Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Om geld te verzamelen voor de Roparun (palliatieve zorg voor kankerpatienten) heeft team 105, de Haegsche Ooievaarsrunners, dit prachtige restaurant bereid gevonden een avond te verzorgen voor ca 75 gasten. Een geweldig lekker buffet met allerlei Argentijnse tapas, heerlijke wijnen en een perfect desert. Het werd een topavond, mede dankzij de super gastvrije en vriendelijke bediening. En uiteraard een mooie opbrengst als gevolg... met dank aan Azmy Girgiz en zijn staf.
Dengreat E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Gister heerlijk gegeten.

tapas als voorgerecht en hoofd gerecht mix gril.
1 persoonstapas genomen met ze 2en en mix gril voor 2 pers is genoeg.
Wat een mooie tent is dit.
leuk ingericht leuk personeel. bijpassende muziek.
kortom perfect.
Wij komen snel terug
TonenPeter V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Gelukkig weer eens een zeer positieve ervaring dicht bij huis. Keurige ontvangst met een leuke tafel aan het raam. Mooi ingericht en als extra live optreden van een zangeres die zomaar aan één van de vele zangcompetities op TV zou kunnen meedoen. We hadden een 3-gangen menu. Het eerste gerecht was een pasteitje die verrukkelijk was. Op verzoek werd even gewacht met het hoofdgerecht, dat vervolgens precies op het afgesproken tijdstip werd opgediend. Het waren verschillende tapas, een streling voor de smaakpapillen. De wijn erbij was prima. Het nagerecht was ijs, ook dat was bijzonder smaakvol. We waren echt een avondje uit in dit uitstekende restaurant en gaan beslist binnenkort weer terug.
Geest .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gegeten met vier vriendinnen via een Groupon bon: 3 gangen tapas diner. Het zijn kleine hapjes die je krijgt, maar vrij weinig voor 4 personen, dat is jammer. Het is vrij uitgeteld en je houdt er geen voldaan gevoel aan voer, dat is jammer. Het menu was;
1e gang
•Empanada: huisgemaakte Argentijnse pasteitjes
2e gang
•Gamba’s met champagne, room, piripiri-saus
•Gehaktballetjes in tomatensaus met Argentijnse kruiden en Malbec rode wijn
•Gegrilde kippendijen in zoete wijn met room uit de oven
•Krokant gefrituurde kip met Argentijnse kruiden
•Gegrild rundvlees met rode wijn uit de oven
Bij deze gang krijg je versgebakken brood.
3e gang
•IJs met slagroom
De witte wijn was wel erg goed!
mark-delft .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Twee weken geleden voor het eerst gegeten bij Steakhouse Asado. Op aanraden van een goede vriend naar Wateringen gegaan om daar mijn verjaardag culinair af te sluiten. En dat werd een culinair feest!
Het is al eerder geschreven hier, een beetje vreemd om door een ander restaurant naar boven te gaan naar dit mooie Argentijnse restaurant. Maar eenmaal boven weet je meteen dat je goed zit. Een warm onthaal, onze jassen werden keurig aangenomen, en een prachtige omgeving.
Het huisgemaakte! brood met kruidenboter smaakte meteen bijzonder goed.
Wij wilden vooraf Tapas Asado (een tapas voor 2 personen) maar dan voor 3 personen. Geen enkel probleem! En de empanada ( het Argentijnse pasteitje) smaakte ook prima.
Als hoofdgerecht hadden wij een ossenhaas, entrecote, rib-eye steak en de mixed grill. Dit alles werd geserveerd met frites en gepofte aardappel en wat groente. Hier kan je meteen proeven wat het verschil is tussen al deze lekkere soorten biefstuk. Stuk voor stuk lekker en toch heel verschillend.
Frites klinkt misschien saai, maar dat was het hier niet. En die gepofte aardappel.. zo krijg je dat thuis niet voor elkaar. Het was misschien wat weinig groente en wat weinig variatie, maar daar ga je toch niet voor naar een Argentijns restaurant?
De huiswijn is een Malbec. En deze smaakt bijzonder goed bij al dat vleesgeweld. (Want denk erom, je gaat vlees eten!) Als je een paar euro meer wilt neerleggen voor een vollere, zachtere wijn, komt de eigenaar je daar graag alles over vertellen. Maar nogmaals, de huiswijn is prima.
Ook wat betreft de toetjes konden wij en onze kinderen kiezen uit allemaal lekkers.
Kortom, het is een vreemd entree, de prijzen van de kaart zijn misschien iets hoger, maar het eten… TOP.
Wij komen zeker terug!
Anaïs T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Toen ik mijn ouders wilde uitnodigen om uit eten te gaan heb ik hen laten kiezen. Mijn moeder begon over Asado, dat zij niet al te lang geleden was geweest en gewoon terug wil zo goed dat het was... Ik vond het prima. Onderweg alleen maar positieve dingen gehoord en dat maakte mij zeer benieuwd.
Wauw! Dat is wat ik dacht toen ik binnen kwam. Ober verwelkomende ons met een grote glimlach en verzocht ons vriendelijk aan ons tafel te gaan zitten. De eigenaar van Asado kwam ons begroeten en maakte een praatje. Een eigenaar die tijdens onze hele dinner af en toe kwam vragen of alles naar wens was is niet iets dat je vaak tegenkomt en ook vaak mist, maar hij deed dat en met plezier. Een man met een doel voor ogen en dat is zijn passie delen met Nederland en zijn liefde voor lekker eten&wijn.
Het eten... Tsja... Is er een beter woord voor perfectie? Ossenhaas gegeten, medium gebakken zoals gevraagd, mals en goed gekruid.
Ik raad iedereen een bezoek te brengen aan Asado, Argentinie hoeft niet ver te zijn!

Tot snel!

Valerie L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Asado in Wateringen. Alleen al bij het binnen komen, is gewoon alsof u in Argentina bent beland, het decor is geweldig, de ontvangst van de bediening simpel weg uitzonderlijk. Uit een mooie niet te uitgebreid menu kaart, is moeilijk te kiezen, alle argentijnse specialiteiten zijn aanwezig en alle heel aantrekkelijk. Na het bestellen de bediening blijf heel attent en zorg dat alles vloot ( niet te) doorgaat; daardoor wacht je niet te lang, maar krijg je ook niet het gevoel dat je heel snel weer de deur uit moet. Ik kan natuurlijk ook over de kwaliteit van de producten hebben, maar ja, dat zou je toch zelf moeten gaan testen! In een woord: TOP! Vers, smaakvol en "A la minute" klaargemaakt, niet dat het eten al klaar is voor dat je Überhaupt besteld heb, en dat proef je! Personelijk ben ik een moeilijk klant voor de restauranten, ik let overal op, ben heel kritisch, hier bij Asado Wateringen, alles was perfect, niets negatiefs te melden! Wij komen terug!
Kirsten A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Wij zijn hier met z'n tweeën uit eten geweest voor mijn verjaardag. Vooraf hadden we de tapas besteld, deze was erg lekker! 5 schaaltjes met verschillende gerechtjes. Dit was eigenlijk al best een aardige maaltijd. Daarna hadden we als hoofdgerecht de mixed grill besteld: ook alweer zo lekker, maar ook ontzettend veel! Bij nader inzien hadden we geen voorgerecht hoeven te bestellen. Het was fijn geweest wanneer de bediening hiervoor 'gewaarschuwd' had. Toen we vroegen of we het overgebleven vlees mee mochten nemen, was dit geen probleem. Hier konden we samen de volgende dag thuis nog van genieten. Wij komen binnenkort nog wel een keertje terug, want het eten was echt heerlijk, maar dan nemen alleen een hoofdgerecht!
Derek M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Onwijs heerlijk gegeten, voor het vlees en de tapas. Een heerlijk stuk vlees sinds tijden.
Een prachtig restaurant, warme borden, uitleg over het eten en warmhoudsplaten. De bediening was erg goed. Kortom een top avond en zeker een aanrader voor een heerlijk avondje eten!!!! Kom zeker terug :)
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
we zijn al een paar keer eerder bij asado wezen eten,en ja ook wij hebben een keertje gedacht we komen nooit meer terug,slechte bediening,systeem voor drankjes wat niet werkte ,het laten weten aan de bediening maar geen goed woord terug gehad eerste drankje duurde 3 kwartier voor wij het op tafel hadden,helaas,
gisteravond de groupon ingewisseld met 6 personen, jeetje wat een verschil met vorige keer een byzonder vol restaurant ,veel fijn personeel,heel lekker gegeten ..... dus blijkt dat er hier geluisterd wordt naar de resenssies..we komen zeker nog eens terug...
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Op 8 jan 2015 met een groupon gegeten. Het eten was prima. De bediening erg goed, er werd goed uitleg gegeven over de gerechten. De inrichting is erg mooi en sfeervol. Voor de rokers een luxe rookkamer. Zeker een aanrader.
John R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Aangenaam verrast bij dit restaurant, op aanraden van mijn zoon zijn wij voor het eerst hier (met scepsis) gaan eten. Uiteraard was het vanwege de vakantieperiode rustig maar dat mocht de pret niet drukken, zeker een fijn muziekje hield de sfeer hoog (op zaterdag's livemuziek).

Het voorgerecht, de bij hun nu al beroemde Tapas, was een traktatie. Het hoofdgerecht liet, voordat het bereid werd, de eigenaar even aan de tafel zien en zag er super vers uit. Het vlees vond ik dusdanig heerlijk (Ossehaas) dat de 4 los geserveerde (heerlijke) sauzen eigenlijk zonde waren om te gebruiken, zelfs de friet was heerlijk.
Graciella E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Vandaag hebben wij weer heerlijk gegeten!!
Zoals altijd bestellen wij pizza en zoals altijd top top!!!!
Dit is zeker een restaurant die een dikke 10 verdriend!!
De gastvrijheid de bediening zijn vriendelijk. Zoals altijd is het weer super!!
Dit is één van de beste restaurants ooit!!!!!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Het is een leuk restaurant eris lekker eten en het lekkerst vond ik de sparribs. De bedieding was ook goed je drukte op een knopje en de serveerder/ster kwam er gelijk aan. Er was ook leuke muziek. Groet koos alsemgeest
robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Op zaterdag 22maart hier gegeten. Wel om kort te zijn zou hier niet snel nog een keer gaan eten. Gegeten met vier personen. Besteld stokbrood vooraf bij de borrel. Voorgerecht 2* espanada en 2* Argentijnse gril worst! Hoofdgerecht 1* ossenhaas 300 gr, 1* ossenhaas 200 gr, 1* sparribs, 1* entrecote, erbij 3*frietjes en 1* gepofte aardappel. Bediening door de mannen goed, bediening dame een ramp! Dame komt stokbrood en twee voorgerechten brengen. Duidelijk niet zoals besteld en tevens komen de andere voorgerechten totaal niet! Moet hier dan ook om vragen! En als ze komen hebben de andere hun voorgerecht al op, mannelijke bediening maakt netjes excuus. Hoofdgerecht wordt door dame gebracht, zet ongeïnteresseerd de borden neer en weet duidelijk niet wat er is besteld! Wederom ontbreekt er weer wat, nu de gepofte aardappel,moet hier wederom om vragen. Wederom komt de mannelijke bediening dit brengen met een excuus!
Nagerecht kaart gebracht door mannelijk bediening die neemt later de bestelling op. Komt die Truus weer zeuren of wij al willen bestellen terwijl ze dat kan zien daar haar mannelijke collega de dessertkaart alweer had mee genomen!
En het toppunt, Restaurant is al behoorlijk geluid versterkend door alle harde materialen die er zijn verwerkt, draait een medewerker de geluidsinstallatie nog harder waardoor een normaal gesprek onmogelijk wordt. Nee bij mij zou de dame niet in de bediening lopen maar in het magazijn en als promotie de mogelijk hebben om door te groeien naar de afwaskeuken maar nooit verder in keuken of restaurant. Nee is het eten goed de mannelijke bediening goed maar geluid en bediening dame breken de tent tot op de fundering af. Zeker niet terug kom waardig! Heb dus geen fooi gegeven en ook geen koffie meer gedronken was genoeg zo! Duidelijk een probleem restaurant!
robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Vooraf sparerib, hoofdgerecht mix grill, nagerecht gebakken banaan met ijs, koffie.
Vooraf vleespasteitje, hoofdgerecht ossenhaas, nagerecht gebakken banaan met ijs en likeur, cappuccino. Alle gerechten geproefd. Stuk voor stuk goed gegrild vlees, gepofte aardappel was goed heet en heerlijk van smaak.(kon kiezen patat of gepofte aardappel). Bij dessert was de likeur niet te proeven, was verder wel goed maar likeur had net even dat kleine verschil gemaakt in lekker of heerlijk. Bedienend personeel was netjes en verzorgd. Bediening aan tafel was goed en rustig, was ook voldoende tijd tussen gerechten in waardoor er een goede sfeer was. Alleen ingang naar restaurant loopt door een Italiaans restaurant en staat slecht aangegeven. Boven was de inrichting goeden ruim. Geluid is wel hard daar vloeren,wanden en plafond gemaakt zijn van harde materialen. Misschien dat het ophangen van wat banieren aan plafond geluid al redelijk dempt. Goed restaurant, goed eten, goede service terugkomwaardig!
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Gisteravond hier heerlijk gegeten. Vooraf de tapas waarbij vooral het vlees in de chimichurri en de chorizo super lekker waren. Als hoofdgerecht de mixed grill en de entrecote. Super mals vlees. Restaurant schoon, modern en ruim opgezet waardoor je er (in ons geval) prima 4,5 uur kan zitten. Ruime wijnkaart. Misschien zou de keuze in nagerechten wat groter kunnen zijn, maar uiteindelijk kom je er voor het vlees ;). De eigenaar zeer vriendelijk en belangstellend, de rest van het personeel ok.
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Vrijdag avond 24/01/2014 besloten mijn vader en ik bij Asado te gaan eten. We kwamen op dit idee via Google en we hebben geen moment spijt gehad van onze keuze. De eigenaar heeft op een geweldige manier ons kennis laten maken met de Argentijnse keuken. Uit eten gaan moet een belevenis zijn, en bij Asado is dit zeker het geval. De eigenaar heeft vervolgens nog een tijdje bij ons aan tafel gezeten voor een gezellig praatje. Wij komen hier in ieder geval zéker terug! Hartelijk dank.

Een klein minpuntje: de dames die ons hielpen hadden beide het menu nog nooit geproefd. Ik vraag graag aan de bediening wat zij zouden aanraden, en dat konden ze ons dus niet vertellen. Echter doet dit niets af aan de sfeer en de kwaliteit van het eten!
Graciella E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Gister hebben we weer heerlijk gegeten bij Steakhouse Asado in Wateringen. Voor ons is het een Argentijns kasteel. De kwaliteit die wij krijgen is heel goed en heeeeeel betaalbaar!! De bediening is vriendelijk de sfeer is heel gezellig.
En elke keer als we weer komen is top top!!!
Daarom raden we iedereen aan die van goeie kwaliteit houdt gezelligheid en gastvrijheid om het ook eens te proberen bij Steakhouse Asado!!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Heerlijk gegeten. Entrecote was botermals je hoefde bijna niet te kauwen en de pikante spareribs waren geweldig van smaak. De gastheer was zeer vriendelijk en gaf goed en eerlijk advies. We hebben een heerlijke avond gehad in een zeer ontspannen sfeer.
We komen zeker terug en bevelen dit restaurant van harte aan