Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Buenos

Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima gegeten en goede bediening. Interieur is niet onze smaak, maar we zaten gelukkig lekker op het terras aan het water. Schitterend uitzicht!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Eten was lekker , maar geen hoogstandje De bediening deed hun best maar kan wel wat enthousiasterDe rekening vond ik best hoog
Huberike S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Reservering om 18.30 u; voorgerecht 19.10 u en hoofdgerecht 20.10 u. Veel te lange wachttijd en dan is het eten ook nog eens niet warm! Wij hadden nog geluk, want de tafel achter ons waren eerder binnen en daar waren ze de hele bestelling vergeten!! Dit was dus eens maar nooit weer.
L. B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We zijn met een groep van 10 mensen gaan eten bij dit restaurant. Helaas was de ervaring een beetje teleurstellend.

We hadden om 19:00 uur gereserveerd, maar om 20:00 uur moesten we nog vragen om de kaart om te kunnen bestellen. Dit was niet de laatste keer dat we zelf de bediening moesten wenken. Er werd wel vaak gevraagd of we iets wilden drinken. Pas om 20:30 uur kregen we het voorgerecht. Het hoofdgerecht kwam wel wat sneller (dat duurde iets meer dan een half uur). Het meest positieve puntje van deze avond was de service, ze probeerden wel aan onze vragen te voldoen.

