraf hadden we carpaccio en ceasar salade. De carpaccio hadden we besteld zonder truffel, helaas zat er als vervanging helemaal niets op. Het had smakelijker geweest met wat olijfolie oid. Ook was het bord warm en het vlees nog wat droger doordat het waarschijnlijk al een paar minuten klaar stond.
De salade was ok, de kip erg smakelijk. Helaas geen dressing wat het ook een droge hap maakte.
Het vlees van het hoofdgerecht hadden we bleu besteld. Dat blijft toch lastig. Ook hier. Het vlees was te kort gegaard, helemaal rauw nog, en ook ijskoud. Dat hebben we terug gestuurd en toen het terug kwam was het in ieder geval wel warm.
Al met al, hebben we prima gegeten maar het kan echt wel beter
Beetje sfeerloze ruimte wel
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer goed eten! Ribeye, ossenhaas en mixed. Huis gemaakte nachos ???? goed brood en chickenwings, prima service vriendelijk en vlot
jet V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, wij hadden de bbq plate, een mix van verschillende vleessoorten .dessert smaakte ook prima. Wij komen zeker weer.
TommyGun .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
De bediening is goed en vriendelijk, het eten is heerlijk en de ligging van het restaurant is top (mooi uitzicht). Bij lekker weer kun je buiten zitten op het mooie terras.
jet V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk steaks!! Best in town aanrader!! Het was voor ons de eerste keer dat we hier zijn gaan eten. Erg vriendelijk personeel, leuke atmosfeer en een ruime keuze.
Mensje1950zijde1 Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De lunch op zondagmiddag was heerlijk, het is er heel gezellig, lekkere gerechten en een mooie locatie. Je krijgt waar voor je geld, het personeel is vlot en vriendelijk en heel bijzonder aan het water met een enorm groot terras voor als het mooi weer is.
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
2 keer eerder hier geweest was alles top! Nu hadden ze geen enkele steak en alle garnalen waren ook op. Een paar weken geleden hadden vrienden van ons precies hetzelfde. Erg jammer.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zijn vanavond ( zondag 12 maart) geweest. Meteen toen we zaten werd ons medegedeeld dat al het vlees op was!!! Geen rumpsteak, tenderloin of rib eye meer. Het was zaterdag druk geweest?

Dan maar wat anders besteld. De caprpacio die ik had was wel aardig maar de kippen mais soep van mijn vrouw smaakte nergens naar. De groenten die er in hoorden waren op!! De bouillon was erg slap, kortom slootwater. Vorig keer was de soep wel erg lekker. Als hoofdgerecht sole en dorade, niet veel smaak aan en de sole was koud. Kortom bijzonder teleurstellend en bijzonder onprofessioneel dat je als steakrestaurant op zondagavond uitverkocht bent.
Ester S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hadden een High Tea gereserveerd. De inhoud was zeer teleurstellend. Bij aankomst werd gevraagd of we de high tea wilden upgraden met carpaccio of prosseco. Wij kozen de carpaccio. Dat hadden we beter niet kunnen doen omdat we hier ruim een uur op gewacht hebben. Toen we tussendoor vroegen waarom het zo lang duurde kregen we een "sneer" van de serveerster dat we dan maar eerder hadden moeten laten weten dat we de upgrade wilden dan duurde het ontdooien niet zo lang......stel het als gast vrouw dan niet voor wanneer je het niet kan waarmaken. De inhoud van de etagère was teleurstellend, de 'warme' hapjes waren ondertussen koud en de overige hapjes waren kant-en-klaar. Wij gaan hier zeker niet terug voor een high tea. Zelfs het maken van de rekening kostte ze extreem veel tijd en extra bestellingen (koffie) kwam niet door. Wat een gezellig uitje had moeten zijn met vriendinnen was een grote teleurstelling!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Dankzij hun Winteractie, het tweede menu gratis, hebben we kennis gemaakt met Buenos. Het eten (tomatensoep en diamantrunderhaas kozen wij) was goed en de bediening charmant en heel attent. Maar.., alleen het tweede hoofdgerecht bleek gratis als je maar twee gerechten nam. En voor de saus en de groente betaal je gewoon apart. Een beetje zure nasmaak dus.
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Dit was de tweede keer, en weer hebben we heel erg genoten.
We kunnen het iedereen aanraden. De sfeer, bediening en het eten was goed.
Rozalias .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We vroegen om een rib eye die was op en het was pas half 7 en dat op zaterdag .Het was er koud binnen en we werden achter een hoog schot gezet er lag een stekkerdoos achter mijn stoel met snoeren, prettig is anders. Het eten was goed maar voor ons geen Buenos meer.
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was hardstikke goed. Op het laatste moment de reservering van 4 naar 6 personen om kunnen zetten. Super gedaan! Lekker eten! Goede service!!! Zijn hardstikke tevreden!