Steakhouse Buenos

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steakhouse Buenos

Samen eten aan het water

Cocody presenteert Steakhouse Buenos, hun nieuwe restaurant met een geheel eigen stijl voor een heerlijk avondje uit met vrienden en familie. Bij Buenos geniet je van Zuid-Amerikaanse en Mexicaanse gerechten. Van de Argentijnse steaks - van 200 gram tot wel 750 gram - Mexicaanse fajitas en dorade van de grill, loopt het water je in de mond. Daarnaast serveren ze diverse Zuid-Amerikaanse tapas, lekker als voorafje, maar natuurlijk ook gewoon bij de borrel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Steakhouse Buenos

• Kom je met de auto?
    Op de snelweg A 67 neemt u de afslag geldrop. Bij de stoplichten gaat u naar Rechts (geldrop in) U blijft deze weg vervolgen, na het spoor bij de stoplichten linksaf en daarna meteen rechtsaf. Deze straat rijdt u door tot u niet meer verder kunt, u sta
  • : Gratis parkeren direct bij het pand

• Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
vind 3 gangen met 2 personen met enkele drankjes 3 bier en 2 wijn was hier 96 euro voor kwijt vind dit vrij prijzig

had een dinner kaart anders was ik hier niet gaan eten simpel te duur voor mij
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was erg lekker, maar de service was niet goed. We moesten erg lang wachten voordat we telkens konden bestellen.
Elma E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Super gezellig en HEERLIJK ETEN. We werden heel vriendelijk ontvangen en alles kwam prima op tijd. We hadden de Ah actie. Echt top . Bedankt kok en personeel. ????We komen graag terug om iets anders te proeven of voor de high tea of lunch!!!!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Altijd goed en met restaurant actie van AH hetzelfde menu. Leuke locatie, ongedwonge sfeer en lekkere menukaart.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Hadden een soort vlees besteld en ontvingen iets anders.werd erg lauwtjes op gereageerd.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten was zeker niet slecht maar ze moeten nog erg veel leren. Koude borden voor hoofdgerecht. En warme borden voor nagerechten dat moet anders.
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We maakte gebruik van de AH actie.
Vergeleken met andere jaren leken de porties kleiner, de opmaak summierder en de menukaart met toeslagen op de standaard kaart langer en forser.
De fles witte wijn in een wijnkoeler was niet gekoeld. Het ijs in de koeler kreeg de drank ook niet snel genoeg terug gekoeld. Pas bij het laatste glas was deze koud.
Evenals de fles water (van €7,-).
Tip: koel de flessen drank voor je ze uitserveert met temperaturen rond de 30 gr.
Het eten was goed,
Jammer wasdag de gegrilde groente die we als bijlage kregen koud waren.
De sorbet viel tegen. 2 bolletjes ijs op een kletskopje met daartussen wat fruit noem ik geen sorbet.
Bij gebrek aan een airco binnen hebben wij buiten gegeten.
Je kon zien dat de zwarte glazen tafel met een niet schone doek was gepoetst.
De rand waar het tafelblad in rust was het mierenpaadje. Als daar geen etensresten tussen liggen is get ook minder interessant voor de insecten.
Het personeel was vriendelijk, attent en behulpzaam!
Nellie K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Was goed bediening goed lokatie goed
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Komen zeker weer terug.
Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het enige was dat mijn man medium gebakken biefstuk gevraagd had maar het nog veel te rauw was en niet erg mals was.
Gerrit C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Prima gemotiveerd personeel dat er alles aan doet om je van dienst te zijn.
Toos S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij vonden het leuk zitten en vriendelijke bediening. Voor ons waren de porties te groot en mijn vonden de spareribs niet lekker vanwege de marinade maar al bij al vonden we het wel goed.
AH S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Producten veel te duur, wel erg goed eten maar met de korting netjes aan de prijs zonder korting \zou ik hier niet gaan eten. Erg jong personeel, wat uitstekend hun best deed, er werd voldoende gevraagd of t smaakte en of we nog wat wilden drinken maar toen we drinken bestelden werd het niet geserveerd, dus nogmaals besteld!!!!
Vergeten te melden dat we zoutarm eten gewend zijn dus de frietjes werden gezouten geserveerd, jammer want er staat zout en peper op tafel, onze fout om t niet te melden, maar kok zou t niet nooit moeten zouten nu er zoveel mensen zijn die daarop letten.
Er zijn nog heel wat puntjes op de I te zetten in dit bedrijf, dat is niet in verhouding tot de hoge prijs.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Steak was goed/lekker, vriendelijke bediening, heerlijk aan het water. Vreselijke stoelen, neem een kussentje mee :)
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Eten is gewoon goed. Jammer van de zeer onervaren bediening die overigens wel heel vriendelijk was.
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
het eten smaakte prima alleen de bediening liet wat steken vallen,drinken bestellen wat niet kwam
Gertie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het was de ober zijn eerste dag daar denk ik, aardig maar onkundig. Eten was goed. Bij het dessert waren ze de bestelling kwijt en moest deze opnieuw opgenomen worden 3 kwartier later. Toen het dessert kwam zaten er dode mieren de caramel saus, ze zagen het zelf en haalde de borden weg om nieuwe te bestellen. De nieuwe waren best goed maar dan zit het tussen de oren niet helemaal lekker meer. Heel jammer. Je zit er heerlijk aan het water dat wel en mogelijk konden ze de drukte van ook een bruiloft erbij niet goed aan.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Erg mooie locatie en lekker gegeten. Hebben een wandeling gecombineerd met een heerlijke high tea. Het was druk (mooi weer en een bruiloft), maar de serveerster bleef vriendelijk en liep haar benen onder haar kont vandaan om iedereen een goede service te geven. Top!