Steakhouse Boschzicht

Zuidwolderweg 38 7932 PR Echten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Steakhouse Boschzicht

Joset V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een lekker en uitgebreide kaart met genoeg keuze. Lekker gegeten met zeer vriendelijke bediening! Komen zeker nog is terug
Janvdstar .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Verjaardag van mijn vrouw gevierd. Heerlijk samen bij binnenkomst eerst aan een klein tafeltje gezet, maar dame van bediening had al door dat dat voor mij met mijn 2meter niet werkte. Keurig ruime tafel gekregen. Tent liep snel vol maar bedieng ging super door een mooie geoliede machine. Voorgercht super hoofdgerecht was ook super en ruim voldoene zelf de mixed grill en vrouw gegrilde zalm alles zalig. Ik kan het dan ook iedereen aanbevelen om hier eens te eten. Goede prijs kwaliteit verhouding ook
Gerriëtte B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten tijdens de kerst.
We waren iets te vroeg, dus moesten even wachten aan de bar op een tafel.
Het restaurant is gezellig ingericht en je kunt je goed verstaanbaar maken, ook met een grote groep. Iedereen was erg tevreden over het eten, ook de bediening was vriendelijk en atent.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gekozen voor de zalm. Goed bereid. Geserveerd met bloemkool met bechamel saus en gebakken aardappeltjes prima gegeten. Het restaurant is gezellig ingericht.
Evertdina .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Wij (drie zussen) staan elk jaar voor een week op een camping in Ruinen. In de weekenden komen er nog meer familieleden bij. In èèn van de weekenden reserveren we een tafel bij Boschzicht. En elk jaar verheugen zich een aantal op de overheerlijke spareribs. Al zijn de andere gerechten ook heerlijk. Ook dit jaar waren we weer van de partij. Met 8 man en 2 honden hadden we een ruime tafel en hebben we weer genoten van het heerlijke eten en de fijne bediening. Èèn van ons heeft dieetvoorschriften, was geen enkel probleem. Ook zij heeft heerlijk kunnen eten. Kortom, het was weer een feestje. Ik was ook heel blij dat de honden mee mochten, al zullen ze daar geen hinder van gehad hebben. Volgend jaar, zelfde tijd, zelfde plaats.
Bahwatlekker .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Na lange tijd geen carpaccio te hebben gegeten,toch graag weer eens culinair verwend willen worden.Maar wat een tegenvaller! Het onder in verhouding veel te grote berg sla verstopte,of te kleine portie ossehaas eronder kwam rechtsreeks uit de koeling,veel te koud en daardoor niet op smaak, evenals de rest van de ingrediënten veel te vlak , waar overigens de pesto en balsamico ontbraken.Een bord vol eentonige smaak wat zo lekker had kunnen zijn,zeker voor 10,50 !
Dit verhaal tot twee maal toe aangegeven bij de bediening,de eerste keer tijdens het voorgerecht,de tweede maal bij het afrekenen,hier werd niks mee gedaan op de mededeling na dat e.e.a. doorgegeven zou worden aan de keuken,Dubbel gemiste kans!
De steak als hoofdgerecht was overigens gegrild zoals het hoort,groente was lekker en de slappe aardappeltjes en te harde bijna droge frietjes hadden beter gekund voor 24,00 euro.
kortom,prijs kwaliteit laat te wensen over.En zeker geen carpaccio bestellen.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Echt een prima steakhouse. Een eenvoudige kaart, maar alle gerechten van ons gezelschap waren goed bereid en smaakvol. De porties zijn enorm. De champignons in bierbeslag waren erg smaakvol.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Op zaterdagavond vol steakhouse. Interieur passend bij een steakhouse, wat gedateerd bruin met perzische tapijten op de grond. Sinterklaas was hier al gearriveerd. Proeverij, verzameling van voorgerechten was niet bijzonder. Buffalowings waren lekker. Black angus steak was prima. Gezien de drukte in het restaurant toch prima medium gebakken. Hazepeper prima van smaak evenald de hertenbiefstuk. Dessert met chocolade muffin en creme brulee prima afsluiting.
Casper .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
ik ben verbaasd over de negatieve recensies die ik hier tussen zie staan. ik kwam in het park westerbergen voor een weekje vakantie en we aten de eerste avond daar in het restaurant, niet verkeerd maar zagen bij boschzicht een enorme drukte en gingen daar de volgende avond eten. heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, leuke ingerichte tent. totaal in 1 week 3x gegeten en 1x iets besteld en thuis gegeten. van mij krijgt dit restaurant een dikke 9
4x goed gegeten dus waar hebben de mensen het over. sommige mensen hebben altijd wel wat te zeuren.
