Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jasper V.
jet V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Mensje1950zijde1 Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De lunch op zondagmiddag was heerlijk, het is er heel gezellig, lekkere gerechten en een mooie locatie. Je krijgt waar voor je geld, het personeel is vlot en vriendelijk en heel bijzonder aan het water met een enorm groot terras voor als het mooi weer is.
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
2 keer eerder hier geweest was alles top! Nu hadden ze geen enkele steak en alle garnalen waren ook op. Een paar weken geleden hadden vrienden van ons precies hetzelfde. Erg jammer.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zijn vanavond ( zondag 12 maart) geweest. Meteen toen we zaten werd ons medegedeeld dat al het vlees op was!!! Geen rumpsteak, tenderloin of rib eye meer. Het was zaterdag druk geweest?

Dan maar wat anders besteld. De caprpacio die ik had was wel aardig maar de kippen mais soep van mijn vrouw smaakte nergens naar. De groenten die er in hoorden waren op!! De bouillon was erg slap, kortom slootwater. Vorig keer was de soep wel erg lekker. Als hoofdgerecht sole en dorade, niet veel smaak aan en de sole was koud. Kortom bijzonder teleurstellend en bijzonder onprofessioneel dat je als steakrestaurant op zondagavond uitverkocht bent.
Ester S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hadden een High Tea gereserveerd. De inhoud was zeer teleurstellend. Bij aankomst werd gevraagd of we de high tea wilden upgraden met carpaccio of prosseco. Wij kozen de carpaccio. Dat hadden we beter niet kunnen doen omdat we hier ruim een uur op gewacht hebben. Toen we tussendoor vroegen waarom het zo lang duurde kregen we een "sneer" van de serveerster dat we dan maar eerder hadden moeten laten weten dat we de upgrade wilden dan duurde het ontdooien niet zo lang......stel het als gast vrouw dan niet voor wanneer je het niet kan waarmaken. De inhoud van de etagère was teleurstellend, de 'warme' hapjes waren ondertussen koud en de overige hapjes waren kant-en-klaar. Wij gaan hier zeker niet terug voor een high tea. Zelfs het maken van de rekening kostte ze extreem veel tijd en extra bestellingen (koffie) kwam niet door. Wat een gezellig uitje had moeten zijn met vriendinnen was een grote teleurstelling!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Dankzij hun Winteractie, het tweede menu gratis, hebben we kennis gemaakt met Buenos. Het eten (tomatensoep en diamantrunderhaas kozen wij) was goed en de bediening charmant en heel attent. Maar.., alleen het tweede hoofdgerecht bleek gratis als je maar twee gerechten nam. En voor de saus en de groente betaal je gewoon apart. Een beetje zure nasmaak dus.
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Dit was de tweede keer, en weer hebben we heel erg genoten.
We kunnen het iedereen aanraden. De sfeer, bediening en het eten was goed.
Rozalias .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We vroegen om een rib eye die was op en het was pas half 7 en dat op zaterdag .Het was er koud binnen en we werden achter een hoog schot gezet er lag een stekkerdoos achter mijn stoel met snoeren, prettig is anders. Het eten was goed maar voor ons geen Buenos meer.
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was hardstikke goed. Op het laatste moment de reservering van 4 naar 6 personen om kunnen zetten. Super gedaan! Lekker eten! Goede service!!! Zijn hardstikke tevreden!
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wanneer gasten komen eten, zou er w.b. service richting de gasten een kan met water op de tafel gezet kunnen worden. Nu hebben we flessen water gekocht en deze waren erg prijzig. Mooie manier om goodwill te kweken als je gratis (kraan)water aanbiedt.
N-Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een gezellig restaurant buiten het centrum. Gratis parkeren. De gastvriendelijkheid laat soms iets te wensen over maar het eten maakt dit wel goed!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten ! Bediening was ook heel duidelijk over het bestellen van bijgerechten i.d.n
De voorgerechten zijn goed van smaak en ook lekker optijd.
Het vlees was lekker mals echt een aanrader!
De desserts zijn ook zeker een aanrader zeker voor mensen die van desserts houden! Veel keuze uit verschillende smaken!
Wij komen hier zeker terug!
Mc V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Voor de tweede keer, en wij komen niet vaak op dezelfde plek. Niet alle gerechten vallen onder de actie, soms moet je wat bij betalen. Het vlees was heerlijk. Voor de kinderen is er een uitgebreide speelkelder met springkussen wat dit restaurant dus heeeel aantrekkelijk maakt voor ons. De wachttijd was wat lang maar van de andere kant is dat ook wel gezellig.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De biefstuk was net iets te ver doorgebakken, maar smaakte ondanks dat toch nog lekker! De mayonaise zat in een bakje wat er niet vers in is gedaan het bovenste laagje was uitgedroogd. De nachos als voorgerecht waren ook erg lekker.
Mo W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten werden vlot gebracht. Vriendelijke en attente bediening. Ik ga gerust nog een keer. Ook met kinderen een prima restaurant.
willyberkers .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we zijn hier geweest met de AH actiebonnen en hebben er zeer goed gegeten en alles was naar wens. zeker voor herhaling vatbaar.
Wilmy H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Sterkhouders Buenos is een gezellig, warm ingericht restaurant. De bediening is vriendelijk en correct.
De menukaart is redelijk uitgebreid. We misten wel de prijskaart van de drank. De prijzen zijn aan de hoge kant. Ze schenken een goed glas wijn! De kwaliteit van de gerechten was goed tot zeer goed. Het voorgerecht, garnalencocktail was heerlijk. Het hoofdgerecht verschillende soorten BBQvlees , het vlees was super mals en heerlijk van smaak.
We kozen voor de chocolade parfait taart als dessert, deze was voortreffelijk van smaak en samenstelling. Complimenten! Het is zeker een restaurant waar we terugkomen.