Steakhouse Buenos

Zwembadweg 15 5663 PL Geldrop Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Buenos

rikie H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
geweldig gegeten nog nooit zulke lekkere spareribs gehad ga zeker er nog een keer op terug en de sfeer was ook heel gezellig
marcella V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
zo als altijd hebben wij genoten van het heerlijke eten, fijne bediening en zeer vriendelijk , wij komen hier graag eten
erna M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
mooie plek ,goed eten. alleen de rekening viel tegen!! bij alles moesten we bijbetalen b.v. sausje €2.25. dus werd het al met al een duur avondje ondanks de A.H. kaarten
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk, maar moest zelf om drinken vragen. Vanwege een bruiloft vrij druk om ons heen, maar niet vervelend.
Leuke avond gehad. Gaan graag nog een keer terug.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hadden als voor gerecht inktvisringen en nachos. Die waren erg lekker. De steaks waren precies goed gebakken en als nagerecht hadden we bananen parfait die was heerlijk! De prijzen zijn wel vrij duur.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Buitengewoon vriendelijk personeel. Zij zien op het juiste moment de klant te benaderen voor een drankje. En het eten, daar komen we heel erg graag voor terug. Een heerlijk voorgerecht. Het hoofdgerecht bestond o.a. uit voortreffelijk mals vlees. En het nagerecht was ook voortreffelijk.
jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Positief was dat het vlees erg mals was had echter wel een peesje in de rhumsteak, qua opmaak kan het stuk beter onregelmatige stukken paprika en stuk meloen en goed snijwerk herken je een goede kok dus niet, ook de tartaar was heel grof gesneden bovendien geserveerd op een plankje dus valt er allemaal af.
Het desert werd ook geserveerd op een heel groot bord met grove stukken meloen en rozijnen over de halve bevroren ijsbolletjes met een wazig sausje nee geen traktatie, komen hier niet meer terug
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ligt een beetje apart in een hoek van een woonwijk. Deel van een partycentrum. Niet echt heel sfeervol en gezellig. Maar het gaat om het eten en dat was gewoon goed. Vriendelijke bediening.
ans K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima afsluiting, lekker eten en (zeer) vriendelijk personeel. Het kwam wat moeizaam op gang (voordat we wat te drinken hadden) maar verder was het prima.
Kerrade54mirjamsings .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
we hebben erg lang moeten wachten; het was druk en te weinig personeel
het personeel was wel bijzonder aardig
de carpaccio was te nat en dat kwam omdat de sla erg nat was; je proeft dan bijna het vlees niet
de steak was heerlijk mals alleen heb ik het gauw moeten op eten anders was het te koud
Charlotte J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben een leuke avond gehad.
Erg lekker gegeten.
En erg leuk personeel.
Ondanks dat er niet veel waren zijn we wel goed geholpen!

Aanrader!
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hebben met z'n zessen zaterdagavond bij steak house buenos gegeten. En allemaal konden we niets anders zeggen dan geweldig, alles was ???? echt een aanrader, als je daar in de buurt bent en GOED wilt eten.
Wij waren daar een weekend in Helmond, en bij hun gegeten.
Komen zeker nog eens terug.
jack B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goede kwaliteit. Je komt zeker niet zonder drinken te staan, wordt misschien wel te vaak gevraagd! Duidelijke informatie vooraf m.b.t. de AH aktie. Mooie ambiance aan het water. Is zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Serveersters wisten soms niet wat ze allemaal verkochten en we moesten heel lang wachten op nagerecht. De kok was al naar huis en de bestelling hing er nog. We hadden bij begin gezegd dat we de AH actie hadden maar toen we rekening kregen was deze korting er niet afgehaald en moest er nieuwe rekening komen.
Petra S.
Alles was prima
Alleen jammer dat pas bij het bestellen bleek dat er een aantal dingen die op de kaart stonden niet besteld konden worden
Het is beter om dit bij het uitreiken van de menukaart te vermelden
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Van begin tot eind heerlijk gegeten. De steak tartare was fantastisch. Alles mooi opgediend. Een restaurant om zeker terug te komen
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Goede service. De warme tapas plaat was lekker en bij het hoofdgerecht was al het vlees goed gegaard. Het Argentijns toetje is ook zeker een aanrader.
Labjes .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gegeten met AH actie, drie gangen met een drankje en een kop koffie. Carpaccio was erg lekker, jammer dat er een supplement voor betaald moet worden. Hoofdgerecht: hamburger, erg lekker, goed op smaak, alleen het broodje was keihard. Als toetje cheesecake (mijn favoriet). Jammer van de wat sompige bodem, verder lekker. Met de Ah actie was het tweede menu gratis en toch ruim 50 euro moeten afrekenen is best pittig. Bijna 20 euro voor een hamburger is aardig aan de prijs. Wel een heerlijk terras en vriendelijke, correcte bediening.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het is een leuke plek en de vorige keer dat we er waren werden we heel lief geholpen. Dit keer hadden we helaas niet het sterrenteam aan tafel en ook niet in de keuken. De sliptongetjes waren droog en vlees niet goed gebakken. Ook kregen we weinig aandacht, terwijl ik maar 6 bezette tafels telde op 3 man bediening. We zijn bv na een kwartier zelf gaan vragen of ze onze tafel wilden uithalen. Inmiddels was het 9 uur en hadden we wel zin in een toetje en om daarna naar huis te kunnen. Juist omdat er bij het eerste rondje een biertje over mijn buurvrouw was gevallen verwachtte ik extra aandacht of een leuke attentie. Let ook op, als je een bananen-karamel toetje besteld krijg je een soort bananen kwarktaart met smarties en blokjes fudge. Niet heel vies, maar ook niet wat wij verwacht hadden. Dus bij deze een oproep aan Buenos: step up your game! Het kan echt veel beter.
Mensje1950zijde1 Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtig restaurant met het terras aan het water. Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten is echt heerlijk, mooi opgediend en erg smakelijk. We komen hier vaak, het is altijd goed, complimenten voor de kok.