Anneke1971 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Vorige week hier gegeten, voorgerecht soep was lauw, hoofdgerecht hertenbiefstukje besteld, zo klein dat het schandalig was.
Tevens slechte bediening, heel lang moeten wachten telkens, wel een uur op iemand gewacht die vroeg of we dessert wilden hebben, ons zien ze hier niet meer.
MariaMargaretha .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
We waren vroeg, het restaurantgedeelte was nog niet geopend maar men was zo vriendelijk om voor ons de lichten aan te doen en ons daar te laten plaatsnemen. We besloten beiden om voor een lekkere steak te kiezen,voorafgegaan door een uiensoep voor mijn man en een portie chickenwings voor mij. Het voorgerecht vonden we teleurstellend,soep niet echt uiensoep,eerder tomatensoep van de dag ervoor met een hoop uiringen erin opgwarmd en de chickenwings heb ik weleens lekkerder gegeten. Het hoofdgerecht smaakte echter uitstekend, de garnering wat minder,jammer ook dat je saus of boter apart moet bestellen en betalen. Het allervervelendste vonden we echter dat het restaurant stikte van de vliegen en zo erg dat er zelfs in een onbewaakt ogenblik een vlieg terechtkwam in mijn kruidenboter,echt erg onsmakelijk en jammer van de lekkere steak. De inrichting is wat mij betreft wat gedateerd en te donker maar zeker niet ongezellig. We hebben geen ervaring met verblijf in het hotel dus dat kunnen we niet beoordelen,het zag er wel allemaal erg schoon uit en het personeel is uitermate vriendelijk.
Noggeenster .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Dit steakhouse in het gehucht Echten is een café met rondom een serre. Geen poespas, een eenvoudige inrichting en bediening. Stijl komt gezellig praktisch over. De heavy jaren 60 muziek op geluidsniveau herrie. De kaart geeft ruime keuze uit eenvoudige gerechten en is grill gericht. Het vlees is biologisch, Vechtdalvarken en Drents hoogveenrund en in het winterseizoen aangevuld met wild. Gekozen voor tonijnsteak, Cherokee, met knoflooksaus en tonijnsteak met rucolasla, pijnboompitten, Parmezaanse kaas en tomaatjes. Prima gelukt en verder voorzien van gebakken aardappeltjes, frites, frisse salade en spruitjes met spekjes.
Smaakte allemaal goed. Op de vraag of we “vol” waren antwoorden we negatief en zo kon er nog een Dame blanche besteld worden. Dat de knoflooksaus uit een flesje komt, nou ja. Dat de chocoladesaus uit een flesje komt, jammer. Dat je chocoladesaus stolt op het ijs is toch veel leuker? We waren niet verbaast dat de rekening in een klein rood klompje kwam. Ook veel mensen uit de buurt zijn blij met dit streekrestaurant.
Hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Als eerste het gerecht Runderribstuk met spek omwikkelde dadels besteld (van de pas vernieuwde kaart). Voortreffelijk en zeer goed klaargemaakt!
Ook de oude vertrouwde satespies was weer fantastisch!
Kortom: Boschzicht is een prima restaurant met voor elck wat wils!
Ook de bediening is vriendelijk, dat kun je tegenwoordig helaas van veel restaurants nog niet zeggen..
Boschzicht, absoluut een bezoek waard!
BaileyJip .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Heerlijke saté van de haas gegeten, was werkelijk uitmuntend. Mijn tafelgenoot was ontzettend enthousiast over de spareribs. We hadden gereserveerd, maar helaas werden we in het café geplaatst. Zelf vonden we dat totaal geen prettige ambiance om in te eten. Dit namen we het restaurant niet echt kwalijk, aangezien het kerst was en het restaurant propvol zat, maar het was wel vervelend. Wellicht hadden we, als we hadden geweten dat er destijds gerookt werd in dezelfde ruimte, een ander restaurant opgezocht!
PindaB .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Wij komen hier regelmatig en je kunt hier heerlijk eten. Het zijn redelijk standaard gerechten maar wel op een goed niveau bereid. De spareribs zoet zijn hier zeker een aanrader, nergens zulke lekkere spareribs gehad, zowel in smaak als in malsheid. Bediening is altijd erg spontaan en vriendelijk. Sfeer is ook erg gezellig al kan het soms wel wat lawaaiig zijn in het restaurant wanneer het druk is. Sinds kort echter een mooie serre die bij goed weer open wordt geklapt en een terras vormt.