Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Graciella E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Vandaag hebben wij weer heerlijk gegeten!!
Zoals altijd bestellen wij pizza en zoals altijd top top!!!!
Dit is zeker een restaurant die een dikke 10 verdriend!!
De gastvrijheid de bediening zijn vriendelijk. Zoals altijd is het weer super!!
Dit is één van de beste restaurants ooit!!!!!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Het is een leuk restaurant eris lekker eten en het lekkerst vond ik de sparribs. De bedieding was ook goed je drukte op een knopje en de serveerder/ster kwam er gelijk aan. Er was ook leuke muziek. Groet koos alsemgeest
robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Op zaterdag 22maart hier gegeten. Wel om kort te zijn zou hier niet snel nog een keer gaan eten. Gegeten met vier personen. Besteld stokbrood vooraf bij de borrel. Voorgerecht 2* espanada en 2* Argentijnse gril worst! Hoofdgerecht 1* ossenhaas 300 gr, 1* ossenhaas 200 gr, 1* sparribs, 1* entrecote, erbij 3*frietjes en 1* gepofte aardappel. Bediening door de mannen goed, bediening dame een ramp! Dame komt stokbrood en twee voorgerechten brengen. Duidelijk niet zoals besteld en tevens komen de andere voorgerechten totaal niet! Moet hier dan ook om vragen! En als ze komen hebben de andere hun voorgerecht al op, mannelijke bediening maakt netjes excuus. Hoofdgerecht wordt door dame gebracht, zet ongeïnteresseerd de borden neer en weet duidelijk niet wat er is besteld! Wederom ontbreekt er weer wat, nu de gepofte aardappel,moet hier wederom om vragen. Wederom komt de mannelijke bediening dit brengen met een excuus!
Nagerecht kaart gebracht door mannelijk bediening die neemt later de bestelling op. Komt die Truus weer zeuren of wij al willen bestellen terwijl ze dat kan zien daar haar mannelijke collega de dessertkaart alweer had mee genomen!
En het toppunt, Restaurant is al behoorlijk geluid versterkend door alle harde materialen die er zijn verwerkt, draait een medewerker de geluidsinstallatie nog harder waardoor een normaal gesprek onmogelijk wordt. Nee bij mij zou de dame niet in de bediening lopen maar in het magazijn en als promotie de mogelijk hebben om door te groeien naar de afwaskeuken maar nooit verder in keuken of restaurant. Nee is het eten goed de mannelijke bediening goed maar geluid en bediening dame breken de tent tot op de fundering af. Zeker niet terug kom waardig! Heb dus geen fooi gegeven en ook geen koffie meer gedronken was genoeg zo! Duidelijk een probleem restaurant!
robbertreurink .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Heerlijk gegeten. Als voorgerecht de tapas met als hoogtepunt de garnalen. Daarna de mixed-grill en als nagerecht de crè­me brûlée. Zeker voor herhaling vatbaar
r G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Waardeloze snert zaak
Speciaal voor valentijn gereserveerd
Wordt aan de bar geplaatst voor dik half uur zonder drankje..personeel laat je gewoon links liggen
Bestek aan tafel krijg je zonder servet,oproepsysteem werkt niet..ze doen er niks mee,had je niet gezwaaid wordt er dan gezegd
Hoofdgerecht krijg je zonder borden,moet je speciaal om vragen
Vleesschaal wordt geserveerd met warmhoudplaat die het niet doet...10 minuten vlees koud
Drankjes komen gewoon niet

Eigenaar zei nog,ik maak mooie avond voor je...ja mooi verziekt

1 keer hier...nooit meer
robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Vooraf sparerib, hoofdgerecht mix grill, nagerecht gebakken banaan met ijs, koffie.
Vooraf vleespasteitje, hoofdgerecht ossenhaas, nagerecht gebakken banaan met ijs en likeur, cappuccino. Alle gerechten geproefd. Stuk voor stuk goed gegrild vlees, gepofte aardappel was goed heet en heerlijk van smaak.(kon kiezen patat of gepofte aardappel). Bij dessert was de likeur niet te proeven, was verder wel goed maar likeur had net even dat kleine verschil gemaakt in lekker of heerlijk. Bedienend personeel was netjes en verzorgd. Bediening aan tafel was goed en rustig, was ook voldoende tijd tussen gerechten in waardoor er een goede sfeer was. Alleen ingang naar restaurant loopt door een Italiaans restaurant en staat slecht aangegeven. Boven was de inrichting goeden ruim. Geluid is wel hard daar vloeren,wanden en plafond gemaakt zijn van harde materialen. Misschien dat het ophangen van wat banieren aan plafond geluid al redelijk dempt. Goed restaurant, goed eten, goede service terugkomwaardig!
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Het is een gezellige ruimte die niet veel meer voorkomt in het uitgaansleven
Het eten is voortreffelijk ruime keuze en zeker niet weinig
rinske W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Gisteravond hier heerlijk gegeten. Vooraf de tapas waarbij vooral het vlees in de chimichurri en de chorizo super lekker waren. Als hoofdgerecht de mixed grill en de entrecote. Super mals vlees. Restaurant schoon, modern en ruim opgezet waardoor je er (in ons geval) prima 4,5 uur kan zitten. Ruime wijnkaart. Misschien zou de keuze in nagerechten wat groter kunnen zijn, maar uiteindelijk kom je er voor het vlees ;). De eigenaar zeer vriendelijk en belangstellend, de rest van het personeel ok.
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Vrijdag avond 24/01/2014 besloten mijn vader en ik bij Asado te gaan eten. We kwamen op dit idee via Google en we hebben geen moment spijt gehad van onze keuze. De eigenaar heeft op een geweldige manier ons kennis laten maken met de Argentijnse keuken. Uit eten gaan moet een belevenis zijn, en bij Asado is dit zeker het geval. De eigenaar heeft vervolgens nog een tijdje bij ons aan tafel gezeten voor een gezellig praatje. Wij komen hier in ieder geval zéker terug! Hartelijk dank.

