Steakhouse Buenos

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Buenos

Rene B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Vooral de spare rib was erg lekker. Een aanrader.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijke biefstuk, tenderloon, zowel rood ( voor mij ) als ook medium en welldone voor anderen...
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten was van prima kwaliteit. Bediening vriendelijk. We waren echter met drie personen waarvan er twee het hoofdgerecht ruim tien minuten voor de derde. Bovendien moet om bestek gevraagd worden. Ter compensatie kreeg het late couvert een gratis drankje aangeboden de anderen niet. Maar eerlijk is eerlijk op het moment dat we zeiden dat geld dus voor alle drie was dat akkoord.
JE S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Bediening was niet best. Leek alsof t een beginneling was, maar hij haalde er ook geen collega bij en bleef stuntelen, wij vroegen om uitleg v menukaart en hebben hem 2 x terug moeten sturen.. De muziek was erg aanwezig
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Personeel is onkundig. Bij iedere tafel ging er wel iets fout. Wij kregen het verkeerde toetje. Ook nog in discussie gaan dat het wel het goede was, wat uiteindelijk dus niet zo was. Ijs wordt met de handen in het glas gedaan, toetje wordt op een warm bord geserveerd. Na bijna een half uur na een leeg glas te hebben gekeken, kwam er eindelijk iemand vragen of we nog iets wilde drinken. Wij hadden het AH menu (2e menu gratis). Je krijgt eerst de menu kaart, daarna een kaart met (bijna voor ieder gerecht) meerprijzen omdat je het AH menu hebt. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Geen aanrader.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Kwaliteit voorgerechten ok. Verkeerd hoofdgerecht geserveerd. Een van de 2 hoofdgerechten was ondermaats. Totale prijs kwaliteit verhouding was bij de keuze die wij van het menu hebben gehad niet ok.
Tineke E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Topdrukte en de bediening blijft aardig super genoten
Danitia K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg leuk restaurant. Heerlijk gegeten. De tijd tussen voor en hoofdgerecht duurde wat lang. Verder gezellige avond gehad.
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het was heerlijk vertoeven, we konden nog de hele avond buiten zitten op het mooie terras aan het water, alleen wat weinig buitenverlichting, Het eten was prima, en de bediening ook, zeker een aanrader.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Bij binnenkomst moesten we een poosje wachten voordat er iemand kwam om ons naar onze tafel te brengen.
Onze jassen werden niet aangenomen en moesten we later zelf naar de gardarobe brengen.
Het duurde erg lang voordat onze drankjes werden opgenomen.
Helaas was de leuke speelruimte voor de kinderen niet beschikbaar.
Het uitserveren van de hoofdgerechten verliep erg rommelig en enkele bijgerechten kwamen wat later op tafel.
Ons verzoek of de luide muziek wat minder hard gezet kon worden werd pas na lange tijd ingewilligd.
Naar mijn menig was er te weinig personeel voor zo’n (mooie) grote locatie.
Op het drie gangen menu valt niets op aan te merken. Het was lekker (simpel) maar wel voldoende.
Nannie B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het was teleurstellend dat het restaurant geen kraanwater schonk naast een glas wijn En een glas bronwater kost 2,50 euro!!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Voor een zondagavond was het erg leeg. Buiten ons waren er nog 2 tafels bezet en dat maakt toch wel een beetje de sfeer als er wat meer mensen zijn.
En de groenten waren ijskoud en de chocoladeparfait was kei hard.
Franca V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vond dat het eten tevlug achter elkaar geserveerd werd
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het personeel was zeer vriendelijk, het eten was enorm lekker en het zag er heel mooi uit. Ook de borden die gereserveerd werden zagen er geweldig uit. Een 10+. Groetjes familie van Bree
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
er mag bij het reserveren voor de ahrestaurantactie wel bij vermeld worden dat je op meerdere gerechten wel een toeslag moet betalen. Dus het tweede driegangen menu is echt niet volledig gratis.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker gegeten, vond wel dat de bak friet erg groot was ten opzicht van de portie groente. De groente op het bord waren koud (misschien hoorde het zo?) een salade erbij was lekkerder geweest.
Tip: leesbril voor gasten die de bril vergeten zijn :)
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Minpuntjes: binnenkomst tijd wachten voor iemand kwam om ons naar tafeltje te brengen, vergaten glas wijn te brengen, nogal “herriemuziek. Tegenvaller was dat voor de AH restaurantactie op bijna alle gerechten een toeslag werd gerekend hetgeen op de site niet vermeld werd.
Positief: bedienend personeel erg vriendelijk, eten was erg lekker met perfect gebakken vlees, mooie porties, erg mooi terras
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Snelle bediening (was ook niet echt druk) eten was uitstekend
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
weinig tot geen groente bij eten..weinige groente, die er is, wordt bovendien koud geserveerd (zal wel Mexicaans zijn? maar bevalt/beviel mij niet). Applecrunch toetje vond ik tegenvallen..alleen warme appelstukjes in een bakje en geen crumble welhaast erdoorheen.
W K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance