Steakhouse Beef 'n Bone

• Engels gesproken , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse Beef 'n Bone

Ferdi Inge D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hebben een gezellige avond gehad en komen zeker terug. Keus genoeg, zeer smakelijk en met een vriendelijke bediening. Top
joppejoppe .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben gisteren fantastisch lekker gegeten bij Beef n Bone in Lichtenvoorde.. We hadden de entrecote van Angus Beef. Super mals en perfect gegrild!
De bediening was heel goed en vriendelijk. En: de verhouding prijs kwaliteit was prima.
Hier gaan we vaker naar toe.
Richard1968 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Vandaag met mijn vrouw tergelegenheid van ons 10 jarige huwelijk uiteten geweest, ik had de wishbone , eindelijk een restaurant die weet hoe je een steak perfect op smaak brengt en gaard wat was dit heerlijk mijn vrouw de gambas wij hebben echt genoten van deze gerechten en gaan hier zeker nog vaker gekomen!