Een klein minpuntje: de dames die ons hielpen hadden beide het menu nog nooit geproefd. Ik vraag graag aan de bediening wat zij zouden aanraden, en dat konden ze ons dus niet vertellen. Echter doet dit niets af aan de sfeer en de kwaliteit van het eten!
Anouk0 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Al meerdere keren gegeten in dit toprestaurant! Goede prijs-kwaliteitsverhouding en de eigenaar is super enthousiast en heeft passie voor zijn werk. Weet ook precies waar hij het over heeft en hebben op zijn aanraden heerlijk gegeten. De spare-ribs zijn overheerlijk, maar ook de ossenhaas is erg smaakvol. Vooraf de tapas, allemaal verschillende hapjes op aanraden van de eigenaar en daar hebben wij geen spijt van gehad! Je zit hier te dineren alsof je in het buitenland bent, zo sfeervol! Ik raad iedereen aan om hier eens te komen dineren en te genieten van alles wat dit restaurant te bieden heeft. Top! We zullen nog heel vaak komen eten!
Frans U.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Vorige week hier geweest. Super gegeten in dit zeer fraai ingerichte restaurant. Heel vriendelijke bediening. Vlees van topkwaliteit, nog nooit zo'n biefstuk gegeten ! Een absolute aanrader !
Tomeij .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Afgelopen zaterdag hebben wij heerlijk gegeten met een groep van 14. Vooraf een heerlijk menu afgesproken en daar hebben we erg van genoten. Ook is de sfeer keer op keer goed als je hier komt. Personeel is ook erg vriendelijk en aangenaam.
Graciella E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Gister hebben we weer heerlijk gegeten bij Steakhouse Asado in Wateringen. Voor ons is het een Argentijns kasteel. De kwaliteit die wij krijgen is heel goed en heeeeeel betaalbaar!! De bediening is vriendelijk de sfeer is heel gezellig.
En elke keer als we weer komen is top top!!!
Daarom raden we iedereen aan die van goeie kwaliteit houdt gezelligheid en gastvrijheid om het ook eens te proberen bij Steakhouse Asado!!!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Ik vond het eten super lekker.
Ik mocht helpen met koken en met bedienen.
Het personeel bij asado is heel aardig.
Tristan Dijkstra
RuudSchneiders .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Regelmatig gaan we met een klein groepje van 8 personen uit eten bij verschillende restaurants. Omdat we uitgekeken waren op de verschrikkelijk luidruchtige All You Can Eat formules, hebben we deze keer gekozen voor Asado en dat is goed bevallen. Prachtige ruime opzet, zeer goed eten en wijn en uitstekende vlotte bediening. Goede prijs/prestatie verhouding en parkeren is gratis vlak voor de deur. Dat je voor een goed restaurant altijd in een grote stad moet zijn, is dus een misverstand. Kortom, een aanrader.
TheDuke .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Met de familie en vrienden uit buitenland gegeten. Heerlijk eten en smaakvolle atmosfeer. Ook eten met dieet (glutenvrij) was na overleg geen enkel probleem.
jmtroost .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Een familiediner met 15 personen. Erg gezellig en lekker gegeten.Eigenlijk was alles lekker! Ik had empanadas; héérlijk. Zalm was erg lekker. Mixed grill prima! Ze maken zelfs een leuk vegetarisch gerecht op verzoek. Goede bediening die het helemaal naar je zin maken.
graafjes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
We zijn met ons 6jes (uit de Veluwe) heerlijk komen eten in het stijlvol ingerichte Asado.
De mixed grill was voortreffelijk! Heerlijk mals vlees.
Ook de bediening/gastheer is super vriendelijk en belangstellend.
Asado raad ik echt aan, als je van veel en lekker vlees houdt.
HeidiDoornwaard .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Na een rondje touren op de Puchjes door Wateringen en omgeving, werd de dag nog geslaagder doordat wij in het voor ons onbekende mooie en nette restaurant Asado terechtkwamen. We werden gezellig ontvangen en de eigenaar maakte een gezellig praatje. Wij hebben er heerlijk gegeten en wat ons betreft komen wij hier nog eens terug. Familie Van der Plas uit Heerde / Nieuwendijk
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Heerlijk gegeten. Entrecote was botermals je hoefde bijna niet te kauwen en de pikante spareribs waren geweldig van smaak. De gastheer was zeer vriendelijk en gaf goed en eerlijk advies. We hebben een heerlijke avond gehad in een zeer ontspannen sfeer.
We komen zeker terug en bevelen dit restaurant van harte aan