Bij het maken van de reservering via de website kon je opmerkingen aangeven. Daarin hadden we aangegeven dat er sprake was van enkele intoleranties bij sommigen uit het gezelschap. Enkele dagen voor de dag van reservering belden we voor de zekerheid naar het restaurant. We kregen te horen dat opmerkingen nooit vantevoren worden gelezen, terwijl de reservering al een aantal weken eerder was gemaakt. Zouden ze echt niet de mogelijkheid hebben gehad om aan onze vraag te voldoen, was het voor ons nauwelijks meer mogelijk geweest om elders een reservering te maken.
De bediening was niet op de hoogte van de intoleranties toen we in het restaurant zaten, we moesten het opnieuw aangeven zodat de bediening navraag kon doen in de keuken wat wel/niet kon. Bij sommige gangen moest er opnieuw een keuze gemaakt worden vanwege de intoleranties. Echter merkten we later dat op de bon de wijzigingen niet waren doorgevoerd.
De moeite die de bediening deed kon echter niet de tegenvallers op het bord voorkomen. Er werd verlepte sla geserveerd (die wel werd omgeruild voor nieuwe, na het aangegeven te hebben), er waren stukken vlees nog rauw die wel gegaard hadden moeten zijn. De rijst bij de fajitas was overgaar waardoor het melig smaakte. De guacamole was erg vloeibaar, smaakte niet naar avocado en was ook ge-oxideerd (grauwige kleur, wat er op duidt dat deze niet heel vers is). Er was bij geen enkel gerecht gevraagd of we frietjes of rijst bij het gerecht prefereerden, terwijl deze keuze wel op de menukaart staat aangegeven. Alle hoofdgerechten waren nogal karig. Naast je stukje vlees of vis kwam een driehoekje watermeloen. Verder zat er geen groente bij. Een schaaltje frietjes moest je met zijn tweeen delen. Het vlees/vis was wisselend bereid, de smaak was in principe goed. De gaarheid (medium/rare) was op zich goed, maar het vlees had teveel hitte gekregen aan de buitenzijde. Het leek ook alsof er geen ossenhaas/tenderloin was gereserveerd, maar rump steak. De bereiding duurde lang en de borden waren onverwarmd dus de gerechten koelden erg snel af. De steaks van 400 gram werden geserveerd in losse stukjes van 4 keer 100 gram. Dat oogt niet van kwaliteit. In een goed steakrestaurant steekt de thermometer nog uit het vlees als het geserveerd wordt. Er was geen gebruik gemaakt van kruiden, zout of peper, enkel wat gehakte peterselie als garnering. Met name deze gerechten waren erg duur voor wat je er voor kreeg.
Ze waren tegen het einde van de avond ook twee nagerechten vergeten te serveren. Nadat we het zelf onder de aandacht hadden gebracht, stond het binnen twee minuten op tafel.
In het restaurant was het erg rumoerig. De sfeer was rommelig, er was geen samenhang in het meubilair en het serviesgoed en bestek. Veel van het serviesgoed (borden, schaaltjes) was kapot, er waren stukjes af. Zo ook bij een glas, wat iemand een snee in de tong bezorgde.
Bij het afrekenen waren enkele van bovengenoemde negatieve punten wel genoemd. Ze hadden wel hun verontschuldigingen aangeboden.
Uiteraard is het mogelijk dat er iets niet helemaal naar wens verloopt in een restaurant. Maar voor 1 groep eters was dit wel een opstapeling van teleurstellende zaken.
Hopelijk neemt het restaurant deze review ter harte neemt en gaat het hier iets mee doen.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten niet bijzonder; personeel onoplettend en onwetend (welke smaak cheesecake? ‘Dat weet ik niet’) meer een feestlocatie
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Felle verlichting, rond rennende kinderen, kleine portie vlees bij de BBQ plate, vlees was warm/lauw maar zeker niet heet. Jammer.
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het duurde ongebruikelijk lang voordat het hoofdgerecht werd opgediend. Het personeel heeft zijn excuses aangeboden. Er is sprake van een goed restaurant in een plezierige sfeer, met een gevarieerde kaart.
w.saris3 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Doordat er niet al te veel personeel rondliep, duurde het vrij lang alvorens gevraagd werd of we nog iets wilden drinken. Zijn zelf maar naar de bar gegaan om af te rekenen. Duurde allemaal veel te lang.
Mfmgijsberts G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten is echt lekker, maar het is niet echt goedkoop.
Maikel S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
???? top restaurant, goeie service, goed gegeten
marcella V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
wij gaan hier graag eten, goede bediening en heerlijk eten , gezellige sfeer en ook vaak aanbiedingen, ik ben dik tevreden
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Het eten was echt heerlijk! We hebben er echt van genoten! Sfeer was goed en de bediening deed het ook erg goed. Al met al een super geslaagde avond.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
hier met socialdeal ge eten , en het was ronduit slecht , de grill plate was koud en het leek op 4 kleine stukjes gourmet vlees . friet ook koud , nieuwe schotel gekregen daar waren ze de sausen vergeten en koude gegrilde aubergine het dessert kwam van de groothandel alles kant en klaar . en het was er vies de trap naar de wc was zeker al enkele weet niet gezogen . zag er niet heel verzorg uit . Dit restaurant is zeker geen aan rader zelfs niet met korting .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was goed. Ik zou alleen de borden verwarmen, dat blijf het vlees m.n de barbequeplate langer warm..
Maar verder was alles prima en oke. We hebben lekker (9 personen) gegeten.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vriendelijk personeel en lekker eten!
Henriëtte Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Fijne Kerstsfeer, heerlijk gegeten a la carte, Heel vriendelijk en goed personeel, heel sfeervolle kerstsfeer. De gerechten zien er prachtig uit en zijn echt heerlijk. Complimenten voor de Kok die er altijd weer iets lekkers van maakt. Ook voor de vegetariër. Tot snel weer.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Met de kerstdagen heerlijk "a la carte" gegeten in een ontspannen sfeer. De maaltijden waren van een zeer goed niveau. het restaurant is modern qua inrichting, maar kent een warme, gezellige sfeer. Bediening is vriendelijk en adequaat. Een aanrafer.
Henriëtte Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het is een gezellige mooie locatie, sfeervol. Het eten is goed, mooie opgediend en heel smakelijk. De bediening is heel vriendelijk. We hebben een fijne avond gehad en heerlijk gegeten.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We zijn hier een aantal weken geleden geweest. We vonden het eten redelijk. De steak was prima maar de rest niet zo lekker.
Voorgerecht (garnalen cocktail) en salade werden geserveerd zonder enige dressing over de sla en daarom droog en smakeloos.
Bij thuiskomst bleek de rekening niet te kloppen, er was teveel berekend.
Hierover telefonisch contact gehad en ik zou binnen twee dagen terug gebeld worden.
Nu weken later en niets meer gehoord.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben erg lekker gegeten alleen het (sorbet) nagerecht voldeed niet echt aan onze verwachtingen.